Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ďáblík
NoLubos (Občasný) - 7.12.2006 > Luming souhlas :) ale libi, a dobre zpracovany hlevne v barvach...
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 7.12.2006 > kesiak> Dik :)(no jo, je to naskenovany pred 5 rokama skenerem tak už 2 roky starym, nebyl sem schopnej to dat jeste dokupy... :(
U příspěvku:marlene
NoLubos (Občasný) - 7.12.2006 > Dooobryyy :)
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 7.12.2006 > ALISSIE> tak děkuju, to potěší... :)
U příspěvku:Lezici
NoLubos (Občasný) - 7.12.2006 >
U příspěvku:Sex lži a politika 3x70/100
NoLubos (Občasný) - 7.12.2006 >
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 5.12.2006 > caesarborgia> Ale ne, asi mluvíme skoro o tom samým, akorát s jiným pohledem a hlavně podáním. Jediny, co na tvý kritice mě vadí, viz. min., první, konverzace, že je urážlivá, sebejistá, nadutá a někdy i mylná - nebejt v bolestech umírající modelky, tak pozděj ani nereaguju. Ale ty nepřiznáš chybný pohled, protože jsi přeci dokonalý, pouze svedeš konverzaci na jiný, již pro tebe spolehlivý téma. A přitom v pozdějších reakcích s tebou souhlasím, ale ne s tím prvotním tónem a okatě vynucenýma reakcema. A dál - učit se na modelu obnáší moc času, což bych sice chtěl, ale nemam čas. Ostatně jak myslíš, že sem začínal kreslit? to bylo total, a jenom na tom, že jsem kreslil, kreslil, kreslil a hlavně ze začátku podle fotek, sem byl potom schopnej aspoň něco podat. Bez škol, a zaplacenejch modelů. Jo a ty chyby na mý poslední kresbě - je jich tam víc do očí bijících, ruce nejvíc, neboj, vidím to a chci to vidět. Jinak klidně pokračuj, ale bez urážek prosím, to mě fakt pak nebaví...
U příspěvku:úžas
NoLubos (Občasný) - 5.12.2006 > Prokletí> pockej priste :) ale treba to prolozim necim jinym...
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 5.12.2006 > Oviovi> souhlas, jen ten čas mít... dik...
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 5.12.2006 > čtenář> "pokud si kdokoliv řádně prohlídne svoje ruce a chodidla a zjistí že ta dáma by umřela v šílených bolestech ...nemá ani jeden kloub (pokud má tak na podivných místech)" - na to sem reagoval (hlavně ty bolesti mě dostaly)... nebyla to fakt blbá a vynucená reakce?
Svojí nynější reakcí zkresluješ předchozí názor, přiznej si to :) ta kresba není dobrá, ale na moje možnosti (viz. minulá konverzace, kterou jsi evidentně nepochopil)... apropó, proč seš přesvědčenej, že je nutný kreslit vždy podle živého modelu? Jinak to je bez jakékoliv hodnoty? Za to se fakt nestydím a klidně ji sem dám, měl sem po 6ti letech náladu něco zkusit...
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 4.12.2006 > Prokletí> :) :) žároveška prehnána, odlesk ve vlasech, ja vím (vono to strašně zveličilo nafocení,ale i tak sem si moh žárovečku odpustit) :)
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 4.12.2006 > caesarborgia> Šílené bolesti modelu ... (chyby a nepřesnosti tam sou, ale až tak?)





U příspěvku:mitchum
NoLubos (Občasný) - 4.12.2006 >
U příspěvku:číňanka
NoLubos (Občasný) - 4.12.2006 >
U příspěvku:Kuřačka
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 >
U příspěvku:indián 01
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 >
U příspěvku:
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 > dobryyy :)
U příspěvku:Kresba 5
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 >
U příspěvku:Čtvrtek
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 >
U příspěvku:Řeka v Lčovicích 1
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 >
U příspěvku:Souboj barev
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 >
U příspěvku:bn
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 >
U příspěvku:Lucinka
NoLubos (Občasný) - 3.12.2006 > Dobryy, libi moc :)
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 2.12.2006 > Dani> diky, tak nejak to bylo mysleno, nad tim se ma clovek usmat, trebaze i s rozpaky, zadna hlubsi myslenka a uz vubec ne na zenske pokoleni... :)
U příspěvku:dnešní
NoLubos (Občasný) - 1.12.2006 > libi :)
U příspěvku:Myslbek
NoLubos (Občasný) - 1.12.2006 > Pekneee, ale chybi me tam chodidla :( byl bych zvedavej na celek :)
U příspěvku:Odchod neznámeho
NoLubos (Občasný) - 1.12.2006 > Dobryyy :)
U příspěvku:a...l
NoLubos (Občasný) - 1.12.2006 > caesarborgia> Tvoje myšlenkový pochody se pohybujou na úrovni batolete: tohle se mě líbí, to chci - tohle se mě nelíbí, to pobliju :) :) :)

Navíc nebavil sem se o kresbě, ale o tobě. Ale máš pravdu, 9 z 10 by mě řeklo, abych s tebou na tvý úrovni debaty nežvanil... čau čau :)
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 1.12.2006 > Prokletí> Sice mě docela některý "hlubší kritiky" překvapujou, ale proč byste to měli brát osobně?! Navíc ty?

nee, tak to myšlený nebylo, to mě nenapadlo, ale zasmál sem se nádherně, co jsem si to přečet :) dík :)
U příspěvku:Vodopád
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > pekne zachyceny proud vody + ostatni :)
U příspěvku:Po koupání
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > peknee :)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter