Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:IHVH
Periskop (Občasný) - 1.4.2012 > tohle publikovat je nemoc...
U příspěvku:_Výlet_
Periskop (Občasný) - 1.4.2012 > věřím ani náhodou, ale to není vina autora, sem s dalšími...
U příspěvku:Večer Totemu v kavárně Fra
Periskop (Občasný) - 1.4.2012 > martine proč to nedáš na facebook nebo do doliteratury??????????
U příspěvku:přišlo
Periskop (Občasný) - 31.3.2012 > každoroční záchvat postihující diletanty... blbě vyfotografované kvetoucí cosi... na tom není samozřejmě nic divného, někteří lidé prostě místo toho, aby si určité věci v životě mlčky užívali, jako třeba pohled na kvetoucí sad... musí udělat honem cvak a běžet domů k počítači... smutné ovšem je, že se najde idiot, který něco podobného doporučí ostatním... a na tom nemění nic ani fakt, že se samozřejmě jedná vždy o stejného nebo ještě většího packala než je sám autor...
pro idioty: slovo idiot je odvozené z řeckého idiōtēs, tedy osoba bez odborných schopností či /poněkud/ zvláštní. Původně bylo používáno v městských státech antického Řecka k označení lidí starajících se jen o vlastní zájmy a ignorující potřeby komunity...
U příspěvku:Kamarád do deště
Periskop (Občasný) - 31.3.2012 > škoda té větévky před ním a toho tmavého vlevo... ostrost - neostrost fajn...
U příspěvku:dnešní
Periskop (Občasný) - 30.3.2012 > pořezaná_sluncem> díky a slibuju, že ti nebudu chodit ukukovat... koneckonců, praha je pro mě poněkud z ruky... :-)
U příspěvku:dnešní
Periskop (Občasný) - 29.3.2012 > tak kresba je samozřejmě dobrá, ale už tejden na ni koukám a pořád ne a nééé... tak se prostě zeptám, to je odněkud z té fortifikace, za kterou jsou schované kurty? nebo odkud? zmírám zvědavostí! :-)
U příspěvku:smích
Periskop (Občasný) - 29.3.2012 > co na to říct? nelíbí...
U příspěvku:otvírání Blaníku
Periskop (Občasný) - 29.3.2012 > mačkáme čudlíky, ono něco vznikne... potom se na to dlouze zadíváme, vymyslíme název... a dílo pro dnešní den je hotovo...
U příspěvku:Po Vltavě
Periskop (Občasný) - 29.3.2012 > mystik> ale jdi ty čoklíčku, ptal jsem se tě na něco?
U příspěvku:Viridian
Periskop (Občasný) - 29.3.2012 >
U příspěvku:piazza
Periskop (Občasný) - 29.3.2012 > koloděj> no počkej, tohle snad pozná každej, né? a kdo to nepozná, umí snad číst... :-)
U příspěvku:Po Vltavě
Periskop (Občasný) - 28.3.2012 > fotografie nestojí za nic /v té čb to fakt vynikne/, to je u tebe téměř pravidlem... smutné ovšem je, že se najde idiot, který něčemu podobnému dá pět bodů... pro idioty: slovo idiot je odvozené z řeckého idiōtēs, tedy osoba bez odborných schopností či /poněkud/ zvláštní. Původně bylo používáno v městských státech antického Řecka k označení lidí starajících se jen o vlastní zájmy a ignorující potřeby komunity...
U příspěvku:naděje
Periskop (Občasný) - 28.3.2012 > roztomilý pandán k jeremyho "abstrakci" aneb óda na nepoučitelnost...
U příspěvku:-:(
Periskop (Občasný) - 28.3.2012 > jaxxana> ano, téměř kýč... jednou z podstatných složek kýče je i řemeslná dokonalost, bez ní se nejedná o kýč, ale pouze diletantskou splácaninu... pokud byste ty, věza, wizigot či kdokoliv z dalších diletantů dokázali vytvořit kýč, dostali byste se na samotný vrchol svých možností... bohužel, zatím je k tomu daleko...
U příspěvku:Před spaním
Periskop (Občasný) - 28.3.2012 > ano, v přírodě se vyskytuje spousta krásných věcí... na fotografiích už potom většinou tak krásné nejsou... jsou to prostě jenom "pofotografované" krásné věci... nevím koho bych měl hodnotit... mráz? vodu?
U příspěvku:-:(
Periskop (Občasný) - 28.3.2012 > už je to téměř kýč, ale ještě tomu schází řemeslná dokonalost... 1-2
U příspěvku:uhni, lezu
Periskop (Občasný) - 28.3.2012 > člověk si u tebe často řekne: už nemůže být hůř... ale ty přesto dokážeš zas a znova překvapit... ještě smutnější ovšem je, když se najde idiot, který něco podobného doporučí ostatním... pro idioty: slovo idiot je odvozené z řeckého idiōtēs, tedy osoba bez odborných schopností či /poněkud/ zvláštní. Původně bylo používáno v městských státech antického Řecka k označení lidí starajících se jen o vlastní zájmy a ignorující potřeby komunity...
U příspěvku:piazza
Periskop (Občasný) - 27.3.2012 > koloděj> fotoaparát pro dospělé je samozřejmě M6, eventuelně M7... digitál je dobrej jenom na obrazovej záznam...
U příspěvku:piazza
Periskop (Občasný) - 27.3.2012 > Michelle> a jak tvá láska k itálii souvisí se staromákem??? :-)))
U příspěvku:Honem foť nebo mi tam kámoš spadne
Periskop (Občasný) - 27.3.2012 > vtipné asi jako estráda na tv nuda...
U příspěvku:Ahoj, Anni
Periskop (Občasný) - 26.3.2012 >
U příspěvku:piazza
Periskop (Občasný) - 26.3.2012 > koloděj> fotoaparát pro dospělé je jen jeden a rozhodně to není zrcadlovka... :-)
U příspěvku:bledé tváře
Periskop (Občasný) - 26.3.2012 > fuj je to!
U příspěvku:piazza
Periskop (Občasný) - 26.3.2012 > možná by to chtělo fotoaparát pro dospělé bobe! :-)
P.S.: díky tomu softímu doostřování těžko říct, ale nezdá se mi, že by fotka vznikla při úplně otevřené cloně...
U příspěvku:piazza
Periskop (Občasný) - 26.3.2012 > chtělo by delší ohnisko a odclonit...
U příspěvku:dopis
Periskop (Občasný) - 26.3.2012 > vhodné světlo, relativně ostré a zařazené do správné kategorie... a navíc bezesporu doposud tvé nejlepší dílo... takže vlastně vše v pořádku... až na to, že se jedná o podobnou zapeklitost jako západy slunce... prorok Skopar praví: užít si podobnou chvíli v tichém rozjímání? dozajista! fotografovat? proboha proč?
P.S.: snad pro někoho, kdo dělá keramiku... by to mohlo být inspirativní...
U příspěvku: svítání
Periskop (Občasný) - 24.3.2012 > no jestli tohle uvidí katovna, uřehtá se k smrti... fakt si nemůžeš přečíst aspoň návod?
U příspěvku:vlasatice
Periskop (Občasný) - 23.3.2012 > čtenář> dostals mě, ale zkusím to: protože jsi imbecilní?
U příspěvku:Čekání na jaro
Periskop (Občasný) - 23.3.2012 > Janahe> říkám: uvidíme! (nerad bych nasadil tempo, keré nebudu schopen zvládnout)... a teď jdu na pár žejdlíků toho kácovského... :-)
U příspěvku:Čekání na jaro
Periskop (Občasný) - 23.3.2012 > Janahe> ještě počkám, co bude příště, datlovat deset stránek je trest i pro mě, zvlášť takhle v pátek, v podvečer, když je ze zahrady cítit vůni jara a vlahý vánek zrovna přivál od hrnčíře cinkot půllitrů s dobře ošetřenou kácovskou dvanáctkou... :-)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter