Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 29.6.
Petr a Pavel
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:A když toužíš
zirnat (Občasný) - 2.1.2009 >
U příspěvku:Jak se hledá klid
zirnat (Občasný) - 2.1.2009 > melanchooo...mam rad kratke přímé a jasné verše
U příspěvku:Střešní
zirnat (Občasný) - 2.1.2009 > líbí! a dotaz - co je to za město? jen mi něco připomíná...:-)
U příspěvku:Na útesu
zirnat (Občasný) - 2.1.2009 > západů tvých sluncí - těch už bylo a překvapivě - láska řeže dál, že. ale na poezii to, obávám se, nestačí..
U příspěvku:"O ..podvečerním ..zapíjení Lásky ...
zirnat (Občasný) - 2.1.2009 > jsou tam silná místa, zvlášť v poslední strofě, ale celkově je to rozmělněné, opravdu trochu máloříkající...
U příspěvku:Úvahy na každý den v měsíci
zirnat (Občasný) - 2.1.2009 > špatně se mi čte, ale je to originalni graficka poezie!
U příspěvku:Romantická
zirnat (Občasný) - 2.1.2009 > ne, ne
U příspěvku:O signálech
zirnat (Občasný) - 28.12.2008 > ano! presne tak : minimalismus - to je tvuj styl!
U příspěvku:Naděje
zirnat (Občasný) - 28.12.2008 > ne-e!
U příspěvku:Kapsy naruby
zirnat (Občasný) - 28.12.2008 > Líbí se mi ta první, a to moc. Tak trochu styl Okují. Ostatní nic moc, zvlášť Ruská ruleta - "blázínku, hraju léta a zakončení naivní a patetickou otázkou tos nepoznal?" Škrtat! Ale ta první mě okouzlila, tož nemohu jinak:-)
U příspěvku:Na druhé straně břehu
zirnat (Občasný) - 28.12.2008 > no, osobně nemám rad takovy ty intro-dialogy sebe a sebe, navic mam zakazano te hodnotit, ze:) ale zda se mi to nejlepsi z toho cos zatim napsala.
U příspěvku:Loutkáři...
zirnat (Občasný) - 28.12.2008 > Mbonita> nemyslel jsem to zle, pokud to tak znělo, omlouvam se. Piš dál, protože jako terapie to funguje skvěle, znám to:-)
U příspěvku:Loutkáři...
zirnat (Občasný) - 27.12.2008 > osobně mi vadí tolik " fatálních " slovních spojení - prořízls mi tepnu - , - loutkáři - , karneval masek - , ...Nejsou to žádné originální metafory právě!
je rozdíl mezi "napsat báseň" a "vypsat se". Ale líbí se mi tenhle verš : "Krvácení ustalo.

Není co cedit.

Myslím( nastálo)."
je lehký. Tak kvuli němu:-)
U příspěvku:Smime? Snime..
zirnat (Občasný) - 27.12.2008 > čtenář> ne, publikujou se tam, co vím, výhradně fotky.
U příspěvku:DALŠÍ RÁNO
zirnat (Občasný) - 27.12.2008 > jéžíš, to je jak z Básníků...
U příspěvku:Zítra to už možná nebude bolet
zirnat (Občasný) - 27.12.2008 > možná možná, tak je to když smutek bolí, ale na básně je to málo...
U příspěvku:Šípem
zirnat (Občasný) - 27.12.2008 > Uther Pendragon> ja. myslel sem si to kdyz jsem cetl tve poznamky. rikam obor stejny. JInak ty roviny chapu, sam jsem z krkonos:)
U příspěvku:Šípem
zirnat (Občasný) - 27.12.2008 > Uther Pendragon> na ja, protoze tam nestudujes a kór FF UK, to je teprve parada! To ja bych zas rac brno po tech 5 letech... Nakonec Brno je zlata lod, ne?:-)predpokladam ale stejny obor?
U příspěvku:Jas vezdejší
zirnat (Občasný) - 26.12.2008 > LidaStudenovska> ó děkuji:-)
U příspěvku:Smime? Snime..
zirnat (Občasný) - 26.12.2008 > nekoho mi to pripomina , tou stylizovanosti, nepublikujes/ nepublikovals na digiarene? Libi se mi to.
U příspěvku:Šípem
zirnat (Občasný) - 26.12.2008 > Uther Pendragon> ff ukt? tak to dost mozno v praxi potkavame na chodbach:-)
U příspěvku:Vědomí bez S
zirnat (Občasný) - 25.12.2008 > ano, nemožné je možne...! osobne se mi ale vic libi tve prostsi veci...
U příspěvku:Pud sebezáchovy a syndrom sebedestrukce
zirnat (Občasný) - 25.12.2008 > ta fotka je skvela, moc se mi libi
U příspěvku:25.12.2008
zirnat (Občasný) - 25.12.2008 > docela s chutí musim říct sem si ten příběh přečet - žižkovskej ranej topol:-)
U příspěvku:Šípem
zirnat (Občasný) - 25.12.2008 > Uther Pendragon> jó, to prostě asi máme každej jinou imagináciu, ty brněnskou a ja pražskou, no:-)
U příspěvku:Chloé!
zirnat (Občasný) - 24.12.2008 > poezie!
U příspěvku:Via
zirnat (Občasný) - 24.12.2008 > pro me to proste teda funguje,no.
U příspěvku:aby řeč nestála
zirnat (Občasný) - 24.12.2008 > chytrá miniatura!
U příspěvku:Šípem
zirnat (Občasný) - 24.12.2008 > jo, navíc se mi líbí z očí nám tečou sliny!..
U příspěvku:Šípem
zirnat (Občasný) - 24.12.2008 > asi mi dneska sedla, i přes ten patos.
U příspěvku:Když nazí žebrotou
zirnat (Občasný) - 24.12.2008 > za tmy plná ústa psů je hezký, celkem chytrá kompozice básně, ale "ochozený klid" by tam teda bejt nemusel:)
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter