Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Osedlej svůj stín...
Wlk (Občasný) - 5.8.2003 > Tak mi nezbývá nic jiného než opět děkovat za rekace :-))  Od jednoho človíčka mě to ale obzvláště těší - od Mishky, sice jí vůbec neznám, nikdy jsme se neviděli, neslyšeli ani nekomunikovali...ale její práci (myslím tu profesní) potkávám na webu často a je setsakramensky dobrá...
U příspěvku:Osedlej svůj stín...
Wlk (Občasný) - 5.8.2003 >

V tomhle vedru nějak neni síla k psaní...ale kreslit, to se ještě dá... jak jste na tom vy?

U příspěvku:kuře bylo první
Wlk (Občasný) - 5.8.2003 >

Klobouk dolů... tohle je fajnová věcička!

U příspěvku:Čtyři hladoví velmi hladoví muži...
Wlk (Občasný) - 22.7.2003 >

Je zajímavý, že to hodně lidem "něco připomíná", asi mi nezbyde nic jiného, než se mrknout na konkurenci... nemá H. Volf nějakou galerii na netu?

Jinak TO co tam leží je červ a dotiční velmi hladoví muži řeší nejen problém jestli TO sníst, ale také - KDO bude mít tu čest a na koho nic nezbyde a komu budou tím pádem chybět proteiny a bude chudinek hubnout a hubnout...

U příspěvku:Jarda zabil Leoše
Wlk (Občasný) - 22.7.2003 > Lian> 

Nojo! To vůbec neni špatnej nápad! ;-) Vemu digiťák a hurá na to, ale teď do hry vstoupil nový element - vápno to sice vzdalo, ale objevil se někdo s černý sprejem a ten dělá přes nápis šmouhy... asi to budu muset upravit ;-))

Jo... až potkám Jardu, pošlu ho na Leoše Mareše, ale nikomu to neřikejte, Jarda je děsně stydlivej a nemá rád publicitu...

U příspěvku:Dopis
Wlk (Občasný) - 18.7.2003 >

"Strom života?", nevím v té době jsem se ničím neispiroval, nebylo kde... kreslil jsem to v jedné těžké životní situaci, kdy poslání obyčejného dopisu vlastní rodině, bylo jen bláhovým snem...

Našel jsem ještě nějaké prvotinky, hodím je sem taky...

U příspěvku:Dopis
Wlk (Občasný) - 17.7.2003 > Nojo, občas kreslím, ale nikdy mě nenapadlo že se vám to bude tak líbit... vždycky jsem záviděl těm co dokázali zachytit realitu tak skvěla jako třeba některé obrázky od Cedrika ...
U příspěvku:Dopis
Wlk (Občasný) - 17.7.2003 > mefisto> 

Znám jednoho Velíška, dělal hlavně obaly i když... teď mě napadá - namaloval známýmu obraz, bylo to ale v jinym stylu. Jinak tahle "černota" mě bere víc než barvičky... stačí jen tužka, papír, dobrá muzika, dobré vínko a člověk má celý večer o zábavu postaráno ;o)

U příspěvku:Dopis
Wlk (Občasný) - 16.7.2003 > jééééé díky za to bezprostřední lidské "jéééééé"!  
U příspěvku:Dopis
Wlk (Občasný) - 16.7.2003 > mefisto> 

No teda... tak to mě vážně mrzí, že si nevzpomeneš. Docela by mě zajímalo, kdo je ten pán, co ode mě kopíruje :o)) Vzpomínej, próóósííím...

U příspěvku:Jarda zabil Leoše
Wlk (Občasný) - 15.7.2003 > peetea> Přesně tak...čekáme je na VÁS až se přidáte ...ale PŠŠŠT! je to naše tajemství! :-)))
Jinak díky za hodnocení, potěšilo...
U příspěvku:Jarda zabil Leoše
Wlk (Občasný) - 14.7.2003 > Lidičky díky za skvělé hodnocení, ale hlavně za váš čas věnovaný čtení! Jak už jsem psal předtím - vím že je to dlouhé, ale já mám prostě tak nějak všechno dlouhý ;o)) Jednu ruku, občas vedení a zákonitě - i povídky...
U příspěvku:Jarda zabil Leoše
Wlk (Občasný) - 11.7.2003 > mefisto> 

Díky za pochvaličku ;-)

Ten nápis tam vážně je už minimálně dva roky. A dokonce se dvakrát objevil znovu...divný...možná to zas až takový SF nebude...

S délkou je to vždycky problém, ale chvíli mi trvá něž se vymáčknu i když je mi jasné, že moc lidí na internetu prostě "nemá čas" číst. Chápu to a sám si vybrané články raději tisknu...není nad opravdová písmenka na skutečném papíře, ne? :-) 

 

U příspěvku:HLUBINA
Wlk (Občasný) - 11.7.2003 > Kapucín> Díky za pochvalu :-) Horká jehla to sice není, ale stejně bych to zas malinko upravil...člověk hold není NIKDY s NIČÍM spokojenej...
U příspěvku:Jen nutná věc
Wlk (Občasný) - 20.6.2003 >

No...se přiznám, že o plenéru jsem neslyšel... nojo, člověk se může učit celý život.

Jinak pravopis, to je jen otázka času - učit se, učit se, učit se! Hlavní ale je, že přemýšlíš o životě, alespoň z povídky to tak vyznívá...

U příspěvku:HLUBINA
Wlk (Občasný) - 20.6.2003 >

... tak to je přesně ono - taky bych skákal právě tam, ale zaboha nikomu nedokážu říct proč, ta  představa skočit právě směrem k hradu je prostě... PŘÍJEMNĚJŠÍ ...jako by na tom v tu chvíli ještě nějak záleželo. :o)

Hele, ale to neberte jako nejaký nabádání a doporučení - skočte si kde chcete :-)))

U příspěvku:HLUBINA
Wlk (Občasný) - 20.6.2003 > Kelly: Trefa! Tedy, skoro - napadlo mě to totiž opravdu v souvislosti s Nuselákem. Viděl jsem kdysi dokument o tomto mostu, o "skokanech" a lidech žijících pod ním. Tak absurdní to zase není - víte že skutečně skáčou převážně na západní straně mostu? Čelem k Hradčanům? Že při dlouhodobém deštivém letním počasí, kdy je dusno, vlhko a zataženo narůstá počat skokanů? Že lidé žijící pod mostem mají skutečně jakýsi šestý smysl jak vytušit že "tam nahoře" není něco v pořádku?

Lian: s logikou je to z mého pohledu těžké - kde jsem udělal logickou chybu? Možná mám problém s udržením logických pravidel v posloupnosti příběhu...nevím, ale určitě budu rád když mi to někdo řekne. Pokud ale máš na mysli nelogické chování aktérů povídky, pak si myslím, že nelogické jistě je, ale nikoli nereálné. Vždyť už jen samotný fakt existence sebevrahů odporuje veškeré logice. Kdo by se chtěl zabít? Proč proboha? Je to proti přírodě, ne?
Pokud někdo dokáže takový román dobře napsat, budu potěšen... tak kdo se do toho pustí? ;-)
U příspěvku:GAMESKA
Wlk (Občasný) - 20.6.2003 > Igracek> aaaaha! Sem to pochopil jinak, ve smyslu nakupení více špatných událostí na konci...
U příspěvku:HLUBINA
Wlk (Občasný) - 19.6.2003 > Lian> Díky moc za Tvůj čas věnovaný přečtení ...hmm...teprve teď vidím, že to děsivé přerušení by mohlo by mohlo být méně děsivější :-)) Na absurditě a nelogickém chování ale lpím. Dívat se kolem sebe a snažit se pochopit nepochopitelné jednání svých blízkých je úžasná příležitost kterou si nikdy nenechám ujít. Možná právě Ty, já, či kdokoli z čtenářů se v tuto chvíli stáváme pro své zdánlivě nelogické chování nevědomky předlohou románu nějakého neznámého autora, který tiše sedí někde opodál ...a dívá se na Tebe...
U příspěvku:Jen nutná věc
Wlk (Občasný) - 19.6.2003 > Souhlas, pravopis je horší a slovíčko "plenér" mi fakt lezlo na nervy... jako zamyšlení to je dobrý..
U příspěvku:Květen 2003 (z deníčku pana P.)
Wlk (Občasný) - 18.6.2003 >

Bravurní, lehce stravitelné a hlavně - lehké pošťouchnutí k zamyšlení...

 

U příspěvku:Nevěra
Wlk (Občasný) - 18.6.2003 >

"Jéé, tuhle ženskou znám!" - to byl můj první pocit z té milenky :-)  Je fakt dost hustá, jako ze života :-))

U příspěvku:GAMESKA
Wlk (Občasný) - 18.6.2003 > jelen> Asi jo...možná jsem ten konec vážně moc protahoval. Fakt jsem se snažil, aby tam nebylo nic nelogickýho, na tom mi dost záleželo - aby sled událostí a události samy nebyly z pohledu diváka napadnutelné. Jesltli máš chvilku, vypiš mi nelogické věci, určitě mi to bodne. Autor a čtenář často chápou jednu větu rozdílně :-(
U příspěvku:GAMESKA
Wlk (Občasný) - 17.6.2003 > Igracek> Díky za pochvalu mistře pera :-)
Ale ten "zápor"?
Mám utkvělý pocit, že dobré konce bývají jen v amerických filmech a pohádkách, které nám vyprávěla babička... v životě už to pravidlem nebývá... i přesto právě na konci vidím pro mne jednu hodne kladnou vec - snaha o nápravu vlastních chyb minulosti - SVĚDOMÍ
U příspěvku:non-arabika
Wlk (Občasný) - 13.6.2003 > Také jsem vydržel až do konce :-) Hezky a napsané,má to tempo a povídka tak nějak "žije" ...nadprůměr!
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter