Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 30.9.
Jeroným
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Auschwitz Birkenau
Minerva (Občasný) - 28.8.2006 > čtenář> Člověk volné mysli se může usmívat úplně nad vším, nepřemýšlí tak, jak mu předepisuje školní řád.
U příspěvku:Auschwitz Birkenau
Minerva (Občasný) - 27.8.2006 > Když jsem viděl v Galerii název, hned mě trklo - tady se zas někdo ztrapní. Protože tohle téma se snad ani nedá udělat tak, aby člověk nevypadal jako skrznaskrz konformní politický nalejvák, což na něm navíc snadno přischne.

A teď koukám, že ono to snad i jde. Vyhoď prostřední fotku a máš moc pěknou, mnohoznačnou kolekci. Absurdní, pro někoho ironickou, pro někoho výsměšnou - ale těžko říct na kterou stranu se pochechtává.
U příspěvku:Tak
Minerva (Občasný) - 27.8.2006 > Franta F.> Jo, skrznaskrz kritiku. A plný zásobník.
U příspěvku:Tak
Minerva (Občasný) - 27.8.2006 > Tohle by se mělo soustavně dokumentovat. Udělat pak z toho výstavu. Moc dobrý nápad.
U příspěvku:bosorka
Minerva (Občasný) - 27.8.2006 > Nic
U příspěvku:Návštěva
Minerva (Občasný) - 27.8.2006 > Ale ano, něco v tom je
U příspěvku:Zámek
Minerva (Občasný) - 27.8.2006 > Ale ano
U příspěvku:Kytice
Minerva (Občasný) - 26.8.2006 > Něco v tom je
U příspěvku:tudle nudle
Minerva (Občasný) - 26.8.2006 > seth> Pravda
U příspěvku:tudle nudle
Minerva (Občasný) - 26.8.2006 > čtenář> Fotka dobrá, reakce na kritiku pičoidní
U příspěvku:Sauna Y
Minerva (Občasný) - 26.8.2006 > zbytek jelena> Ne, proč myslíš?
U příspěvku:Náhrobek
Minerva (Občasný) - 26.8.2006 > Že je to malé, šedé, nacpáno od rohu do rohu naivním (nebo velmi rafinovaným) způsobem bez snahy o kompozici jsou samá pozitiva. Zbývá otázka proč zrovna náhrobek. Ale nakonec, jako součást souboru by to asi fungovalo.
U příspěvku:Rybář
Minerva (Občasný) - 26.8.2006 > Základem úspěchu nejsou trapné výmluvy, ale suverenita. Vždyť ta fotka je dobrá! Ještě lepší by byla, kdybys na ni nasypal prach a chlupy.
U příspěvku:Katka
Minerva (Občasný) - 26.8.2006 > Nelíbí. Působí to strojeně a vlastně vůbec nevidím důvod, proč se dívat na holku ana se opírá o kolo. Ten bicykl je navíc mnohem zajímavější než ona. Ještě máte dojem že dávám všemu pětky?
U příspěvku:Samia
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > mmiiaa> Když jdu na dvoreček / krysy už jsou tady
U příspěvku:
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > No... Prostor to má.
U příspěvku:1+1+1
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > Tři! Všechny tři! Tady se málokdy vidí, že má v kolekci smysl každá fotografie. A přesně v tomto pořadí.
U příspěvku:Sauna Y
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > Pěkné, po dlouhé době začínám mít dojem, že malba by pořád ještě mohla mít smysl.
U příspěvku:Podzim automobilu II
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > hermit> Špatně je, když to celé zůstává pouze v rovině "vtipného" objektu. Venkovan - to ještě existuje?
U příspěvku:Podzim automobilu II
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > hermit> No právě! Pokračování. Když se budeš ptát co a jak, ať už se jedná o fotografii nebo jiné umění, jedna z nejčastějších rad bude - hlavně vědět, kdy přestat. Dotahováním se všechno zkazí. Žádné pokračování!

Já jsem divák, který chce svůj prostor. Nesnáším, aby mě autor strkal do mezí svého výkladu. Pak se z toho dělá obyčejná nalejvárna. Všechno to degraduje na popisné "hele, auto nacpané větvema". Už mě ani nic jiného nenapadne. Autor viděl bizarní objekt, cvakl ho právě jen pro tu podivnost, a teď se s tím chlubí. K čertu, chlastat takhle po ránu je opravdu nevkus.

Ještě větší nevkus je ale zašťiťovat se davem - dělají to tak všichni, je to obvyklé, tak co po mě chcete. Ty máš přece dělat právě to, co nedělají všichni. A vůbec.

Tak smířlivě řekněme, že je to chyba Totemu, že ty názvy strká člověku rovnou do ksichtu. Být to na výstavě, tak je pod fotkou jak vrata do chlíva malinkatý popisek, který musím hledat, a když chci, tak jej bez obtíží přehlédnu.
U příspěvku:Podzim automobilu II
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > Mnohem lepší než první, jen ten návodný název mě hrozně žere. Mne nezajímá názor autora na to, co si mám o fotce myslet! Naval fotku a nekecej, stejně jen rušíš mé kruhy.
U příspěvku:Karel ví, že nemá cenu utíkat
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > TheThing> Ernest už nevie čo by robil. Zdá se mi moc dobrý nápad v tom pokračovat. K JP - po mém soudu génius, který dokonale vyvrací vaše tvrzení, že není možné být originální. Příznačná je diskuze pod článkem na Paladixu.
U příspěvku:bn
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > Hehe, S.P. píše o "soustavné práci na jednom konceptu" - a tu to máme.
U příspěvku:Karel ví, že nemá cenu utíkat
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > S.P.> Víš přece jak to dělá Kalhous. Nedrží se ničeho. Jen fotí a fotí a pak z toho na výstavu vybere něco, co se zdá vytvářet celek. Tak foť taky co tě napadne a časem z toho třeba vybereš. Kromě toho koncept může být i "každý pes jiná ves" nebo pěkněji "spojuji nespojitelné".
U příspěvku:Karel ví, že nemá cenu utíkat
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > TheThing> Vy originalitu taky chápate příliš binárně. Buď je, nebo není. A protože se vám vždycky podaří najít někoho, kdo dělal cosi třeba jen vzdáleně podobného, máte pocit, že nikdo a nic není původní. Zkuste myslet alespoň lineárně - originálnější a méně originální. Určitě je původnější fotografie, která sice připomíná Jano Pavlíka, ale to je pořád jen jedna předloha, než když sem někdo bude sypat hovadné krajinky, kterých jsou všude haldy.
U příspěvku:Karel ví, že nemá cenu utíkat
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > TheThing> Nesouhlasím s tím, že je těžké "být originální". Nevidím v tom nic obtížného a i tady na Totemu se docela často objeví celkem nevídané věci. Je to asi individuální, pro někoho je to složité, pro jiného ne. Se soustavnou prací na jednom konceptu naopak souhlasím velmi.
U příspěvku:..t.
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > Já ti nechci dávat furt to samé!
U příspěvku:Sedliačka
Minerva (Občasný) - 25.8.2006 > lennelka> Nepomohlo.
U příspěvku:Karel ví, že nemá cenu utíkat
Minerva (Občasný) - 24.8.2006 > Epigon nebo odkaz? Tak či tak, krok velmi správným směrem.
U příspěvku:Stesk
Minerva (Občasný) - 24.8.2006 > Celkem slušné, jen kdyby ten přiboudlý název nebyl vidět
U příspěvku:Partnerství
Minerva (Občasný) - 24.8.2006 > Franta F.> Pro mne zas ne. Fotka... hm... jdu raději jinam.
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter