Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ultima Thule
nnnnnn (Občasný) - 3.11.2005 > Líbí se mi, že nerezignuješ na rýmy a melodii. To je velká věc a s trochou nadsázky lze zvláště v té dnešní době a na Totemu říci, že jsi jeden z malinka, kdo nerezignovali na poezii.
U příspěvku:Narození a porod
nnnnnn (Občasný) - 3.11.2005 > miroslawek> sapienti sat
U příspěvku:V kavárně
nnnnnn (Občasný) - 30.10.2005 > super :-)
U příspěvku:Týden s Tedem 3
nnnnnn (Občasný) - 28.10.2005 > Mně se to líbí. Bez těch fotek, pouhý text, mohu vydávat na pokračování na www.poesia.vulgo.net - podmínkou je ovšem, že by to vycházelo s Tvým souhlasem a pod Tvým pravým jménem.

Boris
U příspěvku:AMERICA THE BRUTAL
nnnnnn (Občasný) - 17.10.2005 > Dobré! :-)
U příspěvku:Jesenné ticho
nnnnnn (Občasný) - 17.10.2005 > Jo, takove cesticky miluji :-)
U příspěvku:Podzimní zahrady
nnnnnn (Občasný) - 17.10.2005 > tichotam> Tak já bych to tedy vyložil úplně jinak, i když se mi ta báseň taky zrovna moc nelíbí. Pochopitelně žádný výklad není privilegovaný a teprve v takových rozborech a diskusích prosvítá to nejcennější na umění: že je vtáhnutím nitra do děje, znásobením nitra, nekonečnou komunikací a šancí sdílení v rozmanitosti. Na Totemu chybí taková rozmýšlení, jaká činíš Ty... a cenné na tom je právě to, že jde jen o rozmýšlení (nakolik se tento fakt rozchází s Tvou intencí, mne nezajímá :-).
U příspěvku:Bílá
nnnnnn (Občasný) - 9.10.2005 > Václav Mráz> To je samozřejmě absolutní blbost :-). Jsem mj. ctitel Danta... Segni il tuo corso e lascia dir le genti--- :-).
U příspěvku:Duna
nnnnnn (Občasný) - 8.10.2005 > :-)
U příspěvku:Bílá
nnnnnn (Občasný) - 8.10.2005 > Máš lepší... uvítal bych víc fantazie a expresivity, míň sekání a té snadné náznakovosti, která se všude kolem šíří jako mor... a ti "oni" jsou taky odrovnáni příliš snadno. Ba je mi jich líto víc než tebe ;-).
U příspěvku:Název
nnnnnn (Občasný) - 5.10.2005 > Jo, je to velmi dobré :-).
U příspěvku:Oběh
nnnnnn (Občasný) - 22.9.2005 > poesia.vulgo.net - jo? :-)
U příspěvku:neopětovaný zoufalec
nnnnnn (Občasný) - 17.9.2005 > Dobre. Rad bych to dal na www.poesia.vulgo.net - pokud svolis a pokud mi sdelis sve prave jmeno (muze to vyjit jen pod Tvym pravym jmenem).

Boris
U příspěvku:plané knoty
nnnnnn (Občasný) - 17.9.2005 > Opravdu vynikající. Mohu to dát jako "serial" (kazdy tyden jedna cast) na www.poesia.vulgo.net (pod Tvym pravym jmenem, samozrejme).

Boris
U příspěvku:Zrcadlení
nnnnnn (Občasný) - 17.9.2005 > Muzu to dat pod Tvym pravym jmenem na

www.poesia.vulgo.net ? :-)
U příspěvku:Klepeta růží
nnnnnn (Občasný) - 5.9.2005 > Je to docela dobre... mohu to dat na www.poesia.vulgo.net ? Pod Tvym vlastnim jmenem ovsem - to je nutna podminka.
U příspěvku:Země uvnitř
nnnnnn (Občasný) - 4.9.2005 > Skvělé jako vždy :-).
U příspěvku:Pohnuté meditace
nnnnnn (Občasný) - 1.9.2005 > Petr Vaněk> Co Ty máš furt s tím Šiktancem....
Jinak jsem si všiml, že jsi nějak zkrásněl (ikonka) :-))
U příspěvku:Pohnuté meditace
nnnnnn (Občasný) - 31.8.2005 > Nějak se měníš :-). řekl bych (na můj vkus) k lepšímu... Líbí se mi to, je to na cestě někam opravdu dál :-).
U příspěvku:Filip lže,
nnnnnn (Občasný) - 28.8.2005 > Minerva> Pokud jde o zločiny komunistů, rozhodně nežertuji... Tvá reakce je poněkud primitivní. Ale jistě, každý na to nemá :-). Je to těžké podívat se pravdě do tváře, když tenhle národ kolaboroval s rudými jako Němci s hnědými.
U příspěvku:Filip lže,
nnnnnn (Občasný) - 28.8.2005 > Minerva> Ne komunisti, ale jejich ideologie a to co provádí, když se kdekoli na světě a kdykoli dostane k moci... 100 milionu vyvrazdenych, brutalne zlikvidovanych lidi je opravdu MEMENTO.
U příspěvku:Arbor bona, arbor mala
nnnnnn (Občasný) - 21.8.2005 > ariel> Takže můžu?
U příspěvku:Arbor bona, arbor mala
nnnnnn (Občasný) - 21.8.2005 > ariel> Takže můžu?
U příspěvku:Arbor bona, arbor mala
nnnnnn (Občasný) - 21.8.2005 > ariel> Takže můžu?
U příspěvku:Hlídka
nnnnnn (Občasný) - 21.8.2005 > dal bych to na www.poesia.vulgo.net - souhlasis?
U příspěvku:a tahle?
nnnnnn (Občasný) - 21.8.2005 > Rad bych to dal na www.poesia.vulgo.net - pokud ovsem budes souhlasit a uvedes to pod svym jmenem.
U příspěvku:Vše kvůli tobě
nnnnnn (Občasný) - 16.8.2005 > Výborné :-)
U příspěvku:Srpen
nnnnnn (Občasný) - 16.8.2005 > miroslawek> No jsem rád, že je to tak, jak jsem si myslel :-). Jinak mně to tam nějak pocitově nesedí... o spisovnost samozřejmě nakonec nejde.
U příspěvku:Srpen
nnnnnn (Občasný) - 16.8.2005 > Mně se to líbí velice, nicméně to "prstama" mi nepřijde správně... duál se týká jen těch párových částí těla, ne?
U příspěvku:škůdce
nnnnnn (Občasný) - 15.8.2005 > To není špatné... má to v sobě leccos z nordického expresionismu a ze středověkých vizí...
U příspěvku:Plivání do žlabů
nnnnnn (Občasný) - 29.7.2005 > Tohle mi přijde moc patetické a nestřídmé. Je to horší než ta Tvá báseň, již jsem objevil před pár minutami.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter