Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Z druhé strany
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > Moc líbí...moc dobrý...
U příspěvku:Zrození
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > No mně třeba tam ty oblouky nijak nevadí, asi věc názoru... Oboje je velmi dobré...
U příspěvku:Růže
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > Líbí...
U příspěvku:Mrs Paranoia
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > Líbí se mi její oko, no...ačkoli..líbí se mi celá...
U příspěvku:Allegro con fuoco
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > Hmm, hodně kvalitní dílo...
U příspěvku:Důvěřivá
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > No...muj nazor je, ze kdyby ty oci a oblicej byly oddelene... tak by se mi to libilo. Takhle to k tomu moc nejde, ac sou treba hezke. Bud to vic propracovavej oblicej, nebo ty oci propracovavej mene... :)
U příspěvku:Vstřícná
BlackTangerine (Občasný) - 6.3.2006 > Toš ten limecek..ale neni tak spatny. Akorat obvykle co je blize je tucnejsi carou, co je dale je tencejsi carou... a tak se aj daj resit svetlejsi a tmavsi mista. Ale to bestak znas. JInak je to povedeny. Myslim, ze nas prosfesor na kresbu by te pochvalil...
U příspěvku:Tisícero očí
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Jo líbí, aj název je hodně good...
U příspěvku:Jiřík
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > KrtiCa> Ahoji, jo jo... tak to je můj bráška..
U příspěvku:Karikatura
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > dobrý
U příspěvku:Volnost
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Nohy krátké..tx přední myslím...ale možná jsou jen nějaké divné..., aj stromek je trošku víc divný... Mno, ale jinak...nevidět ty chyby, je to fajn.
U příspěvku:Můj škleb
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Jo, je to takové..živé.. ;o)
U příspěvku:Zvolna se klube...
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Mno ten nosík dle mého není zcela ok..ale to je jen detail..
U příspěvku:Nevidoucí
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Jo, hezký...
U příspěvku:Neúsměvný
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Hlava a pozadí velmi pěkné. Ale krk a spol už tak pěkné nejsou. 4+
U příspěvku:Malej
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Já jsem sice ze školy zvyklá na propracovanější práce, ale todle se mně zdá být krásné. To děcko je takové kouzelné...
U příspěvku:Ona a její malej
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Až na ty oči u ženy...je to fajn. Taková jemná kresba, ale možná by nebylo na škodu trochu víc pořešit světlo - stín...ale i tak se mi to zdá být dobré. Má to svou atmosféru...a to je dobře.
U příspěvku:bylo a zase bude čtvrt na čtyři
BlackTangerine (Občasný) - 1.3.2006 > Todle se mně líbí...
U příspěvku:ZASE ALESEK...
BlackTangerine (Občasný) - 26.2.2006 > Tak mně se třeba líbí, že jo... Jak on, tak celkově foto...
U příspěvku:Tak jako my
BlackTangerine (Občasný) - 5.2.2006 > Opíječ tchýní> Jo, díky za koment. Jen, zdali by nebylo vhodnějsší psát bez chyb, když už jsi tak chytrý/á..toť jen můj názor.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter