Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Po sedmé
Franta F. (Občasný) - 13.7.2010 > Je fajn, že má sníh strukturu, ale až příliš. Tak trochu to připomíná drané peří. Jinak by to bylo dobré.
U příspěvku:gh
Franta F. (Občasný) - 13.7.2010 > To světlo je jak pěstí do oka, to se tedy skutečně moc nepovedlo.
U příspěvku:Připraveno
Franta F. (Občasný) - 13.7.2010 > Človíček by to oživil, takhle nic moc.
U příspěvku:Bez názvu
Franta F. (Občasný) - 13.7.2010 > Nulová invence, zaostřit jediný lístek vlčího máku je asi vrchol fotografického umění. Kompozice si vzala dovolenou. Foto o ničem. Proč to sem furt cpeš?
U příspěvku:akrb
Franta F. (Občasný) - 12.7.2010 > Co na tom kritizovat. Chlubíš se cizím peřím a z fotografického i estetického hlediska je to o ničem.
U příspěvku:Agitatio - hlídač majáků
Franta F. (Občasný) - 12.7.2010 > Centimetr pod nohama bych to uřízl nebo šel se záběrem více doleva, popřípadě obojí.
U příspěvku:v kosím hnízdě II
Franta F. (Občasný) - 12.7.2010 > Ta barva to ničí.
U příspěvku:česílko
Franta F. (Občasný) - 12.7.2010 > Otesánek
U příspěvku:Soukromé poznámky
Franta F. (Občasný) - 12.7.2010 > Tohle je parádní.
U příspěvku:Maticová soustava s pěti planetami
Franta F. (Občasný) - 12.7.2010 > Zajímavé techno.
U příspěvku:Na cestě
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Janahe> "Dívat se očima semene." Kde ty na to chodíš :-)))
U příspěvku:Na cestě
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Janahe> Kdepak, když se pozorně podíváš - není.
U příspěvku:Pryč
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Skoro jako tuleň prchající před ledním medvědem.
U příspěvku:Cigara I.
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > driagon> Já bych hlavě nechal prostoru vlevo asi tolik kolik má nad hlavou. Byla by to taková klasika, ale ne snad úplně nudná. Mírným pootočením ruky v protisměru by došlo k celkovému vyvážení, aniž by cokoliv bylo přímo na střed. Takhle mi připadají levé dvě třetiny fotky moc "těžké". Jsou to ale jen teorie muselo by být viděno. Zkoušelas i opačnou verzi? Mírně rozostřená ruka s cigárem a zaostřenější hlava? Taky by to mohlo být zajímavé, pokud je model ten správný typ.
U příspěvku:Střevní kličky aneb Když se kaktus zblázní
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Tohle mi zase připomělo jednu bouračku. Pánovi kus urvaného plechu rozpáral břicho, chvíli jen tak stál a koukal jak mu lezou střeva ven, potom se složil - já vzápětí také.
PS: přežil
U příspěvku:Beata solitudo II
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Bez světla není fotka, je to ploché - ale to ty víš, tak co s tím?
U příspěvku:bara
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Tyhle "omalovánky" nikam nevedou. Pouhým klikem ve vhodném editoru to zvládne každé dítě. Zkus najít nějaký svůj vlastní výraz, když už chceš mermomocí takhle upravovat fotky, tohle je opravdu o ničem.
U příspěvku:Na cestě
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Ty víš, že tam nic není a přesto žádáš...
U příspěvku:Cigara I.
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Fotku chtělo protáhnout mírně doleva ruku pootočit mírně v protisměru - a bylo to tam.
U příspěvku:Strašák
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Dům je úžasnej, fotka už méně. Chtělo to menší clonu, do hloubky ostrosti dostat pokud možno jen barák a ostatní potlačit - i za cenu menší úpravy v editoru.
U příspěvku:Strašák
Franta F. (Občasný) - 2.7.2010 > Janahe> Kvůli povodni - voda zase volně odteče, jinak by se strašák utopil.
U příspěvku:Nosál
Franta F. (Občasný) - 1.7.2010 > Pěkné pozadí.
U příspěvku:Mon Petit Alien
Franta F. (Občasný) - 1.7.2010 > Bez té můry.
U příspěvku:Siamské nožičky
Franta F. (Občasný) - 1.7.2010 > Jednou jsem se omylem ocitl na jedné služebně a přivedli tam bezďáka. Z nějakého mě neznámého důvodu mu sundali boty a tak nějak to vypadalo...
U příspěvku:Točité schody
Franta F. (Občasný) - 1.7.2010 > Točité schody a paní s aparátem.
U příspěvku:dfg
Franta F. (Občasný) - 1.7.2010 > Barva to nevytrhla. Je to strašně přežehlený.
U příspěvku:Baeta solitudo
Franta F. (Občasný) - 1.7.2010 > Je to takové "vyblito". Setrvačník dobrej - znovu a líp ;-)
U příspěvku:tančící
Franta F. (Občasný) - 1.7.2010 > No nazdar.
U příspěvku:Mírné ochlazení
Franta F. (Občasný) - 1.7.2010 > Je tam prd. Než takovou oblohu tak to raději čb, ale ani ta by tomu nepomohla.
U příspěvku:pes schizofrenik
Franta F. (Občasný) - 30.6.2010 > Já tam teda vidím plameňáky, asi jsem taky schizofrenik.
U příspěvku:zázrak
Franta F. (Občasný) - 30.6.2010 > sadaf> Vchod neřezat! Je to jediná souvislá plocha.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter