Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 6.7.
mistr Jan Hus
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
xmark
(muž)
Občasný
Na Totemu: 35862x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Nečekejte chválu, nebudete zklamáni.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:cokolada
xmark (Občasný) - 15.12.2010 > Tony Sawer> Ona je produktovka a produktovka - jedna věc je vyfotit toner do kopírky jako informativní náhled do e-shopu, něco jiného spáchat fotku luxusního zboží, jako jsou čokoládové pralinky. To musí člověka zašimrat u srdce, aby bez toho kusu čokolády nemohl být, jinak je to k ničemu... Nebo do toho e-shopu :-(
U příspěvku:nebe
xmark (Občasný) - 14.12.2010 > Spíš peklo.
U příspěvku:--
xmark (Občasný) - 14.12.2010 > Fajn. Kazí to lehce neostrá hlavička a na mě moc temné pozadí, možná i lehké přiblýsknutí by to sneslo, aby nebylo světlo tak ostré a většina sýkorky se neutápěla ve tmě.

Já vím, jsem náročný ;-)
U příspěvku:cokolada
xmark (Občasný) - 14.12.2010 > Nenadchlo... Tohle je v podstatě "produktová fotografie" a to je sakramentsky náročný obor.

Jen bonbóny takhle bez nějakého prostředí, popředí, pozadí, spíš jako sen zavíječe paprikového, než že bych dostával já sám chuť.
U příspěvku:Vzpomínky
xmark (Občasný) - 10.12.2010 > Příjemné.
U příspěvku:tramvaj :-)
xmark (Občasný) - 10.12.2010 > Skoro pohlednicová Praha mrazivá. Ten strom tam asi trochu vadí, narušuje balanc.
U příspěvku:Korunovace jabloně
xmark (Občasný) - 10.12.2010 > Parádní korunka. Přijde mi to jen až moc natěsno ořezané, trochu víc prostoru by si ta nádhera zasloužila.
U příspěvku:Když ji potkáš...nemluví
xmark (Občasný) - 1.12.2010 > ..
U příspěvku:...
xmark (Občasný) - 1.12.2010 > Já v těch očích vidím i špetku strachu, nebo obav...
U příspěvku:--
xmark (Občasný) - 26.11.2010 > Občas mě přepadá touha projít obrazovkou na druhou stranu. Malebný podzimní den na horách, co víc si přát?
U příspěvku:Dantovo peklo
xmark (Občasný) - 15.11.2010 > Proč peklo? To zákoutí vypadá celkem romanticky.
U příspěvku:lino
xmark (Občasný) - 13.11.2010 > Takovýto sušák, nebo co to vlastně je, už jsem hodně dlouho neviděl. Měly by se památkově chránit, jakožto nezapomenutelné dobové artefakty.
U příspěvku:kace
xmark (Občasný) - 13.11.2010 > A co věci, které dělají fotografii fotografií? Světlo, kompozice... Někdo by trval i na myšlence, ale já jsem skromný divák, já bych se spokojil se slušně odvedeným řemeslem.
U příspěvku:Nequijotej se nebo spadnu!
xmark (Občasný) - 10.11.2010 > Líbí, velmi.
U příspěvku:Skoro vrak
xmark (Občasný) - 30.10.2010 > Barevně povedené, atmosféra sedí k motivu, jen je škoda, že levá 1/3 fotky je prázdná. Diagonálně vzato, je pravá dolní půlka přetížená, chybí balanc.
U příspěvku:Priamky a krivky
xmark (Občasný) - 30.10.2010 > Příjemné osvěžení zdejší fotografické rubriky!
U příspěvku:kobylka
xmark (Občasný) - 29.10.2010 > sadaf> Já jsem pro každou legraci, s mojí účastí můžeš počítat :-) Jenom prosím nezkoušej zvětšovat na papír tyhle "poštovní známky" co visej tady, to by byla dost katastrofa. To chce pohrát si s originálem a potom dát vydělat slušnýmu labu...
U příspěvku:Ušeň na molu
xmark (Občasný) - 29.10.2010 > jaxxana> Plž jo, mlž ne. Ono se to vzájemně vylučuje :-) Není zač.
U příspěvku:Ušeň na molu
xmark (Občasný) - 27.10.2010 > jaxxana> Nějaké ty obrázky: http://www.biolib.cz/cz/taxon/id16432/

a zajímavé povídání: http://voluta.unas.cz/2002_25/usne.html.
U příspěvku:Pohoda
xmark (Občasný) - 26.10.2010 > Skafloc> Díky, že ses na to podíval i z té "koňské" stránky. Samozřejmě, dobrá (potažmo výborná) fotka většinou vyžaduje jak zvládnutí obecných dovedností fotografických, tak i intimní (a tím nemyslím žádné čuňačiny) znalost objektu.
U příspěvku:rams
xmark (Občasný) - 25.10.2010 > Tak velkolepé a monumentální, až se nedostává hloubky ostrosti na oltář, což bych viděl jako problém. Též sbíhající se linie sloupoví, ale jasně, ne každý má dost love na takovou srandu, jako je TS objektiv nebo sklápěcí stěna.
U příspěvku:--
xmark (Občasný) - 1.10.2010 > Přástevník tam vyloženě překáží, i bez něj tam ale je víc kytky než motýla, což mi trochu vadí. Též černé pozadí a překrývání tykadla, křídla a okraje květu, nevyváženost mezi prázdnou horní 1/3 a přeplněným zbytkem snímku... Celkově je toho trochu moc, co kazí dojem.
U příspěvku:Motýl
xmark (Občasný) - 1.10.2010 > Ostrá kytka, neostrá babočka, barevně nehezké, rozbité pozadí. Nepříliš nápaditá kompozice. Ale to jen popisuju, co je na první pohled zjevné.

P.S. Když už dá i Věza jen 4 body, to je vážně špatné :-)
U příspěvku:*podzimní ráno*
xmark (Občasný) - 1.10.2010 > Kýč, ale příjemný :-)
U příspěvku:Pohoda
xmark (Občasný) - 1.10.2010 > Vjééruška> Není zač, jsem rád, že jsi mě nekopla do zadku a jestli Ti to pomůže k tomu, že budeš líp fotit, tak moje drsná slova padla na úrodnou půdu a já budu dobře spát :-)

Focení je o učení se a sbírání zkušeností a je to spíš otázka roků než dní, tak buď hlavně trpělivá a snaž se každou další fotku udělat aspoň o fous lepší než tu předchozí.
U příspěvku:Pohoda
xmark (Občasný) - 30.9.2010 > Vjééruška> Vjééruško,

1. kompozice
Koník na nás vyvaluje zadek, no budiž, a je nalepený na levém okraji.

2. kontrast
Nebo spíš nekontrast, fotografie je umění světla a stínu, tohle je samá šeď.

3. barevnost
Studený modravý nádech (možná se mi to jen zdá, ale spíš ne) - chladný odtažitý pohled na kus masa namísto hřejivé lásky ke zvířeti. Nebo ne?

4. prostředí
Koník válející se v trávě, žádné popředí, žádné pozadí, všechno to končí u toho, že fotka je plochá.

Fotek koní je všude spousta. Jestli s nimi trávíš víc času, určitě najdeš řadu způsobů, jak udělat řadu mnohem lepších záběrů. Kup si nějaký kalendář s profi fotkama koní a inspiruj se. Pak se ti třeba někdu podaří zachytit rozpustilost hříbat, sílu a dynamiku dospělých koní, pouto mezi člověkem a zvířetem. Tady nic z toho není, proto je to otřesné. Fotka říká, hele kůň, a ve mně se ozve, no a co, možná i bezděčně pokrčím rameny. To je prostě propadák a určitě to není tím, že bych neměl rád koně.
U příspěvku:alpy
xmark (Občasný) - 30.9.2010 > sadaf> Ahoj sadafe, je to přesně jak píšeš. Řemeslná dokonalost sama o sobě ještě neznamená, že výtvor člověka osloví, na druhou stranu ale ani řemeslná dokonalost nemusí zabíjet ducha díla, nebo jak to nazvat.

Možná to tak nevypadá, protože pořád všechny cepuju skrze řemeslo, ale i já spíš "přehlédnu" technickou nedokonalost u zajímavého snímku, než abych jásal nad dokonale provedeným, ale pocitově prázdným snímkem.

Jenže v podstatě všechny technické chyby jsou zbytečné, každý se může naučit fotografickému řemeslu a zvládnout ho na velmi slušné úrovni, to je jen otázka vůle, píle a překonání lenosti.

Potom je otázkou talentu, jestli člověk má "fotografický voko" a dokáže do fotky dostat i něco navíc, vyznění samozřejmě záleží i na talentu pozorovatele, jestli dovede sdělení vnímat a jestli jsou s fotografem naladěni na stejnou vlnu, takříkajíc jestli "to v tom vidí" nebo "v tom nic nevidí". To už jsou všechno subjektivní stránky díla, nad těma nemá smysl se rozčilovat.

Ale výmluvy typu "takhle to vypadá, protože takový to tam bylo" u mě neobstojí, protože to znamená jen a jen tolik, že se fotograf vykašlal na to, aby to vyfotil líp. Zní to drsně a bolí to, ale je to prostě tak, holá pravda bez obalu.
U příspěvku:Pohoda
xmark (Občasný) - 29.9.2010 > Fotka otřesná, koníka nehodnotím, v tom se nevyznám.
U příspěvku:22
xmark (Občasný) - 29.9.2010 > Krásná večerní obloha, neotřelé popředí.
U příspěvku:alpy
xmark (Občasný) - 29.9.2010 > Krajina zajisté kouzelná, mráčky fajn, jen fotka taková nijaká :-( Chybí tomu šťáva, špatné světlo řekl bych, ani ta betonová hráz a zakalená voda tomu nepřidávají. Navíc mám pocit, že to je focené skrz nějaké okno.
U příspěvku:Makro - svět
xmark (Občasný) - 21.9.2010 > Jestli je fakt, že se zlepšuješ, tak se to časem třeba naučíš. Pár pozitivních záblesků by se tu našlo, ale cesta ke světlu bude ještě dlouhá...
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter