Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 13.8.2006 > A teď mne to napadlo, Peťo... čteš TY vůbec něco, co JÁ jsem Ti doporučil ke čtení? ;-)
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 31.7.2006 > Petr Vaněk> 1. slovo "závadný" jsem nad nepoužil... nic závadného na Girardových myšlenkách nevidí... připadají mi jen bezcenné

2. pokud jde o mou rigiditu, no... na některé věci už mám prostě celkem vyhraněný názor (ale po dlouhém hledání a zkoušení... před takovými 12 lety bych byl k Girardovy mnohem vstřícnější, to jsem ještě četl Hegela a měl ho rád)

3. ale OK, rád jsem si Tvé výpisky (jako vždy) přečetl a těším se na něco dalšího od Tebe... nenechej mne dlouho čekat :-)
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 31.7.2006 > Petr Vaněk> ono jde o možná i o to: jestli myslíš, že Girard ty autory nějak haní, tak to právě je naopak: on vlastně říká, že podstatou románovosti je odhalování troúhleníkové touhy, kdežto podstatou romantismu je její skrývání:

BC: Vůbec si nemyslím, že ty autory haní! Mně vadí to, že vytváří podivné pojmy a pojmové konstrukce, které znamenají všechno a nic. Mám rád myšlení poctivější, jasnější, srozumitelnější. U Girarda, tak jak o něm píšeš, cítím tu intelektuální tlachavost 19. a 20. století. Srovnej ho s Eliotem, Montaignem, Popperem, Francem...

Mně ty Girardovy teorie přijdou vycucané z prstu, velká a bezobsažná fantasmagorie... mám rád, když se myšlení drží poctivěji při zemi :-)
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 30.7.2006 > Petr Vaněk> Já nemám nic proti názorům druhých lidí, rád je čtu, poslouchám... a vlastně JEN tak se vyvíjím. Leč to, co vybíráš z toho Girarda, je mi cizí... možná si ho někdy přečtu, ale takových knih jsou miliony. A skoro ke všem intelektuálním konstruktům, které Girard používá (dle Tvého výběru) cítím hlubokou nedůvěru... Ostatně: přece víš, jaký mám vztah k literární teorii vůbec :-).
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 30.7.2006 > Petr Vaněk> No mne to pripada jako nesmysl... ty autory dost dobre znam a rozhodne mi prijde, ze Girard mluvi vic o sobe nez o nich ve svych uvahach (tak je to ovsem vzdy... v Eliotovych uvahach o Dantovi je vic Eliot nez Dante a v mych uvahach o Faustovi jsem vic ja nez Goethe :-).
U příspěvku:Čtvrté lesy (Girard)
nnnnnn (Občasný) - 29.7.2006 > O, tak konecne zas po dlouhe dobe neco :-). Mne se to ale moc nelibi, vsechno spatlane se vsim a nic jasneho, vyrazneho... Vic by mne zajimalo, kdybys neco podobneho napsal po cetbe primo toho Quijota, Dostojevskeho, Prousta ci Stendhala :-).
U příspěvku:Obehrané pískoviště
nnnnnn (Občasný) - 2.7.2006 > BorisCvek> Jo a adresa Tématu je zde:

www.gasbag.wz.cz/tema
U příspěvku:Obehrané pískoviště
nnnnnn (Občasný) - 2.7.2006 > Můžu to dát pod Tvým pravým jménem na titulní stranu červencového Tématu? Ozvi se mi prosím na:

cvekb@seznam.cz
U příspěvku:Poprvé
nnnnnn (Občasný) - 25.4.2006 > Vyborne :-)
U příspěvku:S tebou
nnnnnn (Občasný) - 21.4.2006 > Jen poslední verš bych upravil takto:

mrtvoly v nich vidím, hady.
U příspěvku:S tebou
nnnnnn (Občasný) - 21.4.2006 > Vyborne, vyborne :-). Kdybys souhlasil, rad bych to dal na uvodni stranu kvetnoveho TEMATU (mrkni na www.gasbag.wz.cz/tema ) - jen potrebuji znat Tve obcanske, prave jmeno a potrebuji par Tvych vet o Tobe do rubriky "O autorech".

Pis na cvekb@seznam.cz
U příspěvku:Třetí lesy (Amis, Čapek, Doležel, Lodge...)
nnnnnn (Občasný) - 31.3.2006 > A ja uz se tesil na nejake Tvoje dilo :-)
U příspěvku:Zrození Venuše (Boticcelli)
nnnnnn (Občasný) - 24.3.2006 > Hmmm... Sandra Botticeli se vyznacuje tim, ze vsechny obliceje jeho postav jsou jaksi stejne, byt vyjadruji jine emoce atd. Ta Tvoje variace je zajimava tim zcela jinym oblicejem, jehoz vyraz je vzat jako by z piety...
U příspěvku:Cech panen kutnohorských aneb kloužou my eyes
nnnnnn (Občasný) - 22.3.2006 > born to be child> Tak to, ze mi sezere spoustu casu zadny VYZNAM neni... :-). Jisteze verim, ze vyznam ma... pisu o tom treba zde:

http://www.blisty.cz/art/27478.html
U příspěvku:Cech panen kutnohorských aneb kloužou my eyes
nnnnnn (Občasný) - 20.3.2006 > To je dobré. Mohu to dát do Tématu (

www.gasbag.wz.cz/tema )? Potřebujik tomu jen Tvé pravé jméno, Tvůj souhlas a Tvou ochotu napsat o sobě něco do rubriky "O autorech".
U příspěvku:Příběh lesa -díl I - 4x100/70
nnnnnn (Občasný) - 19.3.2006 > Lumig: Proste furt dru

Boris: Vyborne! To je spravna cesta a vidim, ze Ti to svedci. Nulla dies sine linea ;-)
U příspěvku:Hradčany II.
nnnnnn (Občasný) - 16.3.2006 > To jsou opracdu nadherne fotky! Mas toho vice? A treba i jine ptaky? To by se hodilo jako ilustrace do Tematu ( www.gasbag.wz.cz/tema ).
U příspěvku:Staletá kočka
nnnnnn (Občasný) - 26.2.2006 > :-) Dobry
U příspěvku:Ty a já
nnnnnn (Občasný) - 22.2.2006 > Natasha_> Muj pocit je prave opacny...
U příspěvku:Venkovní rozhovor
nnnnnn (Občasný) - 20.2.2006 > Libi se mi Tva dila, obecne jsou moc dobra.
U příspěvku:Kresba k Faustovi-1
nnnnnn (Občasný) - 20.2.2006 > Dobre! :-)
U příspěvku:kdybych byl ženou
nnnnnn (Občasný) - 20.2.2006 > Velmi zaujalo.
U příspěvku:Babí podzim
nnnnnn (Občasný) - 19.2.2006 > jitřeňák> OK, já ho četl už předtím. Čili: na mé nabídce se nic nemění a nechápu ani, proč by se měnit mělo.
U příspěvku:Babí podzim
nnnnnn (Občasný) - 19.2.2006 > jitřeňák> OK, já ho četl už předtím. Čili: na mé nabídce se nic nemění a nechápu ani, proč by se měnit mělo.
U příspěvku:Les sebevrahů
nnnnnn (Občasný) - 19.2.2006 > Filipb> Jak je to s opravdovým peklem, nevím... ale v Dantově pekle byli stíny. Pokud jde o les sebevrahů, tam ti sebevrazi prostě byly stromy bez částí lidských těl (aspoň tak mi to utkvělo a mohu se v detailu mýlit).
U příspěvku:Babí podzim
nnnnnn (Občasný) - 19.2.2006 > Rád bych to dal do Tématu... (www.gasbag.wz.cz/tema) - podmínkou je jen Tvé občanské jméno a pár slov o Tobě. Napiš na cvekb@seznam.cz
U příspěvku:Tajný závod Olgy H. (muzikál - náčrt scénáře)
nnnnnn (Občasný) - 19.2.2006 > nečekaná> Pomsta Cvekovi to být nemůže, protože Cvek to bere jako dobrý vtip (Cvek není úzkoprsý čur.k, který nemá smysl pro srandu na svůj vlastní vrub :-).
U příspěvku:Tajný závod Olgy H. (muzikál - náčrt scénáře)
nnnnnn (Občasný) - 19.2.2006 > Minerva> geniální nápad :-)
U příspěvku:Les sebevrahů
nnnnnn (Občasný) - 19.2.2006 > No jo, to je ta Dantova vize... ale ja si ji vzdy predstavoval trochu jinak, totiz bez lidskych tel.

:-)
U příspěvku:Štamgast od Draka
nnnnnn (Občasný) - 15.2.2006 > on ma kolarek? :-)
U příspěvku:Tajný závod Olgy H. (muzikál - náčrt scénáře)
nnnnnn (Občasný) - 14.2.2006 > Dobrý ;-)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter