Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:D.O.S.T.
Mrtvá Barbie (Občasný) - 13.12.2011 > Hm,působivé...
U příspěvku:láska přes sms
Mrtvá Barbie (Občasný) - 29.11.2011 > P.V.Ctihodný> Bože můj!Co je tohle za kreténa?
U příspěvku:Hledání sebe
Mrtvá Barbie (Občasný) - 15.11.2011 > Roztomilé.
U příspěvku:SČÍTÁNÍ NĚMECKÝCH PSŮ
Mrtvá Barbie (Občasný) - 15.11.2011 > travail> Díky.A jen pro Vás SČÍTÁNÍ ANGLICKÝCH KOČEK
Cat and cat and cat and cat and cat and cat and cat and cat and cat and cat and cat and cat and cat and cat and ...
U příspěvku:Mikropovídka č. 6
Mrtvá Barbie (Občasný) - 10.11.2011 > Jak z kraje,kde ležení nežení.
U příspěvku:Touchmenow
Mrtvá Barbie (Občasný) - 10.11.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> ??????
U příspěvku:Srážky v Evropě
Mrtvá Barbie (Občasný) - 10.11.2011 > salamandr> No,hlavně,že ne Xindl X .Celý Totem čeká na báseň z Říma(když tam nelije)!
U příspěvku:Touchmenow
Mrtvá Barbie (Občasný) - 3.11.2011 > čtenář> Kdepak východní Čechy! Autor bude spíš pocházet z kraje, kde ležení nežení.
U příspěvku:Růžový poník
Mrtvá Barbie (Občasný) - 3.11.2011 > DeadKennedys> Vy tři jste se hledali.
U příspěvku:Z cest III
Mrtvá Barbie (Občasný) - 3.11.2011 > Moudré.Přeji hodně štěstí v 3D světě.
U příspěvku:Na prahu
Mrtvá Barbie (Občasný) - 3.11.2011 > Smutné,ale hezké.
U příspěvku:Lampy
Mrtvá Barbie (Občasný) - 1.11.2011 > Path Adamski> Díky,pobavilo.Škoda,že v té slovenštině všemu nerozumím...
U příspěvku:Lampy
Mrtvá Barbie (Občasný) - 1.11.2011 > Path Adamski> Kdyby jste si slečno Adamovylyže dala tu ofinku z oka nastranu,neviděla by jste život tak černě:-)
U příspěvku:Lampy
Mrtvá Barbie (Občasný) - 29.10.2011 > Nejlepší je poslední verš.
U příspěvku:Sedm částí duše - Zamilovaná
Mrtvá Barbie (Občasný) - 29.10.2011 > To pozadí mne od čtení zcela odradilo...
U příspěvku:PŘEDTUCHA
Mrtvá Barbie (Občasný) - 27.10.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> Až doporučíš,tak prozradím.
U příspěvku:PŘEDTUCHA
Mrtvá Barbie (Občasný) - 27.10.2011 > magie_esence> Jo,jo,deprese-ty většinou zaberou.Díky.
U příspěvku:PŘEDTUCHA
Mrtvá Barbie (Občasný) - 27.10.2011 > žaža> Díky.(Ta fotka u jména je vtipná.Autoportrét?)
U příspěvku:Zapalme všichni pochodně
Mrtvá Barbie (Občasný) - 25.10.2011 > Šťastně zvracejíce-no,nevim...
U příspěvku:špatná zpráva
Mrtvá Barbie (Občasný) - 25.10.2011 > Poslední dva verše by tam možná nemusely být,ale jinak velice pěkné.
U příspěvku:Jen tak dál
Mrtvá Barbie (Občasný) - 25.10.2011 > Pěkné.Přeji,ať šimrání vydrží i po svatbě.
U příspěvku:Tanec jinovatkou
Mrtvá Barbie (Občasný) - 25.10.2011 > Pěkné.Obzvlášť bílý jelen s křídly...
U příspěvku:klenák
Mrtvá Barbie (Občasný) - 18.10.2011 > Vtipné a vizuálně zajímavé.
U příspěvku:DIPLOMAT
Mrtvá Barbie (Občasný) - 15.10.2011 > DeadKennedys> Moc dobrý nebo blbý?
U příspěvku:Mrtvý dům krásy
Mrtvá Barbie (Občasný) - 11.10.2011 > Nejste bratrem J.H.Krchovského?
U příspěvku:Dámy
Mrtvá Barbie (Občasný) - 11.10.2011 > Opět tak blbé,až dobré.
U příspěvku:DIPLOMAT
Mrtvá Barbie (Občasný) - 11.10.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> Ale mlíko Ti chutnalo,co?! No,dobrý...
U příspěvku:Sen o spasiteli
Mrtvá Barbie (Občasný) - 11.10.2011 > Ulochtaný Mesiáš k smrti.To nemá chybu.
U příspěvku:UMĚNÍ
Mrtvá Barbie (Občasný) - 6.10.2011 > kokain nebrat> Té poznámce nerozumím.
U příspěvku:KDO,CO:NIETZSCHE
Mrtvá Barbie (Občasný) - 1.10.2011 > čtenář> Nepamatuju si,že bychom se dohodli na tykání.
U příspěvku:LEŽENÍ NEŽENÍ
Mrtvá Barbie (Občasný) - 24.9.2011 > tajemství> Díky.Tajemství tajemství mé básně odhalil.To mě těší.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter