Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ohromný_fór

Občasný
Na Totemu: 1693x
Napsat zprávu

nasadit jí od malička myš do srdce

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 15.9.2010 > šedé> Asi neúplněchápu. Ale to se mi stává už leta.
U příspěvku:Pimprlata
ohromný_fór (Občasný) - 10.9.2010 > whispermoonlite> Aha, ten chleba vidím až teď. Jde o potupné supermarketování původně.
U příspěvku:Pimprlata
ohromný_fór (Občasný) - 10.9.2010 > Sartori> Suprácký? Tak jo! Dík.
U příspěvku:Pimprlata
ohromný_fór (Občasný) - 10.9.2010 > Chlapci, chlapci! Ältereg je starší vejce, ne? To teda nejsem. A ano, co se zdá jako nesloveso, slovesem je.
U příspěvku:nevadí
ohromný_fór (Občasný) - 10.9.2010 > Hezký mimi.
U příspěvku:hurts
ohromný_fór (Občasný) - 9.9.2010 > Moc slov.
U příspěvku:Tajemství noci
ohromný_fór (Občasný) - 9.9.2010 > Ta barva mučí.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 9.9.2010 > stanislav> Jen když je cesta taká křivolaká.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 9.9.2010 > šedé> Alenotak! Má babička taky halali do svíčky, jasno?
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 3.9.2010 > šedé> Chválim. Jako babička.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 3.9.2010 > stanislav> LSD?
U příspěvku:Jestli vyhořím, budu dutá a černá jako jeskyně
ohromný_fór (Občasný) - 1.9.2010 > divně to váže na cosi, co mě napadlo dnes. hm.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 1.9.2010 > asi> Díky za obrácení se tady.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 1.9.2010 > stanislav> Podruhé přečtené mně taky. Ale to všechno, co napíšu.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 1.9.2010 > stanislav> Podruhé přečtené mně taky. Ale to všechno, co napíšu.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 1.9.2010 > šedé> Zachechtat se, to je vlastně základ. I pro svíčkovou.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 1.9.2010 > Janele z Liků> Díky. Myslím, že všechny příběhy lžou. Umělé rouby na reality. Takže píšu jen pocity, které jsou nutně časově a místně ukotvené.
U příspěvku:Někřtěná
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > A.x.e.l> Původní název byl: "Žena zpupnější a bojovnější než všechny, které jsem dosud potkal." Hold Zrzavému Ormovi, holt.
U příspěvku:Žena a život
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > Žena a smrt.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > Dík.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > Montrealer> Tranzistorky jsou dneska totálně prťavý, takže podstata názvu dávno není vidět, hehe.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > Mima> Jo? U mne smysl nenalezen nikdy. Díky.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > A.x.e.l> Mám raděj zimu teda.
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > HanaKonvesz> Včelu taky beru...
U příspěvku:Slaboproudost
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > Mlž Svatý> Ve středu jen opsány mé předspánkové křeče.
U příspěvku:Malá kýla v podnájmu
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > Všem díky za vaše časy.
U příspěvku:Malá kýla v podnájmu
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > whispermoonlite> S Květňáky to má ozvuky zcela náhodné a leda nechtěně přes tři rohy odrazem. Alkohol patří k životu, jako k velbloudovi hrby. Ale sebezatracující to není - připíjím tam všem s velmi hlasitým škytnutím, včetně úplného konce.

Ináč díky za poctivý názor, jen více takých! Více jív! (Má nadějnost trvá, dokud v ranní ledničce najdu polotučné mlíko.)
U příspěvku:Malá kýla v podnájmu
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > wandalka> Jsem tu prvorodička. Půjde tak asi o náhodu.
U příspěvku:Malá kýla v podnájmu
ohromný_fór (Občasný) - 30.8.2010 > Luk Malér> Otřískaný je to dost. A moc.
U příspěvku:V našem bytě žije Adolf Horst
ohromný_fór (Občasný) - 26.8.2010 >
U příspěvku:Drobnosti V
ohromný_fór (Občasný) - 26.8.2010 > mlsám hodně, mlsám stále. čokoládový oči mě sledují kudychodim.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter