Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:NEFOTO černá audi
nefoto (Občasný) - 14.9.2006 > Pro zařazení do soutěže má příspěvek malou velikost.

Z pravidel: Kratší strana zveřejněných fotografií nesmí být menší nežli 600 bodů, delší strana nesmí být kratší než 950 bodů.
U příspěvku:dalsinepovedenablbosttakzeasinefoto
nefoto (Občasný) - 14.9.2006 > Pro zařazení do soutěže má příspěvek malou velikost.

Z pravidel: Kratší strana zveřejněných fotografií nesmí být menší nežli 600 bodů, delší strana nesmí být kratší než 950 bodů.
U příspěvku:Bitva u Trafalgaru 3 - nefoto
nefoto (Občasný) - 14.9.2006 > Pro zařazení do soutěže má příspěvek malou velikost.
U příspěvku:sedmikrásky
nefoto (Občasný) - 12.9.2006 > doupovec> Opravdu
U příspěvku:NEFOTO ranní vlak
nefoto (Občasný) - 9.9.2006 > Dík za fotku. Připomínám, že minimální velikost delší strany musí být 950 pixelů. Pokud nechceš dávat sem větší verzi, pošli ji na pokhara@centrum.cz.
U příspěvku:/bez názvu/ ... NEFOTO ...
nefoto (Občasný) - 7.9.2006 > Janahe> Uch! Och! No tohle! Jsem z tebe paf.
U příspěvku:TYPOFOTO - SANCE PRO VSECHNY
nefoto (Občasný) - 7.9.2006 >




U příspěvku:Běžím s hovnem proti plátnu
nefoto (Občasný) - 7.9.2006 > doupovec>


U příspěvku:výhled z kapsy[nefoto]
nefoto (Občasný) - 7.9.2006 > tvojematka> Zvětšit. Zkoušel jsem to, není to nijak hrozné.
U příspěvku:Poselství všem člověkům (nefotografie)
nefoto (Občasný) - 7.9.2006 > Janahe> Nesmíš, jsi spiritus agens, máš zachovat odstup, nadhled a především důstojnost. Soutěžící není žádný chudý člověk, nemá se peskovat, soutěžící je přítel, má se opečovávat. Dělej to jako já, mlať do všeho co máš po ruce.
U příspěvku:Brána do neznáma
nefoto (Občasný) - 7.9.2006 > Móc hezký rámeček. Taky koš je pěkný a chemický záchod ještě lepší (či co to je). Příště dej do protějšího rohu ještě růžičku a bude to vůbec nejlepší.
U příspěvku:Poselství všem člověkům (nefotografie)
nefoto (Občasný) - 7.9.2006 > Janahe> Nebuď zlá!
U příspěvku:výhled z kapsy[nefoto]
nefoto (Občasný) - 6.9.2006 > tvojematka> Zvětšit v editoru?
U příspěvku:nefoto-vánoce jsou tady!
nefoto (Občasný) - 6.9.2006 > Je v soutěži, větší verze přišly v pořádku.
U příspěvku:nefoto-zátiší
nefoto (Občasný) - 5.9.2006 > TheThing> Nejen to, pak budou hodnoceny jako kolekce a ne jako jednotlivé fotografie.
U příspěvku:nefoto-zátiší
nefoto (Občasný) - 5.9.2006 > TheThing> Jde o výřez? Existuje ještě možnost surově fotku zvětšit v editoru.
U příspěvku:nefoto-zátiší
nefoto (Občasný) - 5.9.2006 > TheThing> Co se organizátorů soutěže týká, tak klidně. Žádné omezení, že by snad fotka nemohla být už někde publikovaná, neexistuje. Jestli se to nelíbí provozovatelům Totemu nevím, ale myslím, že ani těm to nijak zásadně nevadí.
U příspěvku:nefoto-zátiší
nefoto (Občasný) - 5.9.2006 > jedna holka a syn> Zajímavý nápad. Příspěvek je na stránce soutěže. Janahe má pravdu, velikost jsem prve přehlédl. Prosím, přidej i větší variantu (dá se to i dodatečně). A pokud by to nešlo, tak pošlete alespoň 950px verzi na pokhara@centrum.cz.
U příspěvku:Běžím s hovnem proti plátnu
nefoto (Občasný) - 5.9.2006 >

Jak vkládat příspěvky

Protože se lidé, kteří s Totemem nemají zkušenosti, ptají jak vkládat soutěžní příspěvky, popíšu podrobněji postup:

1. zaregistrujete se na Totemu

2. vložíte své fotografie, ať už pomocí "Vložit foto/obraz" nebo "Vložit příspěvek".

3. nezapomenete je vložit do rubriky Fotografie nebo některé z jejích podrubrik

4. k názvu příspěvku připíšete [nefoto], případně totéž napíšete do příspěvku pod fotografie, nebo sami do prvního komentáře k fotografii napíšete, že jde o soutěžní práci. Zkrátka jakkoli zřetelně příspěvěk označíte jako soutěžní.

Pravidelně procházíme Galerii, a tak se brzy vaše fotografie octnou na stránkách soutěže v seznamu soutěžních prací. Pokud byste s výše uvedeným postupem měli potíže (ale nevím proč by k nim mělo dojít), můžete vyzkoušet alternativní postup:

1. pošlete své fotografie mailem na pokhara@centrum.cz

2. my vám založíme na Totemu účet, váš příspěvek pod ním uložíme a pošleme vám nazpět mailem heslo

V případě, že vám stále není něco jasné, nebo dojde k problémům, směle se ptejte, ať již zde nebo na pokhara@centrum.cz. Určitě vám někdo z organizátorů brzy odpoví.

U příspěvku:Běžím s hovnem proti plátnu
nefoto (Občasný) - 3.9.2006 > lipsky> Nebo snad,a to se bojím i doufat, půjde o to co je za fotkou?

Ano, o to by mělo jít především. Hodnocení se opírá pouze o osobnosti porotců, o nic jiného. Porotci nejsou svázáni žádnou "teorií", vlastně nejsou vůbec nijak svazováni. Snažili jsme se vybrat silné osobnosti s vyhraněnými názory, navíc různorodými. Určitou představu lze získat z jejich vlastní tvorby, jsou-li to fotografové, ale asi by nebylo rozumné snažit se "uspět" v tom obvyklém, řemeslném slova smyslu. Tedy pokoušet se trefit do vkusu poroty. Asi to ani není možné, ti lidé jsou tak různí, že se těžko najde něco, co se bude jednoznačně líbit všem. Spíš se shodnou na tom, co ne, než na tom, co ano.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter