Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Help Totemáci
egil (Občasný,Redaktor) - 22.5.2013 > Přemisťuji toto "dílo" do rubriky Odpadkový koš. A další napomenutí, Leviathane. A na upřesněnou: oficiálně jsi zabanovaný, nemáš tu tudíž žádná práva (tolik k tvým žádostem a vykonstruovaným "udáním").
U příspěvku:Ponaučení
egil (Občasný,Redaktor) - 18.5.2013 > Leviathan> Leviathan-Mirek Dušín pronásledovaný zlými totemovými Stínadly? Simulakrum konspirace... Škoda jen, že po tom všem, cos tu už předvedl, ti reálnost takového spiknutí nikdo neuvěří. Navíc když je reakce "nového kranada" napsána tvým nezaměnitelným stylem (to nemyslím jako lichotku). Pa
U příspěvku:Ponaučení
egil (Občasný,Redaktor) - 18.5.2013 > Leviathan> kranad (nový)? Tohle fakt nemá vejšku, Leviathane. Vem si prášek, jo?

Ale je pěkná, zodpovědná, ta tvoje tendence přijít se sám udat...

Děkujeme, pane Leviathan, přiložte zápěstí k trubce radiátoru a vyčkejte příchodu hlídky. Nebo si chvilku dejte oraz, vypněte počítač, běžte se projít a zkuste si představit, že tyhle věci, co děláte vy, dělá někdo úplně jiný.
_________

Následuje pauza spojená a prostřihy na procházející se mužskou postavu, která se směje, až se popadá za břicho; poté se prudce zastaví, zahledí na napěněné jarní kopce a dá se do usedavého pláče, který postupně přechází do hysterického, zlověstného smíchu.

Postava se vrací domů, usedá k počítači a píše následující reakci:
U příspěvku:Pašijové básně
egil (Občasný,Redaktor) - 12.4.2013 > Třetí.
U příspěvku:blízkost se jeví divoká
egil (Občasný,Redaktor) - 29.3.2013 >
U příspěvku:nejsem než obličej
egil (Občasný,Redaktor) - 13.3.2013 > 1: Takové sny se zdají alobalu v troubě při pečení přespříliš placatých perníků. Wie ein horror.
2: Potřebuješ poezii, jako náměstek ministra obrany sekretářku, která za něj bude vyřizovat telefonní hovory a vařit mu kafíčka a příležitostně.... mu číst. třeba.
Ale jako básnička se mi to líbí, i když ne úplně pod kůží, ale třeba tam ještě zaleze.
U příspěvku:nic strašného se mi nestává
egil (Občasný,Redaktor) - 3.1.2013 > Jako taková ta hra, jak se jenom jmenuje... jo, Pasivity... Nebo to byla báseň? :-) Je dobrý, jak mixuješ tu starší zpěvnou hravou polohu s prostým, až lakonickým sdělováním. Výsledek je členitější. Prodyšný.

Přes kopce a pok(l)opce, kam dojít, kam,
někam do konce
(puch a zmar)
U příspěvku:Dotek vážky
egil (Občasný,Redaktor) - 13.12.2012 > zakončení strašné & syntax bych vyčistil od přebujelých spojek. ale potenciál text má..
U příspěvku:Hřbetní ploutev
egil (Občasný,Redaktor) - 5.12.2012 >
U příspěvku:dnešní
egil (Občasný,Redaktor) - 15.11.2012 > krásné
U příspěvku:nikdo tam venku nechodí
egil (Občasný,Redaktor) - 9.11.2012 > lepší než bruselská paštika
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
egil (Občasný,Redaktor) - 2.11.2012 > Hyacint> Ale Hycinte, copak jsi to nepochopil? Ten anonym jsem ve skutečnosti já sám - vytvářím tady konfliktní situace, abych do nich mohl "po rytířsku" vběhnout s hořícím mečem, poslat se do hajzlu a sublimovat tak potlačovanou nenávist k nevlastní tetě - za to, že v dětství zneužívala mého strýce - a ne mě...
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
egil (Občasný,Redaktor) - 2.11.2012 > ano, je to zcela v rozporu s foglarovskými ideály hochů od Bobří řeky. je ode mne nečestné a machistické, když posílám do hajzlu anonyma, navíc způsobem, jako by zastupoval jakési plemeno nedomrlé, prosté vlastního názoru. stačí?;-)
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
egil (Občasný,Redaktor) - 2.11.2012 > A ta "podobnost" - někdo nadhodil metrum, jo, proč ne, ale to je zcela bezvýznamné. Jen postřeh (tak nepodstatný, že jsem jej ani sám nezaznamenal, protože podobně formálně provazuje kde kdo). Tam podobnost končí. Samotná poetika - ta je kontinuálně osobitá, snad jen celistvější a přístupnější, než jak ji (my modří) známe z tištěné sbírky Za každý vnější den. To je všechno. Jestli se kdokoli chytá formálních afinit, aby na tom manifestoval jakost svojí žluči, vypovídá to cosi o něm. Vztah takových anonymů s poezií Pavly Medunové je naprosto arbitrární.
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
egil (Občasný,Redaktor) - 2.11.2012 > "...tak pravil hrdinný anonym. Jestli něco na lit.-serverech vážně nemusím, jsou to právě tyhle nízký výpady zvenčí. Jeden, dva lidi, pořád ti samí... Anatomie lidský nízkosti. Důležitý pindy, přisírání k názorům silnějších a lepších (skutečných nicků), přitom vlastní mozek... vymytej.
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
egil (Občasný,Redaktor) - 31.10.2012 >
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
egil (Občasný,Redaktor) - 31.10.2012 > "Tenhle daktyl je můj!" (řekl by Březina;-)

daktyloskop nám nepatří

nábřeží buch buch tři
ovocní sportovci :-)

U příspěvku:Modrá
egil (Občasný,Redaktor) - 27.10.2012 > Mr.Pleia> ale ne, já ten Hostinec píšu - a tebe si pamatuju...
U příspěvku:Modrá
egil (Občasný,Redaktor) - 26.10.2012 > A hele, tebe jsem potkal v Hostinci..:-) Zdar, talente.
U příspěvku:Dar
egil (Občasný,Redaktor) - 20.10.2012 > Zdá se, že při svém (u)klouzávání po dlaždičkách po tobě zůstávají dost rafinované stopy. Ano, anno.
U příspěvku:Fin de siècle
egil (Občasný,Redaktor) - 16.10.2012 > Rád jsem se dívával na rozebrané švýcarské hodinky a říkal si: to je super, všechny ty rubíny, pérka a tak... a že ta zvláštní věc navíc ukazuje čas, to je vlastně jen takový bonus.
U příspěvku:Motivy usínání
egil (Občasný,Redaktor) - 16.10.2012 > tohle vůbec není zlé... a ta prasklina, trhlina, kterou se čtenář propadne do jiného stejného chronotopu, ta funguje bezvadně...
U příspěvku:na cestách
egil (Občasný,Redaktor) - 24.9.2012 >
U příspěvku:Marykšá
egil (Občasný,Redaktor) - 14.9.2012 >
U příspěvku:Na (neexistující) okraj
egil (Občasný,Redaktor) - 9.9.2012 >
U příspěvku:Země na obzoru
egil (Občasný,Redaktor) - 6.8.2012 > Jedna loď Brigita Blair... Pěkný to máš, pěkný a výpravný.
U příspěvku:dnešní
egil (Občasný,Redaktor) - 30.7.2012 > Hodně... Je jako z porcelánu. Nebo z času.
U příspěvku:Pumpa
egil (Občasný,Redaktor) - 28.7.2012 > průzračná jak ten průhled mezi chybějícími stromky v remízku! těkujem
U příspěvku:Dědičný syn
egil (Občasný,Redaktor) - 20.7.2012 > swedish_nigg> Na mýho dědu jsi moc starej a plešatej.
U příspěvku:Dědičný syn
egil (Občasný,Redaktor) - 19.7.2012 > svůj vlastní syn dítěte, časový paradox (sci-fi)
U příspěvku:tak tohle už je příliš! (nečas)
egil (Občasný,Redaktor) - 26.6.2012 > dloužno dodat:

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=411131
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter