Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 4.7.
Prokop
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Kikimora (Stálý) - 18.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tohle nemá smysl, pasuješ drakoniánskou představu, tam kde vůbec neni. Jakoby jsi nevnímala co ti píšu. Já psala o pojetí dobra, zla, Satana, svobodné vůli a toho, kdo je vlastně "pánem" našeho osudu. Nic není jen černé nebo bílé, ras nevyjímaje. I to říká Chvátal.
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Kikimora (Stálý) - 18.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Je to příběh elfa, žádného drakoniance. Asi se neumím dobře vyjadřovat, aby to bylo dobře pochopeno. Podstata mého příspěvku, byla úplně jiná. Zkusim to převést do současné řeči. Třeba atomová energie je definována dobrou či zlou, až jak je uchopena a užívána. Může ničit a může i pomáhat. Až uživatelé vytváří definici dobra a zla svými činy, ne Satan. Je možné, že ve vyšších úrovní dimenzí ani drako nejsou jen zlou rasou. Nebo se pletu?
U příspěvku:Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Kikimora (Stálý) - 18.6.2022 > Také nevidím svět jen jednobarevně, typu světlo je jen dobré a co je opakem světla, je zlé. To už jsem tu psala. Mě to zase připomíná příběh ze hry World of Warcraft o bytosti jménem Illidan. Kde prasvětlo Xe´ra se ho v dobrém úmyslu vyléčit ho, snažilo přetvořit na světlo proti jeho vůli. On kdysi přijal moc a schopnosti temné strany, kterou využil na zničení temnoty a záchrany jeho rasy. Byl nenáviděn temnem i světlem. Co z toho plyne, že obě formy i v tomto životě nejsou buď dobré nebo zlé. Můj osud patří mě a je na nás samotných k čemu danou sílu, informaci atd. ve svém životě využijeme nebo zneužijeme. To skutky lidí pak vytváří nebo zhmotňuje dobro nebo zlo, ne nějaký Satan. Možná právě proto, je tato postava mojí nejoblíbenější. Neřídí se všeobecným hodnocením zla nebo dobra, ale koná tak, co je v souladu s jeho srdcem a myslí, nechci být otrokem ani jedné strany a jeho svobodná vůli je pro ně nade vše.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 17.6.2022 > Nevim, ty postřehy tady mi přijdou zbytečně moc černé a chvílemi působí až bezvýchodně. Chápu, že lidé co zažili tyto dimenzionální války, mají jinou optiku, která je samozřejmě odrazem těchto zkušeností. Není lehké si tyhle zkušenosti nést i do této reality. Otázkou je, do jaké míry dovolíme, aby nás ovlivňovala prožitá minulost a zapomněli pak žít v přítomném okamžiku. Ne každý kontakt = aktivní či výkonný člen GF. Takhle to opravdu neni a nechápu to zpochybňování. Já žádnou takovouto válku nezažila, mám jiné prožitky a zkušenosti, a proto vim, že svět či vesmír je i jiný, i když to možná někomu může znít až pateticky.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 16.6.2022 > "Kdyby totiž všichni ti kontaktovaní nedrželi hubu, tak jsme někde jinde. Ale jejich malost a strach to všechno zkurvily a takoví si nezaslouží pomoc."


Lidé přeci nemají jen kontakt s GF. Nemůžeme vědět, jestli o tom s někym mluví ve svém okolí. To, že to někdo hned nevyvěšuje na FB nic nevypovídá. Za další, jak píše Kiki, někteří to nedali a to z vícero důvodů. Oni nenesou zodpovědnost za to, že se lidi neprobudili. Myslim, že mnohem horší jen to co právě dělá Křešovka, Elena a pod. Tihle vyloženě cíleně úmyslně lidi matou a odvádějí.
U příspěvku:GRATULUJU VAKCINOVANÝM
Kikimora (Stálý) - 16.6.2022 > Já nechápu, jak někdo může napsat, že je to lež nebo blbost. Však u nás veřejně známa osoba Dr. Šmucler měl to samé. Lidi nevidí fakta, ani když jim je ukazuje manistream. I náš slavný SÚKL uvádí mezi vedlejšími účinky tento "úsměv". Ale lidi budou neustále psát, že je to lež🤣🤣 Redukce obyvatel je doprovodná část toho všeho. Další degradací lidstva je, totálně nefunkční pamět. Podle mého, lidé jsou schopni si pamatovat světové dění max tak půl roku dozadu. Jinak si tohle nedovedu vysvětlit. Anebo třeba volby. Když volí neustále dokola zloděje a psychopaty, kteří chrochtají u korýtek nespočet let.
U příspěvku:Večerní obloha
Kikimora (Stálý) - 16.6.2022 >
U příspěvku:ČEKÁNÍ NA SMRT
Kikimora (Stálý) - 16.6.2022 >
U příspěvku:SVATOZÁŘ
Kikimora (Stálý) - 16.6.2022 > Moc se mi to líbí 👍
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> To chápu tu naivitu a nepolíbenost zkušenostmi.Hele, já vím o více lidech, co mají kontakt. Nevim jestli zrovna prožili války, ale kontakt mají. Ale prostě o tom nemluví, narovinu si přiznejme, že to fakt zní pro okolí šíleně 😂 Podle mne je to tím strachem z přijetí a taky nechutí lidi přesvědčovat, vysvětlovat a odrážet nějaké slovní útoky. Tys tady měla bohuňu a představ si na více známé oblíbené síti desítky, stovky takových bohuň.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Já nechápu, že nechápeš to zabanování. Podle mne je to zřetelné.😉 Ona ke své práci potřebuje energii, její energie neni totiž dostačující. Ale nepotřebuje otravy co mají zážitky a přemýšlí, nedej bože mají jiný názor. Na to nemá čas ani náladu. Nikdy si nebudeš mít s kym povídat na takovýchto webech. Tam vydrží jen zakomplexovaní lidé, co hledají svoji "vyjímečnost". Jsou to hlavně ženský, co se pasují do role čarodějek. Pro ně je jasný ukazatel, že jimi jsou, to že to s nimi "rezonuje" a líbí se jim to. Mě už to přijde fakt tak trapný a únavný. Já si třeba nebudu hrát na nějakého chanelera, protože jím prostě nejsem a přijde mi to v pohodě, prostě tak to je a basta. Neřešim. Ale tam najdeš lidi typu co říká Dušek "musíš to někam dotáhnout, být někdo"
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 15.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No a to si právě myslím, že má Válková, pořád nějak takovou nějakou zrádnou partičku na sobě nabalenou. Viz. příběh její údajné karmy + to, že má tak složitý systém ras atd. Neuvěřitelné příhody, kruté. A čpí z toho bezvýchodnost.


Valkovou vůbec už neberu vážně. Když budu hodná, tak 1/5 informací ok, zbytek jí někdo hladí ego, která je obrovské a mluví z ní pýcha. Číst, jak je hrdá na to, že ničila planety. Dostávat se na planetu s úmyslném lhanim, aby dosáhla svého. To mi připomnelo příběh Atlantidy co jsem četla.Ona je snadné sousto pro kontakty co se za GF vydávají 😉
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > Auroran oznamuje, že pojede léčit do Itálie. Možná vezme kramle, protože tohle je poslední vysílaní a pak až po prázdninách prý.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > Kiki_> Já se tady směju jak blázen, to číslo jsem taky slyšela. Ale klíště, co se pustí vegana v domění, že saje salát je víc, než že Kawasaki osídilili Gánu🤣🤣🤣
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > Tak bacha, Andrea teď sdělila výsledky "meditace". Byla prý tak úspěšná, že to zaznamenal i kvantový počítač a zaktivizoval i bílé klobouky.😅
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > Kiki_> Tvl,to jsou strašný hovna. Prý gána osídlili kawasaki😂
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > Kiki_> Tvl, já si to jdu pustit, chci se pobavit.🤣
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Odsoudit ji nemůžou, blbost není trestá. Ale... ona na svůj účet přijímá peníze a dává mu je. V konverzaci je tam paní, která evidentně zná jeho ženu Juliji a Jakub Š. má tu Juliji i v přátelích. Ta paní v konverzaci tvrdí, že Roura své ženě zapřel peníze a až po upozornění jí Andrea poslala o jakou částku se jedná. Prý je jeho žena zlomená, on od ni odešel a nechal jí dluhy. To je zápletka jak nějakého filmu😅
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > ASK se "vyjádřila". Já se málem počůrala smíchy 🤣 Lidé se prý můžou dneska ptát toho pablba na osobní věci během vysílání, ale bacha...bez ní!!😅😅 Na nic koukat nebude, nic si zjišťovat nebude. I kdyby jen přinesl lásku, vegetariánství (ona asi neví, že Aurí trvá na veganství), pití pramenité vody, tak je to dostačující a je jedno, co dělá ve svém životě 🤣🤣 Takže jinými slovy, dejte na pozlátko a co je uvnitř, to neřeste. Ta politika nezapře 🤣🤣 Dále nechápu, proč se Renata z TV Šalingrad neptala, ale dala jí peostorz zaslat nahraný monolog. Možná asi peotoz, že s ni byla ve vysílání na meditaci s černýma kostickama a ocickama🤣🤣


https://fb.watch/dEyOarIS4T/
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tohle mi na popis infiltrátorů v GF sedí. Zahlcování mysli, táhání po všech čertech a otevírání pocitů, které jsou ve velkém množství až destruktivní.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > DELTA 2> To doufam, že forma komunikace bude jiná, jinak na to nebudu mít nervy🤣🤣🤣
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > DELTA 2> Tvl, Delta...já nebyla schopná dceři ani vysvětlit matematiku a to ne, že bych jí neuměla😂😂. PS: máš zprávu
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 14.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Psala jsem i pod Baudyšovo příspěvěk, kde propaguje tu debilku ulhanou, že se akorát zdiskreditovala GF díky těmhle lidem a že lidé buď budou věřit té jejich totálně pokroucené GF, anebo celkově budou zaujímat odmítavý postoj ke GF. Bohužel už i na té stránce "pravda o zpráv s galaxie...." to tam někdo psal s capslockem, že GF neexistuje. Já jsem na tu debilku takt nasraná. Ona neni žádná naivní chudinka, ale cíleně lže. Jsem tak ráda, že se tyhle věci na ní tahají a je mi jedno, jestli za škodolibost budu "vibračně padat", je mi to fakt u prdele. Ten Baudyš to taky fakt posral. Psali mu tam i Hana Borovská a Matouš Svoboda.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 13.6.2022 > Ženy, já to tam sleduju od včera a docela mě to i těší. Jakub Adnree v rozhovoru řikal, že to nahrává, sice ne na začátku, ale zmínil jí to tam. Ona tam tak lže s takovou lehkostí. Je dobře, že to vyšlo ven, teď už bude veřejně známo, že Andrea neni bezbraná nevědoucí obět, ale informace má a jak s nima naloží je na ní. Ale co mne včera opravdu zamrzelo, bylo to, že Baudyš tu blbku u sebe propaguje taky. Píše tam že viděl jen poslední video s Auroranem a rozhovor s ní a Grunwaldem, ale zdá se mu to jako dobré a autentické, omg.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 12.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Amenti je taky pro mne koncept, který se mnou hodně ladí. Věřím tomu a můj zrak a myšlení se upíná k tomuhle. Prostě mi to nějak zapadá jako fakt.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 12.6.2022 > čtenář> Pokud by jí to YT smazal kvůli tomu, že říká blbosti, pak by to znamelo, že jim jde o duchovní vzestup a samazal by i jiná videa,kde se říká to samé, nota bene vysílání gesere nesara. Proto si myslim, ze tenhle důvod to nebude. Ve skupině se objevily fotky nového auta za 3.5 mega toho pablba. A ve vysílání mektal něco o tom, že když lidi vyhrožují trestním oznamenim, že se toho lidi jeho typu nezaleknou. Tak bůh ví, co v tom je. Každopádně Zemi už nazývá Ganaticou🤣 Jinak je to zase o ničem. Ani nemá smysl se na to dívat. Nějaký Jakub Š. plánuje zveřejnit nějakou pravdu o Andree a tom debilovi. Tak jsem zvědavá s čím vyleze. Aby to nebylo jako s Šándorem.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 12.6.2022 > DELTA 2> Taky jsem si vsimla, že to smazala. Na Odysee ten díl je.

U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 7.6.2022 > čtenář> Já si myslim, že Q docela dost lidí probudilo z letargie, i když tam nebyl duchovní rozměr, tak lidé začali přemýšlet nad systémem, a to je podle mne dobře. Určitá část těchto lidí u Q zůstala a určitá část šla dál k duchovní podstatě. Nebýt Q bylo by nás mnohem míň. Myslim si, že Q je nějaká AI. Nemyslím si, že je to čistota sama, ale své ovoce to přineslo. Předpřipravilo lidi na kovid a probudilo to v nich odpor a nedůvěru v systém. Je v těch informací spousty lží a polopravd. Když jsem na to upozorňovala, tak jsem taky byla vykopnutá🤣 Když tak nad tim přemýšlím, tak mě vykopli snad skoro odevšad🤣 Já nevim, nechce se mi ponořovat se do té skepse, že je to nahovno, to by mi vzalo chuť di života a takhle já žít nechci. Asi je to tím časem, my ho tolik nemáme tady na Zemi, máme krátké životy oproti jiným bytostem z vesmíru a proto jsme podle mne z toho tak zoufalí. Chceme tu obrodu teď, v tomto životě. Možná se tak nestane, a možná pochopíme až s odchodem, že i tak to mělo smysl a někam se to posunulo. Máme omezené chápání tady a s tím moc udělat nejde.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 7.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Pochopila jsem, že se cítíš stará kvůli únavě a vyčerpání, chtěla jsem tě trochu pobavit🙂 No nic, nepovedlo se😅 Tolik reinkarnací tady by mě taky utahalo. Já jsem čerstvoň tady. Moc se těším domu za svýma, někdy je mi opravdu smutno. Ale to je trochu z jiného soudku a neni to důležité.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 7.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tohle je jeho téma na tu paralaxu:


Pojďme se podívat na připravovaný obsah "Paralaxy č. 30". Na veřejnost se postupně ale jistě dostávají další nové informace týkající se mimozemského (podle aktuální analýzy z prostředí "Autority" to však není zcela jisté - může jít například o starověkou atlantskou technologii apod.). Dalším tématem pak vstoupíme do detailní analýzy exopolitického uskupení mimozemských ras uvnitř naší galaxie (je připravený detailní encyklopedický rozbor). V první části se podíváme na "Galaktickou Federací Světů - GFS". Povíme si něco o její struktuře a aktivitách uvnitř naší civilizace zde na planetě Zemi v průběhu 20 stol. a v současné době. Vrátíme se také k vojenskému konfliktu na Ukrajině. Máme k dispozici definitivní potvrzení, že mysl ruského prezidenta byla (a možná stále ještě je), ovládáná ryze energetickou formou parazitické mimozemské inteligence.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 7.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já vim, zní to debilně s tim dorovnávání frekvencí😅 Ale přijde mi ti přirozené 🙈 Hele, jestli ty jsi na tohle stará, tak já už jsem tedy na odpis🤣
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter