Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 7.7.
Bohuslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 7.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já vim, zní to debilně s tim dorovnávání frekvencí😅 Ale přijde mi ti přirozené 🙈 Hele, jestli ty jsi na tohle stará, tak já už jsem tedy na odpis🤣
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 7.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> On už paralaxu nemá na SVCS? To jsem ani nevěděla.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Zítra Chvátal bude rozebírat v paralaxe od 18:30, GF, že je prý v tom teď pořádný zmatek na scéně. A pak Putina, zda ho ovládají mimozemské parazitické bytosti, či ne. Ale říkal GFS ne GF.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Souhlasím, že sítem všichni opravdu neprojdou. Možná to bude znít pro někoho krutě a bezcitně, ale je to tak. Já tedy doufám, že scénář s atomovými zbraněmi nebude, mělo by to obrovský dopad na celou vesmírnou energetickou síť. Odsrali by to i jiní. Apokalypsa jako řešení, je prý zastaralý vzorec, který není žádoucí. Takže mě vychází jako jediné řešení vzestup planety do 5D a s tím tedy přirozené "třídění" Jádro galaxie by mělo být v pořádku a vzestupu by nemělo nic bránit. Já to na té planetě cítím, fakt. Proto máme i někdy stavy kdy jsme down. Dorovnavame svoji frekvenci s její frekvencí.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > Upřímně si myslim, že GF nesestoupí sem do verze planety Země 3D, ale to neznamená, že zásahy nedělají v rámci svých možností a limitů. Spíše to vidím jako realitu na planetě Tarra v 5D, ten fyzický kontakt. Také nemám představu o počtech a ani si nejsem jistá, jestli je to vůbec primární úloha v tuhle chvíli. Já mám život ráda a miluju žít, ale vím stejně jako ty, že sem tedy opravdu nepatřim a nerada bych procházela timhle bahnem znovu kvůli omezenosti a blbosti okolí. Taky cítím jistou únavu a někdy i lehkou apatii. Není v naší moci jako jednotlivce, napravit všechny křivdy a opravit nefunkční a toxické prvky. Žít v technokracii se rovná pro mne smrti. Možná se někdy moc soustředíme na věci okolo a zapomínáme tim na sebe. Nevim, neznam funkční návod na všechno a neznám odpověď na vše. Někdy se věci dají prostě do pohybu a musí se dokonat, ať se nám líbí nebo ne. Ale i přesto jsem si jista, že svět v této podobě zdechne. Všechno má svůj začátek, ale i konec. Vývoj tady a teď je podle mne na max, co může být. Nikam výš už to tady nelze, ne v tehle hmotě a ne s omezeným přístupem napojení na duši a stvořitele. Kdyby jsme se rozkrajeli, nemůžeme mít vědomí a napojení na stejné úrovni, jako bytosti z vyšších dimenzí. I my tady v této existenci máme své limity.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já ti rozumim, vidíš a citíš věci jinak než já. Neprožila jsem si to co ty. Ta námaha nebyla zbytečná, to přeci musíš sama vědět. Člověk, který si projde tim co ty, hůře najde potěšení ze života. Jako Frodo, když bylo po válce. Vidíš to, na co upíráš zrak a mysl, to se pak jeví jako převažující. GF neni chiméra, mimozemské rasy nejsou chiméra. I tady na téhle planetě je zanecháno tolik fyzických důkazů. Nemyslim si, že na prvním místě je planeta a pak lidstvo. Podle mne je to na sebe navazující, je to spjaté a jedno bez druhého nepůjde.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já nevěřím, že si lidstvo zaslouží zánik. Dělat závěry na pár dementech je scestný. Taky nezapomínejme, že nějaký posun kolektivního vědomí nemůže být funkční, už na základě toho, že všichni zde nejsou svoji podstatou lidé. Tahle planeta je jak mega metropole, kde se dveře s různými bytostmi netrhnou. Podle mne už nejde o kolektivní vědomí, ale o jednotlivce. Jak moc budou schopní se nacítit na planetu, vnímat jí jako živou bytost a umět jí slyšet. Jak moc do hloubky pochopí vesmírné principy a existenci jako takovou. Jestli budeme umět propojit energetický kanál mezi planetou, námi a vesmírem. Já si myslim, že je to vlastně vcelku "jednoduché". Prostě žít v přítomnosti, pochopit že i život v téhle mizérii může být krásný a naplňující. Těšit z každého okamžiku, z maličkostí které nám přijdou automatické. Když je člověk opravdu uvnitř sebe šťastný a spokojený, tak jím prostupuje životadárná energie, kterou mu nikdo nikdy nevezme. Tím se napojuje i na planetu a pak i vesmír. Myslím si, že každý kdo tohle dokáže anebo se tomu velmi přibližuje je vlastně mistrem. Zní to jednoduše, ale jsem si vědoma, že je to velmi obtížný úkol tady. Možná jsem naivka a mýlím se, i to připouštím. Ale nějak to cítím jako správné celým svým já. Tarra je skoro připravená. Nevím jak to bude dlouho trvat, v našem poměru vnímání času, se my toho nemusíme dočkat. Ale to podle mne není důležité. Důležité je, aby to proběhlo, ať už budeme v ten moment kdekoli.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > čtenář> Kiki Já tu vizualizaci u ní fakt nepochopila, dělala totiž vysílání, kde upozorňovala na význam černých kostek, jako na temnotu. Takový CML pro reptliodni a hmyzoidni rasy a pak na to udělá světélkující záchranou akci planety🤣
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > čtenář> Ona Křešovka sama v jednom vysílání povídala o tom, jak ty hmyzoidní a reptilodní rasy jsou řízené z centra, že nemají vlastní vědomí a že u nás je toto centrum znázorňováno přes černou kostku a přesně tyhle kostky tam měla v prezentaci. A pak tvl si je dá do meditace. Ona popírá sama sobě co tvrdí.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > DELTA 2> máš zprávu
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 6.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Slabost samozřejmě neni pozitivní, ale mladí ji opravdu vystavují jako cnost, jen je systém naučil nazývat to jinak. Nejen systém, ale všechna ta hnutí a organizace. Ale je to i chyba rodičů. Ve snaze ulehčit jim život, aby ho neměly tak těžký jako oni, tohle dílo ve spolupráci se systémem dokonali. Vim o čem mluvim, viděla jsem to nejvíc, když dcera chodila na zakladku a střední. Rodiče spíš na děti kašlou, nepovidaji si s nimi, neví co je trápí,nebo co jim tlačí ve škole za hovadiny. Koupí jim tamto, potom ono, dají peníze atd. Je to hluboko prorostlý a najít v sobě tu sílu, bude pro ně obtížné. A když narazí na nějaký problém v životě, neví si rady, strašně se s tim perou. Já jimi neopovrhuju, vidím v tom spíše chybu v populaci starší, je to velké selhání.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já se tomu musim smát 😅 A ta skvadra lidí tam, to téma před meditací. Fakt je odbornice na všechno. To je tak totálně toxický a lidi unešeny z toho. Tam je vymalováno, ti se propadají do toho temna hlouběji a hlouběji, ale myslí si jak svítí a zachraňují svět. Přitom potřebují zachránit oni sami. Celá ta skvadra se soustředí na lidi okolo, chtějí je měnit a probouzet a oni se přitom v tom sami topí a u sebe nic nedělají. Stačí, že budou vegani. To jsou diskuse tam... už měsíc mam veganskou stravu, abych měla vyšší vibrace. Je to těžké snad to zvládnu.... No když to nedělají sami ze svého přesvědčení, je jasné že to nezvládnou. Dělají to pod pohrůžkou vypnutí biostroje a rozzlobené "Gány". 🙈
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já vim, posloucham to 😂. Tvl, ona tu meditaci vede, no to mě poser. Fakt je na to přímo dělaná😂 A že ona nemeditovala. Nechápu tu vizualizaci černé kostky. Teď se do toho pustil se vší silou, když dostala čočku za hanění meditací.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> On tam něco vyprávěl, jak si kdysi jel koupit auto někam do arabského státu a že mu nechtěli udělat převod peněz, na tom nějak stavěl tu jeho teorii gesara nesara. Ale nějak jsem nechápala, proč si tam to auto jel kupovat. Máš pravdu, nikdy se nezajímal veřejně o spirituální věci. Ale docela jeli s Vítovou v Q. Nechápu taky tu úchylku lidí zajistit se zlatem. Tichýho nikdy nedokoukam, furt to samý dokola, jak kolovrátek a Andrea to samé.
Mě spíš přijde, že si chce přitáhnout nějakou skupinu lidí a Andrea byla snadná kořist, ona miluje pozornost. Teď vysílá (nějaká celosvětová meditace) a má tam samý lepší lidi. Pavla Zítka, Libora Malého a Renatu ze Šalingradu. To asi jak dostala kritiku za tu meditaci, tak se do toho vrhla po hlavě.

Já bych ten Andrey kanál přejmenovala: dezinformace z galaktické federace světů
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> To je přesně to, když není balanc. Dříve spíše obodobí, kdy plné malých i velkých válek, kde nebylo moc místa pro soucit a pochopení. A dnešní doba zase klade důraz jen na emoce a slabost je pozitivní, omg. Podle mne je to přesně odraz toho, že lidé neumí najít podstatu mužské energie a ženské energie sami v sobě. Nechápou co znamená být mužem nebo ženou a to se promítá do všeho.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Moje hlava to nepobírá, nechápu kde ty ženský mají mozek, že jsou s prominutím tak blbý. Podle mne toho bude mnohem víc, tak Andrea to musí vědět. Ty zprávy se k ní 100% taky dostanou a ta blbka ho propaguje vesele dál. Tvl starostka co vymazala celé obci ego, jak sama řekla. Tyhle ty nanynky zmanipulovaný do toho zatáhnou i celou svojí rodinu, stáhnou jí ke dnu. Ten Smetana měl pravdu, že je opravdu nebezpečný a lidi to brali na lehkou váhu. Doufam, že tenhle Andrey "projekt" míří do záhuby. Snad ten chlap podá trestní oznámení. Toho bude mnohem víc.

Tichý před parlamentními volbami odešel z ANS za podivných okolností, i když ona zrovna Vladimíra Vítová z ANS taky není žádná lilie. Velmi arogantní člověk. Já je házim do jednoho koše.

Tohle musí zdechnout, celá tahle dezinformační kampaň GF.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 5.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Teď se objevila ve skupině na FB zpráva, se žádostí o pomoc. Manželka jednoho pána a matka od dětí si vzala půjčku na auto a dala ho tomu degešovi Auroranovi a on si ho vzál!!! Manžel je totálně v koncích, neví si rady, chtěl mu rozbít hubu, ale nechce riskovat,že se půjde sednout, když má děti. Pak tam jedna paní připsala, že jedné paní dal kontakt na chlapa, že je její hvězdá láska a ona ho teď otravuje a ten chlap je ženatý. Jsem uplně na tu krávu Andreu nasraná, tolik zla napáchala s tim debilem.
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 2.6.2022 > čtenář> Ava a jejích 1000 profilů ma FB😅🙈 Když vidim co všechno je, zpěvačka, moderátorka apod. Tak si hned vzpomenu na GOT a Daenerys Matka draků, rozbijecka okovů atd😅. Než vyjmenovali všechno co je, tak byla půl hodina pryč😅 Určitě se na to podívám, to je to 20 minutové video s rozmazanou rtěnkou?🤣 Asi budu zase ošklivá, ale... jeji písně a zpěv, jakobych slyšela Aurího.🙈


Mě Dušek fakt nevadí, a jako guru ho neberu, ani on sebe tak nevnímá ani se tak neprezentuje (z mého pohledu). Jak si psala, že je spíš fylozof, tak to s tebou úplně souhlasim.
U příspěvku:Panoptikon
Kikimora (Stálý) - 1.6.2022 > Být tvoje kolegyně, tak by si ten čajík u tebe taky dávala. Jen bych si přála jiný metal než black :)
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 1.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já mam Helenu Heclovou opravdu ráda. Velmi mi sedí a připomíná mi myšlením moji dceru. Ony koukají na svět uplně jinou optikou a mě to prostě vždycky obohatí.

Mě nevadí ani Igor Chaun, je svůj no, je vidět kdy má dobré dny a kdy špatné. Je na mě poznat, že upřímně miluje život a vše živé. U Igora Chauna jsem právě kdysi natrefila na Libora Smetanu a regrese a jsem za to moc ráda. Měl tam třeba i Sueneého a jiné zajímavé hosty. Ale poslouchat ho pravidelně nemůžu, on lítá kdesi a já zase jinde😅
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 1.6.2022 >
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 1.6.2022 > čtenář> Mě Dušek taky nevadí, já z něho cítim, že to co říká navenek, tak to má i uvnitř. Někdy až moc přemýšlí a překombinovává, někdy klade příliš velký důraz na věci, které jsou přirozené a to může působit na lidi všelijak. Ohledně jeho pojetí výchovy, knihu jsem žádnou nečetla, jen mám informace z nějakých jeho debat a musím říct, že s nim nemohu v některých věcech souhlasit. Ale jeho pojetí 4 dohod je fakt legendární, to jsem viděla snad už 10x

Ale nějak se nepochopila tvuj příběh té podvodnice,přijdu si zmatená jak Andrea😂
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 1.6.2022 > čtenář> Mě vyloženě odpudil svojí řečí těla, neumí se dívat do očí, věčně zakloněnou hlavu nahoru a těká očima. Je to podvodníček, co moudrá slova okoukal od léčitele, kterýmu dělal šoféra. Přísaham, že mě fakt tvl vytáčí, když tyhlety hajzlíky slyšim řikat, že se lidé můžou vymanit ze systému, a říkají...koukněte na mě, že to jde, dělam práci co mě baví...no jo, ale dělají to tak, že lidi podvodně obírají o peníze. Přesně lidi tipu Ledvinka, který v povídaní říkal, že on rukama nikdy dělat nebude, že by musel být blázen. Prý skončil v práci a byl dlouho bez práce a přemýšlel, co bude dělat dál a pak začal dělat tohle...to jsou jeho slova. Tak to vypovídá za vše. Fakt nechápu, jak mu někdo může skočit na špek. Stačí pár duchovních keců a už ho ezo komunita bere za mudrce a mistra. Boha jeho, jsem se rozčílila u toho 😂
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 31.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> To jsi popsala úplně přesně!😉
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 31.5.2022 > čtenář> Helenu Heclovou můžu, ale Ledvinku nedávám. Pro mě je to další podvodníček. Viděla jsi jeho stránky? Jak vlastně funguje? Pod videem s Duškem a ještě jedním pánem, psala nějaká paní že dělal řidiče jenomu léčiteli. Napsala tam o něm toho docela dost a me to i zapadalo do toho, jak fungují jeho "služby" Igoru Chaunovi nabizela po telefonu jeho asistentka 15 minut mlčení s Ledvinkou🤣🤣 Tohle napsal do komentářů pod jedno video s Duškem.
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 31.5.2022 > čtenář> No tak jasně, že tam nechala koment. Chce si nahrabat další ovečky. Ale myslim si, že ti co poslouchají Jardu pravidelně, se zlákat nenechají. Taky jsem tam něčim přispěla 😉😅
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 31.5.2022 > No bylo to celé hodně o nervy to posluchat, protože Andrea byla nezadržitelná a pojala to jakou stejnou akcičku co má na PT. Škoda, že jí nedával otázky častěji. Já jí po tomhle vysílání vnímam jako jednodušší osobu. V 1:18 její odpověď na Jardu, byla totálně mimo mísu. Na dotaz, jak najít balanc a nepropadnout informačnímu toku a nezbláznit se z toho všeho, řekne já nevim, já čerpam z knih a začne mávat před kamerou knihou Tajné projekty UFO. V tu chvíli mi přišla jak retard z jinýho světa. Prostě jako kdyby ta otázka pro ní byla až příliš složitá, nebo jako kdyby byla naprogramovaná jako nějaký robot.
U příspěvku:Vzestup naší planety do galaktických výšin
Kikimora (Stálý) - 31.5.2022 > čtenář> On včera nevysílal. Taky jsem čekala a nic.
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 31.5.2022 > DELTA 2> Hele, postřehli jste někdo, co na sebe Andrea prozradila? Ona už stejný problém s guru zažila!! Že prý vždycky,. když nějakého potkala, tak si říkala, ať mě ma rád, ať vidí, že jsem výjimečná, a oni jí nesnášeli. A když tlumočila nějakého indiana, tak pak všichni ti lidi k ní začali chodít, že ji brali jako guru. Podle mne je to nejzásadnější informace, co o sobě řekla. To pak vysvětluje více její přístup. Čas 1h10min.
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 30.5.2022 > čtenář> Já ti nevim, jestli je Auroran horší než Andrea. Společně tvoří tandem co do sebe prorostl. Možná bych řekla, že spíš ona. Ona mu ty lidi přivedla na zlatém podnose bez jakýkoliv pochybností. A to je pro mne možná horší. Někdy je to záhul, brát to jako životní cestu druhých. Ale i tak je nutné na tyhle fatální chyby upozorňovat....si myslim tedy :D Aspoň, tak to mam nastavené já.:)
U příspěvku:Galaktická federace a vesmírný vir
Kikimora (Stálý) - 30.5.2022 > DELTA 2> Slovo "probuzený" mi taky vadí, nebo "vědomý", nebo jsem alergická na slovo "první linie", "demokratický volby" "jsem s vámi v lásce" atd. No jo, ale jak to nazvat :D Kdyby šlo mluvit telepaticky, tak to vylíčim i s barvami a pocity a hned bys věděl :D
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter