Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 7.7.
Bohuslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zámecký park v Lčovicích
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 >
U příspěvku:Dívka
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 >
U příspěvku:Anděl?
NoLubos (Občasný) - 25.11.2006 > holka_magor> Dik:)
U příspěvku:Ďábel?
NoLubos (Občasný) - 24.11.2006 > Erma> Tak dík, to je totiž moje krev :) Hlavně Valejo, ovšem jeho žačka Julie B. je taky 1.
U příspěvku:Ďábel?
NoLubos (Občasný) - 24.11.2006 > Oviovi> Dík, ale... :) to mě bylo kolem 20 když jsem tohle kreslil, ulítlej na fantasy, Magiky, první vydání LOTR, dungeony, PJ apod... Tak po tomhle období následovaly bohužel portréty, portréty a pro změnu portréty :) (Ovšem nikdy jsem nesáh k pro mě tzv. modernímu umění (i když se mě občas líbí)). Ale prostě, B.Valejo je pořád jen Valejo :) Takž fantazije byla na prvním místě (PS: fantasy=fantazie, fantazírování, halucinace, představa (pouhá), představivost (pouhá), přelud, přízrak, rozmar, rozmarný nápad, vrtoch, výmysl, vysněná představa, obrazotvornost) a taky bude a když teď zase oprašuju štětce tak první dílka plánuju ... pro změnu fantasy :) a ztoho už nevyrostu 8D - i když by lidi na stěně chtěli víc ten portrét za mlada / tajemný světlo v koruně bílýho stromu / panorama při výhodu slunce a všechny ty jistě zajímavý a krásný momenty všedního i nevšedního světa jakkoliv umělecky zpracovaný ... :)
U příspěvku:Anděl?
NoLubos (Občasný) - 24.11.2006 > doupovec> To ani nemusíš, jak chceš :) Ani nevím a nechci vědět, kdo to je. Já jen že Efča měla pravdu, když odkazovala na bibli na anděly s křídly - a tys jí to ještě ošklivě potvrdil.
"Cherub je druhem nebeské bytosti, andělů, o nichž se zmiňuje Starý zákon a Zjevení svatého Jana.
Bible obvykle popisuje cheruby jako okřídlené bytosti s lidskými a zvířecími charakteristikami."
U příspěvku:Anděl?
NoLubos (Občasný) - 24.11.2006 > doupovec> Starý i Nový zákon o existenxi andělů hovoří s přesvědčením. Andělé byli Bohem obdařeni milostí, svatostí, inteligencí atd., bylo však ponecháno na nich, zda chtějí Bohu sloužit nebo ne. Onu část andělů, která se od Boha odvrátila, vedl jejich vůdce Lucifer (tj. Světlonoš) a po porážce v zápase s protivníky se stala ďábly. Dobří andělé, kteří zvítězili, se ještě upevnili ve svatosti. Podle bible se rozeznává devět kůrů (sborů) andělských:

cherubové
serafové
trůny
knížata
síly
panstva
mocnosti
archandělé
andělé

Takže cherub je anděl.
U příspěvku:Ticho...
NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Minimalista> Neber to jako špatně :) měl sem blbej den :( ve výsledku se chápem, ale sem reagoval na oznámení, že "fotoaparát zachycuje jinak perspektivu končetin, než je nutno je nakreslit."; "Musí nejen končetiny redukovat."(slovíčko "nutno" a "Musí" mě dost pobavilo a naštvalo) protože jak jsem se snažil dál vysvětlit, ne vždy je to s tím fotoaparátem pravda. A hlavně ne v týhle fotce, ale to už jsem vysvětloval (a ten kluk má blbě pravou ruku jen proto, že sem ji blbě namaloval)... 8). Jo ale teď už to zmiňuješ líp, což beru ("nemusí to vždy dobře vyjít. Popřípadě se musí různé partie trošku upravit.")
U příspěvku:Ticho...
NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Erma> www.enol.cz/b.jpg a pak www.enol.cz/a.jpg - jen namátkově a narychlo :).... a pak www.enol.cz/c.jpg ... ale jak říkáš i www.enol.cz/d.jpg 8)
U příspěvku:Ticho...
NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Erma> Abych řek pravdu, to tělo koně by mělo bejt naopak větší (podle reálných měřítek) ale co je moc,... jak říkáš, křehká žena, míry 90,60,90, obvod hrudníku koně tak 2m, výška v kohoutku tak 160cm ... jak mám udělat na oko přirozený přechod z hrudníku koně 2m do pasu ženy 0,6m?
PS: Jinak zadní nohy koně jsou menší... ohnisko je někde v názvu Ticho :) PS2: To bylo spíš myšleno - zkus si namalovat ležící ženskou s nohama k tobě ale s palcema přímo u nosu a ženskou 10m daleko ve stejné pozici, u první varianty nepřiměřeně velký chodidla přes celou A4 u druhý normál - ale namaluju to tak, protože to tak je :) a když budu malovat z fotky, tak nebudu malovat objekty focený zblízka, resp. záleží jen na typu objektivu. Prostě ale nakonec nejen foťák je nedokonalej i když máme oči dál od sebe než rozměr objektivu, jak by to teprve viděla velryba :)
U příspěvku:Ticho...
NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Minimalista> No nevím, nevím, proč by měl fotograf fotit ležící ženu zblízka :) kdy se tahle deformace (+další detaily) projevuje (soudkovitost) ... tahle fotka byla pořízená i s celou postelí... tohle fakt na mě nezkoušej :) - pleteš totiž do deformace foťákem perspektivu :) tvoje porovnání ruky a postavy je trošku nesouvisející s poznámkou :)
PS: už jsi někdy slyšel o perspektivě? já jen že kdybych maloval ležící ženu s nohama u mě, tak bych jí ty nohy musel namalovat větší :)
U příspěvku:Ticho...
NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Jen abych vysvětlil, spící žena a chlapec jsou začátečnicky obrysově obkresleny z výstřižku z novin někdy z 92 roku, že mě zaujala jejich pozice a jen čekala na ztvárnění :) - takže s délkami paží, pozicí ramen a kolen se musíte obrátit na fotografa :) Ale to je jedniný...
U příspěvku:Řev
NoLubos (Občasný) - 22.11.2006 > Antinua4> & Milezz: tak tak :)
U příspěvku:Anděl?
NoLubos (Občasný) - 22.11.2006 > Efča> Ne-e, plakat ne, sousedka, křídla po dlooouhým hledání vyrostly samy :)
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter