Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Co mi zbylo
Kotatkobile (Občasný) - 10.12.2001 > s hvězdičkou:-)
U příspěvku:Sudičky
Kotatkobile (Občasný) - 8.12.2001 > A pořád tu sílu hledám a hledám, nejen od letošního léta...:-)
U příspěvku:Trochu Eroticke ?
Kotatkobile (Občasný) - 5.12.2001 > nějak se ztrácí smajlíky, mělo tam být za 1... no fakt... asi ho tam nedostanu... musíte si tu jedničku přimyslet...
U příspěvku:Trochu Eroticke ?
Kotatkobile (Občasný) - 5.12.2001 >
U příspěvku:zpoved
Kotatkobile (Občasný) - 5.12.2001 > Moc pěkná.... jen ty chybičky ji trochu kazí...:-(
U příspěvku:ZÁHADA RANNÍ ULICE
Kotatkobile (Občasný) - 5.12.2001 > super:-)
U příspěvku:V krbu už zhaslo
Kotatkobile (Občasný) - 5.12.2001 > ten_s_kytarou> ...Koťátko se jen bojí, že čekání bude (nebo už bylo?) příliš dlouhé... Tak dlouhé, že skončí jedna kapitola... A kdo ví, co je na další stránce...?
U příspěvku:V krbu už zhaslo
Kotatkobile (Občasný) - 5.12.2001 > helene> ...teď nevím... mám vysvětlovat, o co tam jde? od toho básně nejsou...:-)
U příspěvku:V krbu už zhaslo
Kotatkobile (Občasný) - 5.12.2001 > Děkuji všem za úsměvy...
U příspěvku:V krbu už zhaslo
Kotatkobile (Občasný) - 1.12.2001 > Michelle> A mně se líbí Tvůj nick, vždycky když ho zahlídnu, vzpomenu si na svou oblíbenou písničku od Beatles... Díky...
U příspěvku:Tma
Kotatkobile (Občasný) - 1.12.2001 > Moc pěkná, jen bych ji nezařadila mezi klasické verše, spíš všehochuť...
U příspěvku:Dostal jsem ji v novinách
Kotatkobile (Občasný) - 1.12.2001 >
U příspěvku:A proč ne.
Kotatkobile (Občasný) - 1.12.2001 > Angi, pokud se dostanu k prohlížení Totemu, Tvoji poezii hltám...:-)
U příspěvku:Med divokých včel
Kotatkobile (Občasný) - 28.11.2001 > hmmmm mňam...:-)
U příspěvku:"štyryadvacátýho"to zase nebude lehký
Kotatkobile (Občasný) - 28.11.2001 >
U příspěvku:Cesta na vrchol
Kotatkobile (Občasný) - 28.11.2001 > ufuf.... silný a nechutně pravdivý... nemazat samozřejmě nic, v posledních řádcích je pointa...
U příspěvku:Myšlenky
Kotatkobile (Občasný) - 26.11.2001 >
U příspěvku:Myšlenka
Kotatkobile (Občasný) - 26.11.2001 > Co máte proti mýmu pozadí? No jo, trochu jsem ztloustla:-))) Chtěla jsem celou tu sbírku nechat v jednom pozadí... Asi by chtělo zesvětlit... ale nevím, jak to dodatečně změnit, nějak jsem to nenašla... pomohlo by bílé písmo? Jinak moc díky za pochvaly samozřejmě:-)
U příspěvku:Jsi pořád stejná?
Kotatkobile (Občasný) - 19.11.2001 > a jinak... děkuji za pochvaly samozřejmě:-)
U příspěvku:Jsi pořád stejná?
Kotatkobile (Občasný) - 19.11.2001 > Olina> No námět... je trošku jiný, přečti si moji předchozí odpověď... Ale jak říkám, není na škodu, když si každý najde to své.. A ta změna verše? Myslím, že kdybych to tak napsala, našli by se hnidopiši, co by to chtěli otočit:-))
U příspěvku:Jsi pořád stejná?
Kotatkobile (Občasný) - 19.11.2001 > Dementhor> Měla jsem asi přidat vysvětlivku... Ale nějak jsem nevěděla kam...:-) Takže ta otázka byla položena mně jistým člověkem a ta báseň vznikla jako odpověď... Snad už je to pochopitelnější:-) I když... Básně by se asi neměly vysvětlovat... Každý si v nich najde něco svého.. třeba i to, co nebylo záměrem autorovým...
U příspěvku:Trny nevinné
Kotatkobile (Občasný) - 14.11.2001 > Dementhor> Děkuji:-)
U příspěvku:Myšlenka
Kotatkobile (Občasný) - 12.11.2001 > stefan> Tobě taky děkuji... a rytmus... vím, nesnažila jsem se o něj, vzniklo to naprosto spontánně, takže v tu chvíli by jakýkoli rytmus nebo pravidelný rým byl svazující...
U příspěvku:Myšlenka
Kotatkobile (Občasný) - 12.11.2001 > Děkuji moc za pochvaly:-)
U příspěvku:Útěk
Kotatkobile (Občasný) - 11.11.2001 > Znám...:-)
U příspěvku:Jako vždy
Kotatkobile (Občasný) - 7.11.2001 >
U příspěvku:NERUŠ MÉ ZLATÉ KRUHY
Kotatkobile (Občasný) - 7.11.2001 >
U příspěvku:Ona
Kotatkobile (Občasný) - 3.11.2001 > Martin> Ano, vše hovoří... V každém zážitku, v každém pocitu, v každém člověku, kterého potkáme... ve všem můžeme nalézt něco pro sebe... kousek pochopení, kousek dobrého i zlého... jen se zastavit a chtít vnímat... Ale svět je dnes příliš rychlý...
U příspěvku:Ranní žalm
Kotatkobile (Občasný) - 3.11.2001 > ten_s_kytarou> "kolem" tam bylo odjakživa, pokud vím... A oddělení... je jen optické, znění přece záleží jen na recitátorovi...:-)
U příspěvku:Nevstoupíš
Kotatkobile (Občasný) - 24.10.2001 > Teda takhle to prozradit....:-) Myslela jsem, že je to příliš osobní...:-)
U příspěvku:Němým uším
Kotatkobile (Občasný) - 24.10.2001 > ten_s_kytarou> Slibuji, že se zase pokusím o nějakou tu špetku šafránu...:-)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter