Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Maličkosti, co napsal čas... V
Montrealer (Občasný) - 20.8.2010 > ahoj. já jsem tě doteďka nečetl, ale v jednom komentáři ses prozradila, že chceš být dobrá češtinářka...:o)
moc líbí
U příspěvku:Bohnice 2010 2.část
Montrealer (Občasný) - 19.8.2010 > detox je léčba odebráním zneužívané látky, například alkoholu a léčba tzv. abstinenčního syndromu, který obvykle nastává. já zneužívám léky ze skupiny benzodiazepínů. všechny tyhle léky jsou uklidňující, ale buhužel návykové.

pracovní terapie je nepříjemná svou fyzickou náročností - mně je přes 64 let a u Nešpora po mně chtěli šůrovat podlahy. pak uznali, že to nezvládnu a šoupli mě jinam. to se dočteš zítra.
U příspěvku:Bohnice 2010 2.část
Montrealer (Občasný) - 19.8.2010 > Neexistující> já tam možná budu muset ještě jednou - kvůli nedoknčené detoxikaci. ale dám si pořádný pozor na výběr lékařů. snad mi v tom pomůže moje psychiatrička.

u Nešpora je sice sympatická soustavná psychoterapie, ale krajně nesympatická jsou ostatní omezení, absolutní zákaz návštěv a náročná pracovní terapie (úklidy, rajóny)
U příspěvku:PRO KRÁSU DUŠE
Montrealer (Občasný) - 19.8.2010 > Uther Pendragon> možná to teď není až taková hrůza, jako v 60.letech: Jirásek, Němcová, Olbracht a zejména budovatelští spisovatelé.
Bajatovi se omlouvám, že se pod jeho dílem takhle "vykecáváme". Není to k věci, ale chat už jsem několik let nepoužil. Nevím, jak vypadá nyní.
U příspěvku:PRO KRÁSU DUŠE
Montrealer (Občasný) - 19.8.2010 > pro autora: Mám ještě jednu - finální - verzi refrénu k písničce Na strunách mládí. Chytla mě doopravdy za srdce a text k refrénu snad zvládnu sám. Jakmile skončí ty Bohnice (bude ještě jedno nebo dvě pokračování, celkem měl text 9 tištěných stran), tak sem šoupnu Na strunách mládí.

Věci, na kterých mi zálěží, nepublikuji o víkendech, protože je zde malá návštěvnost a hlavně - mám tu zatím málo čtenářů, kteří by si moje napsaniny nebo nahraniny prohlédli. Na Liteře jich mám mnohem víc.
U příspěvku:PRO KRÁSU DUŠE
Montrealer (Občasný) - 19.8.2010 > básně čtu jen od osvědčených autorů na Totemu a na Liteře. básnické knihy si nekupuji ani si je v knihovně nepůjčuji, ale opět, u některých autorů, známých mně z literárních serverů, jsem ochoten udělat výjimku.
U příspěvku:PRO KRÁSU DUŠE
Montrealer (Občasný) - 19.8.2010 > le.papillon> češtináři mi nikdy k srdci nepřirostli, ale to je asi dáno tím, jaká povinná četba na základce a na SŠ tehdy byla. obsahy jsem opisoval od spolužáků, sám četl kovbojky a známky jsem si vylepšoval v diktátech, ze kterých jsem dostával pravidelně za 1. kdysi jsem se chlubil, že mám fotografickou paměť na gramatiku. ještě pořád to trochu funguje, ale občasnému překlepu se nevyhnu. v roce 1960 totiž nebyly počítače a klávesnice.

K dílu samotnému: mám rád určité knihy a určité autory a občas je i opakovaně čtu, přestože to jsou detektivky (převážně americké) a vraha si člověk určitě zapamatuje, tak proč tu věc louskat podruhé? zaprvé - i detektivka může být skvěle napsaná. na ty se koncentruji.
a zadruhé: stačí zapomenout, kde udělal vrah rozhodující chybu, nebo kde ho hlavní detektiv poprvé začal podezřívat (nemusí to být tatáž odálost). takové věci já už ve svých 64 letech zapomínám. proto s náležitým odstupem čtu určité detektivky opakovaně. namátkou jmenuji jednoho oblíbeného autora: Michael Connelly a "jeho" kontroverzní, ale nekompromisní detektiv Harry Bosch, skutečným jménem Hieronymus Bosch (jako ten středověký malíř smuných pravd, od něhož jsem, bohužel, neviděl zatím ani 1 obraz)
U příspěvku:Bohnice 2010 2.část
Montrealer (Občasný) - 19.8.2010 > Neexistující> to nejhorší skutečně ještě přijde. jinak díky za zájem.
U příspěvku:Bohnice-2010 1.část
Montrealer (Občasný) - 18.8.2010 > Lamarski> to byla úplně jiná příhoda, ale viníky byli i tenkrát neschopní doktoři. tehdejší seriálek se jmenuje "když se psychiatrům nedařilo".

to, co jsi četla nyní, není starší než několik dní.
U příspěvku:Bohnice-2010 1.část
Montrealer (Občasný) - 18.8.2010 > Martin> bude to ještě napínavé... tohle je jen úvod.
U příspěvku:ty jsi odpověď mé modlitbě
Montrealer (Občasný) - 17.8.2010 > z jakého jazyka je to přeloženo? Asi z Nigerštiny. Vivat, Lagos!
U příspěvku:Do bouřky probuzená
Montrealer (Občasný) - 15.8.2010 >
U příspěvku:na uhel okusuju čas
Montrealer (Občasný) - 14.8.2010 > pomerančová> je to kráááásný...:o)
přečtu to i bez brejlí
U příspěvku:Děláš lásce špatný jméno
Montrealer (Občasný) - 13.8.2010 > Mlž Svatý> máš asi pravdu, můj slavnej Translátor to přeložil takto:

Výstřel skrz srdce,
A ty jsi tím vinen.
U příspěvku:ZŮSTAŇ KÝM JSI
Montrealer (Občasný) - 13.8.2010 > Věza> a ozubená kola v převodovce zakvílela hrůzou...:o)
U příspěvku:ZŮSTAŇ KÝM JSI
Montrealer (Občasný) - 13.8.2010 > Lamarski> ve mně to navouje obraz některých chlapáckých amerických filmových herců, kteří většinu své role odehrají "nahoře bez", aby si divačky užily...:o)
U příspěvku:ZŮSTAŇ KÝM JSI
Montrealer (Občasný) - 13.8.2010 > chtěl bych být tím, komu je to určeno. tvůj králíček je rozkošný. doufám, že to králíčkem nekončí...:o)
U příspěvku:na uhel okusuju čas
Montrealer (Občasný) - 13.8.2010 > je to moc dobrý, ale pro mě téměř nečitelný kvůli moc malému písmu. polepši se, prosím...:o)
U příspěvku:POSLEDNÍ SOUD A MISTR ČAS
Montrealer (Občasný) - 13.8.2010 > zpověď tvé duše. já se o nic takového radeji nepokouším.
U příspěvku:Děláš lásce špatný jméno
Montrealer (Občasný) - 13.8.2010 > The damage is done.
originální text sis někde přečetla nebo jen odposlechla z té nahrávky?

překlad je to dobrej, ani nebudu pouštět Traslátor, aby to zkontroloval. beztak by to zprznil. ty prostě umíš. a já tě na dálku miluju, Hanko...:o)

dneska žádné Liebesbriefy nepíšu, bůh ví, co by se s nimi zase stalo. já si ho tenkrát neuložil. uložil jsem si jen můj translátorový rádoby-překlad básně Trpělivost.
U příspěvku:Srdce
Montrealer (Občasný) - 12.8.2010 > anae> Já se právě těšil na ten originál v perštině. Ani nevím, jakými paznaky se tam píše, ale beru za vděk i tou angličtinou. Mám přece Translátor...:o)

Kdybys viděla, jak blbě překládá z češtiny do angličtiny: vůbec nepoužívá členy. Ale ONI tomu přesto rozumějí...:o)
U příspěvku:Jak jsem se vyrovnal s "dress code"
Montrealer (Občasný) - 12.8.2010 > Lamarski> guidelines mi slovník kupodivu přeložil jako "směrnice". jinak díky za názor... jsem moc rád, že moje výplody tady aspoň někdo čte.. udělala jsi mmě radost...:o)
U příspěvku:Srdce
Montrealer (Občasný) - 12.8.2010 > je to hezký, ale rád bych viděl originál, abych ti to mohl zkontrolovat...:o)
Já bych to napsal v množném čísle: krásná srdce atd.
U příspěvku:Jestli vyhořím, budu dutá a černá jako jeskyně
Montrealer (Občasný) - 11.8.2010 > hluk průvanu už dávno nerozeznávám, ale zpověď je to excelentní. takových hlubokých myšlenek už dávno nejsem schopen... frederyk chopin
U příspěvku:Na strunách mládí - zhudebnění 2
Montrealer (Občasný) - 11.8.2010 > anae> ano, kytary jsem tam dal, ohničkem však posloužit nemůžu. škoda, že už nejsem mladý...
U příspěvku:to je tak všechno…(J. Cimrman)
Montrealer (Občasný) - 9.8.2010 > jo, můžeš protestovat, oni jsou otrlí, jim to nevadí...
U příspěvku:Rytmická
Montrealer (Občasný) - 9.8.2010 > no, a co? zastřelím tygra nábojem Prabellum a pak ho stáhnu z kůže jediným pohybem (loveckého nože)
U příspěvku:NA STRUNÁCH MLÁDÍ
Montrealer (Občasný) - 9.8.2010 > Michelle> tobě choděj' chlapi zpívat? holka, ty se máš, jaká to romantika! mně zpívá jedině moje squaw do telefonu (bydlí v Jeseníku), ale některé písničky jí zpívat nedovolím...:o)
U příspěvku:Na strunách mládí-pokus o zhudebnění
Montrealer (Občasný) - 9.8.2010 > anae> ahoj, stará trampko! před takovými 15 lety bych se ještě mohl zúčastnit. teď už to ze zdravotních důvodů nejde. ale čím bych se mohl přispět, když neovládám zpěv ani kytaru, jen noty, ale právě noty skalní trampové zásadně neovládají.

zrovna jsem doaranžoval novou verzi tohohle popěvku. složil jsem melodii na refrén a celý jsem to nahrál, zatím jen jakoby na piano. piano je pro mě základ, přestože na něj skoro neumím hrát.

ale zaposlouchej se do melodie refrénu a tvař se, že umíš psát písničkové texty. já to zamlada docela uměl, k stáru mi přestaly přicházet nápady...:o)
U příspěvku:prostě
Montrealer (Občasný) - 9.8.2010 > anae> já ti napsal dlouhej Libesbrief do pošty a nestál jsem ti ani za slovíčko odpovědi. takhle tě opravdu nikdo nedostane a bude z tebe zapšklá... doplň si sama.
U příspěvku:Když hoří touha
Montrealer (Občasný) - 8.8.2010 > maxima gali> Já taky zpěvem vůbec nezářím, proto používám různé nstroje a programy, jako klávesy Casio a programy NoteWorthy Composer k rychlému záznamu hudebního nápadu a Sibelia k aranžování. Když člověk spustí Sibelia, musí už mít o hudebním díle dost jasnou představu. Composer umožňuje rychle experimentovat a rychle zapisovat hudební nápady. V poslední době jich až zas tak moc nemám.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter