Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Slunce vyhrálo
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.8.2013 > Ta slnieckova hviezdicka sa Ti podarila. Nedaval by som ju na vertikalny stred, ale viem, ze Ty tradicnu kompoziciu obchadzas.
U příspěvku:sen o U.F.O.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 13.8.2013 > Ufo paradoxne paci najmenej. Skvelo pouzita cervena.
U příspěvku:Trojhora u Třebušína
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 13.8.2013 > Kamenny cip by som komponoval mimo stredu a tak, aby sa nedotykal linie vrchu vzadu.
U příspěvku:Krajinka okolo Koněprus
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.8.2013 > Dobry zaber, kompozicia, skoda slabsieho technickeho vybavenia, lepsi fotak by z toho spravil dobru fotku.
U příspěvku:alfa
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.8.2013 > Zatial Tvoje najlepsie auticko (IMHO). Dal by som si pozor na vychadzanie farby z obrysov (dole a prave koleso) a pridal tien pod auto, nech sa nam nevznasa. Mozno by som skusil hrubsiu linku na veci v popredi a tensiu v pozadi..neviem vsak ako by si to zvladol, alebo ja : )
U příspěvku:(ztratit se krajině, ztratit krajinu)
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 7.8.2013 >
U příspěvku:Šupka z pavúka :-)
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 7.8.2013 > Kaslat na supku, ten stred si zasluzil samostatnu fotku : )
U příspěvku:Nahoře, nad Křivoklátem...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 7.8.2013 > Na youtube som si pozrel video jedneho fotografa, ktory radil: Ak vidis miesto, ktore sa Ti paci a stlacis spust, ale na fotke nie je to, ako by si to chcel vidiet, sprav dva kroky dozadu, alebo prejdi cez ulicu, ak treba a sprav ten zaber znovu..tu myslim, ze by sa hodilo ist viac dozadu, alebo dopredu, pri foteni si cupnut, alebo az lahnut a dotvorit priestor, najst si nieco dominantne dopredu a zakomponovat to..takto to je dost slabe..ako kompozicne tak technicky (nato, ze mas D90)..ale je to len osobny nazor.
U příspěvku:Slepeček
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 5.8.2013 > Ked som skusal kreslit s tabletom, tak mi dost pomohli tieto videa:
http://www.youtube.com/user/FZDSCHOOL
Nie su tak o zakladoch, ako o celkovej 'filozofii' digitalnehe dizajnu (aj ked to nie je o digitalnom 'umeni',ale typek je makac)..snad sa budu pacit.
Prezentoval by som to na stvorec, myslim, ze Tvojmu stylu by pristalo viac srafovania, ja by som nepouzil bielu na spodnej ciare lavej strany spodnej pery ale len na pravej (mozem sa mylit), pridal tmavsie tiene pre vyraznejsi kontrast (pod nos a pod bradu + pod satku)..ako pri kresbe by som skusil menit hrubky 'stetca' .. osobne sa mi najmenej paci 'satka' cez oci..zahyby by som nedefinoval linkou, ale tienmi, ale mozno je to iny druh latky ako moje tricko, na ktorom som skusal, preco mi to nesedi a ako sa latka chova v reale : )
Celkovo paci a som rad, ze prezentujes aj kresby : )
Nemusim mat pravdu a som otvoreny diskusii ak sa mylim.
U příspěvku:Můj sen (v krajině)
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.8.2013 > baska> nezastal sa autora, ale utocil na mna napriek tomu, ze som s prispevkom 'ctenare' nemal nic spolocne.
U příspěvku:Hra s tieňom
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 2.8.2013 > Noznicovoruky edvard. Kompozicia prespekulovana, netypicky uhol fotenia, na mensej si nie som isty ostrostou, ale vacsia super. Rad by som vedel, kolko si rezal a ci si takto komponoval uz pri foteni..
U příspěvku:Veselá i zamračená
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.7.2013 > Jedina vec, co mne osobne po dlhsom sledovani vadi je neprirodzene natiahnuta a osekunuta ruka, comu sa pri objektoch vzdialenych od stredu pri sirokaci nevyhnes..Nevidim to na gyc ako periskop, aj ked ja sa tak do fotenia nerozumiem.
U příspěvku:osvětlování 3
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.7.2013 > by som trosku pootocil dolava, nech je stredova zvislica kolma alebo este viac vyosil...nevravim, ze to tak musi byt, alebo ze by to bolo lepsie, len ako by som to prezentoval..
U příspěvku:Stíny
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 24.7.2013 > Mima> Podla mna to nie su upravy, ale tiene na zasvinenej hladine nejakeho mociara..ale mozem sa mylit : )
skoda TK, inak obsah sa mi paci.
U příspěvku:Pátý v poli
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 24.7.2013 > Mozem sa spytat ako si dosiahol takyto vzhlad? Uprimne ma prekvapila tato uprava.
Vdaka za odpoved.
U příspěvku:Magdaléna
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 21.7.2013 > Zdravim.
Chces sa aj zlepsit, alebo len publikovat?
Jedna sa o sucasnu tvorbu, alebo nejake Tvoje starsie dielo?
U příspěvku:lampa a měsíc 2.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.7.2013 > Priznam sa, ze som sa sem siel pozriet, co za 'experiment' opat predvedies, ale toto je pekne.
U příspěvku:Tři grácie
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 17.7.2013 >
U příspěvku:narcis
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.7.2013 > Mozem sa spytat na co to malujes? Riedis akryl, alebo ho pouzivas taky aky je, kolko vrstiev? Fest intenzivne farby.
U příspěvku:Angry chair
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.7.2013 > odhlavykpate> Az najdes ten spravny papier na tusovu kresbu, daj vediet, mozno potom opat oprasim svoje technicke pera : )
Tiez som si nakupil papier specialne 'umelecky' a musim povedat, ze je to ako prejst z kompaktu na zrkadlovku..nenormalny rozdiel : )
U příspěvku:Angry chair
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 14.7.2013 > odhlavykpate> Mozno je to len skenovanim, prefotenim, alebo kontrastom, ze su tie miesta viac viditelne a nazivo to tak nevidiet, tiez sa mi to stava, mozno nespravny papier, ked som kreslil tusom na papiere do tlaciarne, tak som ich casto az prederavil, ked na lacne skicare, tak sa mi zmolili..bolo to peklo : ), ale ako vravim, vzdy som rad, ked tu nieco od Teba vidim.
U příspěvku:Beksinski cover
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.7.2013 > jeremy> Dik za odpoved.
Som trosku smutny, ze sa nejedna o tradicnu kresbu, ale to je kazdeho osobna vec.
Super vysledok.
U příspěvku:Beksinski cover
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.7.2013 > Mozem sa spytat aky je to format a ci pozadie si zamazaval,alebo aku techniku si pouzil na taku kvalitnu strukturu oblakov a ake tvrdosti ceruziek si pouzil?
Dik
U příspěvku:Angry chair
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.7.2013 > Nech mam akokolvek rad Tvoje prace od chlpatosti, cez kontrast po sialene perspektivy, toto je podla mna Tvoja horsia praca. Tvar, okolie a vnutro oka ma nezvladnute tienovanie a celkovo je to o level nizsie ako predchadzajuce prace..ale aj tak nadpriemer..len s ohladom na Tvoje standardy slabsie.
U příspěvku:Kazy
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.7.2013 > Thumb> 'masinkou' som myslel svoj fotacik. Mas ich milion druhov od plechoviek cez krabice az po skatulky od zapaliek..tak som chcel vidiet akou vzniklo toto. Dnes sa mi objednava pinhole dierka na zrkadlovku..kedze nemam tmavu komoru..
U příspěvku:Čtyři vzadu
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.7.2013 > Stromy v pozadi su skvele, dobre umiestneny horizont aj ustredne objekty (ktore su pre mna v podstate nicim zaujimave), ale aj tak tomu nieco chyba (napr zelena na moj vkus presaturovana). Keby si dal link na originalny obrazok (vacsie rozlisenie, ziadne upravy ani orez), rad by som sa na to mrkol, mozno aj niekto iny.
Dik.
U příspěvku:Oprava do čtverce
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.7.2013 > karkulek> Ak Ta to potesi, fotim bez stativu ako mnohi ini : ) Takze kasli na stativ. Moj skromny nazor : ) Stativ Ti fotku neurobi.
U příspěvku:Kazy
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.7.2013 > superfly> prosim posli spravu aj mne. Html pre mna nie je spanielska dedina, ale neviem ako sa to robi tu, ci sa da vlozit viac obrazkov, alebo ci ich musim dat do galerie ako skryte a potom cez img src tag vkladat..daj vediet, dik.
U příspěvku:zahrada
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.7.2013 > Tak som sa dockal.
U příspěvku:Kazy
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.7.2013 >
U příspěvku:Kazy
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.7.2013 > fajne siroke : )
Nemohol by si odfotit aj masinku?
Nabuduce, keby si mohol, aj s ludmi.
Mozem sa spytat, ,ako to s tym fotopapierom funguje? Treba vyvolavat? videl som super veci aj s nalepenymi travami a podobne na tom papieri a vystavenymi svetlu..ma to potencial, len som to neskusal..je ten papier drahy? Viem, ze sa to da vygooglit, ale ak to este nejaky entuziasta cita, tak mozno pomoze ako start.
Druha sa mi paci. Ten bordel je sposobeny skenovanim, alebo take zaprasene vysledky su stale z fotopapiera?
Dik.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter