Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 11.11.
Martin
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Černá Bela
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > fcelkamaja> Delal jsem si srandu, muj monitor je samozrejme v poradku. A ta fialova srst neni ani spatny monitor, ani zadna hra svetel. Je to mizerna camera, spatna volba uhlu zaberu a hrozne zpracovani. Proste jsem to nechtel rict tak naplno.
U příspěvku:Blesky
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Janahe> To by teda srovnat neslo - srovnas domy a spadnou ti ty lampy vlevo. Klasicka chyba, s tema svislicema uz nic nenadelas. Starsi manualni fotaky mely vymenitelne hranoly s rastrem prave kvuli tomuhle. Dne to najdes treba v zrcadlovkach od Nikonu, pocinaje N/F 80, samozrejme elektronicky. Vadi mi taky ta spina, vycistit sklo, zrcadlo nebo scanner, je to skoro na kazde skritkove fotce. Ale fotit blesky neni zase az tak uplne jednoduche, 4.
U příspěvku:stred
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Janahe> A je tam !!! Ne sice "hloubka" , ale tak 10% snimku je pekne ostrych - vsimni si tech zrnicek pylu vlevo uprostred -ci co to je - a mozna je to prach ? 
U příspěvku:Rosa
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Janahe> Me se zamlouva mnohem vic original, ten negativ pusobi hrozne neprirozene, ale na me esteticke citeni moc nedej.
U příspěvku:Černá Bela
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Anarela> Asi mas pravdu, budu muset koupit novy
U příspěvku:Rosa
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Nesouhlasim s P.i.k.o. Je to spis smutne nezne. A vlhke :)
U příspěvku:Černá Bela
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > No nevim jestli cerna, podle srsti na tele spis fialova.
U příspěvku:stred
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Ano, je jak sametova. S tou hloubkou ostrosti asi nic nedadelas, co ? Mozna vetsi odstup a pak to oriznout ?
U příspěvku:pripravena k akci
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > katerina seda> Narazil jsem na ne na "photo.net". Tak jsem si pak prosel zpetne Tve prispevky a ejhle - byly tu, ale to jsem tu zase jeste nebyl ja. Je to tak mila zlata, proti Tobe jsem tu vlastne novacek.
U příspěvku:Slézové poupě II
kkkk (Občasný) - 25.9.2003 > Tak tady ho mame - Lavatera trimestris II. A jo, libi se mi vic nez jednicka.
U příspěvku:pripravena k akci
kkkk (Občasný) - 25.9.2003 > Kdypak tu uvidim treba Tve snimky  "by the way"  nebo  "over the sea" ?
U příspěvku:Beránky II
kkkk (Občasný) - 25.9.2003 > Janahe> Kde jsem? Vetsinou pendluju mezi Ontario a Wisconsin. A mraky tu obcas taky mame, hlavne v zime, na podzim je vsak obloha vzdycky temer vymetena. Lidi uz mi tu zarive nebeskou modrou vycitaji, pry je to jak z reklamnich letaku .
U příspěvku:Slézové poupě I
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Janahe> 

Slez nebo slezovec - stejne mi to nic nerika - neznas latinsky navev ? Anglictina pro tyhle zde ne uplne obvykle rostliny pouziva spis latinu :)  Ja vim, asi bych si to mohl najit ve Webster dic.

U příspěvku:Beránky II
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 >

Libi, mozna i proto ze ja tady v zivote takove "beranky" nemuzu nafotit, z osmdesati procent tu mame ciste nebe bez jedineho mracku - zbylych dvacet procent je zatazeno a prsi. Skoda ze to nebe ze temi "beranky" je tak hnede.

U příspěvku:P5077227
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Copak to useknuti, ale proc ten silny stin ? Vlastne neni poznat jestli je to stin (od jineho svetelneho zdroje nezli Tveho blesku) nebo se jedna o "zdvojeny symbol" ?
U příspěvku:Slézové poupě I
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 >

Tve fotky se mi krome kvality libi i z jineho duvodu. Nejsem botanik a v zivote bych nepoznal ze se jedna o "slezove poupe" - to plati i u mnoha jinych Tvych snimku. Takze se od Tebe vlastne na "stara kolena" ucim. Jinak technicky to vidim maximalne za ctyri, jelikoz ocekavam "Slezove poupe II" a tudiz si nechavam nejakou rezervu.

 

U příspěvku:Lev..
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Kdyz ona vsechna ta zvirata na fotkach ze ZOO vypadaji strasne smutne (a nudne). Muzes udelat sedesat fotek a vsechny budou vypadat stejne. Proto jsem nikdy v ZOO nefotil - prijde mi to vuci tem zviratum prilis nefer - jednoduche a zbabele. To je taky duvod proc jsem ani jednou Tve posledni fotografie ze ZOO nekomentoval. Kdyby byly mozne dve hodnoceni - jedno za kvalitu a druhe za originalitu - tak z peti dam ctyri a jedna. Asi si ted spousta lidi tuka na celo - sorry, takhle to citim. 
U příspěvku:Something For Sale
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 >    Well, ma tam na prodej tak asi tricet ananasu, sedesat bananu a gallon pitne vody v kanistru - rekneme celkem $25 -pro nej mozna vydelek na dva tydny - a pro tebe tak za ctyri bodiky. To za namet. Technicky mi tam vadi (a to dost) ten stresni previs pres temer pul fotografie. Tri a pul nemuzu dat, takze za ctyri - me ta exotika moc nebere.
U příspěvku:Svícen z děčínské synagogy
kkkk (Občasný) - 23.9.2003 > Dost nepovedene.
U příspěvku:spicka
kkkk (Občasný) - 23.9.2003 > Clovece Katko, ja asi musim souhlasit s Cedrikem.
U příspěvku:cisty prupich
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Tak nevim proc Katko, ale tohle me nijak specialne nezaujalo.
U příspěvku:pozdní léto v Alpách
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Hezke. I kdyz vlevo uprostred jsou videt smouhy, asi jak jsi trochu softwarove "cistil".
U příspěvku:Slunečnice v kostce
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Ja ti nevim...ne jako klasicka fotka. Ale jako experiment - za pet, protoze jsi z asi prumerne fotky udelala neco zajimaveho.
U příspěvku:prosvicena
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Mooc povedene. Z Tvych predchozich kyticek a slunecnic se mi tohle asi libi nejvic.
U příspěvku:Little Present
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Asi je to prilis moc zblizka, ne ? Nevim, nechal bych tam trosku vic prostoru nahore i dole, aby pak spodek toho koliku nebyl tolik rozostreny. Asi jsi byl na "maximu" sveho makra ? 
U příspěvku:Takto bych se chtěl mít...:-)
kkkk (Občasný) - 19.9.2003 > skřítek> Nemuzu, nic ziveho v terrariu nechovam a ani mi znami ne.
U příspěvku:Rytmus doby
kkkk (Občasný) - 19.9.2003 > Nezlob se Anarelo, ale je pro me tezke jakkoliv tve snimky hodnotit. Asi jim nerozumim. 
U příspěvku:Cestička do polí
kkkk (Občasný) - 19.9.2003 > stanislav> Hezky jsi to napsal ...
U příspěvku:Takto bych se chtěl mít...:-)
kkkk (Občasný) - 18.9.2003 > Zase foceny prez sklo? Nemuzes pouzit manualni ostreni ?
U příspěvku:nemám náladu
kkkk (Občasný) - 18.9.2003 >

Moc zblizka. A mereni expozice bylo nastaveno na "spot" (prostredek - tady na cernou), proto ta preexponovana bila. Jesli to bylo focene automatem tak s tim nic nenadelas, pokud ne, zkus priste v podobne situaci nastavit "matrix metering" namisto "spot". K nazvu se vyjadrovat nebudu, ale jinak by to mohla byt zajimava dokumentacni fotografie.

U příspěvku:Bouganvillea
kkkk (Občasný) - 18.9.2003 > Ja bych to protahnul trosku do vysky, dole i nahore o trosicku vic prostoru.
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter