Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 5.7.
Cyril a Metoděj
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Po koupání
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > peknee :)
U příspěvku:...vím...
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > zabicka> (Z casopisu, afrika, moc daleko na me, ale dik)
U příspěvku:...vím...
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > Prokletí> (fotkou ne, ta byla cela, malej papir a blbej odhad)
U příspěvku:Dva kameny podruhé olej plátno 60 na 70 cm
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 >
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > Oviovi> no, taky sem v sobotu po ty dobe zkusil cmarat, a bal sem se, ze ani nebudu vedet, co s tou tuzkou delat :( ale totalne me to zase chytlo :) (http://www.totem.cz/enda1.php?a=162118)...
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > Oviovi> dik, a datace, ještě horší je, že to je jen tak rok dva, když budu brát jen období, kdy jsem kreslil... :(
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > Lumig> Toho zubu sem si nikdy nevšim 8) ale uz to tak necham, a dik
U příspěvku:a...l
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > caesarborgia> Umění, když už (výtah wikipedia): Z hlediska individuálního je základním kritériem umění (umělecké hodnoty) jeho estetický účinek. Estetický účinek je však závislý na dosavadní osobní zkušenosti a tedy individuální. Z tohoto hlediska není možné požadovat, aby ostatní považovali za umění totéž, co my sami. ...

Buďto se s tím narodíš... nesouhlasím, buď tě to baví, nebo ne a když jo, tak kreslíš a min. pro tebe to je umění.

Já neříkám, že umím kreslit, je toho tolik, tak možná už jsem na 1% :)

No a dál že musíš mít světlo a proporce nastudovaný, když chci kreslit tohle?! to jako určitě? Chlapče chlapče, nepsal jsi na začátku, že se s tím musí narodit?

A jinak, já ty chyby vidím, znamená, to, že musím běžet a gumovat, nebo překreslovat? ne, tak sem to črtnul a ta chyba k tomu patří. Příště ji už třeba neudělám, protože se furt učím... (ale některý se s tím naroděj :)

PS: K. Neznám všechno, co udělal, ale co jsem viděl ... a co jsem neviděl mohlo být nádherný. O to nejde, to je jen můj názor. Horší pro mě byly jeho panovačný a samolibý výroky na veřejnosti který všem oznamovaly že on umí a on určuje, co je a co není umění. Anebo sem to taky blbě pochopil :)
U příspěvku:a...l
NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > caesarborgia> Co je umění? Ale vlastně ani nechci odpovědět, protože to zase bude jen a jen subjektivní názor. A proč by tomuhle názoru měl dodat větší sílu momentální obecný náhled na "umění" už vůbec nechápu. Zase zůstane jen individuální pohled na věc. Proto nemám rád slovo umění, budí dojem názorové jednotnosti samostatných individualit, přitom nemá nikdo nárok určovat, co umění je a co není.

Já o svých dílech nikdy netvrdil, že jsou umělecká, spíš to jsou jen takový skici. Jen rád kreslím, nesnažím se kresbám dát zarputile duši. Je to chyba? Líbí se mě kreslit věci, které se líbí mě a zaujmou mě. Hra světla a stínu, krása detailů, kontrast dobra a zla, spojení reality a nereality...
U příspěvku:Lucka
NoLubos (Občasný) - 29.11.2006 > Fakt dobry, libi moc, drobnost nepodstatna, ktera me napadla, obrys obliceje-u vlasu treba nejni... ale proste pekné :)
U příspěvku:...
NoLubos (Občasný) - 27.11.2006 > 38x dik, dik, dik, jen dodam, prvni portret v zivote na zivo, snazil sem se... (PS: co bolo, to bolo)
U příspěvku:skica
NoLubos (Občasný) - 27.11.2006 > zabicka> to byl subjektivni nazor, a subjektivni nazor pokracuje - nojo, vecny problem, vybersi, co se komu libi, tak to zkus jako ja, kresli a maluj co se libi jen tobe :) ... akorat ze to ma nevyhodu ... :( no, a vybersi ?! :)
U příspěvku:Ďábel?
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > DEEMA> Dik...
U příspěvku:pohled...
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Dani> von celej nos je spatne, plus hromada dalsich detailu :( , skoda fotaku, prave oko by melo bejt ostry a budit dojem prostoru. A technika? Tužka a papir, ja nevim, neznam zadnou techniku, jestli maj nazvy, jen tak kreslim. Delal sem to necelou hodinu. Diky moc... :)
U příspěvku:pohled...
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > jawka> ani ne fotorealitu u celku, ale u detailů - kdyz napr. na ocich je nadhernej kazdej detail, odlesky, struktura, pruhlednost z boku, rasy ... tak to chci zachytit, kazda drobnost je pro me dulezita jako cela kresba ...
U příspěvku:nocturnal
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Balcarka> To už je líp řečeno :)
A dik :) já vím, "Pohled" má to hromadu nedostatků, když se někdo zadívá ...
PS: tve oci nejen krasny ale i bystry ;)
U příspěvku:pohled...
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > jawka> Dik, narychlo-cca hodinu, u mě to je hodně rychlý, strašně se se vším piplám :) Další vydanej portrét trval asi 4 sezení po třech hoďkách, ale zase je na A3...
U příspěvku:nocturnal
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Balcarka> Jen za dobře vybraný styl? :) ale bez působivýho obsahu by to nebylo vono... PS: Taky sem potom kvůli těm očím musel hned jít namalovat "pohled..." ;)
U příspěvku:Zdal se mi ma Mila... 87/184
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > :) liibii
U příspěvku:padaly hvězdy
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > trosku smutny na nazev ale dobry...
U příspěvku:nocturnal
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Fakt dost dobrý, zírám, nejen fotka, ale taky slečna na ní, dobře vybranej styl úpravy a hlavně ten pohled :)
U příspěvku:dnešní
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Peeekneee :)
U příspěvku:TEDDY
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Trosku strach, ale perfektniii
U příspěvku:Figura 2
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Vyyborneee :)
U příspěvku:?
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 >
U příspěvku:Prtrét 6
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 >
U příspěvku:Martina
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Perfekt, jen moc bile na ruce na muj vkus, vuci obliceji...
U příspěvku:obrazek
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Akorat trosku ty stiny... ale peeekne
U příspěvku:skica
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > ale peknee :) (Akorat ja bych pridal vic kontrast stinu a min obrysu)
U příspěvku:06
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Zkus víc černý, doslova černý, stín, klidně zvelič a jedním směrem, třeba jen vlevo - zprava osvícený. a tahy zkus dělat jen jedním směrem, např. pod úhlem 45°, ne v jiným směru... Jo a doplnit prostor mimo postavu zase stínem, jo a zkus malovat bez obrysů...
U příspěvku:Zámecký park v Lčovicích
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 >
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter