Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 8.7.
Nora
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jeremy
kafka (Občasný) - 24.4.2007 > nevím, nechci se mu dívat na rameno... to jako že proč zrovna rameno je nejostřejší???
U příspěvku:Předměstí I.
kafka (Občasný) - 23.4.2007 > já myslím, že kluci bez holky a holka bez kluků by jaksi nebylo vono. Patří tam všichni, je to skvělý čistý, připomíná mi to někoho... nevím, možná Koudelku? Prostě zmáknutý.
U příspěvku:Portrét starce /uhel/
kafka (Občasný) - 18.4.2007 > Mima > to je trochu "mimo" poznámka, ne? Jak může struktura papíru rušit a koho a co??? Naopak - dodává portrétu plastičnost.
U příspěvku:K Jeclovu
kafka (Občasný) - 17.4.2007 > *síla*

večer? za svítání?
U příspěvku:Větev
kafka (Občasný) - 12.4.2007 >
U příspěvku:Větev
kafka (Občasný) - 12.4.2007 > až zas půjdete na větve, dejte vědět, taky něco unesu :-) btw. pěkný stíny
U příspěvku:Žárlivost
kafka (Občasný) - 11.4.2007 > a kde se tedy podle tebe staly chyby? (o technice nemluvím, neb jí nerozumím) (není to jen o technice přece) (emoce sedí) :-)
U příspěvku:Žárlivost
kafka (Občasný) - 11.4.2007 > no, to je dost, už jsem málem na totáč přestala chodit, nebylo na co koukat

Jinak souhlas s Frantou, nesouhlas s caesarb... Právě to nejpovedenější, nejpřesnější, nej... nej nej je ten výraz plus název - to se povedlo. Tématu velmi rozumím ( :-) ), a je to tak - takhle přesně to vypadá navenek - ta žár... ;-)
U příspěvku:...
kafka (Občasný) - 6.4.2007 > ňáká kytka (z náhledu to vypadalo jako svaly, ale to bys byla drsná :-)
U příspěvku:...light and shapes...
kafka (Občasný) - 5.4.2007 > supr, člověku se z toho až točí hlava
U příspěvku:...sex, drugs and...bicycles(?)!... I.
kafka (Občasný) - 3.4.2007 > těch pseudoodborníků (viz celulosa) si nevšímej ;-)
U příspěvku:zkamenělá
kafka (Občasný) - 1.4.2007 > Petr Štech > tak nějak jsem to myslela, díky
Periskop > tím vším jsem chtěla říct, že nejsem žádnej odborník jen proto, že jsem viděla x kusů "uměleckých" fotografií, toť vše k celulosově absurdní a směšné reakci na foto výše.

Přečteme-li si celulosovy názory, všichni dobře vidíme, jak je ten člověk mimo. Takže škoda slov, na shledanou někdy příště u konstruktivnější debaty.
U příspěvku:špulky
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > jo jo, moc fajn
U příspěvku:zkamenělá
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > Aha. A kolik myslíš, že toho Drtikol nafotil - stovku? To bys mě rozesmál, viděla jsem od něj nejmíň několik set :-) heč :-) Od Sudka podobný počet, od Koudelky, Štreita a Kratochvíla taky a tak bych mohla pokračovat. :-) Hezký den!
U příspěvku:Šla jsem se dívat podél zdi na jaro /panu Sudkovi s láskou/
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > Ano, důležitý je výsledek. Ale Prokletý Filip kdesi nedávno pod portrétem dívky utrousil "Já jí nevěřím" a já mám ten samý dojem z těchto tvých fotografií. Já jim nevěřím, protože jsou příliš krásné, příliš na mě, jako diváka, mrkají a uculují se. Je to prvoplánovost a vyumělkovanost, ne-přirozenost.
U příspěvku:Synthetic people
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > Vadí mi ten filtr, jinak to mohla být moc hezká fotka. Výraz - super.
U příspěvku:zkamenělá
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > celulosa > jinak jsem zásadně pro to, abys přinejmenším dodržoval(a) po čárce v souvětí mezeru (nemluvě o ostatní interpunkci), nedá se na tvůj způsob psaní dívat.

(řekni mi, ať se na to teda nedívám a ať jdu učit radši češtinu, prosííííím ;-)
U příspěvku:zkamenělá
kafka (Občasný) - 30.3.2007 > Zuiko, celulosa > i vy rozumbradové! ;-)

celulosa > btw. fotografií jsem viděla asi milion, uměleckých několik tisíc, hádám. Nevidím to ovšem jako kritérium svého názoru. S tou LŠU jsem to nepochopila, nikam se učit nechystám. (řekni mi na to, že je to moc dobrý rozhodnutí, ať se zasměju :-)
U příspěvku:SmaltArt 50/150
kafka (Občasný) - 29.3.2007 > Já ale nemám dobrý zrak. Štve mě na tobě, že neumíš své věci kvalitně prezentovat. Co si tady z té miniatury my, diváci, máme jako vzít??? :-(((
U příspěvku:zkamenělá
kafka (Občasný) - 29.3.2007 > ...
U příspěvku:zkamenělá
kafka (Občasný) - 29.3.2007 > celulosa > trochu přeháníš, ne? Nebo ti možná stačí na pozadí ten pes ;-)
Nebo prostě nevíš, o čem mluvíš.


Fotka je dobrá.
U příspěvku:panenka
kafka (Občasný) - 19.3.2007 >
U příspěvku:Bambul
kafka (Občasný) - 15.3.2007 > orval > Ale to je mi zajímavý názor všímavého "odborníka" ;-)
Tak za prvé: lavičky, domů ani plotu jsem si na první pohled ani nevšimla. Je pravda, že stromy v pozadí trochu ruší, ale rozhodně bych je kvůli tomu nekácela.
A za druhé, na mě Bambul docela zapůsobil, i když v něm vidím víc než Bambula :-)
U příspěvku:Bambul
kafka (Občasný) - 15.3.2007 > orval > Ale to je mi zajímavý názor všímavého "odborníka" ;-)
Tak za prvé: lavičky, domů ani plotu jsem si na první pohled ani nevšimla. Je pravda, že stromy v pozadí trochu ruší, ale rozhodně bych je kvůli tomu nekácela.
A za druhé, na mě Bambul docela zapůsobil, i když v něm vidím víc než Bambula :-)
U příspěvku:Baskerville
kafka (Občasný) - 14.3.2007 > na baskervilla je dost roztomilej :-)
U příspěvku:Pod schody 86/195
kafka (Občasný) - 13.3.2007 > A je to strašně malý, co si budem namlouvat, ten panáček vpravo je pak zcela úplně na prd.
U příspěvku:Pod schody 86/195
kafka (Občasný) - 13.3.2007 > čisté, zajímavé... ale troufám si říct, že pozadí se k tomu vůbec nehodí. Oproti čistým, hladkým liniím popředí působí pozadí dosti ušmudlaně. Jako by ses nemohl oprostit od svých "krajinek".
U příspěvku:-
kafka (Občasný) - 9.3.2007 > Některé tvé linky jsou přímo neodolatelné. Mňam. Vadí mi místy ušmudlanost.
U příspěvku:Reesie Davis II.
kafka (Občasný) - 2.3.2007 > hezká i tady. Kdo je to vlastně?
U příspěvku:•••
kafka (Občasný) - 28.2.2007 > já jen, že máš podezřelej nick :-)
U příspěvku:•••
kafka (Občasný) - 28.2.2007 > no ty je máš taky dobrý, to víš, že jo :-)
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter