Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pepička
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > Líbí se mi název.
U příspěvku:Zkurvená ponožka!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > RD> Získal je sice hezčí slovo, ale já měl zrovna jeden ze svých občasných záchvatů upřímnosti. No i já mám chyby jak vidíš.

S tou prdelí máš ale pravdu. Stačí, když jí tu vystrkuje praskunst.
U příspěvku:Zkurvená ponožka!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > Antinua4> To je proto, že tobě se nemže stát ta nehoda, že ti do ponožky sklouzne něco co jí může zkurvit.
U příspěvku:Kokotina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > Antinua4> No právěže zápěstí je už obehraný, nezkusíme krky? Tím nemyslím krkání si vzájemně do ksichtu, to by taky nebylo moc originální, to už jsem taky zkoušel.
U příspěvku:Kokotina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.5.2007 > praskunst> No jo no, ukáplo mi nejspíš trochu z nosu. Nebo odjinud. Omluva.
U příspěvku:Míša
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.5.2007 > Prokletí> Tak to už bysme mě litovali dva. Ještě že ho nemáš. To srdce.

Bejt ty ženská, udělám ti miminko.
U příspěvku:Svátek slaví Stanislav
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.5.2007 > stanislav> S tím sportováním a hmotností je to stejně zajímavý. Ted se sportu dost věnuju (konkrétně hokej, skoro denně na to čumím) a přibral jsem dvě kila. Tak nevím jestli je ten sport tak zdravý jak se o něm všude píše. Ale neni to s tou mojí váhou nejhorší, chybí mi šest kilo do metráku. Nikoliv shodit!

Pokochal jsem se na tom pokračování taky .Tvůj syn má smysl pro gradaci příběhu. Je to rozhodně lepší než cokoliv od Marvel comics. Kam se hrabe Spiderman!
U příspěvku:Svátek slaví Stanislav
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.5.2007 > Luk Malér> Bude sportovec, bude. Zrovna jednoho tvořím. Snažím se zas sestavit nějaký multipříspěvek, tak ho tam pak šoupnu.
U příspěvku:Míša
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.5.2007 > Prokletí> Uf, to jsem rád že richtig. Že jsem se nesek. Podruhý už bych to před zrcadlem nezkoumal. Kdo by se taky furt díval na ten hnůj co mi teče z ucha.
U příspěvku:Míša
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > Prokletí> At jsem kroutil hlavou před zrcadlem jak chtěl, to ucho mám výš, mnohem výš. Je to zrcadlem nebo mojí hlavou, řekněme diplomaticky ehm atypickou?
U příspěvku:Žirafí pozadí
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 >
U příspěvku:Jednou nohou v hrobě
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > Prokletí> Z hrobu přes mojí pravou nohu až ke kanibalismu. Ógyst na víně. Bože, ty to vidíš! Koho já tu ještě nepotkám.
U příspěvku:Jednou nohou v hrobě
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > To já jsem jednou nohou jinde.
U příspěvku:t1
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 >
Taky jsem jarin
jdu si dát sarin
U příspěvku:Zkurvená ponožka!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > Prokletí> Koberec jsem vyrobil ve fotošopu. Ten můj je poblitej a posranej. Jenom byste tu o mně zas psali, že jsem hovado a prase.
U příspěvku:Kokotina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > Prokletí> Jo jo, přepaly jsou na kokot.
U příspěvku:Kokotina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > Antinua4> Ale my přátelé přece jsme! Zatim. Jenom. Bohužel.
U příspěvku:Zkurvená ponožka!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > Prokletí> Byl jsem, ale nechal jsem se přeoperovat a jak to dopadlo vidíš.
U příspěvku:Zkurvená ponožka!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > praskunst> Jasně, ale jen když jdu hrát proti nějakým píčám.
U příspěvku:Zkurvená ponožka!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > RD> Jasněže moje. Vlastnoručně jsem jí ukrad našim vietnamským spoluobčanům. Jaký další čtyři? Mušketýři?

Kdybych měl mít v nohách to co v hlavě tak jsem v prdeli.
U příspěvku:Zkurvená ponožka!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > Estel> Kontrastu?
U příspěvku:Zkurvená ponožka!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 11.5.2007 > Antinua4> 
Jsem rád, že se ti to líbí, inspirovala jsi mě., vždyt víš.



U příspěvku:Kokotina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.5.2007 > A hlavně mě tu nepřechvalujte, že žádná kritika nemůže být hlupší než dílo samotný.
U příspěvku:Děvčata z Mostu
Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.5.2007 >
U příspěvku:dítě
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 >
U příspěvku:toonovina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Kanál!!! A jak krásně ladí s předchozíma popelnicema. Ještě kdyby tak z něj čouhal nějaký ten kanálový volič.
U příspěvku:To je slon
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Paráda, jako od Mattela.
U příspěvku:To je králík
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Tenhle je myslím nejlepší.
U příspěvku:To je slaměný kůň
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Mně připomíná Ijáčka.
U příspěvku:To je kočka
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Já měl nedávno podobně naběhlý oko.
U příspěvku:Čápožravá žába
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Skvělý komiks!
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter