Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
guru1
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1777x
Napsat zprávu

Omlouvám se za případné chyby, ale byl jsem nucen v bývalém režimu opustit naší vlast a žiji už ěč let v zahraničí kde nemám příležitost psát běžně svým mateřským jazykem a také mi nemá kdo má díla kontrolovat. Přezdivku guru jsem si vybral né proto, že bych snad nějaky byl, ale jednou jsem mluvil no spíše filozofoval s jedním člověkem o smyslu života na této planetě, a když jsem mu sdělil své osobní úvahy řekl mi, že jsem jako nějaký dobrý guru který do něho vložil pozitivní energií o které musel přemýšlet a později tak trochu změnil svůj život. Tím myslím že se začal zabývat esoterikou a diky tomu se pozitivně změnil. Takže proto mě ta přezdívka napadla, ikdyž se jmenuji MARTIN, ale jelikož se řídím vnitřními pocity a něco mě řeklo napiš to tak jsem to zvolil. Jinak vůbec nemám v úmyslu zde v mých dílech nějak agitovat, či někoho přesvědčovat. Chci psát v mých filozofický úvahách, básních či povídkách které jsem doposud psal jen pro známe či mojí ženu, o věcech které jsou pouze mými myšlenkami, pocity a úvahami, a snažit se pár lidem udělat v tomto zběsilém světě trochu radost. Sám se zabývám sumerskou civilizací, arabskou starověkou kulturou, esoterikou, duchovnem, věřím na život po životě, věřím na vesmírnou energii která je v nás a zde na zemi určuje život po milio´ny let, kterou uctívali dřívější civilizace jako byli sumérové, egypt´ané, babylo´n´ané, féničané, a jiní. Svou přírodni energií čerpám každý večer v přírodě. Nemám rád násilí, egoismus, zášt´, závist a hloupost. Přál bych si aby bylo v nás všech více lásky, poznání jeden druhého, tolerance, a úctě ke všem živoucím tvorům včetně přírody.Mě osobně vadí že se vytrácí láska, pravda, morálka, a že nás materialismus pohlcuje stále více a více. Ani si nestačíme všimnout, že čas běží stále rychleji, že se honíme za něčím co má hodnotu jen zde v materiálním světě, nebot´ po životě v jiné životní dimenzi to opravdu nebudeme potřebovat. Chci psát svým čtenářům pravdivé pocity ve svých dílech tak jak je cítím a vážim si toho, že jsem tento web objevil, a že mohu snad udělat některe lidičky št´astnějšími.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
guru1 (Občasný) - 13.2.2013 > popleta79> I tobě děkuji Popleto.
Guru
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
guru1 (Občasný) - 13.2.2013 > lada34> Děkuji Lado
Guru
U příspěvku:Kikina prostitutka z Malé Strany
guru1 (Občasný) - 5.2.2013 > P.V.Ctihodný> Děkuji i tobe P.V a ta gramatika. Ano vím je to má schíza, ale díky za trpělivost a schovívavost. I tobě krásný zbytek týdne.
Guru
U příspěvku:Kikina prostitutka z Malé Strany
guru1 (Občasný) - 5.2.2013 > popleta79> Děkuji ti Popleto za ohlas a přeji krásný zbytek týdne.
Guru
U příspěvku:Kikina prostitutka z Malé Strany
guru1 (Občasný) - 4.2.2013 > I tobě Františku vřele děkuji.
Guru
U příspěvku:Kikina prostitutka z Malé Strany
guru1 (Občasný) - 4.2.2013 > lada34> Děkuji Lado z BODY.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 4.2.2013 > lada34> Děkujin Lado.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 1.2.2013 > lstejskal> Istejskal,
každé dílo je věc názoru. Nemusí se vše hned všechno každému líbit, ale označovat něco za špatné???
Na toto téma se nedá napsat báseň ve stylu pana Seiferta anebo tak. Právě proto, že drogy jsou špatné nehodí se o tom psát honosnou báseň. Já to pojal levně, aby to každého trklo a bylo to srozumitelné. Tak promiň.

Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 25.1.2013 > čtenář> Lacko,
snažímse pochopit a vtomto případe platí žít a nechat žít.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 25.1.2013 > čtenář> Čtenář Lacko,
já nejsem vůbec závistivý člověk. Tohle slovo v mém slovníku nenajdeš. Zabývám se esoterikou, pyramidami, duchovním napojením na ty co odešli do jiného světa a taky pomáhám lidem pomocí přírodních bylin. Takže těch negací mám málo. Samozřejmě nejsem dokonalý a ani světec, ale díky tomu, že jsem se před léty změnil za pomocí svých duchovních učitelů, snažím se rozdávat pozitivní energii.
Myslím, že dobrým lékem na duši je příroda, pozitivní energie, sebevzdělávání svého suchovna a pochopení proč jsme vůbec tady na světě. Určitě ne pro to, abychom 80 let jen tak promrhali. Když si vezmeme co je 80 let ve vesmíru tak to není nic. Jen mžik, jen mrknutí oka. Lidský život je krátký, ale i dost dlouhý na to, abychom pochopili svou cestu a nebo se na ní od někoho dali navéct. Vím, že na to spousta lidé nevěří hlavně to co žijí jen pro materialismus, ale ten se s příchodem naší smrti rozplyne. Ten si sebou do jiného světa nevezmem. Tak tedy co zde po nás zůstane? Vily, baráky, konta plná peněz? Tohle vše nám příroda jedním mávnutím ruky nějakou globální katastrofou může v okamžiku vzít. A co pak, když by přestal materialismu existovat? Nebylo by čím a komu platit? Nebyla by elektřina a jiné věci? Pak by lidé museli začít žít znovu a jinak. Tak jak ještě dnes v Amazónech žijí tamní indiáni. Najednou by potřeboval jeden druhého. Přítel by potřeboval nepřítele, neboť by lidi pochopili, že v jednotě a v lásce je síla a ta síla dokáže vše. I přežít globální pomstu přírody.
Nad tím snad stojí za to uvažovat ne? A neléčit si tělo a nebo ho neuzpůsobvat drogami .
Přeji hezký víkend.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 25.1.2013 > čtenář> Čtenář,
bylo by krásné mít generaci s uceleným vedením, ale to vedení by muselo mít v sobě lásku. Muselo by lásku dávat i jiným a jít morálním a nesobeckým příkladem. Nesmíme však propadat iluzím. Lidstvo se musí konečně probrat i ohledně jiných věcí co zde škodí jako je vztah jeden k druhému, vztah k přírodě, novodobému otrokářství, bohatnutí na úkor jiných atd. Ale myslím, že se lidé proberou pouze šokem až budou opět všichni na jedné lodi a všem půjde o kejhák a to dokáže jen Bohyně země Gaia tedy příroda. Smutné je, že ten proces už nastal a brzo ho pocítíme i my zde v Evropě.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 25.1.2013 > P.V.Ctihodný> P.V.Ctihodný,
omlouvám se, že tě tituluji Pavel přišlo mi to na mysl. Já si samozřejmě rad vážím vždy´t od toho taky ten portál je, aby se diskutovalo, kritizovalo a pomáhalo jiným se nad něčím zamyslet. Nemůžu slíbit, že se mi to vždy podaří, ale budu se snažit. Práve jsem dokončil náseň na téma tunelář a nosím ji sebou už dva dny, abych si jí vícekrát přečetl a dopiloval ji. Tak se to snad povede, aby to mělo rytmus. No ona je to spíš jakoby píseň. Ale uvidíme až jí sem vložím.
Přeji hezký víkend.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 24.1.2013 > Toník Zvoník> Toníku,
vážím si lidí co s tím přestanou a dokáží to. Vím, že je to útrpná cesta z pekla ven a málokdo to dokáže proto před takovými lidmi smekám a obzvlášť, když se o tom nebojí mluvit. Bohužel je jich málo a nebo maj smůlu na okolí co jim nedokáže pomoc. Je to svinstvo tvrdé drogy a hlavně je svinstvo na tom vydělávat. Zneužívat děti a slabost jiných. Pro mě je to druh pasáctví a hlavně je hrozný, že ochrana nad distribucí drog sedí vždy velmi vysoko a jsou chráněni imunitou. Znal jsem jednoho policajta co proti tomu bojoval a vzdal to, neboť těm hajzlům nahoře nemohl nic dokázat. A pak, když mu vyhrožovali a on pochopil, že ta mafie ma ochranu z míst kde by to člověk nečekal vzdal to a šel od policie pryč. Říkal je to marný boj. Jsou v tom miliardy a oni si díky ziskům můžou koupit všechny od soudu, advokáta počínaje a nahoře končeje. To by si měl každý uvědomit, že na jeho zdraví vydělávají jiní co si za ty prachy žijou jak prasata v žitě a hlavně se dožijí delšího věku než chudák co do drog spadnul. Ono se to jednou projeví to užívání drog a většinou ve věku kdy to člověk už vůbec nepotřebuje a co pak? Díky tomu, že krmil svými penězi za drogy ony pasáky lidského zdraví tak nemá nic, ale oni mají. Oni si mohou dovolit léčbu, neboť jim na to vydělal. Takhle se musí přemýšlet a vysvětlovat lidem co z drogami laškují. Jim nepomůže ty ty ty drogy jsou svinstvo a ani obrázky mrtvích. Třeba právě z jiné strany co jsem popsal se nad tím zamyslí a pochopí, že z jejich peněz se jiným daří dobře a lépe.
Zdraví
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 24.1.2013 > čtenář> Čtenář,
no to je tvůj názor. Já si myslím, že život může být zajímavý i bez toho. Ostatně ona se ta daň projeví později ve věku kdy to bude člověk nejméně potřebovat. Myslím si, že názor něco beru rozumně je jen alibismus a určitá slabost se s něčím vyrovnat a nebo taky rozežranost kdy už nevíme co dělat.
Promiň za ty tvrdá slova, ale v tomhle ohledy neberu.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 23.1.2013 > Toník Zvoník> Toníku,
dnes se považuje za drogu i alkohol a cigarety. To první používám s mírou a to druhé cigarety tak kouřím dost, ale jiné drogy neuznávám a sám jse je nikdy nevyzkoušel. Samozřejmě třeba tráva má i , když se rozumně bere léčebné účinky a je to měkká droga nicméně všeho s mírou a nic se nemá přehánět. Tak to jsou pro mě měkké drogy, které ještě tak akceptuji, ale jiné vůbec ne.
Zdravím
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 23.1.2013 > P.V.Ctihodný> Díky Pavle,
za ohlas a upozornění na chybu. Opravím.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > Toník Zvoník> Toníku,
já myslím, že pan učitel měl svatou pravdu.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > čtenář> Četnáři,
já myslím, že nejde jakou smrt kdo nosí, ale myslím si, že život se dá promrhat i jinak. mě vadí, že drogy se prodávaj dětem a, že jiní z toho bohatnou na úkor lidskí neschopnosti se ze bživotem pořádně poprat.
Guru
U příspěvku:Padlý anděl vlastním jménem koks.
guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> Děkuju Petře.
Guru
U příspěvku:Magor a ďábel
guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > Toník Zvoník> děkuji za vaše ohlasy a názory. Jsme lidé a tak se naše názory můžou rúznit.
Nechci být mravokárcem jen se snažím občas zábavnou formou na některé věci a povahy upozornit.
Díky
Guru
U příspěvku:Magor a ďábel
guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> Přátelé,
děkuji za vaše ohlasy a názory. Jsme lidé a tak se naše názory můžou rúznit.
Nechci být mravokárcem jen se snažím občas zábavnou formou na některé věci a povahy upozornit.
Díky
Guru
U příspěvku:Magor a ďábel
guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > P.V.Ctihodný> Pavle,
děkuji za tvůj názor a zastavení.Samozřejmě se mi smilstvo nelíbí a spaní denně s někým jiným se stane nudou.
Guru
U příspěvku:Mohl být Ježíš mimozemšťan – příslušník vyspělejší civilizace ?
guru1 (Občasný) - 22.1.2013 > kalice> Kalice,
děkuji za tvůj názor a je dobře, že následuješ boha. já také veřím, ale pro mě je bůh vesmír kde je jeden stvořitel všeho. pak jsou jiní vyspělejší civilizace co tvoří život na jiných planetách a osobně si myslím, že ti stvořili nás. Ostatně Zecharia Sitchin píše, že Sumérové měli kontakt z jinou civilizací a ti jim řekli, že stvořitel existuje a, že je jeden pro všechen život ve vesmíru. Z toho plyne, že i mimozemš´tané veří.
To je můj osobní názor. Osobně si myslí, že víra v cokoliv je důležitá.
Zdraví Guru
U příspěvku:Magor a ďábel
guru1 (Občasný) - 14.1.2013 > popleta79> Mockrát děkuji popleto79 za tvé hodnocení.
Guru
U příspěvku:" Arbeit macht frei" - ( práce uvolňuje )!!!
guru1 (Občasný) - 10.1.2013 > Toník Zvoník> Děkuji Tonéku za ohlas a jsem rád, že vlastníš humor. I já mám rád smích a myslím si, že lidé co se rádi smějí a na něco pohlíži s humorem, tak žijí lépe a déle.
Guru
U příspěvku:Mrtvé duše
guru1 (Občasný) - 10.1.2013 > Toník Zvoník> Tak tos vystihl přesně. Děkuji Toníku za ohlas.
Guru
U příspěvku:Čekání na krále
guru1 (Občasný) - 10.1.2013 > Toník Zvoník> Mockráte děkuji Toníku.
Guru
U příspěvku:Čekání na krále
guru1 (Občasný) - 12.12.2012 > Čtenář,
úpřímně moc děkuji čtenáři za krásné uznání, které mě hřeje na srdci.
Guru
U příspěvku:Mrtvé duše
guru1 (Občasný) - 8.11.2012 > UmeniEmoci> UmeniEmoci,
i tobě děkuji za tvůj názor. Jak jsem psal myslím ty žijící osoby a jejich duše co mezi námi žijí, nám škodí protože jsou jejcih duše mrtvé. Já takové lidi nazývám žijící mrtvoly. ony se opravdu nekradou ke každému. Někdo má to štěstí nebo smůlů, že je nerozpozná a nebo, když už je pozdě a k jiným si hledají cestu, aby mohli škodit. Jim totiž škodění a negace dělají radost.Ale jsou i tací mezi námi co se jim ubrání a nedají jim šanci. nechtěl jsem tu báseň příliš konkrétizovat přál jsem si, aby čtenář přemýšlel.
Přeji hezký den
Guru
Guru
U příspěvku:Mrtvé duše
guru1 (Občasný) - 8.11.2012 > Kirsten> Ahoj Kirsten,
děkuji za ohlas. Samozřejmě myslím ty žijící osoby a jejich duše co mezi námi žijí, nám škodí protože jsou jejcih duše mrtvé. Já takové lidi nazývám žijící mrtvoly.
Guru
U příspěvku:Mrtvé duše
guru1 (Občasný) - 7.11.2012 > čtenář> Nejde o to hledat klíč v rytmu, ale někde jinde. Vím, že rytmus a styl básně nejsou dokonalé, ale jde o určitou provokaci a ukázku na mrtvé duše co jsou kolem nás a vysávají z nás positivní energii. Ten klíč musíme najít všichni společně, pak z nás energii nebudou moci dále vysávat.
Guru
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter