Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 15.11.
Leopold
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Škoda lásky (hajkrštych)
nnnnnn (Občasný) - 22.7.2004 > :-) Super! Miluji tento druh humoru :-)
U příspěvku:Večerní onanie
nnnnnn (Občasný) - 22.7.2004 > To je dokonalé... hlavně s tou šedou kůrou... jo pěkně jsi prolnul obě ty dvě roviny a uhodil hřebík na hlavičku. Skvělé!
U příspěvku:z letních putování
nnnnnn (Občasný) - 22.7.2004 > :-))))) Super, zvláště poslední dvojverší! :-)
U příspěvku:Depka
nnnnnn (Občasný) - 21.7.2004 > :-) Niku, seš to Ty, ne? :-)
U příspěvku:moje geometrie v krajině
nnnnnn (Občasný) - 3.6.2004 > Super!
U příspěvku:Já (V letním žáru poutník)
nnnnnn (Občasný) - 31.5.2004 > Tohle je fakt velice pěkné... rád bych to dal na úvodní stránku červencového čísla Tématu (www.gasbag.wz.cz/tema). Pokud s tím budeš souhlasit, pošli mi na cvekb@seznam.cz pár slov o Tobě do rubriky "O autorech". Anonymně v Tématu publikovat nelze.
U příspěvku:Co čekat
nnnnnn (Občasný) - 12.5.2004 > No žes vůbec nedal vědět! :-) Já sem už moc nechodím... ;-).

Od smutku ticho k milování... to je spíše ještě takový ten sladkobolný smutek, co neřeže... takové to po povrchu brouzdající bardzo romantyčne snění :-).
U příspěvku:Pani, nevyplazujte na mě ten jazyk!
nnnnnn (Občasný) - 12.5.2004 > :-) Paráda! :-)
U příspěvku:Rusalka
nnnnnn (Občasný) - 12.5.2004 > Nádhera! :-)
U příspěvku:drfaust: naboso "v tom druhém"
nnnnnn (Občasný) - 6.5.2004 > Mně je tato poezie velice vzdálena a nedokáži se oprostit od pocitu nechuti k tomuto nicneříkajícímu slovíčkaření, nicméně rád uznávám, že si egil dal práci s recenzí drfaustovy poezie a že, zdá se, poctivě a nikoli jen pro nic za nic tohoto autora umisťuje do časopisu.

Netřeba dodávat, že po věcné stránce s tou recenzí hrubě nesouhlasím :-).
U příspěvku:Malý prinzz
nnnnnn (Občasný) - 29.4.2004 > Vynikající! .-)
U příspěvku:Cyklus
nnnnnn (Občasný) - 23.4.2004 > Stando, tohle bych taky tuze rád dal do Tématu... mohu?

B.
U příspěvku:Sonet CDLXXVIII.
nnnnnn (Občasný) - 2.4.2004 > Super!!! :-)
U příspěvku:Kristus
nnnnnn (Občasný) - 1.3.2004 > Tohle vypadá opravdu zajímavě!
U příspěvku:LOŇSKÉ SNĚHY
nnnnnn (Občasný) - 29.2.2004 > RUDDY> OK :-). Jsem rád, že se to takhle vysvětlilo! Měj se fajn a držím palce!
U příspěvku:LOŇSKÉ SNĚHY
nnnnnn (Občasný) - 23.2.2004 > Nevím, KDO je RUDDY, nemám s ním nic společného a VŽDY a VŠUDE publikuji pod svým vlastním jménem!!!

Na druhé straně, pokud se Ruddy jmenuje Boris (třeba Boris Novák), tak g-morrovi nelhal....
U příspěvku:Předehra nejprve/Snílci
nnnnnn (Občasný) - 16.2.2004 > Velice se mi to líbí!
U příspěvku:Vzorec Sienkiewicz
nnnnnn (Občasný) - 11.2.2004 > :-) Hmmm... rád si tu knihu připomínám :-). Ale i ta báseň je pěkná :-).
U příspěvku:Šukej mě!
nnnnnn (Občasný) - 10.2.2004 > :-))))
U příspěvku:Utnuto v ráji
nnnnnn (Občasný) - 10.2.2004 > Myslím, že je to velice dobré.
U příspěvku:VOLALA JSEM TĚ (neposlanej dopis)
nnnnnn (Občasný) - 29.1.2004 > BorisCvek> Ale asi až do květnového čísla... Na druhé straně bych o tom fakt VELMI RÁD NAPSAL.
U příspěvku:VOLALA JSEM TĚ (neposlanej dopis)
nnnnnn (Občasný) - 29.1.2004 > To je nejlepší, co jsem dosud na Totemu četl. Taková AUTENTICKÁ POEZIE (a Dante apod. byl podobně autentický!) je vrcholná poezie. A především se mi líbí, že TO NENÍ VÝLEV, je to prožité, jsou tam nuance a obsah skvěle souvisí s formou. Vynikající přesahy do nejhlubších archetypů a prožitků existence, které v té básni ŽIJÍ (a nejsou jen aluzemi nebo intelektualismem). Možná bych na to napsal recenzi do Tématu, šlo by to?
U příspěvku:Ukolébavka
nnnnnn (Občasný) - 26.1.2004 > :-)
U příspěvku:Zima ve Vysočanech
nnnnnn (Občasný) - 19.1.2004 > Takové civilní a hřejivé, poklid, blízkost... :-). Díky, Stando.
U příspěvku:Zimní sny
nnnnnn (Občasný) - 12.1.2004 > BorisCvek> Body :-)
U příspěvku:Zimní sny
nnnnnn (Občasný) - 12.1.2004 > Mně chybí slova! Překrásné!! :-) Díky, M.!!
U příspěvku:Kostel ve Strašnicích
nnnnnn (Občasný) - 3.1.2004 > Dobrá malůvka, dobrý kostel :-).
U příspěvku:Jób
nnnnnn (Občasný) - 30.12.2003 > Tohle je opravdu MOC dobré!
U příspěvku:proces
nnnnnn (Občasný) - 17.12.2003 > VELICE se mi to líbí.... jsem překvapený a nadšený!

:-)
U příspěvku:druhý
nnnnnn (Občasný) - 17.12.2003 > Rozhodně je to výborné!
U příspěvku:Odpočinek na gauči po náročné pitvě
nnnnnn (Občasný) - 14.12.2003 > Výborné! :-)
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter