Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:-
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > Tak tak, i krásné a smyslné ženy prdí.

No možná je poselství obrazu jiný ale nmě se motá palice protože byly velikonoce vypil sem destilovaný onuce a ted mám blbý nápady velice.

Asi budou ohnice.
U příspěvku:Veselé velikonoce
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > celulosa> Jo jo, jsem holt pičomilec. Díky
U příspěvku:Veselé velikonoce
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > D.K.> Málo kýčovitý že jo. Příšte to napravím.
U příspěvku:Veselé velikonoce
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.4.2007 > doupovec> Díky Doupovče, potěšils mé oko, Ted je jestě trochu přiožralý, ale už aspon nevidíém dvakrat. S tou značkou jsem to tu chtěl dát taky, ale z druhý stany vyfocenou, i s čárkou. Mohls tu dát klidně oba obrázky jako příspěvek třeba jako "kunderground is not dead". Dobrého kundergroundu je tady jako šafránu.
U příspěvku:A a
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.3.2007 > Výborně madam!

Navíc v paintnetu. Já ho zkoušel nenitotakdávno a rychle jsem od něj zdrhal.
U příspěvku:Ve Stodolní 102/75
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.3.2007 > Tak to je v prdeli pane redaktore. Nemyslím obraz, ten je dobrej, já se takhle malovat nikdy nenaučím, ale to tvoje nový jméno. Ted se ti nemůžu pomstít za to, že jsi o mé skorotchýni napsal, že je hnusná.

A tak jsem to měl krásně vymyšlený.
U příspěvku:Noc jako každá jiná.
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.3.2007 > born to be child> Možná je škoda, že se neobjeví, úspěch by rozhodně měla!
U příspěvku:Blbůstky 2
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.3.2007 > O něco víc první.
U příspěvku:Noc jako každá jiná.
Ógyst Pisoár (Občasný) - 29.3.2007 > born to be child> Jsem nefotograf, takže se neodrážím, nehledě na to, že k odrazu od tvých kulek nemám nejmenší důvod.
U příspěvku: na hladině
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > Mně je vcelku jedno jak to vzniklo, hlavně že líbí.
U příspěvku:Žralok kladivoun
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > Podle náhledu jsem tipoval na bombardování Berlína. Inu i já se můžu mýlit.

Ale je vidět, že mu ten podmořský svět opravdu učaroval. Gratulace
U příspěvku:Noc jako každá jiná.
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > born to be child> Dobrý nápad.
U příspěvku:moja Moni
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > Moc dobrý
U příspěvku:Pánvička
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 >
U příspěvku:Radkovi k svátkovi
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > seras> jasně že jo
U příspěvku:Mamut
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > Vypadá to, že pračlověk konečně použil svůj kyj.
U příspěvku:Eržika&Galja
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 >
U příspěvku:Z masa a kostí 7x100/70
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > Jsi velice plodný autor pane redaktore. Poklona služebník uctivec.
U příspěvku:Radkovi k svátkovi
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > doupovec> Já se tim taky řídím. Doufám, že je to z obrazku vidět. A ted jdu prohrabat katolický kalendář, kdy že to ten svatý Ógyst vlastně je.
U příspěvku:Todle uš nemá šancy vihrát anep co sem nesťych
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > jitřeňák> Jsem rád, že mi moje díla vždycky náležitě psychoanalyticky vysvětlíš. Jenom tu doplním pro ostatní i základní dějovou lajnu když jsem se už dal i na ty animace a uvažuju o filmu.

Celý příběh v podstatě popisuje tragický osud malého kuřete, které si o sobě naivně myslí jaká neni kapacita a pokouší se uskutečnit svůj sen o ovládnutí koně (viz některé předchozí obrázky) i přesto, že se mu to seroucí píča na hajzlu hned na začátku slovy "nebuď čurák, vyser se na něj" pokouší rozmluvit.

Mám za to, že se naše verze nijak vzájemně nevylučujou a můžou fungovat pospolu.
U příspěvku:Todle uš nemá šancy vihrát anep co sem nesťych
Ógyst Pisoár (Občasný) - 22.3.2007 > Estel> Myslíš to kuře? A co z toho ted má? Vidíš jak dopadlo.
U příspěvku:Kdesi tamsi za lesy
Ógyst Pisoár (Občasný) - 20.3.2007 > Parádní
U příspěvku:Radostná pýcha
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.3.2007 > Prokletí> Tak to čti tak jak se má a ne jak se to pýše.
U příspěvku:Sněhulák
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.3.2007 > Ógyst Pisoár> No to byl hodně blbej vtip Ogyste, styd se a už tu okenu nechlastej.
U příspěvku:Sněhulák
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.3.2007 > Výtečně! Jenom ten sněhulák by moh bejt pod vodou, když už má junior takovou zálibu.

Jinak cizí děti narozdíl od Estel nežeru.

Teda já nežeru ani vlastní (ne že by mi nechutnaly, ale přijde mi to barbarský).
U příspěvku:Vomi ksicht
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.3.2007 >
U příspěvku:Rodina
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.3.2007 > Moc dobrý
U příspěvku:Úlet....
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.3.2007 > Antinua4> Aha, tak jí pozdravuj, a vyřid jí, at ten chlast trochu omezí.
U příspěvku:Ďura v pařezu
Ógyst Pisoár (Občasný) - 10.3.2007 > Antinua4> Jen se nepodcenuj.
U příspěvku:
Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.3.2007 > Jesper> Dál prej bude useklý hájek.
U příspěvku:křeč
Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.3.2007 > Tohle mě k něčemu inspirovalo.
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter