Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 22.6.
Pavla
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Erikk
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2889x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Je mi z vas spatne

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na jevišti
Erikk (Občasný) - 11.2.2002 > KSTK> mno, vis, pred 400 lety zil takovy basnik... snad se i jmenoval will shakespear. mno a to byl poeta jakych nemnoho. a kdyz si prectes jeho dilo, tak se ti zde naskytne pohled na ubohe parafrazovani jeho pred 400 lety revolucnich myslenek. dnes vsak? myslel jsem, ze shakespeara znaji vsichni starsi 13 let, tak jsem nepovazoval za nezbytne nutne psat toto. zel zda se, ze ne kazdy cte pisalky davnych dob... zkus to, dosahl-li jsi jiz 13 let...
U příspěvku:Rytíř Smrt
Erikk (Občasný) - 9.2.2002 > pripomnelo mi to jednu pisnicku, skoro by se i zdalo, ze ses ji nechal inspirovat :)) rytmicky to je priserny...
U příspěvku:Na jevišti
Erikk (Občasný) - 9.2.2002 > pred 400 lety snad originalni myslenka, vsak dnes?
U příspěvku:jen tak
Erikk (Občasný) - 29.1.2002 > nejvetsi a nejvtipnejsi sracka jakou sem tu cet.
U příspěvku:Rozchod
Erikk (Občasný) - 29.1.2002 > pycha, zloba, samolibost - ty existujou. neuveritelne spatnych pisalku (jax nam tu bravurne predvedl/a) sou davy. ale laska, ta vase laska, ta neexistuje. je treba ji znovu objevit... (ne vsak takhle)
U příspěvku:Máj
Erikk (Občasný) - 29.1.2002 > hruuuza...
takze, nejdriv chyby co mas v originalu - breh objimal je kol a kol (to neslysis tu hudbu??? hruuuza...)
k tomu tvymu - prehledneme-li jaxe to tam vubec zvukomalebne nehodi - lepsi by bylo "kde konska smrdela staj"; no a "chudinka zdech - mel pech" je hruuuza... rytmika uplne zabita. "a na obzoru rada sopek cinnych" by chtelo tak o tri slabiky min (hruuuza...) napr.: zdoben radou sopek cinnych. posledni dvojversi je zkoncentrovana poeticka zoufalost - basen tak zvukomalebne krasna a ty nahradis osmislabicny verse sedmi a jedenactislabicnym... to se nezlob, to je hruuuza... peklo...
U příspěvku:Slzavé prokletí
Erikk (Občasný) - 24.1.2002 > to snad ne...
U příspěvku:Opečená srna
Erikk (Občasný) - 21.1.2002 > chce to víc hudby, která plyne,
verš ať se jenom lehce vznáší
jako by vzlétal z duše vaší
pod jiná nebe, k lásce jiné.
U příspěvku:Roztančená
Erikk (Občasný) - 19.1.2002 > kdo je to "kněž"? (mno, moje slovni zasoba neni uplna a znalostmi jazyka se taky chubit nemuzu, takze se to asi nejak vysvetli :)) jinak docela dobre.
U příspěvku:The Downward Spiral
Erikk (Občasný) - 19.1.2002 > jako parodie na poezii dost dobry. psal-li si to ale s naprostou vaznosti, tak pak nemam slov.
U příspěvku:Chudoba
Erikk (Občasný) - 19.1.2002 > tohle kurva neni poezie, to je literatura. kde by letat mel se vers ztezka vlece a funi. ani namet za nic nestoji...
U příspěvku:Hrůzný mlýn
Erikk (Občasný) - 15.1.2002 > tohle ma k sonetu fakt blizko :)) radsi neznamkuju - zapomnels na rimbauda. pises vskutku dobre...
U příspěvku:Schovávaná
Erikk (Občasný) - 12.1.2002 > dobre je to... az na formu, takovej sonet by tomu sednul mnohem lip.
U příspěvku:Kravata
Erikk (Občasný) - 12.1.2002 > no, abych se priznal, tak mne utekla pointa, zkratka nechapu smysl ty slovni hricky (tohle neni basen :))
U příspěvku:Hopej mne
Erikk (Občasný) - 5.1.2002 > tematicky nic moc rytmicky nic moc zpracovani nic moc obsahove nic moc... vysledne? nic moc :))
U příspěvku:Jak přijít o štěstí
Erikk (Občasný) - 13.11.2001 > docela dobrý, ale tvar by jste je vskutku nezvylký a ve většině slovních zásob lidí prošlých základní školou se nevyskytující tvar...
U příspěvku:Hledačka
Erikk (Občasný) - 12.11.2001 > tohle je taky hustec :)) jenom ten verš "pro radu šla i za mrtvými." má tak o 2 slabiky víc než by mít měl...
U příspěvku:Astrál
Erikk (Občasný) - 12.11.2001 > moc s tebou nesouhlasim, ale tohle je fakt hustec :))
U příspěvku:Poznání
Erikk (Občasný) - 8.11.2001 > no, ještě že onen obsah je pospojován tak rafinovanými rými, jinak by to bylo za pět, taklhe je to neohodnotitelné (tahle báseň si prostě ohodnocení velmi slabá nezaslouží a horší už tu neni...)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter