Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 23.9.
Berta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kolik má kočka nohou?
kkkk (Občasný) - 5.10.2003 > Tak ty jsi mazala usi ????????????  Ze jsem si to poradne neprohledl. Tohle kdybych vedel tak ti teda petku nedam  !!!!!!!!!!    
U příspěvku:V ohradě
kkkk (Občasný) - 5.10.2003 > DiBlu> Vydis, a prave ta hlava se mi u tohoto druhu koni strasne libi. To vis, neni to zadny jezedacky tahoun.
U příspěvku:V ohradě
kkkk (Občasný) - 5.10.2003 > Vygumovat by asi sel, kdyby jsi si s tim dal hodne mravenci prace, delal to na velkem formatu, pak zpetne zmensil a vyfiltroval . Ale stoji to za to ? Nejaky stoura by to po zvetseni stejne objevil a pak - neposilas to preci do zadne souteze. Ale jestli se nepletu, tohle neni zrovna tvuj styl fotografovani. Presto to vyslo nadherne. Ostrost, barvy, kompozice... Asi jsem trosku ujety ale ja jak nemam na "outdoor" snimku modrou oblohu tak ho vyhazuju.  
U příspěvku:Prokopské údolí
kkkk (Občasný) - 4.10.2003 > jak> Samozrejme ze vzpominky jsou dulezite, ovsem pokud jde o fotografii, tak pouze pro tebe. Jakou roli mohou hrat vzpominky na Prokopske udoli u mne, ktery tam v zivote nebyl ? Vis co tim myslim, pro nezasveceneho takova fotografie nema zadny osobni emocionalni naboj, cili ji vnima podstatne jinak nezli ty a muze tak hodnotit pouze technickou ci estetickou stranku veci, coz se v tomto pripade zrovna moc nepovedlo. Cela fotka pada vlevo, barevne nijak moc prokreslena neni (coz v tomto pripade ani nejde) a esteticky - promin - pusobi dost chaotickym dojmem.
U příspěvku:V ohradě
kkkk (Občasný) - 4.10.2003 > Ale jo, pekny, jen skoda toho dratu.
U příspěvku:Červánky 2
kkkk (Občasný) - 4.10.2003 > Stale nemuzu (nechci) hodnotit, nicmene vidim jakesi zlepseni. I kdyz pouze v tom, ze poprve ma obloha zabarveni do modra.
U příspěvku:Kolik má kočka nohou?
kkkk (Občasný) - 1.10.2003 > No jestli dobre pocitam tak sest. Hezkej mutant
U příspěvku:kobylka
kkkk (Občasný) - 29.9.2003 >
U příspěvku:Po dešti 3
kkkk (Občasný) - 29.9.2003 > Cedrik> Tak nam ho prosim te prozrad ...
U příspěvku:jezek
kkkk (Občasný) - 29.9.2003 > Pekne barevne provedeni ...
U příspěvku:Nálet
kkkk (Občasný) - 29.9.2003 > Dommi> Hey, me se neomlouvej,  nehodnotis muj snimek. A i kdyby, radsi od Tebe dostanu dva "bobky" s naslednou diskusi o snimku, nez pet od padesati lidi a ticho po pesine. Tohle myslim neni aukce kde se nejlepsi snimky prodaji za velke penize, ale spis misto prave k diskusim a nazorum. Navic hodnoti pravidelne jen par lidi a nejhezci na tom je ze uz dopredu dokazes odhadnout jak se komu bude co libit a jak bude hodnotit  
U příspěvku:Nálet
kkkk (Občasný) - 28.9.2003 > Dommi> No jo, on by asi "nesplyval", kdyby ta kridla byla ostra ... jenze to nejde, vis jakou frekvenci kmitaji ? Ja taky ne, ale vim ze je to dost na to, aby to beznym aparatem zmrazit neslo.
U příspěvku:Něco pro Kelly :-)))
kkkk (Občasný) - 28.9.2003 >
U příspěvku:Nálet
kkkk (Občasný) - 28.9.2003 > Dommi> Prozrad co se ti na tom snimku (trosku) nelibi ? Me se zda dokonaly.
U příspěvku:Očička jak lampičky :o))))
kkkk (Občasný) - 28.9.2003 > To znam. Loni se tu u nas potulovalo nekolik zombie a meli uplne stejne oci. Obycejna kocka-zombice.
U příspěvku:Podzimní motiv II
kkkk (Občasný) - 28.9.2003 > To samy jako u jednicky - libi moc, jen nemam rad ten mozaikovy efect (ale to je mozna jen muj problem).
U příspěvku:Nálet
kkkk (Občasný) - 28.9.2003 > No tak tohle se Ti moc povedlo !!!
U příspěvku:ruina
kkkk (Občasný) - 28.9.2003 > Pekne zpracovane  
U příspěvku:Létající Baryk
kkkk (Občasný) - 28.9.2003 > >Kombajn, nesnaz se to komentovat, podivej se na starsi a pochopis ...
U příspěvku:Prygl
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > stanislav> Mas smysl pro humor
U příspěvku:vejir
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > katerina seda> Netvrdim ze dobra fotka se vyjadruje "pouze a jen" ostrosti (ja ostatne netvrdim nikdy nic, pouze jsem napsal svuj nazor), nicmene jista davka ostrosti je vzdy nezbytna. Kolik a co - to zalezi na celkovem charakteru snimku (a na tomhle by to melo byt alespon 60 %).   
U příspěvku:Utopený mezi paneláky
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > Anarela> Nevsazej, nemam. Nejmodernejsi kanon stale jeste prijde na neco kolem $7000, coz je cena docela slusneho auta. Stejne kdyz je to mozne, tak vetsinou pouzivam klasiku. Ale ono to neni pouze o nejlepsi kamere   
U příspěvku:Červánky
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > Ughhh...
U příspěvku:vejir
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > Nemuzu si pomoct, ale zase se mi ty okvetni listky v leve horni pulce zdaji dost neostre... 
U příspěvku:Podzimní motiv
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > Pekny detail, ale asi by se mi to vic libilo v puvodnim stavu, bez te mozaiky
U příspěvku:Blázni nemajú nárok na lásku
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > Gee, libi a moc. Jednoduche, srozumitelne, pravdive.
U příspěvku:Noha :)
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > Slapota je fajn, stacila by uplne sama o sobe na dobrou fotku. Bez te nohy by to i vydalo na par bodiku.
U příspěvku:želvák Leonardo a jeho kámoška
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > Z te rozmazanosti dost boli oci.
U příspěvku:Nohy podruhé
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > Silene neostre...svicky spatne umistene...
U příspěvku:Utopený mezi paneláky
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > OK Anarelo, tak to jeste jednou proberem, protoze me v podstate mrzi, ze se tu porad snazis a tve snimky se proste hodnotit nedaji. A neber si to spatne, ja se nesmeju, spis zkousim pomoct. Myslim ze jeden z nejvetsich prusvihu bude v tve kamere. Co to mas ? Tve fotky nevypadaji jako scanovane, ale zase si nemuzu vybavit digitalni kameru, ktera by i v tom nejprostsim uzivatelskem auto rezimu dokazala kazdy snimek tak totalne zmrsit. Muzes mi pro zacatek sdelit typ a model ? Pak muzeme pokracovat, jestli budes chtit.  
U příspěvku:Černá Bela
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > fcelkamaja> Delal jsem si srandu, muj monitor je samozrejme v poradku. A ta fialova srst neni ani spatny monitor, ani zadna hra svetel. Je to mizerna camera, spatna volba uhlu zaberu a hrozne zpracovani. Proste jsem to nechtel rict tak naplno.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter