Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ftip
Buick (Občasný) - 19.11.2001 > Marjánka řiká, že ti mám dát pětku, no dobře.
U příspěvku:4eyes
Buick (Občasný) - 25.9.2001 > Ble, to je ale báječná diskuse, no jo, jsem zpátky na Totemu...
U příspěvku:Ledovec
Buick (Občasný) - 25.9.2001 > Doufám, že je nad vodou přesně jedenáct procent :-)
U příspěvku:Život je krásný
Buick (Občasný) - 6.8.2001 > fantazijně syté barvy, dává jasný signál, oscarově patetické, oscarově účelové - ještě mi chybí, že film nastavuje zrcadlo...Divácky přístupný je taky dost dobrá hláška...KLIŠÉ taková milá malá stokrát omletá klišé z plyšeeee
U příspěvku:Jen chtít...
Buick (Občasný) - 6.8.2001 > Líbí moc a moc...
U příspěvku:Bílý plášť
Buick (Občasný) - 26.7.2001 > Stoprvni ctenar dostane flasku, tak delejte lidi uz zbejvaj jen tri :)
U příspěvku:Post coitum omnia animalia triscint
Buick (Občasný) - 21.7.2001 > Víš co? Já to mám jak s marihuanou, potom mám zesílenou náladu, kterou jsem měl předtím...Takže jestli jsem byl před lehce melancholickej mám post šílený depky...
U příspěvku:ad absurdum
Buick (Občasný) - 21.7.2001 > O moc lepší...
U příspěvku:O Dlouhánovi a kozách
Buick (Občasný) - 26.6.2001 > Já mám plný kozy svýho života...
U příspěvku:Mír pro les
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > Správně švindl! Popravit! Vyvěsit (pro výstrahu) všem podvodníkům...
U příspěvku:Chvilka odpočinku
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > No dobrý, myslím, že jde o moji premiérovou známku tobě...Tak bouchni šampáňo nebo tak něco :o)
U příspěvku:Nevěsta
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > Ach jo :-(
U příspěvku:Srdcekrásno
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > Kekebre :c)
U příspěvku:Lepší než žít
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > Pod krkem popadnout strach - tak to se budeme držet navzájem (s tím strachem).
U příspěvku:Konopné mámení
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > Zkouřený zkouřený zkouřený ona má zkouřený záda!
U příspěvku:Mír pro les
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > Piš dál, jen řež ten brk. Hul! Toť víc než mok.
U příspěvku:Vyřazený
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > No jak říká R. S. - někdy sex usmiřuje ;-)
U příspěvku:Vyřazený
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > Tohle je ale hezký téma! Pokračujte, prosím :)
U příspěvku:Hitparáda hudebního rádia Interhit pro týden od 24.6. - 30.4. 2001
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Chtěl bych se zeptat, kdy se rádio rozhodne, že nějakou písničku začne hrát? Čechomor vydal na cd Proměny už loni, jen to nebylo předělaný s Jazzem Colemanem...No asi tlačí firma, není-liž pravda.
U příspěvku:Jano!
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Aby bylo možno vypolstrovat důvody :))
U příspěvku:Evino tvoření
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Martin: Nápad s Adamem a Evou se mi moc líbí, ale trošku mi to přijde nedokončené.
Godard: Kéž by sis šel popovídat do Katovny s Rejžkem nebo Justem. To by bylo supeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr! Já slíbil, že už tě nechám, ale to jsou tak nádherný hlody...Go-dard do Katovny Go-dard do Katovny, prosím! A napiš já si to nahraju na video. Rád se směju, víš?
U příspěvku:Digitální mysl
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Dal jsem ti dvojku, nějak potichu...Nevím proč mě to nezobrazilo. Celkem se mi to líbí, až na ten saténovej déšť.
U příspěvku:Vyřazený
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Kdybych chtěl osobně útočit, napsal bych to úplně jinak...Ale dobře nechám tě bejt.
U příspěvku:Digitální mysl
Buick (Občasný) - 23.6.2001 >
U příspěvku:Vyřazený
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Godard: Příliš velkejch slov na tak malý dítě...Vyser se na objektivitu, měj svůj názor, to je o. k.. Někdy se pleteš a to dost, tak ti to holt napíšu, jindy s tebou souhlasím, ale hlavně se zbytečně neobhajuj...seš pak děsně trapnej.
U příspěvku:Vyřazený
Buick (Občasný) - 22.6.2001 > Psals to aspoň patnáct vteřin? Jestli jo napiš, zlepším ti známku za snahu.
U příspěvku:Kvítek kopretiny
Buick (Občasný) - 22.6.2001 > Tak tohle čtu rád....:c)
U příspěvku:this is hardcore
Buick (Občasný) - 22.6.2001 > Viz andre a tvoje poznámka u adammovy práce o chybějící kompozici...
U příspěvku:Úsměvy před smrtí
Buick (Občasný) - 21.6.2001 > Tohle je zoufale neoriginální čtení...Dost podobný jako ten film s N. Cagem v hlavní roli. Promiň, měl jsi s tím asi hodně práce...No třeba se to bude někomu jinýmu líbit.
U příspěvku:Na konci všeho zbývá slovo
Buick (Občasný) - 21.6.2001 > Nedala by se už udělat nějaká studie na téma: Význam párku v poezii P. K. ? ;)
U příspěvku:Ti matfyzáci...
Buick (Občasný) - 21.6.2001 > :)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter