Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sheila si hraje na mámu
SATANICSAINT (Občasný) - 15.3.2010 > pořezaná_sluncem> Ahoj!To jsem rád že žiješ;-)!Nevím,jestli si na mě pamatuješ-3-4roky sem se tu neukázal.Jak se máš?
Jinak k tomu obrázku-asi bych to neměl říkat,ale to dítě je tam spíš z nouze ctnost-původně sem se pokoušel o momentku nějaké jemné slečny,užívající si klidu na zahradě v pozdním létě,ale nezvládl sem jak levou ruku,tak záhyby šatů,tak sem tam vrzl dítě-mrtvolku-což ovšem-uznávám,vyznění obrázku dost změnilo..
U příspěvku:Being
SATANICSAINT (Občasný) - 15.3.2010 > sikatka> Nemám žádné výtvarné vzdělání-když kreslím s předlohou,snažím se dostat tam vše,čeho si všimnu,když bez(jako tohle),tak dám na pocit.A když si nejsem jistý nemám-li třeba stíny úplně opačně apod.,tak mi příjde zbytečné věnovat se detailům.Maluju tlustým štětcem,rychlýma a dlouhýma tahama-bez přemýšlení.Navíc ve chvíli,kdy to dostane určitý výraz,s nímž jsem spokojený,nechci do toho už příliš vrtat,aby se zas nevytratil!.Většinou to nevyjde-tady mi přišlo že ano..Dík za názor!
U příspěvku:Něco o ničem
SATANICSAINT (Občasný) - 15.3.2010 > líbí-téma i zp.vyjádření.Osobně bych jen asi změnil posl.řádek na:"..a ani sám Bůh neví kam"-jinak zkušennosti podobné..
U příspěvku:A Way of Life
SATANICSAINT (Občasný) - 15.3.2010 >
U příspěvku:Being
SATANICSAINT (Občasný) - 15.3.2010 > sikatka>  Uvítal bych bližší komentář..
U příspěvku:Vysočina ještě spí
SATANICSAINT (Občasný) - 15.3.2010 >
U příspěvku:Being
SATANICSAINT (Občasný) - 15.3.2010 > Amáta> i pro Sklem:máte pravdu-rozmýšlel sem se jestli mám zveřejňovat věci,o kterých vím,že to támhle skřípe, tuhle táhne...jenže to je všechno,co mě posl.dobou napadá-a o tom to vlastně je..Každop.díky za příspěvek,dp.i bodíky!
U příspěvku:\
SATANICSAINT (Občasný) - 12.3.2010 > Pročpak se tu spoustě lidí nelíbí cokoli,co je efektní?Copak"efektní"musí znamenat"špatné"?
U příspěvku:Svět bude spasen krásou
SATANICSAINT (Občasný) - 12.3.2010 > Nerozumím příliš,co myslí sklem tím"milé až moc"...Může být něco přeslazené-dejme tomu,ale to tohle rozhodně není!Je to pozitivní,ale žádné"ejchuchu".Myslím,že vyjadřovat se pozititivně tak,aby to nespadlo do nějakého sladkobolu a trapnosti je mnohem obtížnější,než vyjádření negativní.Líbí se mě báseň,i doprovodný obrázek.Dost!
U příspěvku:Kadíš jak hrom
SATANICSAINT (Občasný) - 2.3.2010 > good!and funny!
U příspěvku:Znáš mne
SATANICSAINT (Občasný) - 25.2.2010 > Sqělá.co víc dodat?
U příspěvku:romanticky
SATANICSAINT (Občasný) - 25.2.2010 > tahle je krásná!A vyzrálá!
U příspěvku:prodám pozemek 1 077m
SATANICSAINT (Občasný) - 25.2.2010 > tohle mi příjde trochu laciné.Nechci urazit,ale připomíná mi to trochu jak když se středoškolák rozhodne pro angažovanou tvorbu
U příspěvku:Ukazují Tamaru
SATANICSAINT (Občasný) - 24.2.2010 > Předně-já nejsem malíř,ale člověk,kterému/především po fyzické stránce/dělá dobře to namáčení štětců a tahání s nima po papíře a tak...Možná kdybych si této skutečnosti všiml v mladším věku-kdoví-začal sem čárat teměř na prahu 40ky,a to už je přirozené vstřebávání info a učenlivost vůbec značně pomalejší,než v dejme tomu 5letech,kdy s tím většina malířů(a předpokládám i T.deL.)začíná!Ale hlavně-já se s ní přece nikde ani náznakem nesrovnávám!Pokud to tak vnímáš,pak bys mohla tvrdit,že kdo nakreslí paseku,tak se srovnává s lesem apod..,neboli logické vyústění Tvých závěrů by muselo znít,že malíř se srovnává s objektem,jenž interpretuje!Neměl jsem nejmenší ambice napodobit T.deL.,ale(-když už,tak)momentku z její výstavy-či návštěvníky,kteří šmejdí kolem,a plní si osobního"bobříka uměnímilovnosti",a zítra budou předvádět svou lásku k umění zas někde jinde..Uznale pokyvují hlavama apod..,ačkoli to vlastně vůbec nevnímají,a návštěva v nich nezanechá nic!V kontrastu k té smutné a důstojné paní z obrazu,která nakonec vnímá více je,než naopak!!Nebo tak nějak;-)..Navíc,já vlastně ani nevím,jestli ten výraz ta dívka má na originále od Tamary,nebo mi takový pouze přišel z té reportážní fotky!Ten originál jsem coby předlohu vůbec nepoužíval,přesto..myslím,že to,o jaký obraz jde,je vcelku poznat.Tedy suma sumárum-chápu,že máš ráda Tamaru,a její dílo,ale pokud v Tobě pouhá zmínka jejího jména vyvolá asociace,které tam v kontextu se zbytkem obsahu zjevně nejsou,či jsou přímo v rozporu se záměry,s nimiž byla vyslovena,pak si nejsem jistý jestli.....;-)
U příspěvku:Ukazují Tamaru
SATANICSAINT (Občasný) - 24.2.2010 > anae> Nejsem si jistý,jestli chápu jak to myslíš..Zůstanu tedy u té pro mne nejnegativnější možnosti,tedy eufemisticky řečeno:"nespadls z višně člověče?Snad nechceš navodit jakékoli srovnání s tou paní?!Když někoho takového zmíníš,člověk si vždy uvědomí propastný rozdíl mezi sračkama tady,a Uměním!"I takhle se Tvá pozn.dá interpretovat..
Ujišťujju,že jméno té paní tam je jen proto,že to má byt momentka z její vystavy-tedy ekvivalent momentky třeba z ranního busu!Navic to ani není žádný můj nápad.na netu byla fota z její výstavy,a vždy nějaký její obraz,a kolem něj rozmazané hlavy spěchajících diváků.Přišel mi zajímavý ten kontrast mezi starosvětským klidem,který na mě dýchá z většiny jejích obr.(jasně,já vím,že by mě nejspíš rozpůlila,kdybych se před ní zmínil,jak na mě mě její dílo působí-ona nejaktivnější iniciátorka a podněcovatelka nakonec nezrealizovaného nápadu pařížské bohémy jít spálit Louvre,a s ním i stojaté,nehybné bahno pseudoumění,které se v něm nachází!Krásný příklad relativity všeho!)
U příspěvku:bagr je sexy
SATANICSAINT (Občasný) - 13.2.2010 > hmmmmm,smekám-líbí hlavně sebeláska a zvláště když jsme sami-a koneckonců i ta 12ka,i když ta spíš jinak než vizuálně.Vzpomínám si,že před 5lety(či kolika)když jsem sem na totem chodil,tak jsem obtížně hledal něco,co by mě od Tebe zaujalo(ne že špatný-to rozhodně ne,ale vnímání na jiné vlně asi-či co-toto je jiné café!
U příspěvku:nelly
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Je to rozmazaný,to mě na tom vadí,ale jinak nemůžu pochopit 2věci-proč jsou všichni tak přehnaně kritičtí-to platí ke všem Tvým obrázkům,a za 2.Dle mého máš opravdu precizně zvládnutou techniku-chvílemi si nejsem jistý,jestli to není nějakým způsobem přemalovaná fotka-třeba tato kočka je skutečně jak živá-ten výraz v obličeji zachytit,je dle mého geniální,stejně jako ten"kočičí pohyb".Když se na ni dívám dýl,mám pocit že se pohla-takový to"hypnotizování",a rozhodování jestli skočit teď,nebo ještě vyčkat,úplně vidím jak se"houpe"-už už skoro skočila,ale v posl.chvíli si to rozmyslela,a vrátila se zpátky,protřepala tlapičku,a...Byly časy,kdy"jsem měl"koček 14,takže vím,o čem mluvím.Podobně to platí i pro tygra,pejsky atd.-a právě proto mi to přijde jako plýtvání talentem,omezovat se na portréty zvířátek.Co já bych za to dal,umět malovat jako Ty!Proč trošku nenecháš rozjet fantazii?
U příspěvku:Podlézat my Češi umíme-
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > bejby> Dík!Jenom tak vzpomínám kdy jsme to naposledy natřeli nějaké velmoci?Aha,už vím-Sudetským Němcům při odsunu-200.000mrtvých během doby v řádu měsíců-oproti 130000 Čechů za 7let okupace-to je slušný výsledek!(i když odhady se liší,že krev stříkala proudem,nepochybuje nikdo-snad jen že to nebylo v boji je taková drobná vada na"kráse";-)
U příspěvku:Podlézat my Češi umíme-
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > odhlavykpate> Zkusím rád cokoli,ale moje teoretické znalosti výtvarných technik jsou velmi omezené-musím si o tom něco přečíst.Jestli můžeš poradit,kde se to na netu dá najít-nějak polopatisticky popsané,uvítám to.
U příspěvku:Podlézat my Češi umíme-
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Satyam> Přesně tak-předvádí žíly-a pomalu se začíná tvořit fronta-těch,co dělají totéž-i když,na vině jsou spíš oni sami;-)!Co se barev týče,někdy míň je víc,zdá se-měl jsem jen 2 olejovky-černou a oranž-mít jích víc,jako obvykle bych to pravděpodobně přeplácal..
U příspěvku:FALL-IN-LOVE
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Dost líbí.Navíc mám takový pocit,že tuším co především"má na svědomí"ta obstříkaná zvířátka,a vůbec tu překotnou expresivitu(to je míněno coby kompliment)..Yen me troshku nesedee tha novotcheshteena,ktherow poujivash,-ale to s obrázkem koneckonců nesouvisí!
U příspěvku:Janiiis!!
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Má sic trošku úzký ramena a širokej krk-a na těch zubech asi též něco bude...Já to ale beru ze svého pohledu,coby mazala,pro nějž je tak dokonalá kresba nedosažitelná.Navíc je tam prostor i výraz.Co jediné nechápu,jak s tak pevnou rukou,můžeš tak odfláknout tu ruku;-)!?
U příspěvku:o
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Hmm,vcelku síla!Obdivuju mimo jiné tu neskutečnou ukázněnost(což myslím v nejlepším slova smyslu!)
U příspěvku:zlo najdeš všude
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Je to super,má to atmosféru-je to strašidelnější než podklad s kterého to vychází-H.R.Giger,jestli se nepletu?A to je co říct!
U příspěvku:A teď kdo z koho?
SATANICSAINT (Občasný) - 15.5.2007 > Damika> Slušná synchronicita-ze soboty na neděli jsem to čmáral!8-0!Ale věta mě napadla minutu před tím,než jsem to tam dal-což jsem udělal poprvé....A za co si se omlouvala?
U příspěvku:Trojtvor
SATANICSAINT (Občasný) - 11.5.2007 > elroj> Ona má divnej ocas za 1.proto,že je divná celá,za 2.protože to není verlyba.Koneckonců není to žádný z vědou popsaných a zařazených druhů-ale základní platforma byla dejme tomu pstruh,ale potom na jeho oku začal parazitovat tan medvědopes,kterého velice vzrušuje ta slečna,v kterou se proměnila světlá skvrna pstruha kol huby,- jeho vrtění ocasem dost rozčiluje tu"něcojakorybu",která se ho chystala sežrat-ta si však nemůže dělat to,co jen chce-brát ohledy musí na to,že oko sdílí s pusou jakéhosi chlápka,který má místo části xichtu motýla...Pstruh mezitím ovšem zjistil,že pravý bok též není zcela jeho,neboť si jej nárokuje cosi jako anoakonda-a ta mimochodem není taky už svou paní-dolní čelist mutuje v rohatého hada,horní v ploužící se strašidlo,s pahýly místo rukou....a tak dál....při téhle konstelaci se nedá divit ničemu-divný je ocas,obraz,i autor..-na protilehlé stránce je obrázek"duše v roletu"z 9.5.
U příspěvku:Duše v roletu(Do Chevro let you?)
SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > Damika> Naopak-tím,že neměříš,jak je ta,která postavička věcně správně,máš prostor vnímat to jinýma očima.Já sic v okamžiku,kdy to kreslím,se nesnažím dovnitř dostávat nějakou záměrnou myšlenku-spíš čekám,co ten"papír s tím,jak se plní sám nabídne",a pak to jen dotahuju,takže je to něco jako"komunikace s podvědomím"-snad to nezní příliš směšně a pózersky-a ta smrt pod kolama ta tam rozhodně je-musí být-já sem ze svých celkem asi 20aut,které jsem kdy vlastnil,boural vyjma toho úplně 1.,a 2 posledních(které mě ukradli)všechny,z toho 5totálek-tzn.že auto šlo do šrotu,-ale mimo rozbité hlavy se mě nikdy nic nestalo.Manželka bourala další 2-1.totálka na vánoce-zůstali sme nezranění v poli,a za 3minuty po nás,na nás padalo ze silnice další auto,které bouralo v přesně stejném místě-přeleťelo nás nakonec(minulo naši střechu asi o 10cm),a skončilo v poli asi 30m od nás.Syn s otcem,vezli na dlouho očekávanou operaci plic,nemocnou matku.Jim se nic nestalo,zato matce ten dopad nějak pohnul s plícema,a umřela jim(a nám)tam před očima.Tehdy sme z toho byli v šoku,a říkali sme si,jak jsme vlastně šťastní,a jak si nedokážem představit,jak asi je těm 2.-4 roky a týden na to,se zabila manželka v autě-v 9měsíci těhotenství-tj.nějaké ty asociace tam asi budou..
U příspěvku:Duše v roletu(Do Chevro let you?)
SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > Damika> Ale jen raď-dokud se nezačnu živit čmáráním,jsem amateur též,navíc dobrá rada nad zlato-kdyby mě někdo radil,možná bych nesázel v životě jednu botu za druhou-čím starší,tím blbější!Tady jsem právě tím autem začal-s tím,že kreslím samý xichty,tak zkusím něco jiného-nakonec z auta vznikl podklad zase pod xicht-v těch discích kol,na mě totiž tak dlouho mrkaly oči,až sem tomu xichtu,musel"trochu pomoct"-ale zase ne moc,aby dominoval,takže jestli není na 1.pohled vidět,je to dobře-ten jeho"nos",je taky trošku dvojznačnej;-)..
U příspěvku:Duše v roletu(Do Chevro let you?)
SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > D.K.> PS:tedy opravuju-prý je to spíš Cadillac;-)-já se inspiroval spíš auty na limonádu apod.z Neználkova Slunečního města!
U příspěvku:Duše v roletu(Do Chevro let you?)
SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > D.K.> Dík za kritiku-vážím si toho,jak to bereš poctivě,a hodnotíš nestranně spousty příspěvků.Jasně že to není ani Cadillac-na to ani neaspiruju,že bych se na"stará kolena"naučil skutečně malovat-i když bych nebyl proti;-),asi se u mně správných proporcí a jiných technických vymožeností,kterými každý malíř většinou začíná,jen tak nedočkáš.Vyžaduje to totiž spousty tréninku,vůle a ukázněnosti-zkoušel jsem to,ale po chvíli mě vždy nějaký čert uvnitř,tak dlouho popichoval se na to vykašlat,a sázet tam,co mi"pod ruku přijde",že jsem ho nakonec vždy chtě nechtě musel poslechnout.Jsem smířený s tím,že malíř nejsem,a nejspíš nikdy nebudu!
U příspěvku:Simon says...hands up!
SATANICSAINT (Občasný) - 9.5.2007 > Trošku mě to připomíná Bushův 1.projev po zřícení dvojčat-v hledišti byli všichní,kdo v USA"něco znamenají-od politiků,po hollywoodské celebrity,Bush plácal naprosté kraviny,jako rekvizitu si přizval malou holčičku,která přišla o rodinu(ten beránek),a pokušel se vyrobit slzu,když sděloval,že"této holčičce TO dlužíme!".V té době jsem amíkům držel palce,a říkal si,že konečně někdo těm proklatým Tálibáncům vytře zrak,ale Bushovo vystupování,mě přišlo,že sráží celkovou monumentalitu té chvíle.Čím ubožeji,a neschopněji působil,tím nepatřičnější mě přišla reakce publika,které bouřlivě"jako jeden muž"aplaudovalo zcela mimo jakýkoliv důvod-tj.před pointou apod.A pak jsem si všiml chlápka v pozadí,který to celé"moderoval",používaje výraziva,a pohybů jako onen Kristus v pozadí na této fotce.I ostatní rekvizity jako vlaječka,kříž,holubice sedí.Jen bych to asi ořízl těsně pod tou mramorovou deskou,na níž je ta holubička-to pod ní vypadá jako krb,a ta snad baba na koštěti,či co to je,to nechápu už vůbec..Bohužel mě to ukazuje,že"počet doporučení mám už vyčerpán",takže bohužel;-)!
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter