Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jsem kritik a jsem na to hrdý
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > Berzeger> Proto jsem ho ostatne v clanku take zminil.
U příspěvku:Jsem kritik a jsem na to hrdý
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > čtenář> Asi jo. Jinak jak jsi zminoval v prvnim komentari, pokud jsi to byl ty, abych cetl Gogola, ze je to jeden z nejlepsich trapaku - ano, Gogola ctu, je to jeden z mych nejoblibenejsich autoru 19. stoleti :)
U příspěvku:Jsem kritik a jsem na to hrdý
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > čtenář> Tak recenze na Steel Panthers je pres dva roky stara, ale to uvadis v druhym odstavci sveho komentare, paklize jsem to dobre pochopil :) Diky za zpravu, udelala mi radost :)
Jinak psani "takovych cypovin" (a doufam, ze tim nemyslis i tento clanek) ma vic ucelu nez jen dat svetu poteseni z mych del...
U příspěvku:Jsem kritik a jsem na to hrdý
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > čtenář> http://freehry.doupe.cz/recenze/free-hry/?q=autor:48%20hodnoceni:0-100

http://freehry.doupe.cz/recenze/mobilni-hry/?q=autor:48%20hodnoceni:0-100

U tech mobilnich je ale misty videt, ze jsem to psal z nutnosti, aby kazdy patek vysla mobilovka.
U příspěvku:Já nechci už se bát
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > čtenář> Choroba.
U příspěvku:Zápisky před smrtí
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > čtenář> Vim, ze nic nevim.
Jeste.
U příspěvku:Jsem kritik a jsem na to hrdý
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > čtenář> Takovy, ze ti napisu bezchybnou recenzi, ale ne povidku :) Jenze recenzovani uz me po tech par letech prestava bavit, proto jsem se ted vrhnul na procvicovani povidek a vselijakych jinych slohovych utvaru. Jako je treba zrovna tohle.
U příspěvku:Jsem kritik a jsem na to hrdý
Berzeger (Občasný) - 6.1.2009 > Quotidiana> Pohybuju se v prostredi kritiku pres dva a pul roku v ruznych casopisech (mezi nimi muzu jmenovat ucast v papirovem casopisu Doupe, nez prestalo vychazet), takze jakes takes povedomi o kriticich mam :)
U příspěvku:LÁSKA
Berzeger (Občasný) - 5.1.2009 > Laska neexistuje.
U příspěvku:Náš pejsek Pérák
Berzeger (Občasný) - 5.1.2009 > Věza> Dekuju, jsem rad, ze se libi :)
U příspěvku:v pohádkové říši - fixy
Berzeger (Občasný) - 3.1.2009 > Zviratka, ktera vyvrazdila majitele chalupy (zrejme nejakou babku korenarku, soude dle vsech tech serepeticek lezicich v kosicich a zavesenych na stroe), aby se tam sama nastehovala... roztomile :)
U příspěvku:Rozhovor s paní Magdou cestou na pobožnost
Berzeger (Občasný) - 31.12.2008 > zirael> Je od tebe hezke, ze Parsifalovi vykas, zatimco on ti tyka. Nicmene neni zas o tolik starsi, aby to vypadalo v diskuzi hezky. Ale k textu samotnemu:

> jo tak mezi křesťanem a rozumným člověkem, jo?
- Bohuzel nejsme schopni oznacit krestana za rozumneho, natoz cloveka.

> co kdybyste ještě chvilku postál nad Holanem, než se pustíte do hloupých textíků?
- Az postojime nad Holanem, tak pak muzeme psat hloupe textiky? A proc bychom to delali?

> literatuře to prosím vás neprovozujte.
- To mame pripravit svet o takova skvostna dila, ktera co nevidet obstastni i uzivatele Totemu?

> to jsem z toho skutečně nevyčetla
- To nas neprekvapuje.

Tesime se na dalsi konverzaci.
Berzeger

U příspěvku:Myšlenky temné
Berzeger (Občasný) - 21.12.2008 > Veze a Mbonite dekuju :)
Arielovi, ktery mi dal jeden bod, aniz by uvedl duvod, z nehoz bych zjistil, co jsem udelal v basni spatne, nedekuji.
U příspěvku:Zápisky před smrtí
Berzeger (Občasný) - 16.12.2008 > čtenář> Tak uvidim, jak to ohodnoti komise :)
U příspěvku:Zápisky před smrtí
Berzeger (Občasný) - 15.12.2008 > Nemam rad syr :\ :)
Dusevni chorobu mam. Ne zrovna schizofrenii, ale jednu mam. Na tomhle to asi neni moc videt, musim se krotit, kdyz se jedna o olympiadu, ale kdyz si prectes treba povidku Úklid... ktera puvodne slouzila jako terapie.
U příspěvku:Úklid
Berzeger (Občasný) - 13.12.2008 > Parsifal: Diky :) Jojo, zkusenosti ;)
Quotidiana: Mhm, tak druhej dil? Uklizeni mrtvoly na kriplkare? ;)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter