Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 8.7.
Nora
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Komu dnes patří planeta?
DELTA 2 (Občasný) - 4.8.2022 > j.f.julian> 


Chtělo by si to posvítit i na ty zavedená a "prověřená" ....
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 2.7.2022 > Rozhodně 🙂
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 2.7.2022 > Palach> Třeba příspěvky ostatních 🤔

Že by? Nebo jsou příspěvky výhradně ke čtení a soukromé onanii jen jejich autorů strejdo?
Nikde to tu napsaný nevidim.

Máš ještě nějakou nesmyslnou otázku?

Rád odpovím ... mě tvojí retardací jen tak neznudíš.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 2.7.2022 > Palach> To vižejó
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 >

"Tohle chování je znakem fanoušků 5D."

Jaký?
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> No vidíš ... takhle to lze normálně vysvětlit jako člověk člověku.

Někteří toho ale zřejmě nejsou schopni.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak to jsem rád :)
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > "A nenávidím slušňáčky, co se můžou posrat kvůli sprostému slovu, ale satanistickou zrůdu s úsměvem tolerují."

To bylo adresovaný mě????

Já mám v píči ňáký sprostý slova. Mě zajímalo, proč mi někdo píše bez vyžádání. Tečka.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem si právě anonyma všiml a reagoval na něj.

Jestli je to jak říkáš, tak vylitej Palach si to vztáhl na sebe a teď neví, jak z toho ven. Stačí napsat "sry bro, sem si to nalitej vztáhl na sebe" ... to se může stát a neni na tom nic špatnýho.

Popř "to sem nepsal já, ser na to."

Taky řešení.

Trapčit tu s nádražim a vaxem ... mlejt tu z cesty o fackách ... tragické.

Nabídka stále platí Palachu ...
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > Co je na facku ... pověz.

Že jsem se dovolil zajímat o to, proč mi někdo píše nesmysly?

Jestli je někdo na facku, tak je to nedospělej ňouma, co se honosí tak úctyhodným jménem jako je Palach.

Tečka blbe. Jestli jsem na facku, máš možnost. Přijeď, nasaď facky hrdino od klávesnice.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > Navíc se slušně propálil tvrzením, že "asi měl nějaký důvod".

Mě kdyby někdo zneužil nick, tak bych napsal, že s tím nemám nic společnýho. A né takovouhle ubohoučkou schovávačku za "nějaký důvod".

Věřím, že se Palach seknul, ale nemá koule na to to přiznat. Tak jednoduché to zřejmě bude.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já bych to bral ... ale vzhledem k tomu, že mě Palach posílá na nádraží, kde se prej nechávám nabodávat 🤣 tak o tom silně pocbybuji.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 30.6.2022 > Jasně kámo ... někdo ti ukrald nick, aby mi mohl napsat "vymrdej si" 🤣

Nemám zapotřebí si někde stěžovat, chtěl jsem vysvětlení od tebe.

Jestli ti někdo ukradl nick, tak se to dá říct normálně. Ale vzhledem k tvému způsobu vystupování si to na 99,9% psal ty.

Injekce ... na nádraží 🤣 ... kolik ti je trapko?
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > "Co vidím jako velkou realitu, je víra většiny v mainstreamovou pravdu a jejich snadnou ovlivnitelnost, tak z toho obavy mám.
Nepřipadám si až tak dokonale nezávislá na systému."

Tak tu vidí každej, kdo nemá vypíchlý oči :D

Buď ... po tom všem co si prožila buď.
Je jasný, že zatím ještě "musíme" chodit do práce, nebo jakkoli jinak zarábať, obstarat si něco do úst (protože holt ne všichni zvládáme jet na Embraze 🤣) ... ale to je tak vše. Systém Tě ovlivňuje jen natolik, nakolik se do něj necháš ponořit.

Jebat "tupce" apod. oni Tě teď už opravdu nemusí nijak zásadně ovlivňovat.

" ... navíc to vypadá i dost fantasticky."

To mě zajímá. Ven s tim!

"schopnost nenechat se strhávat davem, nezaplétat se do situací a přečkat to"

Přesně!!! Jeb na ně. Máš toho za sebou dost na to, aby si na sebe nechala kydat hovna "ostatních".

"Stále mám na paměti i negativní verzi, kdy by mohlo vše dopadnout i tak, že se nestane nic, ač máme mimozemšťanů plnou oblohu a toho se docela děsím.
Snad se nestane "nic", protože pak by to vypadalo, že budeme chudí a závislí na systému, vakcína by pochroumala genetiku a začali bychom se měnit na bioroboty."

Tak to opusť. To se Tě jen snaží nahlodat "mysl", která už je unavená z těch všech sraček.
Vidíš plnou oblohu? Věříš tomu, co vidíš? Tak se nenech zvyklat pochybnostmi. TY víš nejlíp, co se kolem Tebe děje. Na pochybnosti kálet.
Máme je místy všichni, ale to je irelevantní.

Nebo si mysliš, že se nás tu sešlo tolik se společnou halucinací?
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > whispermoonlite> Chlape Tvoje pojetí "3D vzdáleností ve vesmíru" a "socek" se nachází v takovym pravěku, že je relevantní asi jako Tvůj příspévek zde.

Nic ve zlym.
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > "Bohužel, nevypadá to vůbec nijak růžově. Stále jsou mimozemšťani někde na okraji jako nechtěná záležitost, nedostali se ve společnosti do nijak skvělé role, jako fenomén.
I když lítají po nebi, nikoho to nezajímá.
NWO je slabé, už jsou vyřízení. Ale jejich síla je v masách lidí, v jejich ovladatelnosti. S tím dokážou sehrát obludné divadlo na rozloučenou. V tom davu je taková síla, že jakákoliv experimentální alternativa nemá šanci."

Já si dovolím poznamenat, že toto je stálé poohlížení se po tom "vnějšku". Galaktický Federaci jsou uplně u prdele ti "tupci" o kterých stále píšeš.

Je zajímají jedinci jako seš třeba Ty.
Vykašli se na retardy ... ty si jedou svojí osu a sklidí to, co zaseli.
Jejich boj ...
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> ... kontakt se uskuteční pro ty, kteří o to stojí a jsou na to "připraveni".

Kolektiv nás, jako jednotlivce, nijak nelimituje.
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já si myslim, že dávno není třeba polemizovat nad tím, co lidstvo (jako celek) zvlánde, nebo nezvládne. Už nějaký ten pátek tu jedeme každý sám za sebe. Takže řešit, jestli lidstvo to a nebo to ... to je podle mě mrhání energií. Časové osy/"prostory" se oddělují ... a co "zvládnou" ostatní je uplně jedno. "Nás" to nijak neovlivňuje.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > .... jako člověk co bez vyzvání pošle "vymrdej si" chceš mluvit o slušnosti? 😅
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > Popiš svůj motiv ... co tě k tomu vedlo a neschovávej se za trapácký "ASI sem měl nějaký důvod".

Seš senilní geronta, že si nepamatuješ, proč někomu píšeš?

Nebo trpíš Tourettem v textové podobě?
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 29.6.2022 > Co mě kouslo? Mě nic, jen mě zajímalo, proč si mě obdařil tak hezkými slovy. Jak jsem již napsal, nikdy jsem na tebe nereagoval, tak nechápu proč mi píšeš takto vlídné zprávy. Soukromě jsem ti odepisoval, ale z tvé strany bez reakce, tak jsem se zkusil dotázat ještě zde.

Napíšeš mi bez jakýkoli předchozí komunikace "vymrdej si" a ptáš se co mě kouslo??
Seš dobrej komik bro 🤣
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 25.6.2022 > Hele Palach, proč mi do soukromé zprávy píšeš "vymrdej si"?

Nikdy jsme si spolu nepsali, ani jsem nikdy neragoval na tvoje příspěvky ... tak co to?
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
DELTA 2 (Občasný) - 23.6.2022 > čtenář> Keď že nejsi prihlásený, my vieme že si kokot ujebaný.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
DELTA 2 (Občasný) - 16.6.2022 > Astearra> Určitě s Alpha Draco v tom jedou i insektoidi/hmyzáci. Ale nejsem si uplně jistej jestli v tom jeli od samýho začátku. Ty první útoky v Lyře byly asi spíš vedený hlavně reptošema (co se přímejch bojů týče).
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > Astearra> 


Článek rozhodné napiš!!!
Vše o Lyře mě zajímá.

Jak píšeš, Ashtar by snad mělo být "kolektivní vědomí" konkrétní Plejádské skupiny.
Vojenství je v tom určitě, je to velká "bitevní" flotila. Plněj tu hlavní část mise celý GF. Samozřejmě že se musí držet vesmírných zákonů a rozhodně nedělají GF nic za zády ... ale jednak sami jsou součastí Federace a druhak ty zákony sami moc dobře znají. Takže určitě nežádaj o ňáký "byrokratický" schválení, jako se snažila vylhat Swaruu. Ta komunikace je uplné jinde než si tady přrdstavujem ... to je taková souhra na úrovni vědomí, že .... no prosté to sou kydy typu Auroran .... prej zdlouhavá byrokracie. To fakt může nakecat jen lidem co žijou v pasti pozemskýho byrokratickýho otroctví 😅

Ještě Ti pošlu zprávičku.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > Kiki_> 


😃
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ty jo Kočičáky ti závidim. Ty sou nejmocnější 😎
Velký válečníci a jsou vpodstatě "nezničitelný".

Hele Lyřani jsou v Plejádách tak dlouho, že jsou vpodstatě považováni za Plejáďany. Došlo k silný asimilaci (hrozný slovo, ale jiný mě teď nenapadlo), taky hlavně proto, že ten náš domovskej systém byl zničen a zbytek si osídlili DracoRepti.

Lyranský války byl fakt šílenej počin. To bylo v dávných dobách, kdy Draco "teprv" vystrkovali růžky ... ještě než zamořili většinu galaxie a možná i vesmíru (nevim, kam až přesnè jejich vliv sahá).
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 >


Jirka Lebeda

11 min  · 

Takže přátelé, děkuji za založení skupiny, kde můžu konečně zveřejnit své sdělení ohledně toho neuvěřitelnýho magora a absolutního podvodníka Milana Bergera.

Já tohoto hajzla znám z Kolínska, kde před lety působil v jedné technické firmě, kde se opět vydával za někoho kým vůbec nebyl, ale to není až tak podstatné.

Tento mega podvodník má na svědomí mnoho, ale opravdu mnoho nešťastných lidí, hlavně důvěřivých žen, vím o jedné, kterou opustil i jejich dítě ještě v kojeneckém věku, aby ihned začal žít s její kamarádkou, tehdy čerstvou velmi bohatou vdovou, kterou si vzal za ženu a jak to s ní dopadlo? O vše jí ten dobytek připravil a zmizel. Ona? Zhroutila se…

To jsou jen střípky z jeho letité kariéry.

Berger je vícekrát soudně trestaný recidivista a má papíry na hlavu. Takže pokud někdo podá trestní oznámení, pojede to jako po másle, už ho dobře znají, buď ho opět strčí do basy, nebo do blázince a jeho pomocníci budou trestně stíhaní za napomáhání k trestnému činu “Podvod”, přinejmenším. To je prostě fakt, tak to je a nikdo s tím nic nenadělá. Já ho znám osobně a moc dobře vím co je zač. Nedivte se, že skoro nikdo kdo s ním přišel do styku většinou nic nenapsal, jelikož se ho bojí. On je velmi lstivý nebezpečný psychopat.

Z tohoto důvodu toto zveřejňuji ze anonymního profilu který jsem vytvořil abych mohl napsat tento příspěvek.

Ne, nejsem troll natož placenej, jen jsem si pravdu nemohl nechat pro sebe, už mě to dost tížilo, když jsem to tu četl. To co vím jsem sdělil, jak to kdo pojme je mi jedno. Toto je prostá pravda o Bergerovi ať se to někomu líbí, nebo ne. Brzy se to potvrdí….

U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > Kikimora> 


Bude. Dík za zprávu. Musel sem Ti to oplatit :)
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> "Ono ale není důležité se zabývat nějak vyloženě duchovnem. Rozhodující je vyčištěnost sebe, nepříčit se Stvořiteli. A planetě. Tam si myslím, že pokud někdo není vyloženě ropný magnát, co drancuje planetu, tak absolutní většina lidí, doopravdy lidí, ne infiltrací, projde v pořádku - ale ve spojení se Stvořitelem.
A tam je myslím si větší háček - ono nejde o to, že by Stvořitel někoho neměl rád, jde o to, si pustit nejvyšší kosmickou mocnost, vědomí k sobě, odevzdat se mu, mít v něj důvěru a být ochotný toto kosmické vědomí brát jako autoritu.
Tato otevřenost se dá dosáhnout čistým svědomím, ryzím záměrem. To duchovní spojení se Zdrojem, jak se tomu taky říká, je velice podstatné.
Když se tedy někdo vymezuje Stvořiteli, dělá zločiny, má zakydané svědomí, tak si potom toto napojení blokuje sám, sebou.
Takže ženská, co dělá va fabrice a duchovnu se nevěnuje ani omylem, může být taky úplně v pohodě.

A další věc je myšlení. To je důležitá věc, nedržet se konceptů starého věku. Kupř. přesvědčený materialistický darwinista se může dostat do stavu, že frekvence země budou tak šíleně tlačit na mozek, že to psychicky nedá a dostane nějakou nemoc, která ho ve výsledku zabije. Protože pod vlivem frekvencí nedokázal vyřešit v kebuli nějaký paradox, pro jeho metafyzickou rovnováhu podstatný.

Pokud bude frekvence planety stále stoupat, bylo by to spíš tak.
Nebo by mohl přijít ten záblesk a ten by toto zřejmě vyřešil v krátké době."


Přesně!! 🙂👍
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
DELTA 2 (Občasný) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Co já vím, tak prvním kontaktem jsou pověřeni Plejáďani a Arkturiáni. Mají k nám nejblíž a jsou nám nejvíc podobní (Plejáďani). Arkturiání jsou už trochu jinde, ale ono ať jakkoli, oni se při materializaci dokážou vzhledově dost přizpůsobovat.
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter