Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 18.6.
Milan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Epilepsie 2008; sněžna
plagiátor (Občasný) - 12.12.2008 > egil>  Že bych za "skvělá" napsal čárku... nic víc v tom není třeba hledat.  ÷))
U příspěvku:Epilepsie 2008; sněžna
plagiátor (Občasný) - 11.12.2008 > Lyryk>  Šmankote... cos to napsal?!  Pochopil bych: skvělá, kvalitní a dobře provázaná... S tím bych i souhlasil... (ale jen s tím).
U příspěvku:"... jak můžeme uvěřiti, že Bůh dovoluje jen duchu zlému se projeviti, aby nás kazil, aniž by nám byl poskytl protiváhu v radě dobrých duchů?"
plagiátor (Občasný) - 11.12.2008 > Viz Písmák.
U příspěvku:TANEČKY
plagiátor (Občasný) - 8.12.2008 > Nebe před deštěm vždycky ztuhne. A od... Miláčku až po... To já. 
U příspěvku:TANEČKY
plagiátor (Občasný) - 8.12.2008 > kalais>  Jsi naprosto neobjektivní! ÷))
U příspěvku:Home, sweet home
plagiátor (Občasný) - 7.12.2008 > MiKa> kára nebo Kára?  ÷))
U příspěvku:Slyším čerty
plagiátor (Občasný) - 6.12.2008 >

 Se mi bude blbě spát... celou noc se budu bát té démonické škrabošky... možná bude i lehká inkontinence. ÷))

 

U příspěvku:Poslední masařka
plagiátor (Občasný) - 5.12.2008 >  Jo!  ÷))
U příspěvku:Souvislosti
plagiátor (Občasný) - 5.12.2008 >  Já běžně takovýhle "jakoby zhnusený" texty moc nemusím. Ale tady je to jinak; zaprvý: básni (nebo spíš autorovi) to jeho znechucení věřím; zadruhý: je to napsaný chytře, s nadhledem a... obrátit Boha na víru... to je opravdu výborná pointa.
U příspěvku:Ulovený vodník
plagiátor (Občasný) - 5.12.2008 >  To si teda letos pošmáknete! A jak dlouho trvá, než zelená smažením zezlátne? A nepsalas to vysmažená?
U příspěvku:Medová
plagiátor (Občasný) - 4.12.2008 >  Milý. Jen rým omládneš- podlehneš se mi zdá moc tlačenej.  ÷))
U příspěvku:3
plagiátor (Občasný) - 4.12.2008 > zanzule>  Tak jí pozdravuj... a sebe opatruj!
U příspěvku:Kousky duše člověčí - temné
plagiátor (Občasný) - 3.12.2008 > Mbonita>  Lhal jsem!  ÷))
U příspěvku:Advent
plagiátor (Občasný) - 2.12.2008 >  To nejni marný. Přinejmenším dobrý předsváteční ladění.
U příspěvku:střih
plagiátor (Občasný) - 2.12.2008 >

 Myslím, že je to celkem působivý panoráma.

 

 Na mne takovýhle civilnější věci působí snad až podprahově... žádná velká manýra, žádný velký ornamenty, znásilňování textu. Dobrý se mi to zdá.

U příspěvku:O.B.
plagiátor (Občasný) - 1.12.2008 >  Na co ty zase nemyslíš?  ÷)) Ženská... holt.
U příspěvku:řekněme že adventně
plagiátor (Občasný) - 1.12.2008 >  Pryč je sladké tajemství... svatá pravda! Je to jak je... jinak. I s tím mušim souhlasit... bohužel!
U příspěvku:Letadlo
plagiátor (Občasný) - 1.12.2008 >

 Začnu od konce: nezbývá než souhlasit, v podstatě jde asi o to, jaké percepční dráhy má čtenář propustné, co se mu v hlavě akcentuje, co způsobí rezonanci, jak s textem souzní.

 

 Co se mé citace týče: není to úryvek anébrž celá báseň "Milostná", možno naleznout v samostatném výběru Dunnovy poezie "Terry Street a dál", mají to v Levných knihách za pár šupů, neváhal jsem a nelituju. ÷))

 

 Třetí odstavec od zdola: Přirozeně že ne. Rozmanitost je pro mne právě to, co činí poezii přitažlivou. Ale přiznám, že tebou zmíněné "zastavení, zamyšlení v čase" nejspíš podvědomě akcentuji, to rozhodně ano.

 

 Ke zbytku: rozhodně nechci šedého básni dělat advokáta, já ten text vnímám jako kvalitní, s vložením velké dávky naléhavosti a empatie (což možná souvisí s mojí životní zkušeností), plně ale chápu, že někoho jiného příliš oslovit nemusel.

 Určitě o tom ale nechci vést polemiku, protože v podstatě není o čem, záleží vždy jen na čtenáři, kus od kusu, a na textu jakbysmet.

U příspěvku:... a duše má otřásá se …
plagiátor (Občasný) - 1.12.2008 >

 Pro mne příliš dopovězeno. Kdyby to končilo třeba "není-li to smích", ta bych i utratil něco, co nic nestojí.

 

 Ale co, tys autor a já jen frfňal jakýsi.

U příspěvku:3
plagiátor (Občasný) - 1.12.2008 > damika> A hele... žije!  ÷))
U příspěvku:Letadlo
plagiátor (Občasný) - 1.12.2008 > cit-i-zen> 

 Jak vás tak, kolegáčci (smím-li si to oslovení vůbec dovolit÷), poslouchám, nemůžu se nezeptat: a čím se vlastně vyznačuje pravá báseň (poezie). V případě, že bych uznal cit-i-zenův názor, že fragment báseň nedělá, tak já naopak jsem přesvědčený o opaku: pokud si fragment definuji jako zastavení v čase, zachycení okamžiku, jeho reflexe, kterou autor zpracuje a předá, pak to je pro mne poezie hodná přinejmenším k zastavení se a zamyšlení.

 

 Nedá mi to a zeptám se: je text D. Dunna "Milostná" úryvek prózy, fragment nebo poezie? Úsudek si musí každý utvořit sám.

 

" Bydlím v tobě, ve mně bydlíš ty;/ jsme dvě zahrady, jež se vzájemně navštěvují./ Občas tě tam nedokážu najít,/ jen skřípavou houpačku, z níž jsi právě vstala,/či tvou oblíbenou knihu u slunečních hodin."

 

 Tak, a teď babo raď!  ÷))

U příspěvku:Potkal jsem medvěda
plagiátor (Občasný) - 1.12.2008 >

 Šmarjápano... ty kozy nemají vůbec žádnou fantazii! ÷)) Třá už hlavní hrdina nějakou díru našel a potřeboval tělo jen přihrnout nebo si samozřejmě šel i pro krumpáč. Tady šlo o to, že krumpáč by narušil hutnost textu, už by tam byl navíc, řekni si to hezky nahlas: když jsem se vracel do auta pro krumpáč a lopatu... hrůza né-é? ÷))

 

 Jináč mě opravdu nemusíš podezřívat z nevědomosti při hloubení příkopů, výkopů a různých jam, díky stavbě RD i jiným aktivitám mám s krumpáčem a lopatou zkušenost lehce osmahlého kopáče středního věku. 

U příspěvku:Epilepsie 2008; sněžna
plagiátor (Občasný) - 30.11.2008 >

 Jednou... to je opravdu čistý, koncentrovaný text. Pak ještě:  Vzdušný sloup do vzduchu vytyčíš bělmy.

 

 Zbytek je pro mne příliš rozkošatělý: bílé plachty, sluneční moli, nášlapné ozvěny, kroky, břehy, náměsíčnost...

 

U příspěvku:Potkal jsem medvěda
plagiátor (Občasný) - 30.11.2008 >  Všechno zapřu! A lopatu jsem už spálil.  ÷))
U příspěvku:3
plagiátor (Občasný) - 28.11.2008 >  Hlavně za trojku... a né kvůli tomu, že bych byl přehnaně prudérní... vážko.  ÷))
U příspěvku:Kousky duše člověčí - temné
plagiátor (Občasný) - 28.11.2008 >

To přejde! Opravdu, fakt, nekecám!

 

U příspěvku:Nespat
plagiátor (Občasný) - 28.11.2008 >  Za první dvě strofy.
U příspěvku:STALGIE (snad kousek chyběl)
plagiátor (Občasný) - 23.10.2008 >

Čéčko... číčo... asi prichadila charošaja nálada, ale zdá se mi to fakt tópry. Jako by se čék zfetoval pektinem a vitamínem Sí, tak moc se mi ty obrázky rozsvítily. ÷))

 

P.S. Jsi ještě v pádu, nebo už ležíš pod stromem?

U příspěvku:Peruánská tragedie
plagiátor (Občasný) - 12.7.2008 > MiKa> 

 Tak se mi to líbí, žádná sebelítost, pěkně bojovně (po Amícku) nakopat pončům pozadí!

 

 Jsem rád, že i nějaká ta prebenda pro Šišku ukápne, však o tom to je, né? Já Tě záda nastavím a ty mně, soudružko lamo, pak ruku shora podáš. ÷))

 

  Teď již kvačím budovat lepší a spravedlivější zítřky, a proto zdravím.    Your derivát Holgera

U příspěvku:sen o mužích
plagiátor (Občasný) - 11.7.2008 >

 Jedna moje paní učitelka říkala: ženu ani květinou neuhodíš...  pokud si o to sama neřekne!

 

 Musím se zamyslet a položit si otázku: jak moc zlý jsem k ženám? Že jsem zlý alespoň trochu, to už vyplývá z pouhého faktu, že jsem muž.  ÷))

U příspěvku:La tontuela
plagiátor (Občasný) - 10.7.2008 >  Kdysi jeden kluk z Andalusie poté, co slyšel, jak si my, Plzeňáci, představujeme jeho slunnou domovinu, s vážnou tváří prohlásil: když jde člověk po Seville, tak musí rozhrnovat bejky, aby se vůbec někam dostal, a kdykoli zajdeš do nějakého báru, vždycky tam sedí Curro Jimenez, nebo aspoň jeho táta.  ÷)) A proto si Tě představuju, jak tančíš rozpálenou ulicí, pohazuješ havraní kšticí, vydupáváš rytmus a s kastanětama i spíš.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter