Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 5.11.
Miriam
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 24.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na okraji
Minimalista (Občasný) - 24.6.2006 > Zajímavé kompozičně.
U příspěvku:v kaluži
Minimalista (Občasný) - 24.6.2006 > Barevně zajímavé, kompozičně dobře umístěné. Myslím si, že v ČB provedení by hodně ztratilo. Pozor na komprimaci!
U příspěvku:Touha po tangu s tulipánem
Minimalista (Občasný) - 24.6.2006 > Oproti minulému modrému příspěvku tady pozadí už je barevně o mnoho lepší, dobré. Tančící postavy + pozadí - nevím. Spíše by se hodilo pozadí, jaké používá např. DEEMA. Zde je pozadí dost dominantní a bije se s postavami.
U příspěvku:neotravuj
Minimalista (Občasný) - 24.6.2006 > Zaujalo. Akorát mi nesedí barva šátků s barvou stolu. Dobré využívání obrysové linky (např. na předloktí a ruce, vynecháno na obličeji apod.)
U příspěvku:extase
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > Jako vzpomínka na Mistra Švabinského......
U příspěvku:Modrá krev
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 >
U příspěvku:4
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > VElmi dobré. Ale proč si to kazíš? Ptáček: Čimčará....  Tam se vůbec nehodí, nedoplňuje, neodlehčuje děj. JE to holt naše česká povaha - při každé příležitosti si dělat nějakou legraci (možná, že i tohle nám pomohlo přežít jako národu, když se přes naše území neustále přeháněla cizí vojska ze všech stran....).
U příspěvku:Hybernace
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > Modrou barvu mám rád, ale tady mi nesedne barevná kompozice. A umístění podpisu!
U příspěvku:Tmavě modré záclony
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 >
U příspěvku:Ucho
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > Konečně smysluplné křivky! Nezaplňují a nevyplňuji jen tak prostor, ale přebírají výpovědní hodnotu. Je to jakoby stylizované vnitřní ucho. DObře uděláno, akorát mi poněkud vadí nalepení na pravý okraj.
U příspěvku:Ucho
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > Konečně smysluplné křivky! Nezaplňují a nevyplňuji jen tak prostor, ale přebírají výpovědní hodnotu. Je to jakoby stylizované vnitřní ucho. DObře uděláno, akorát mi poněkud vadí nalepení na pravý okraj.
U příspěvku:Ploty
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 >
U příspěvku:Za světlem
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 >
U příspěvku:Na návsi 2
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > Useknutá hlava pokazila celý snímek.
U příspěvku:3
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > Všechno OK, až na to písmo! Nějak nám skáčou řádky, v prvním obrázku dokonce klesají (grafologové říkají, že to je znak depresivity - máš sklon k depresím? Bohužel za písmo musím strhnout jeden bod.
U příspěvku:Černá perla
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > Ach ty křivky vyplňující prostor mající spíše dekorativní charakter. Jinak - zručně nakreslené.
U příspěvku:Chcem odísť
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 >

Velmi zajímavé, vyzařující hodně dobré energie, vůbec nevadí, že autorka použila převážně studené barvy.

Škoda, že není dotažený pravý horní a levý spodní roh (jsou to dvě prázdná místa). Použití červené linky se mi zamlouvá, oživuje celý výjev. Je mi sympatické, jak se autorka snaží najít vhodný kompromis v použití linky - někde sleduje precizně obrys těla, jinde pouze naznačuje hranici. Použítí takovéto čáry totiž vyžaduje jistotu kresby , znalosti anatomie a zručnost v úspornosti. Takže chyby: levá postava - červená čára vedoucí z prsu nahoru je moc dlouhá - protíná chybějící dolní čelist.

Pravá postava - z našeho pohledu: levý loket dobře vyjádřen barvou, červená krátká čára ho ruší; tatáž ruka bez červeného ohraničení, kdežto vzdálené vlasy jsou ohraničené - správně by se dalo předpokládat: červený obrys táhnoucí se po vlasech dolů, pak přerušení a pokračování čáry po předloktí;totéž i z druhé strany předloktí.NEdobře vypadají rozlomené čáry u stehen......

U příspěvku:Hranice
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 >
U příspěvku:Báně
Minimalista (Občasný) - 23.6.2006 > Dávám 5, i když dost problematická je pravá strana ořezu.
U příspěvku:Vynálezci
Minimalista (Občasný) - 22.6.2006 > Nikkarin> 

Papír - obyčejný starší výkres.

Kapičky - namočeným zubním kartáčkem přes železné síto (na rukojeti, snad jde ještě koupit ve výtvar. potřebách) a stříkám. Větší kapičky jdou dělat rovnou z namočeného zub. kart. stříkáním pomocí palce.

U příspěvku:1
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 >

Dovolím si trošku rýpnout. Proč "THE" a proč "by" , když se jedná komiks pro českého a slovenského čtenáře? Aby to vypadalo světověji? Je opravdu všechno anglické či americké dobré či lepší? Opravdu potřebujeme i v našich zemích pomoc angličtiny? Před nějakou dobou to byla ruština (azbuka), před kterou jsme se klaněli, teď je to pro změnu angličtina. Musíme se stále před něčím klanět?

Bez rýpání - dobré.

 

U příspěvku:Eminence
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 > CElkově se mi to zamlouvá, ale - levá a pravá tvář v pořádku, u obou prostředních bych taky potlačil hrobečky. Jsou dominantnější než tváře (má to být naopak) - u krajních je tonalita celkem vyvážená. Možná, že toto je autorův záměr, potlačit střední dominantní tváře ku prospěchu krajních. NEvím, ale pro mne je to spíše chyba.
U příspěvku:Plodné I.
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 > Jako vždy - nápadité a zajímavé.
U příspěvku:2
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 > DObré. Jak okraje nejsou nakřivo, má to hned jiný švih. Pozor na jednotné barevné podání v jednotlivých oknech - tady modrá obloha. Např. předposlední řádek - jiná modrá v levém okně oproti pravému. Doufám, že abys udržel barevnou jednotu, nevybarvuješ okénko po okénku, ale tady všechny oblohy najednou jedním odstínem barvy. Pozor na anilínové barvy - jsou poněkud jedovaté na olíznutí i na pohled. Přimlouval bych se za jemnější odstíny. Aby se divák vizuálně nepřesytil. Síla barvy by měla být až za příběhem a kresbou. DObré rozfázování děje, až na okno č. 6. Líbí se mi postoj v č. 8 i mírné pootočení hlavy na posledním obrázku.
U příspěvku:"Konstantin"
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 >
U příspěvku:Prenikanie mysľou
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 > Tento styl malby potřebuje jistotu v kladení jednotlivých tahů = jeden mistrně kladený tah má vydat za několik méně mistrných. Zde autorka tápe - např nos, nasazení hlavy na krk, hranice dolní čelisti,....  Ale jinak má to švih a horní hlava i výraz.
U příspěvku:Zarostlé slunce
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 > Zajímavé......je to inverze?
U příspěvku:západ slunce nad Bardějovem
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 > Řadil bych foto k těm lepším se západem. DObře vychází obrys trávy vpravo + umistění slunce = děj ve fotu.
U příspěvku:kavárna
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 > Zajímavá fotografie plná vzájemných vztahů, dobře harmonizujících. Přímky, čtverec, obdélníky, kruh (elipsa), kruhové skoro výseče (úseče). I trojúhelník je tam naznačen (vlivem perspektivy sbíhající se obdélníky). Vše má skoro svůj řád. Nesedí mi tam černá výseč vpravo dole. Má sice logické vysvětlení : celý černý kruh(elipsa) - úseč vlevo(naznačuje polovinu původního kruhu) a výseč vpravo (naznačuje polovinu předcházející úseče), ale pocitově mi tam vadí. Horní část fota je bez chyby. Pro puntičkáře jen upozorňuji na velmi dobrý horní ořez- prostřední spojnice prken rozděluje patu vrženého stínu ve stejném poměru, jaký rozděluje bod dotyku oválného stínu s levou spojnicí prken. DOkonce, jak jsem proměřil, tyto díly jednotlivých vzdáleností jsou shoné. Z tohoto hlediska by chtělo o nějaký ten milimetr ještě oříznout pravý okraj, aby pravá krátká spojnice - průsečík s okrajem fota - byl na stejné úrovni jako bod dotyku levé spojnice s černým kruhem(stínem). Doufám, že je to všem jasné.  Akorát ještě vyřešit pravý dolní roh.
U příspěvku:Bez názvu
Minimalista (Občasný) - 21.6.2006 >
  <<< předchozí 
24.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter