Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 18.6.
Milan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:bez názvu
djstek (Občasný) - 2.12.2013 > symetrie moc nevyšla..... škoda
U příspěvku:mezi stébly
djstek (Občasný) - 30.11.2013 > Světlonoška> vzhledem k tomu, že je z roku 2010, tak zae tak moc čerstvé není-.....;)
U příspěvku:červené zbytky
djstek (Občasný) - 27.11.2013 > pěkné
U příspěvku:Přišla...
djstek (Občasný) - 26.11.2013 > líbí, ale cesta i se sloupama je tam zbytečná....
U příspěvku:Vlhko
djstek (Občasný) - 26.11.2013 > Prvně mě napadlo, dole říznout, ale kdepak, takhle tomu nic nechybí.
Snímek trochu budí hrůzné dojmy, ale proč by měly být fotka jen veselá??
Za mě jednoznačně povedené a něco, nad čím autor, než stiskl spoušť, přemýšlel...
U příspěvku:angeli domini, i - iii
djstek (Občasný) - 25.11.2013 > fajn kresba, převod se mi také líbí, dobrá myšlenka, jo...pobavilo.......konečně něco, na co se dá dívat.
U příspěvku:Tak co bambulky!?
djstek (Občasný) - 23.11.2013 > škoda, toho nepříliš ideálního převodu, ale možná to byl záměr, každý máme rád něco jiného.....jinak fajn..
U příspěvku:....................
djstek (Občasný) - 23.11.2013 > ty přepaly, nevidíííš?...
U příspěvku:Větrník
djstek (Občasný) - 22.11.2013 > Komplex máš evidentně ty, někdo si totiž dovolil urazit tvé bleskově rychle rostoucí ego, které ti zcela jistě zvedlo přečtení několika článků (jak fotografovat) na webu a máš to prostě "všechno teoreticky zmáknutý" Fotografie není o teorii z knížek, až možná někdy uzraješ, pochopíš to...
cituji tě: " ...sám vidím jaké dělám ve fotografování velké pokroky, na rozdíl od druhých co fotografují již dlouho a jsou ve stavu nekončící stagnace"...tady opravdu smrdí samochvála, jsi tu tejden i s cestou s pár cvakama a už ze sebe děláš Kena Rockwella, co do káže fotit i s prstem v prdeli, ne na takové tu opravdu nikdo není zvědavej...
U příspěvku:Větrník
djstek (Občasný) - 22.11.2013 > Píšeš totiž, jako by jsi pásl husy se Sudkem...To, že si přečteš někde, nějakej článek, jak se má, nebo nemá fotit, z tebe nedělá profíka, kterého ze sebe tak trochu děláš....a pokroky nevidím....Delěj tedy, jak myslíš a klidně se tu dále svejma chytrejma komentářema zesměšňuj.
U příspěvku:Větrník
djstek (Občasný) - 21.11.2013 > Talent> trochu se nad sebou zamysli, než začneš rozdávat moudra...Od začátečníka, co načerpá rozumy někde na webu, se to opravdu nehodí.. hodně zdaru.

Jinak nápad fajn, trocha minimalismu určitě není naškodu, jen fotit do protisvětla, není jednoduché, aby teda výsledek za něco stál. Přechoďák by určitě nebyl k zahození...
U příspěvku:podvečer na Palmovce
djstek (Občasný) - 21.11.2013 > neostré, když už noční foto, tak clonit, clonit, clonit...Docela dobrej kompoziční chaoz..
U příspěvku:napadalo
djstek (Občasný) - 19.11.2013 > ruší mě tam ten zbytek koruny stromu, vlevo.....jinak fajn.
U příspěvku:Pole
djstek (Občasný) - 17.11.2013 > moc bych to nepřeháněl s těma úpravama, obzvláště, když jsou nevhodně použité...méně, je někdy více..
Trochu jinak komponovat a bylo by to fajn.
U příspěvku:sněhové vločky
djstek (Občasný) - 17.11.2013 > pěkná práce..
U příspěvku:s knirem a macetou 3
djstek (Občasný) - 17.11.2013 > brrr, to je výraz.....Podle mě dobře zvládnuté, z fotky je něco cítit..
U příspěvku:začátek podzimu
djstek (Občasný) - 17.11.2013 > fajn...
U příspěvku:začátek podzimu
djstek (Občasný) - 17.11.2013 > riflonožka> ve Photoshopu "nástroj text"....
U příspěvku:V sudu
djstek (Občasný) - 17.11.2013 > dobrej nápad...
U příspěvku:s prababičkou...
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > Talent> to je přesně ono, malej,slušná konstrukce a můžeš měnit skla...o to mě šlo. Pentacona jsem koupil za 9 stovek a kreslí moc dobře.
U příspěvku:s prababičkou...
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > Talent> Nene, zahodil jsem Nikon a koupil si ditigální kompakt s bajonetem m4/3. (viz.popis fotky)
U příspěvku:Networking
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > paráda
U příspěvku:List
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > tak zde mě připadne zajímavé snad jen to, že list je v luftě.......
Ostrost, kompozice, nějak to nevyšlo...Byl jsem u tebe zvyklej na lepší snímky..
U příspěvku:Kaktusové zátiší
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > Nějak mne nenapadá, co bych v této fotografii hledal hlubšího....inu, kaktusy....příště fotit z boku, at tam je trocha prostoru, takhle je to neplastické, uťáplé a naňahňané všechno u sebe..
U příspěvku:Dnešní ráno na Palmovce
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > Ale jo, docela to ujde, jen chybí ostrost a horní polovina fotky tam je zbytečná....
U příspěvku:Cesta
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > nelíbí...
U příspěvku:Žlutý podzim
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > to je ale pěkná cestička.....nebýt těch všude přítomných drátů, sloupů....:-/

4+
U příspěvku:"Tajomné jazero"
djstek (Občasný) - 10.11.2013 > mě připadne ten horizont křivej, úpravy fotku zabily...:(...
U příspěvku:Zima šílená
djstek (Občasný) - 13.2.2012 > Člověku se ani nechce věřit, že to je fotka, moc pěkné.
U příspěvku:ranní nokturno
djstek (Občasný) - 4.2.2012 > sněhulka> Zde mohu, jen a jen souhlasit.... 8-)
U příspěvku:Portrét I.
djstek (Občasný) - 1.2.2012 > Sašo, já čučím....skvělá práááce
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter