Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
DELTA 2 (Občasný) - 14.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Radikální to je. Udělali to lidi, kteří už byli unaveni "normálním" způsobem života a rozhodli se žít v souladu s přírodou. Rozhodně biodiverzitu nenarušují. Jsou to jednotlivci, popřípadě páry ... někdy s jedním, dvěma dětmi, kteří se o přírodu kolem sebe naopak starají, aby jim to vše vydrželo. Doržují pravidla jak, kdy a co lovit. Když si jednou za půl roku jdou střelit losa, tak rozhodně nezbijí březí samici, ale počíhají si na starého samce atd.

Tím jsem rozhodně nechtěl tvrdit, že bychom se měli stěhovat mimo civilizaci ... jen jsem to uvedl jako příklad toho o kom se dá mluvit jako o opustivším systém.
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
DELTA 2 (Občasný) - 14.1.2023 > DELTA 2> 

.... jestli něčím, tak tímto se stáváš "živým člověkem".
Svým rozhodnutím a svými činy. A ne nějakým bezcenným papírem.
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
DELTA 2 (Občasný) - 14.1.2023 > ma.ni.> 

Nic jsme neztratili. Stačí se rozhodnout a začít něco dělat/tvořit .... "rozvzpomenout se".

Mám kamaráda, který si v minulosti volal opraváře i na zaseknutý splachovadlo na záchodě.
Později se rozhodl, že na sobě "zapracuje" a začal si všechno dělat sám. Opravuje, vyrábí, upravuje atd.. byt, auto, pozemek co si pořídil na venkově.
Vše svépomocí.

U příspěvku:Výroční zpráva 2022
DELTA 2 (Občasný) - 14.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Ona existuje malá skupina lidí, kteří prodali veškerý svùj majetek, koupili si pozemek na severu kolem polárního kruhu. Vlastníma rukama si postavili různé chatrče, nebo sruby a živí se jen tím, co jim poskytuje příroda kolem nich. Kožešiny ulovených zvířat směňují za benzín do motorový pily a skůtru, střelivo a to nejzákladnější, co si nejsou schopni ulovit, nasbírat, nebo vyrobit.

O těch se dá mluvit jako o těch, kteří opustili systém.
Zbytek hraje nějakou hru na "živý lidi" a podobný nesmysly.
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
DELTA 2 (Občasný) - 13.1.2023 > Kiki_> 

... a ještě malej edit ....

Mám kamaráda, kterej se už před lety zbavil OP ...
Nikoli z dnes populárních pohnutek, ale měl k tomu nějaké vlastní důvody.

Z vyprávění vím, jak super je si pak dojít k zubaři/doktorovi a podobným systémovým "zaměstnancům".

Jen tak dál přátelé, odevzdávejte své OP ... hlavně Vy důchodci, kteří jste závislí na důchodu od "systému" 👏💪
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
DELTA 2 (Občasný) - 13.1.2023 > Kiki_> 

No 🤦‍♂️

Hlavně .... odevzdáním občanky člověk neopouští systém.
Tak jednoduché to není. Systém opustíš v momentě, kdy přestaneš využívat ten aparát se všemi jeho prostředky jako celek. (Vlastní pozemek, vlastní zdroje ... potraviny apod ...)

Kdo chce tvrdit, že odevzdáním OP opustil systém je buď naivka, nebo blb.
To samý "prohlášení se za živou bytost/člověka".
Co to je za kokotinu?!?! O tom, jestli jsme "otroci", nebo ne rozhodujeme jen my sami ... na to nepotřebujeme žádný posvěcení 3tí strany ... a už vůbec ne nějakýho zkorumpovanýho soudu, nebo úřadu ... co je tohle za kravinu?!?! Jakože "zdvořile požádám svýho otrokáře" o osvobození? Tomuhle lidi věří a věnují energii ....

"Oooo ... napíšu do satanáškýho Haagu, že si beru zpět svou svobodu a on si ze mě ten D€€P ST4T€ orgán sedne na prdel ... "ty vole, on nás zdvořile upozornil a bere si svou svobodu zpět ... tak to mu to teda musíme posvětit ... my, kteří z vysoka serem na všechny vesmírné zákony a jdeme si pro vše přes mrtvoly ... ooooo"

Myslím si, že odevzdáním občanky na sebe akorát tak krásně upozorníš právě onen systém a on tě ani nemusí hledat.
U příspěvku:Výroční zpráva 2022
DELTA 2 (Občasný) - 11.1.2023 > https://youtu.be/CW_unqsLk_s

Jak se to hezky štěpí. Ta ASK je plnohodnotná množírna/továrna na debily 😅
Dá někomu prostor a ten si potom vytvoří svý vlastní stádo idiotů :D
U příspěvku:Slunná naděje
DELTA 2 (Občasný) - 3.1.2023 > Kiki_> 


No jasan ... to sem přesně já ... vařič lektvarů 🤣
A ještě z takejch dobrot 😅
U příspěvku:Slunná naděje
DELTA 2 (Občasný) - 3.1.2023 >

Aha tvl 🤦‍♂️

Bylo mi to ňáký divný 😅

Tak to je fakt tragický ... eště zkoumat, jestli si to psala opravdu Ty.
U příspěvku:Slunná naděje
DELTA 2 (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Nene, myslel sem tu menstruační krev panny :D
U příspěvku:Slunná naděje
DELTA 2 (Občasný) - 3.1.2023 > PřiIítliMimozemšťani> 

Tvl s tou krví to asi nebude uplně easy ne? 😊
U příspěvku:Slunná naděje
DELTA 2 (Občasný) - 3.1.2023 > ma.ni.> Moc dobře vědí o co jde. Ale jsou to stejní podvodníci, takže proti sobě nepůjdou.
Upozorněni na ně byli Xkrát a nijak se nevyjádřili. Doktor doktora nepotopí, policajt policajta taky ne (Alespoň u většiny to tak funguje. Samozřejmě jsou i světlé výjimky a čest jim. Ty ovšem jen potvrzují pravidlo.)
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 15.12.2022 > Kiki_> 

Přesně tak ... zbořit a postavit znovu!

No máš recht, na 12ce je novej ouřad. Nikdy sem tam nebyl.

Ale taky tam je pracák a socka pro prahu 4 a 10 (ten je tam nastěhovanej kuli rekonstrukci budov na Koh I Noorce) ... ten je ve starý budově .... ze který před pár dny "vypadla" ta pani 🤦‍♂️

Tam musej výřit energie panečku 🙃
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani

Politika a správa jsou pro mě dva rozdílné pojmy.

Správa je určitě třeba. Ale rozhodně decentralizovaná a vrácena na regionální úroveň ... a přdevším vrácena lidem.

Politika je u mě ten paskvil, který je tu zakořeněn minimálně 2000 let (pomineme-li manipulace s datováním a dějinami).
Dosazování korumpovatelných a vydíratelných užitecných idiotů.

Takže já žádnou (dlouhodobou) budoucnost v politice nevidím. Všechny ty nesmysly kolem téch "alternativních politiků" viz Zítko apod. .... to je absolutní kokotina.

Progres vidím v naprostém očištění aparátu od tohoto nekompetentního zmrdsva, dosazení odborníků s čistými úmysly, postupné decentralizaci a následném navrácení "moci" na regionální úroveň.

Politika je populistický souboj politických gangů/stran o to, kdo nás tu bude v nadcházejícím období ojebávat.
Je jedno jestli demokrat, či komunista, pravičák/levičák ... všichni maj stejného zadavatele notiček a jen tou svojí pseudopříslušností k té či oné partaji ohýbají narativ předem určeného scénáře.

Proto politika není cesta a nikdy nebyla.
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 >

Politika určitě cesta neni. Tý se musíme zbavit.
GF to ale za nás určitě dělat nebude. Nebude za nás dělat nic ... nezištně pomáhá na enrgetický úrovni a krze jednotlivce.

Rozhodně se neobjeví a nebude nás tu vodit za ručičku jako Bílý Klobouky 😇 ... dokud se neproberem, tak z jejich pozice nic veřejnýho neproběhne.

Nejdřív se to tu odfiltruje krze odchody těch, kteří "nejedou v duchu nového věku" (zjednodušeně řečeno), ty co zbydou si to tu dočistěj a pak můžou probíhat nějaký kontakty a spolupráce. Do tý doby se s náma nikdo špinit nebude. Kdyby to mělo bejt jinak, tak už si s nima v obejváku dáváš kafčo 🙂
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

"Ta šance, že lidi rychle prozřou a začnou aktivně spolupracovat s GF, vyjdou aktivně vstříc své dobré budoucnosti, už padla, je otázka, jestli to kdy bylo vůbec skutečné, jako možnost."

Nikdo nebude s lidma otevřeně spoluoracovat, když lidi nejsou schopni spolupracovat ani sami mezi sebou. Dokud se to nenaučej, tak žádná otevřená spolupráce nebude.

Osobnostní rozvoj ... je pseudo osobnostní rozvoj a osobnostní rozvoj ... tak jak popisuje třeba Kikina ... nakonec ty si sama taky prošla osobnostním rozvojem, když si prohlídla tenhle prohnilej otrockej systém DS a vnějších temnejch vlivů ... to je jasnej rozvoj osobnosti ... jakýsi "prozření" a učení se ve světle těchto skutečností fungovat.
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 > Kiki_> 

Serou jim to do škol i školek ...

Třeba tenhle pan učitel/ka hodin dílen

https://youtube.com/shorts/pTvA8Q8Bka0?feature=share

https://youtu.be/_TpFQHmMejc

Známá co žije roky v Améru má 4 děti a všechny má doma a učí je sama. Páč ta sexualizace dětí a trans propaganda je prej brutální.

Ty děti se pak stávaj buznama/lesbama jen proto, že je to in ... pak si nedejbože nechaj udělat změnu pohlaví ... a když zjistěj tu životní chybu, která nejde vrátit, tak páchaj sebevraždy.

Jooo ... a ty jejich "zpomalovače/blokátory puberty", to sou chemky, kterejma se prováděj chemický kastrace deviantů ... takže velká mňamka.
U příspěvku:O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 > Kiki_> 


🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 > Kiki_> 

Viděl jsem foto billboardu se smějícím se "těhotným" frajerem s nápisem "Každý muž má právo být těhotný."

Bylo to z USA myslim.

Jestli to nebyl fake (a nevypadalo to tak), tak tyyyy voleee ... parádička.

Schválně bych jim (operativně, nebo jakkoli jinak) umožnil otěhotnět a nechal jim to mimčo projít jejich mužskou pánví. Myslim, že kdyby to přežili, byl by to zaručeně nezapomenutelnej zážitek 🤣
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 > Kiki_> 

"Původně mě jenom nařkli z toho že svým úsměvem vraždim staré babičky..."


Ty vole to je dost 🤦‍♂️

Já si zas vyslechl, jak nošením svý roušky nejspíš zachránili několik životů 🤣🤣🤣

Hrdinové to jsou ...
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 >

Ikdyž do sjednocení bych se navážet nechtěl, to jediný má opravdu smysl.

Jinak ještě k tomu Tadescu ... oni se odmítají jakkoli postavit k "otázce" ASK Zprávy z galaxie a Rouře ... to jen svědčí o tom, že je to jedna parta.
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 > Kiki_> + ma.ni

Nejvtipnější na tom je, že info o GFS čerpaj stále z jednoho zdroje a to je operationdisclosureofficial.com, kde už dva roky ... dva roky každý pondělí: "Ve čtvrtek byla uvolněna úroveň T3 (např.), v úterý bude uvolněna úroveň T4, Iráckej dinár krytej zlatem, Iráckej dinár tohle, Iráckej dinár tamto ..."

Dva posraný roky jedou furt to samý, jen to vždycky o tejden, nebo deset dní posunou. Timhle tempem, už by sme byli dávno v systému bez peněz a lítali si tu vozítkama s antigravitací.

A ty hovada to fuuuuurt žerou. Pořaaaaad tomu tleskaj jak slintající mentálové.

Dokonce jeden z těch hrozně hustejch "insiderů/whistleblowerů/atd" typu Simon Parkes a Charlie Ward byl pasovanej na MLUVČÍHO QFS a on jedinej o tom ví nejvíc (myslim, že se do tý role dokonce pasoval on sám a najspíš to je jeden z nich).

Tvl to nepochopíš. A všichni: "Jóooooo, jsme brutálně a kurevsky probuzený ... přestali sme slepě žrát hovna z TV obrazovky a teď slepě žerem kde co kdo vysere na webu!!!!! Wuaaaa, máme plný pajšly červenejch pilulek a sme intergalakticky probuzený, jak kdyby sme žrali várno polívkovou lžící wuaaaaa."

A hlavně WWG1WGA ... společně sme z jedný hromady hoven vylezli a společně sme skočili hroznýho lomeňáka do fungl nový hory sraček.
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 12.12.2022 > Kiki_> 

Ale ale, ty ses nám dnes rozohnila 🙃

Dobrý 😎👍
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 10.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

No ... a to ploděj za střízliva ... takýhle sračky 🤦‍♂️😅🤣🤣😅🤣
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 10.12.2022 >

"Probuzenci" na Tadescu 😅
U příspěvku:Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
DELTA 2 (Občasný) - 10.12.2022 >

Tvl ty maj v tý palici fakt vyjebáno 🤣😅🤣😅😅



"já jsem přesvědčená o tom, že ti údajní AZOVÁCI jsou normálně bílí klobouci v utajení. Samozřejmě vše slouží k probuzení lidí.
Sledujeme film pod taktovkou bílých klobouků, mějme to na paměti."

😅😅😅😅😅😅
U příspěvku::)
DELTA 2 (Občasný) - 6.12.2022 > čtenář> 

Páč to máš v hlavě přehozený.
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
DELTA 2 (Občasný) - 5.11.2022 > čtenář> 

ma.ni


Jo piš klidně do soukromejcg, ať tu nezasíráme vlákno.
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
DELTA 2 (Občasný) - 5.11.2022 > čtenář> 


ma.ni.

Ay ay ... ty si to pila jo 😬
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
DELTA 2 (Občasný) - 5.11.2022 > čtenář> 

ma.ni.

Máš tu účet?
U příspěvku:Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
DELTA 2 (Občasný) - 5.11.2022 > čtenář>

ma.ni.

Ehoj, tak oni tě vyšoupli jo? Hmhm

Poslal sem ti soukromou z.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter