Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 23.6.
Zdeňka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čápožravá žába
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Skvělý komiks!
U příspěvku:noční zpěv
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Popelnice!!! Zrovna jednu kreslím. Ale já jí mám hezky naležato, s bordelem okolo, tak jak má každá správná popelnice vypadat.
U příspěvku:To je zajíc
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Nu pagadi!
U příspěvku:Síla dělnické třídy
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Kupředu levá, vpravo ni krok.
U příspěvku:Svátek slaví Stanislav
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > MiKa> Neeee! Nevěřím! Nechybí neska nejvyšší na nebesích?
U příspěvku:Svátek slaví Stanislav
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > MiKa> Copak stát, ten zbabrá co se dá, nejen svátek.

Jsem rád, že o té náplasti píšeš zrovna ty, protože jsi jako první poznala, že mám dobré srdce. Já bych prostě nenechal ani kuřeti ublížit, i kdyby bylo sebevíc pubertálně trapný.

A nejsem nerad, že neprovokuješ.
U příspěvku:Todle vihrát nesmý!!!
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Soutěžící> Že se to líbí mládeži je jenom důkazem její kulturní vyspělosti. Uvažuju, že bych udělal nějaký večerníček v tomto duchu.
U příspěvku:Roští
Ógyst Pisoár (Občasný) - 8.5.2007 > Estel> A co teprve do chlupatý čáry.
U příspěvku:Svátek slaví Stanislav
Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > st4nley> Jasně, platí to i pro tebe a ostatní Stanislavy. A třeba i Stanislavy.
U příspěvku:Kaleni carodejnic
Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > caesarborgia> A kam odešli?
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > born to be child> 

Mně zas nejvíc zaujala fifinka s pinďou.
U příspěvku:Kaleni carodejnic
Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > Mishela> Já bych udělal, ale neni čas. A takový pěkný nápady to jsou. A sprostý!
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > born to be child> A cyklistek!
U příspěvku:Kaleni carodejnic
Ógyst Pisoár (Občasný) - 7.5.2007 > Prokletí> 

Pak že neumím básnit. Pche!
Chechechechechechecheche!
Počet slabik mi teď sedí
jako na tvým ksichtě vředi.


U příspěvku:Kaleni carodejnic
Ógyst Pisoár (Občasný) - 2.5.2007 > elroj> Já to nechám na tobě.
U příspěvku:Kaleni carodejnic
Ógyst Pisoár (Občasný) - 2.5.2007 > Prokletí>
Bohužel oboje
Brzy budu mít obojek

A pak že neumím básnit. Pche!
U příspěvku:Kaleni carodejnic
Ógyst Pisoár (Občasný) - 2.5.2007 > stanislav> Já si taky myslím, že je to vhodný pro meditaci. Lepší než nějaká mandala. Jenže to málokdo pochopí. A pak je mi tu od místních primitivů láno do hovad a prasat.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 2.5.2007 > born to be child> A jak říká jedno staré české přísloví: S upřímností nejdál došlapeš. Nebo tak nějak.
U příspěvku:Kaleni carodejnic
Ógyst Pisoár (Občasný) - 2.5.2007 > caesarborgia> Taky co bys od něj chtěl. Je to retard.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.5.2007 > čtenář> I venku.



U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.5.2007 > markýza andělů> A taky pod názvem.
U příspěvku:Kaleni carodejnic
Ógyst Pisoár (Občasný) - 1.5.2007 > Prokletí> Já? No dovol! Ty tři jsou hovada. Podívej jak vypadají.

Zapomněl jsi mi dát body.

A doporučit.

Je to jeden z mých nejlrpších výtvorů.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.4.2007 > anae> I tak se to dá brát. Takhle nějak si to představuju až budou dávat v televizi můj první film.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.4.2007 > born to be child> Jo jo, já mám štětky taky rád.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.4.2007 > Nikkarin> Všeho do času. Pěkně jedno po druhým. I na tohlr dojde.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 30.4.2007 > sáva> No já mám wacom graphire asi rok a jsem spokojený, jiný jsem nezkoušel, takže porovnávat nemůžu. Fachá to s každým softem, můžeš ho používat i místo myši.

Jenom mi z pera začala asi před týdnem sklouzávat taková guma za kterou se to drží tak jsem jí přilepil a už to zas funguje k mojí plné spokojenosti.
U příspěvku:S názvem
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.4.2007 > Rawen616> Dík. Komiks bych rád, i když už jsem do tý rubriky vložil jednu píčovinu a rozkreslený jsou další.

Mám v plánu i něco "normálního", ale to chce čas, odhadem tak koncem roku.

Až tady budu dělat redaktora.
U příspěvku:Chlupaté děvče
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.4.2007 > Hm, tohle asi nebude Estel.
U příspěvku:Cizinka v trávě
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.4.2007 > RD> Já jí poslal avízo. Jestli už teda neodjela a nefotí jí někde v trávě taliáni.
U příspěvku:Cizinka v trávě
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.4.2007 > RD> Jistej ne, ale zkusit by se to mohlo.
U příspěvku:Ponovoroční deprese
Ógyst Pisoár (Občasný) - 28.4.2007 > wommann> Díky, škoda že píčoviny nejsou součástí olympijských her. Zadara bych jim i znak předělal.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter