Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
guru1
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1777x
Napsat zprávu

Omlouvám se za případné chyby, ale byl jsem nucen v bývalém režimu opustit naší vlast a žiji už ěč let v zahraničí kde nemám příležitost psát běžně svým mateřským jazykem a také mi nemá kdo má díla kontrolovat. Přezdivku guru jsem si vybral né proto, že bych snad nějaky byl, ale jednou jsem mluvil no spíše filozofoval s jedním člověkem o smyslu života na této planetě, a když jsem mu sdělil své osobní úvahy řekl mi, že jsem jako nějaký dobrý guru který do něho vložil pozitivní energií o které musel přemýšlet a později tak trochu změnil svůj život. Tím myslím že se začal zabývat esoterikou a diky tomu se pozitivně změnil. Takže proto mě ta přezdívka napadla, ikdyž se jmenuji MARTIN, ale jelikož se řídím vnitřními pocity a něco mě řeklo napiš to tak jsem to zvolil. Jinak vůbec nemám v úmyslu zde v mých dílech nějak agitovat, či někoho přesvědčovat. Chci psát v mých filozofický úvahách, básních či povídkách které jsem doposud psal jen pro známe či mojí ženu, o věcech které jsou pouze mými myšlenkami, pocity a úvahami, a snažit se pár lidem udělat v tomto zběsilém světě trochu radost. Sám se zabývám sumerskou civilizací, arabskou starověkou kulturou, esoterikou, duchovnem, věřím na život po životě, věřím na vesmírnou energii která je v nás a zde na zemi určuje život po milio´ny let, kterou uctívali dřívější civilizace jako byli sumérové, egypt´ané, babylo´n´ané, féničané, a jiní. Svou přírodni energií čerpám každý večer v přírodě. Nemám rád násilí, egoismus, zášt´, závist a hloupost. Přál bych si aby bylo v nás všech více lásky, poznání jeden druhého, tolerance, a úctě ke všem živoucím tvorům včetně přírody.Mě osobně vadí že se vytrácí láska, pravda, morálka, a že nás materialismus pohlcuje stále více a více. Ani si nestačíme všimnout, že čas běží stále rychleji, že se honíme za něčím co má hodnotu jen zde v materiálním světě, nebot´ po životě v jiné životní dimenzi to opravdu nebudeme potřebovat. Chci psát svým čtenářům pravdivé pocity ve svých dílech tak jak je cítím a vážim si toho, že jsem tento web objevil, a že mohu snad udělat některe lidičky št´astnějšími.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Inzerát pro mimozemské civilizace, aneb jak by se na nás asi mimozemšťané asi dívali
guru1 (Občasný) - 10.5.2013 > Děkuji Methe za odezvu. Ja si myslím, že ona změna a návrat bohů nastane. Už se to ve světě rozjíždí. Nepokoje, revoluce, EU se rozpadá a katastrofy také nabírají na obrátkách. Dle mých stránek co sleduju mohu říct, že stojíme na prahu změn a mimizemšťané? Ti slibili, že se vrátí a oni to Slovo dodrží. Nemylím si také, že by nás nechali zde bez sledování a jelikož už stojíme na pokraji civilizačníndevastave nebude doufám jejich náivrat trvat tak dlouho. Cožpak nebylo loni publikováno ve více novinách, že dle vědců lidstvo do roku 2070 vyhyne? Už teďnjsou nproblémy o kterých se mlčí aby nebyla panika, ale dlouho se to v tajnosti neudrží.
Zdraví Guru
U příspěvku:Rozetka a její láska
guru1 (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Děkuji
U příspěvku:Rozetka a její láska
guru1 (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Děkuji
U příspěvku:Rozetka a její láska
guru1 (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Děkuji
U příspěvku:Tunelář z České republiky
guru1 (Občasný) - 26.4.2013 > Díky P.V to je taky dobé a taky mám rád rap. Hlavně Eminema.
Krásný víkend.
Guru
U příspěvku:Tunelář z České republiky
guru1 (Občasný) - 23.4.2013 > Moc vám všem děkuji přátelé za krásné odezvy, které přišli na můj e-mail a jsem rád, že nejsem sám kdo tak cítí. Samozřejmě se jich jen tak nezbavíme těch tunelářů, ale pokud vezmem osud národa do rukou tak třeba jo. Oni nemají tolik nábojů aby postříleli celé obyvatelstvo. A pokud by nikdo na ně už nešel do práce a zůstal Doma sami by přišli a chtěli by jednat. neboť kdo by na ně makal?
Chce to revoluci nejen v srdcích, ale i v mozkové části hlavy. Jak k tomu příjdem, že mladí studenti a chytré hlavy odcházejí raději do ciziny za lepším. Ti si ti blbci u vesla neuvědomují, že když odejdou ti schopní a mladí tak, že zůstane Doma jen neschopná část lidí a pak už jen nemocní a starci. Co bude pak? Kdo pozvedne úroveň národa? Ti co tu máme z ciziny ti určitě ne. ti se zbalí a půjdou domů a nebo někam jinam. Ja ty idioty ve vláde vůbec nechápu a ekonomy už vůbec ne, že se nad tím nezamyslí. Vždyť nejde žít jen teď, cpát si kapsy a nestarat se o budoucnost. Co je to kurva za lidi co nám vládnou. jednají jako dementi, kteří si následků vůbec nejsou vědomy. Je to hrůza přátelé, ale asi to bude muset vyřešit studenstvo a obyčejný lid až mu dojde trpělivost.
Zdravím všechny Guru
U příspěvku:Tunelář z České republiky
guru1 (Občasný) - 23.4.2013 > Path Adamski> Děkuji Path za ohlas.
Guru
U příspěvku:Tunelář z České republiky
guru1 (Občasný) - 23.4.2013 > Ne svině opravdu nejsem jen píši o Tom co se děje. A pokuid to někomu vadí ať si to nečte. Vždyť nedělat nic přeci nebolí.
Guru
U příspěvku:Pomsta Gáii matky Země
guru1 (Občasný) - 23.4.2013 > čtenář> ano vím, ale chtěl jsem to nechat takhle nedotažení, aby to mělo tu formu nedotaženosti našeho světa a žití.
Tak se omlouvám.
Guru
U příspěvku:Pomsta Gáii matky Země
guru1 (Občasný) - 23.4.2013 > čtenář> děkuji moc.
Guru
U příspěvku:Tlustá berta od Alberta
guru1 (Občasný) - 15.4.2013 > Děkuji za komentář.
Guru
U příspěvku:" Arbeit macht frei" - ( práce uvolňuje )!!!
guru1 (Občasný) - 15.4.2013 > čtenář> Ja myslím, že záleží na koho makáme. pokud jde o lživou, prohnanou, mafiánskou, skorumpovanou společnost, tak si myslím, že ta si nezaslouží, aby lidé na ní dělali. Pro rozvinutou duchovní společnost kde si je každý roven ano. Ale to zde na zemi zůstane science fiction bohužel.
Guru
U příspěvku:Tlustá berta od Alberta
guru1 (Občasný) - 13.4.2013 > A.x.e.l> Díky Axeli.
Guru
U příspěvku:Tlustá berta od Alberta
guru1 (Občasný) - 13.4.2013 > Děkuji popleto za odezvu a přeji ti krásný víkend.
Guru
U příspěvku:„Násilná láska“
guru1 (Občasný) - 26.3.2013 > Ahoj Světlonoško, vím, že se hodně lidí asi diví já taky, ale prostě mě to napadlo, neboť i to je forma lásky, když se to dvoum líbí. Lásky může mít hodně forem, ale musí souhlasit oba. To ujž jsem celý já psát o různých věcech, které se moc nepopisují, ale nic méně myslím i, že tato forma hrátek patří k lidem. Jediné co opravdu nenávidím jsou dvě věci. ubližování bez důvodu a pedofilie. Tam bych ty svině zabil bez soudu, ale pokud mají sado maso hrátky někteří lidé rádi a neubližují tím nikomu tak prosím.
Není to ode mě myšleno špatně jen sám znám lidi co to praktikují tak mě napadlo o tom něco složit.
Přeji ti krásný zbytek týdne.
Guru
U příspěvku:Pomsta Gáii matky Země
guru1 (Občasný) - 14.3.2013 > Díky za komentář a napojenost.
Guru
U příspěvku:Pomsta Gáii matky Země
guru1 (Občasný) - 12.3.2013 > Děkuji Lado,
já si myslím, že nejsem daleko od pravdy pokud se i ty podíváš na následující videa.
Guru

http://www.youtube.com/user/2012theLight/videos?view=0

http://www.youtube.com/user/2011MESSAGE/videos

http://poleshift.ning.com/

U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 5.3.2013 > vkl> VKL, možná, ale už jsem to tak napsal a vnitřní hlas mi říkal že to mám tak nechat. Tak mi to neměj za zlé.
Zdravím Guru
U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 27.2.2013 > lada34> Děkuji Lado za tvé hodnocení a přeji krásný den.
Guru
U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 27.2.2013 > František Vyrut> Františku,
jak jsem psal výše původně jsem chtěl napsat nahá těla nádherná to potrava, ale nějak mě to vadilo. Tak jsem přemýšlel na téma zábava atd. A jak jsem tak asi půl dne dumal napadlo mě slovo pobava, které jsem odvodil od pobavit se. Něco jako, když chceš říct místo nevadí-neva. Řekl jsem si, že to tak zkrátím a dám do rýmu, alespoň je to tak trochu exotičtější.
Zdravím
Guru
U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 27.2.2013 > vkl> VKL,
ano je původně mě napadlo nahá těla nádherná to potrava, ale to mi přišlo ještě horší, tak jsme zvolil tohle.
Guru
U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 26.2.2013 > maxima gali> Maximo,
i tobě děkuji za koment.
Guru
U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 26.2.2013 > čtenář> Děkuji čtenáři za krásné ohodnocení.
Guru
U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 26.2.2013 > čtenář> Čtenář,
děkuji za koment. S tím telefonátem do banky nechám na fantasii každého čtenáře. Jde o báseň a nadsázku.
Guru
U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 26.2.2013 > churry> Děkuji Churry.
Guru
U příspěvku:Apoštol z nevěstince
guru1 (Občasný) - 26.2.2013 > churry> Děkuji Churry.
Guru
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
guru1 (Občasný) - 20.2.2013 > Marthas> Milí Martino,
děkuji ti za vysvětlení. Nevím co je dnes dobré zda býti mužem a nebo dívkou. To záleží na okolnostech. Důležitější, ale je zůstat člověkem a chovat se dle toho. Bohužel je tacích nějak málo. Proto si s tím nedělej starosti, že si dívka a zůstaň sama sebou. Dívej se pozorně kolem sebe na svět a měj otevřené oči, aby mohla být jiná, lepší než ti ostatní. To pozitvní co vyzařujem se nám počítá a každý jednou zjistí, že je to pravda. A s těmi chybami máš pravdu.
Přeji ti krásný zbytek týdne a těším se zas někdy na slyšenou.
Guru
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
guru1 (Občasný) - 18.2.2013 > Marthas> Děkuji za známku Marthasi.
Guru
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
guru1 (Občasný) - 15.2.2013 > šedé> Šedé,
mockrát děkuji za tvůj ohlas. Přeji hezký víkend.
Guru
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
guru1 (Občasný) - 13.2.2013 > František Vyrut> Františku, moc děkuju za zastavení.Taky jsem přemýšlel na jaký díl by se to hodilo, ale žádný jsem nenašel. Přeji hezký zbytek týdne.
Guru
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
guru1 (Občasný) - 13.2.2013 > popleta79> I tobě děkuji Popleto.
Guru
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter