Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
fcelkamaja
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6491x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Fčelka na Hrad!!
Můj fyzický a duševní věk jsou dvě stále se odlučující mimoběžky...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kruhový objezd
fcelkamaja (Občasný) - 10.11.2003 >

Brý ráno :o)

Opět vlnitý plech??

U příspěvku:Cestička k domovu
fcelkamaja (Občasný) - 8.11.2003 >

Zdravíčko, jistě si všímáte, že jsem šla do práce i v sobotu jen proto, aby mi neunikla žádná z Anarelčiných fotek.

Na fotce je znovu poselství dopravních značek. Tentokrát je to jasné, jak už to uhodl Bubák: Highway to hell. Bílá šipka značí, že dovnitř můžeš - ale červená napovídá, že se zpátky už nevrátíš. Prapodivné to vaše městečko. Pak nemá klesat populace u nás...

U příspěvku:Dobrou noc, přátelé 2
fcelkamaja (Občasný) - 7.11.2003 > Monty> Ale oni ho přece nechytli?! Ledaže ... jak parkoval na tom místě pro invalidy, tak měl smůlu na právě probíhající akci Kryštof, a policie při sundavání botičky z jeho kola zjistila o koho se jedná. A jelikož naše justice podobným výklupkům moc fandí, není divu, že nedostal těžký žalář, alébrž se rekreuje v kárném táboře s přírodní saunou a výhledem do přírody. Haleluja.
U příspěvku:Dobrou noc, přátelé 2
fcelkamaja (Občasný) - 7.11.2003 >

Brý ráno :o)

V týhle chýši určitě přespává ten vrah.

U příspěvku:Dobrou noc, přátelé
fcelkamaja (Občasný) - 7.11.2003 > peetea> 

aaach, omlouvám se.... dneska jsem sváděla krutý boj v jiné rubrice.....

 

U příspěvku:Osudové setkání
fcelkamaja (Občasný) - 6.11.2003 > Montrealer> 

Odpusť, ale toto už jaksi nechápu vůbec. Pokud tedy něco "ukradnu", zůstává to krádeží i poté, co změním muže a ženu na kněze a rabína nebo třeba pejska a kočičku. Ani tak se to nestane mojí myšlenkou. Avšak podle scénáře, který mi navrhuješ, bych teda klidně mohla vzít Tvojí povídku, přejmenovat hlavní postavy a místo do Prahy děj situovat do Brna  -  a bylo by to v pořádku???? Tohle je tedy účel???

 

Jak už jsem psala někde výš ... přiznávám svoji chybu - a akceptuji to, že jsem měla uveřejnit vtip, který jsem sama vymyslela. To beru.

Ale ze způsobu, že bych měla cizí věc předělat a vydávat ji za vlastní se mi zvedá žaludek. Je mi líto, pokud se to tady takhle praktikuje.

U příspěvku:Listí
fcelkamaja (Občasný) - 6.11.2003 > Tohle se ti tedy povedlo.
U příspěvku:Peklo
fcelkamaja (Občasný) - 6.11.2003 > Omlouvam se vsem za zverejneni tohoto prispevku. Netusila jsem, ze i u vtipu musi byt clovek jeho puvodnim autorem. U vsech ostatnich kategorii to chapu a ctim, ale kategorii vtipy jsem brala nikoliv jako ukazku tvorby jednotlivych autoru, ale jen jako kolonku pro pobaveni druhych. Tento vtip me po ranu rozesmal, a chtela jsem se o nej podelit s ostanimi - nebyl ucel honit body a byt slavna. Prosim prijmete znovu moji omluvu a tento vtip smazte.
U příspěvku:Osudové setkání
fcelkamaja (Občasný) - 6.11.2003 > Omlouvam se vsem za zverejneni tohoto prispevku. Netusila jsem, ze i u vtipu musi byt clovek jeho puvodnim autorem. U vsech ostatnich kategorii to chapu a ctim, ale kategorii vtipy jsem brala nikoliv jako ukazku tvorby jednotlivych autoru, ale jen jako kolonku pro pobaveni druhych. Tento vtip me po ranu rozesmal, a chtela jsem se o nej podelit s ostanimi - nebyl ucel honit body a byt slavna. Prosim prijmete znovu moji omluvu a tento vtip smazte.
U příspěvku:Babička
fcelkamaja (Občasný) - 6.11.2003 > Montrealer> 

Nikoliv, bylo to opsane ze serveru zena-in.

Dale viz muj dalsi prispevek.

U příspěvku:Babička
fcelkamaja (Občasný) - 6.11.2003 > Omlouvam se vsem za zverejneni tohoto prispevku. Netusila jsem, ze i u vtipu musi byt clovek jeho puvodnim autorem. U vsech ostatnich kategorii to chapu a ctim, ale kategorii vtipy jsem brala nikoliv jako ukazku tvorby jednotlivych autoru, ale jen jako kolonku pro pobaveni druhych. Tento vtip me po ranu rozesmal, a chtela jsem se o nej podelit s ostanimi - nebyl ucel honit body a byt slavna. Prosim prijmete znovu moji omluvu a tento vtip smazte.
U příspěvku:Rytmus doby 3
fcelkamaja (Občasný) - 5.11.2003 > peetea> nebuď smutnej kámo, taky ti pošlu jednu štípanou
U příspěvku:Rytmus doby 3
fcelkamaja (Občasný) - 5.11.2003 > Jestli jsi nechtěla naznačit, že ten zloděj a vrah zaparkoval na místě pro invalidy??? Syčák jeden! Holí přes záda!!!
U příspěvku:Rytmus doby 3
fcelkamaja (Občasný) - 5.11.2003 >

Dneska je to opět krása, včerejší keř zaváněl ... - jéžiš, no jo!! Já pořád, co mi to smrdí kolem monitoru, a on to ten keř... pod kterým se někdo... fůůůůůj.

Chěla jsem původně napsat, že zaváněl nostalgií, ale jak se nyní ukázalo, není to pravda. Dnešní parkoviště je opět tak nádherně naturalisticky syrové, až srdce poskočí a zapláče dojetím. Senza. Máš u mě pusu.

U příspěvku:Potok 3
fcelkamaja (Občasný) - 3.11.2003 > Prga prga..brý ráno :o)))
U příspěvku:Obloha 2
fcelkamaja (Občasný) - 3.11.2003 > A sem se dostal ten zavražděnej pán. Amen.
U příspěvku:Domeček
fcelkamaja (Občasný) - 31.10.2003 > peetea> To je hrozný, tak je to pes anebo ?? Jíst lidský kosti... to je výchova, no bodejť by se Baryk zalekl pitbula, když sežere i člověka!
U příspěvku:Domeček
fcelkamaja (Občasný) - 31.10.2003 > Anarela> Jaká fabulace? Ten hrob je naprosto evidentní, kdybych tam šla, tak vykopu kosti!
U příspěvku:Domeček
fcelkamaja (Občasný) - 31.10.2003 > Ne ne přátelé, dívali jste se špatně. I v tomto snímku je pokračování našeho příběhu, ovšem tentokrát s dost morbidním koncem - proto se nedivím, že nás Anarelka chtěla krapítek ušetřit a slabým povahám hned nevmést do tváře ten úděsný zločin, který tato fotografie dokumentuje. Minulý příběh končil u růžového domečku, který pašeráci ropy ukradli té paní po nemoci. Toto je domeček z druhé strany. Vlevo je pod rouškou (skoro)tmy schovaná pumpa, kteroužto se kradená ropa dostává na povrch. A vpravo u plotu je navršená čerstvá, ještě mokrá, světlá hlína, ukrývající hrob zavražděného souseda, který oknem viděl nekalou činnost na tomto pozemku a jal se jí nahlásit projíždějící hlídce VB. Takto smutně skončil osud hrdinného pána, stoletého starce se slepým psem.
U příspěvku:Baryk objevitel
fcelkamaja (Občasný) - 31.10.2003 > Jé, tak to bylo vysloveně kulivá mě???? Téda, to je pocta nejvyšší...... Děkuju. Fakt děkuju.
U příspěvku:Domeček
fcelkamaja (Občasný) - 31.10.2003 >

Ááá, dobré ránko :o)))

Kam ty na ty růžový domy chodíš?

U příspěvku:Kaštan na slunci
fcelkamaja (Občasný) - 31.10.2003 > hezký barvy i atmoška
U příspěvku:kanál
fcelkamaja (Občasný) - 30.10.2003 > čtenář> zklidni hormon bobe, asi neumíš pochopit vtip a nadsázku, to je mi tě docela líto. A zkus se příště podepsat, javo.
U příspěvku:Baryk objevitel
fcelkamaja (Občasný) - 30.10.2003 > peetea> eeeggghhh.... zvednutá prdelka a vztyčený ocásek... na co ten pes jenom čeká???? Že by... no... ehm... ale takhle veřejně....
U příspěvku:Světelná sprcha
fcelkamaja (Občasný) - 30.10.2003 > V náhledu se mi to líbilo víc, ale i tak to má svoje kouzlo. Ty paprsky jsou moc fajn.
U příspěvku:Baryk objevitel
fcelkamaja (Občasný) - 30.10.2003 >

Brý ránko :o)))

Baryk na stopě :o)))

U příspěvku:Na okraji města
fcelkamaja (Občasný) - 29.10.2003 > Monty> Ah ne... můj známý z bývalé NDR se jmenuje Jürgen. To bych do něj nikdy neřekla, takovej slušnej člověk to býval... a to ho jako slušného člověka znali i moji prarodiče - vždycky říkali "takový hezký mladý člověk, ten se ve světě neztratí". A teď se konečně ukázalo, jak svého nekonečného mládí dosahoval. Pravidelnou výměnou svých orgánů za mladší a mladší, až bude nejmladší na celém světě...
U příspěvku:Zvláštní škola
fcelkamaja (Občasný) - 29.10.2003 > Anarela> ale to ne, tady je jednička nejhorší známka, tu mi dává Java. Ta holka mě miluje...
U příspěvku:Na okraji města
fcelkamaja (Občasný) - 29.10.2003 >

Vy jste si nikdo nevšiml hlubšího podtextu této fotky. Vpravo dole, jsouc zahaleni temnotou, nacházejí se lidé. Je to zloděj z vlaku, který v té ukradené kabelce od paní po nemoci našel klíče od rodinné chaty. Neváhal, rychle skočil na rychlík, a již s partou stejných pacholků obhlížejí tento malebný domeček, aby ho

    a) vykradli

    b) použili jako sklad pašované ropy z Ruska

    c) obojí.

U příspěvku:Zvláštní škola
fcelkamaja (Občasný) - 29.10.2003 > Oj, to není STOP zvláštním školám, to je varování pro záškoláky, aby již nepostupovali dále, jinak jim hrozí, že se jim tento ústav stane mateřským.
U příspěvku:Večer padá na město 2
fcelkamaja (Občasný) - 29.10.2003 > peetea> 
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter