Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 13.6.
Antonín
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Hanele
(žena)
Občasný
Na Totemu: 8111x
Napsat zprávu

Budu-li tady , budu se snažit navzdory všemu být mezi proudy vlastních barev ...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Světluška
Hanele (Občasný) - 30.6.2003 > Kelly> 

Zdravim :) ...Krasne si se rozepsala ...Inu, beru to tak , ze stoprocentne interpretovat myslenku dopisovatele rozhodne nejde ...A davam volnost ... to sis snad mohla vsimnout ,ale jedna vec je dilo a druha potom kritika a proto jsem se ptala ,kde jsi preslazenost nasla a zda-li si pochopila obsah ...Omlouvam se,mela jsem dopsat : JAK SI JEJ POCHOPILA ...Ale nejak mi vypadlo ,ze tady na Totemu se pri krytice lide spise hadaji ...Hledaji ve slovickach skryte  utoky a vysledkem toho je hadka  + - nenavist ...Ja ti tvuj nazor neberu jen reaguji ...

 

Co se tyce tve reakce na dilo ...Opravdu jako nikdo jiny tady na serveru jsi me potesila :) Myslim to vazne ....Protoze ted clovek muze lepe reagovat nez jen na : JE TO PRILIS SLADKE ...Vis byla bych vetsim blaznem ,kdybych si za svym dilem nestala ....A pokud neco pisu tak je to vetsinou automatickou tvorbou ...Ja neumim psat normalni prozu ...Ja pisu tak jak to citis ty KLISE ...ovsem pro tebe a kdo vi pro koho jeste ...Pro mne ne ....Vsechny dila ktere jsem ,kdy publikovala jsou z meho zivota ...jsou to zivotni pribehy , okamziky , vzpominky  zahalene v automaticke metafory a vsechny prochazeji mou dusi rozhodne ne fantasii .Treba toto dilo ...Typicky netypicky trojuhelnik  - zena - muz -muz- jeji ja - .... Milovat oba nemuze a prece se stalo ...Mohla bych ti presne rozepsat co,jak,jsem myslela ,ale neudelam to ...Necham volnost , ostatne jako vzdy ...Tak ,aby v tom kazdy nasel co se mu hodi a pak si neco odnesl ,at uz v kladne podobe ,ci v zaporne ...Jeste jednou dekuji za tvou uprimnou reakci :)

Ps: To co jsi vybrala je klise ,ale otazkou zustava jestli je to klise v celem metaforickem spojeni , protikladnem ....Ale to uz neni muj problem ,ale problem jednotliveho ctenare... Snad kdybys chtela :) a vratila slova zpatky do metafor a nejen je vytahla jako strasaka KLISE rada ti jejich obsah vysvetlim ...Je jednoduche vybrat si to co je nam trnem v oku ,ale ...
U příspěvku:Světluška
Hanele (Občasný) - 30.6.2003 > peetea> Promin ,ale spatne jsi me pochopil ..To je to slovickareni :) neni nad zivy rozhovor...Myslela jsem to vseobecne a rozhodne me nenapadlo ,ze bys to vztahnul na sebe ....Omlouvam se ... Uz to pochopujes ?:)
U příspěvku:By the Way
Hanele (Občasný) - 29.6.2003 > zarazejici je ta protikladna kombinace topolu a ovocnych  ...
U příspěvku:" 608 612 047 "
Hanele (Občasný) - 29.6.2003 > mefisto> 

Dekuji :)

 

U příspěvku:Světluška
Hanele (Občasný) - 29.6.2003 > Kelly> Je to zvlastni ,ale muzu se zeptat , kde jsi objevila tu preslaznost ....Je to jen tim ,jak na tebe zapusobila slovicka ? Tezko totiz rici (podle tve kritiky),ze jsi pochopila obsah :)...Dekuji za reakci
U příspěvku:Světluška
Hanele (Občasný) - 29.6.2003 > peetea> Klidne placej ...vadit mi to nebude...Jo jo ...Uz Kapucin jednou rikala ,ze se  v mem psani ztraci, nebot netusi ,zda jej zaradit do poesie , ci prozy ...Inu ,kdo hleda ,vzdy si k sobe neco najde a kdo nechce hledat nepochopi a pak zvani hlouposti :)...Ja davam city do vseho co napisu ...Ono totiz psat bez citu je jista smrt ...Jinym zpusobem receno ,tezko muzes psat ,kdyz k tomu nemas citovy vztah :) Dekuji za nazor .
U příspěvku:" 608 612 047 "
Hanele (Občasný) - 29.6.2003 > řetízek> Kdepak ses schovaval ....Tolik slov jsem k tobe vyslala a ani jedina odpoved ...Ze by komunikacni chyba ?
U příspěvku:" 608 612 047 "
Hanele (Občasný) - 23.6.2003 > Mari> No jsem ...Neprekvapuje me ,ze nevis ... Ja bych te taky nepoznala nebyt tvych fotek , na ktere jsem mrkla a Verci :)
U příspěvku:Světluška
Hanele (Občasný) - 23.6.2003 > Lian>  To chapu !
U příspěvku:Světluška
Hanele (Občasný) - 23.6.2003 > fungus2> Dekuji :)
U příspěvku:Světluška
Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > Gerhard> Děkuji ... A davam za pravdu ...Je to tak  :)
U příspěvku:Jsem odsouzená na tři roky ženskou káznicí (balada psaná na spodním prádle)
Hanele (Občasný) - 22.6.2003 >
U příspěvku:NAČ?
Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > Rekla bych ,ze i ja to pochopila a okouzlilo me to :)
U příspěvku:Světluška
Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > lindgren> Teda teda ...Vaz slova :) Ale i presto dekuji :)
U příspěvku:" 608 612 047 "
Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > stefan> Dost mozna ... Kdo vi  ... Jsem pozvankou ticheho snu ... Neznosti smrtelnych ... Dekuji za nazor  :)
U příspěvku:" 608 612 047 "
Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > Naty> Dekuji za nazor , je jich tam moc, ma to svuj vyznam ....Zvlast kdyz nalehave hledas adresata :))
U příspěvku:" 608 612 047 "
Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > Gerhard> Dekuji :)
U příspěvku:" 608 612 047 "
Hanele (Občasný) - 22.6.2003 > Adina> 

Dekuji :)

 

U příspěvku:Šnek :)
Hanele (Občasný) - 20.6.2003 > ¨...Nadhera ...
U příspěvku:V plamenech
Hanele (Občasný) - 20.6.2003 > ...ze na hranici te i ona neshorela ... kouzelne obrazy
U příspěvku:Rozkročená
Hanele (Občasný) - 20.6.2003 >
U příspěvku:Portrét
Hanele (Občasný) - 20.6.2003 > Krasna kukadla :)
U příspěvku:" 608 612 047 "
Hanele (Občasný) - 20.6.2003 > lindgren> Diky ,ale ... NEPOCHOPUJI  :))Jen pockej "zajici" odchytim si te na pokecu _:)))
U příspěvku:... Krájíš mě ...
Hanele (Občasný) - 13.5.2003 > hubert> Opravdu? Tak to dekuji :) ... Ale ony narostou :))
U příspěvku:... Krájíš mě ...
Hanele (Občasný) - 11.5.2003 > hubert> Dekuji zas a znova !! Kdepak jsi lital Andeliku :))) ?
U příspěvku:Psí víno trápení
Hanele (Občasný) - 11.5.2003 > hubert> Dekuji !!!
U příspěvku:Životní včera
Hanele (Občasný) - 12.4.2003 > barlach> Nic ... Nic...:)
U příspěvku:Jak prestat kourit
Hanele (Občasný) - 11.4.2003 > Filip Sklenar> Ou ...Filipku...Dekuji za upozorneni , bez tveho pripomenuti bych jiste nemela ani paru jak se co pise a vyslovuje ...Jeste ,ze te mam !!! :)
U příspěvku:Turista
Hanele (Občasný) - 11.4.2003 > UZ jen to klopytani k vlastnimu srdci je orisek pro rozum .)
U příspěvku:Životní včera
Hanele (Občasný) - 11.4.2003 > barlach> Tak sitovku jo a tasku ne ?! Hmmm ... A ja ji chtela usit velikanananananananskou !!!
U příspěvku:Kdo tam?
Hanele (Občasný) - 11.4.2003 > Jenom hezke ? .... Nadherne... Prekrasne ... Obrazy tvorici :) ...Zasnene ...Se spetkou umirajici nadeje ...S radosti ...A ...A mohla bych sve pocity rozepisovat ,ale na to neni cas a uz vubec ne misto !...Proste JEDINECNE !!!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter