Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 15.11.
Leopold
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PF 2005
nnnnnn (Občasný) - 15.1.2005 > Super :-). Přání opětuji! :-)
U příspěvku:Olomoucký blázen
nnnnnn (Občasný) - 15.1.2005 > Ten text znám... už kdysi mi přišel na mail... ale moc jsem se jím nezabýval :-). Wurmova, Kosmonautů, Senimo a Komenského v Olomouci rozhodně jsou, ale ta čísla a co jim odpovídá, to nevím... Karafiátovou si taky nejsem jist. :-)
U příspěvku:Filip lže,
nnnnnn (Občasný) - 14.1.2005 > g morr> To já zas mám rád lidi, jako byl Karl Kraus nebo Goethe-Schiller svými Xeniemi nebo Puškina s jeho epigramy (o Byronovi nemluvě), prostě myslím, že ostrá polemika a napětí do literární oblasti patří. Neříkám, že to má být JEN o tom, ale TAKÉ o tom.
U příspěvku:Filip lže,
nnnnnn (Občasný) - 13.1.2005 > g morr> K otázce virtuálních a reálných identit... vidíme to prostě jinak :-). Pokud jde o to druhé... no, člověk nemůže být úplný blbec, je-li schopen ironie, vtipu atd. Navíc ten Josefův článek nechápu jako rigidní definování poezie, ale jako poukaz na to, že definice poezie existují a lze se o nich bavit... Rutherford říkal, že kdo rozumí fyzice, dokáže ji vysvětlit v základních věcech i uklízečce... já myslím, že to platí i o lingvistech, filozofech nebo badatelích o umění a literatuře... či MĚLO BY to platit.
U příspěvku:Filip lže,
nnnnnn (Občasný) - 13.1.2005 > Nebo případ Bible: je-li JEN literárním dílem, je jedno, zda Ježíš umřel na Golgotě... ale Bible je ještě něčím úplně jiným, než jen literárním dílem. Je svědectvím, buď pravdivým, nebo lživým.
U příspěvku:Filip lže,
nnnnnn (Občasný) - 13.1.2005 > G morre... v literárním díle se smí úplně všechno, je-li pouze literárním dílem. Ale je-li v konkrétní situaci literární dílo i svědectvím o někom před nějakým publikem, je pádná otázka, zda je to svědectví křivé nebo nikoli. Ono když někdo řekne, že g morr spal s Ewonnem, nelze to chápat JEN v tom smyslu, že jeden virtuální nick spal s jiným... TOTEM, ať chceš nebo nechceš, naplňují reální lidé... a virtualita je pouze slabý pláštík... bez reálných rukou a mozků naprosto mrtvý.

Jinak s tím "vědět, co je poezie"... OK, já bych ale od myslitelů čekal nějaké invenční nápady a nové pokusy o přemýšlení nad tím, co to ta poezie vlastně je... Když vzdělanec a blbec řeknou "nevím", nelze je odlišit a všichni blbci jsou rázem vzdělanci.
U příspěvku:křížení rytmů — záblesky mrdání
nnnnnn (Občasný) - 10.1.2005 > :-))) Dobré, hlavně ta první část :-).
U příspěvku:Pozice vědy a náboženství na prahu 3. tisíciletí
nnnnnn (Občasný) - 8.1.2005 > drfaust> Přesně tak, drfauste! :-/ Výstižněji ten text charakterizovat nelze... nesmysl vedle nesmyslu, poloviční pseudovzdělanost, odposlechnuté kydy z desáté ruky... intelektuální sračka :-(. Blééé...
U příspěvku:nová příhoda bezejmenných ( svlékaní)
nnnnnn (Občasný) - 8.1.2005 > tkadlec> Úplně jsem na to zapomněl :-/. Dám to do březnového čísla... jen mi, Jakube, prosím, napiš něco o sobě do rubriky "O autorech" na cvekb@seznam.cz - čím dřív tím líp, uložím si to do složky březnového čísla a nezapomenu.... :-).
U příspěvku:Vzpomínka na zvěřinové hody
nnnnnn (Občasný) - 5.1.2005 > ariel> :-)))) Tak Cyrilů je na světě víc... ačkoli já žádného konkrétního neměl na mysli :-). Spíš mi jen šlo o rým a nechtělo se mi přemýšlet...

U příspěvku:Vzpomínka na zvěřinové hody
nnnnnn (Občasný) - 5.1.2005 > Ty poslední dva verše mi moc nehrají, já bych je doplnil spíše takto:

kde ještě včera svíčka byla
dnes památku mám na Cyrila.

:-)
U příspěvku:Recenze bez pokr.
nnnnnn (Občasný) - 18.12.2004 > Komplexní pohled se neobejde bez analýzy celku uměleckého díla :-))) ;-)
U příspěvku:Mircea Eliade: Mýtus o věčném návratu
nnnnnn (Občasný) - 22.11.2004 > To by se hodilo do lednového Tématu? :-) Co Ty na to?
U příspěvku:nová příhoda bezejmenných ( svlékaní)
nnnnnn (Občasný) - 18.11.2004 > Tohle je VELICE dobré! Nechtěl bys to dát do lednového Tématu (www.gasbag.wz.cz/tema)?
U příspěvku:NESMÍŘENÁ
nnnnnn (Občasný) - 10.11.2004 > NIN JE SKVĚLÁ BÁSNÍŘKA, o tom není sporu :-).
U příspěvku:Kalais: erotická tíže.
nnnnnn (Občasný) - 5.11.2004 > Ta báseň je skvělá (fotka taky :-). Kalais, čteš tohle? Jestli jo... mám návrh: co kdybych tu báseň dal na úvodní stranu některého z příštích čísel Tématu (www.gasbag.wz.cz/tema)... jedině ovšem pod Tvým vlastním jménem :-). Ale je FAKT DOBRÁ! :-)
U příspěvku:Andele padnou prvni
nnnnnn (Občasný) - 5.11.2004 > Myslím, že je to dobré... zvláště téma, jen se trošku zdá, že jsi podcenila jeho náročnost. Zkoušej psát více a více na sobě pracovat!
U příspěvku:Žalmista
nnnnnn (Občasný) - 24.10.2004 > Mně se to líbí velice, jen bych řekl, že je to nebezpečně optimistické :-).
U příspěvku:Tuš
nnnnnn (Občasný) - 12.10.2004 > Krása! :-)
U příspěvku:Děkuji
nnnnnn (Občasný) - 10.10.2004 > Tohle je docela dobré... chtělo by to trochu dopracovat a prodloužit (TROCHU!). V tom případě bych to rád publikoval v listopadovém Tématu:

www.gasbag.wz.cz/tema

Podmínka je: vyjde to pod Tvým pravým jménem a napíšeš mi pár vět do rubriky "O autorech". Napiš mi na mail: cvekb@seznam.cz

Boris

U příspěvku:Kamarádka do nepohody
nnnnnn (Občasný) - 23.9.2004 > Budu mít zájem o nějaký Tvůj fejeton do listopadového čísla Tématu :-), ale chtělo by to něco lepšího. :-)
U příspěvku:LÁSKA (?)
nnnnnn (Občasný) - 3.9.2004 > ariel> :-) já mám teď taky fofr... učím na plný úvazek na gymplu fyziku a chemii :-/ - i kvůli tomu se opozdilo zářijové Téma. Vyjde asi příští týden!

Počítám s Tebou předběžně do listopadového čísla :-), s nějakým Tvým esejem :-).
U příspěvku:LÁSKA (?)
nnnnnn (Občasný) - 2.9.2004 > Emmet_GAY> OK. Dík :-). Já ovšem nesdílím názor Arielův... já myslím, že jsi docela normální kluk. Ostatně považovat se za člověka, který "stojí za psychologický rozbor" je od určitého IQ a do určitého věku zcela normální

:-)
U příspěvku:mezi ploty
nnnnnn (Občasný) - 2.9.2004 > To je prostě úžasné! :-)
U příspěvku:LÁSKA (?)
nnnnnn (Občasný) - 2.9.2004 > Ta báseň je dobrá, líbí se mi... i když spíš jen hříčka. Jo a co znamená "Emmet" (jestli to teda není tajné :-).
U příspěvku:LÁSKA (?)
nnnnnn (Občasný) - 2.9.2004 > obludný felipe> Nerozumí slovům, která říká :-). Nemá starou duši, jen si hraje se slovy... :-), je příliš mladý :-).
U příspěvku:BUĎ KLIDNÁ
nnnnnn (Občasný) - 2.9.2004 > Není to špatné :-). A je fajn, že jsi gay :-). Jako je fajn, že modroocí mají modré oči, a hnědoocí hnědé oči, a zelenoocí zelené oči.... Bůh nechtěl, aby svět byl šedivý, nýbrž dal mu pestrost. Buď mu za to věčná chvála :-).
U příspěvku:Historie exhibicionismu
nnnnnn (Občasný) - 19.8.2004 > Je to skvělé... nechceš to trochu prodloužit?
U příspěvku:Proti přírodě
nnnnnn (Občasný) - 16.8.2004 > Fajn :-). Docela by se to hodilo do zářijového Tématu... (www.gasbag.wz.cz/tema). Potřeboval bych jen dvě věci: aby to tam vyšlo pod Tvým pravým jménem... a abys mi napsal pár řádků o Tobě do rubriky "O autorech".

Napiš mi, please, na cvekb@seznam.cz.
U příspěvku:Prázdniny
nnnnnn (Občasný) - 9.8.2004 > To je skvělé... super :-).
U příspěvku:Škoda lásky (hajkrštych)
nnnnnn (Občasný) - 22.7.2004 > :-) Super! Miluji tento druh humoru :-)
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter