|
U příspěvku:Černá Bela |
kkkk (Občasný) - 27.9.2003 > fcelkamaja> Delal jsem si srandu, muj monitor je samozrejme v poradku. A ta fialova srst neni ani spatny monitor, ani zadna hra svetel. Je to mizerna camera, spatna volba uhlu zaberu a hrozne zpracovani. Proste jsem to nechtel rict tak naplno. |
U příspěvku:Blesky |
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Janahe> To by teda srovnat neslo - srovnas domy a spadnou ti ty lampy vlevo. Klasicka chyba, s tema svislicema uz nic nenadelas. Starsi manualni fotaky mely vymenitelne hranoly s rastrem prave kvuli tomuhle. Dne to najdes treba v zrcadlovkach od Nikonu, pocinaje N/F 80, samozrejme elektronicky. Vadi mi taky ta spina, vycistit sklo, zrcadlo nebo scanner, je to skoro na kazde skritkove fotce. Ale fotit blesky neni zase az tak uplne jednoduche, 4. |
U příspěvku:stred |
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Janahe> A je tam !!! Ne sice "hloubka" , ale tak 10% snimku je pekne ostrych - vsimni si tech zrnicek pylu vlevo uprostred -ci co to je - a mozna je to prach ? |
U příspěvku:Rosa |
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Janahe> Me se zamlouva mnohem vic original, ten negativ pusobi hrozne neprirozene, ale na me esteticke citeni moc nedej. |
U příspěvku:Černá Bela |
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Anarela> Asi mas pravdu, budu muset koupit novy |
U příspěvku:Rosa |
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Nesouhlasim s P.i.k.o. Je to spis smutne nezne. A vlhke :) |
U příspěvku:Černá Bela |
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > No nevim jestli cerna, podle srsti na tele spis fialova. |
U příspěvku:stred |
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > Ano, je jak sametova. S tou hloubkou ostrosti asi nic nedadelas, co ? Mozna vetsi odstup a pak to oriznout ? |
U příspěvku:pripravena k akci |
kkkk (Občasný) - 26.9.2003 > katerina seda> Narazil jsem na ne na "photo.net". Tak jsem si pak prosel zpetne Tve prispevky a ejhle - byly tu, ale to jsem tu zase jeste nebyl ja. Je to tak mila zlata, proti Tobe jsem tu vlastne novacek. |
U příspěvku:Slézové poupě II |
kkkk (Občasný) - 25.9.2003 > Tak tady ho mame - Lavatera trimestris II. A jo, libi se mi vic nez jednicka. |
U příspěvku:pripravena k akci |
kkkk (Občasný) - 25.9.2003 > Kdypak tu uvidim treba Tve snimky "by the way" nebo "over the sea" ? |
U příspěvku:Beránky II |
kkkk (Občasný) - 25.9.2003 > Janahe> Kde jsem? Vetsinou pendluju mezi Ontario a Wisconsin. A mraky tu obcas taky mame, hlavne v zime, na podzim je vsak obloha vzdycky temer vymetena. Lidi uz mi tu zarive nebeskou modrou vycitaji, pry je to jak z reklamnich letaku . |
U příspěvku:Slézové poupě I |
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Janahe> Slez nebo slezovec - stejne mi to nic nerika - neznas latinsky navev ? Anglictina pro tyhle zde ne uplne obvykle rostliny pouziva spis latinu :) Ja vim, asi bych si to mohl najit ve Webster dic. |
U příspěvku:Beránky II |
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Libi, mozna i proto ze ja tady v zivote takove "beranky" nemuzu nafotit, z osmdesati procent tu mame ciste nebe bez jedineho mracku - zbylych dvacet procent je zatazeno a prsi. Skoda ze to nebe ze temi "beranky" je tak hnede. |
U příspěvku:P5077227 |
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Copak to useknuti, ale proc ten silny stin ? Vlastne neni poznat jestli je to stin (od jineho svetelneho zdroje nezli Tveho blesku) nebo se jedna o "zdvojeny symbol" ? |
U příspěvku:Slézové poupě I |
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Tve fotky se mi krome kvality libi i z jineho duvodu. Nejsem botanik a v zivote bych nepoznal ze se jedna o "slezove poupe" - to plati i u mnoha jinych Tvych snimku. Takze se od Tebe vlastne na "stara kolena" ucim. Jinak technicky to vidim maximalne za ctyri, jelikoz ocekavam "Slezove poupe II" a tudiz si nechavam nejakou rezervu.
|
U příspěvku:Lev.. |
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Kdyz ona vsechna ta zvirata na fotkach ze ZOO vypadaji strasne smutne (a nudne). Muzes udelat sedesat fotek a vsechny budou vypadat stejne. Proto jsem nikdy v ZOO nefotil - prijde mi to vuci tem zviratum prilis nefer - jednoduche a zbabele. To je taky duvod proc jsem ani jednou Tve posledni fotografie ze ZOO nekomentoval. Kdyby byly mozne dve hodnoceni - jedno za kvalitu a druhe za originalitu - tak z peti dam ctyri a jedna. Asi si ted spousta lidi tuka na celo - sorry, takhle to citim. |
U příspěvku:Something For Sale |
kkkk (Občasný) - 24.9.2003 > Well, ma tam na prodej tak asi tricet ananasu, sedesat bananu a gallon pitne vody v kanistru - rekneme celkem $25 -pro nej mozna vydelek na dva tydny - a pro tebe tak za ctyri bodiky. To za namet. Technicky mi tam vadi (a to dost) ten stresni previs pres temer pul fotografie. Tri a pul nemuzu dat, takze za ctyri - me ta exotika moc nebere. |
U příspěvku:Svícen z děčínské synagogy |
kkkk (Občasný) - 23.9.2003 > Dost nepovedene. |
U příspěvku:spicka |
kkkk (Občasný) - 23.9.2003 > Clovece Katko, ja asi musim souhlasit s Cedrikem. |
U příspěvku:cisty prupich |
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Tak nevim proc Katko, ale tohle me nijak specialne nezaujalo. |
U příspěvku:pozdní léto v Alpách |
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Hezke. I kdyz vlevo uprostred jsou videt smouhy, asi jak jsi trochu softwarove "cistil". |
U příspěvku:Slunečnice v kostce |
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Ja ti nevim...ne jako klasicka fotka. Ale jako experiment - za pet, protoze jsi z asi prumerne fotky udelala neco zajimaveho. |
U příspěvku:prosvicena |
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Mooc povedene. Z Tvych predchozich kyticek a slunecnic se mi tohle asi libi nejvic. |
U příspěvku:Little Present |
kkkk (Občasný) - 21.9.2003 > Asi je to prilis moc zblizka, ne ? Nevim, nechal bych tam trosku vic prostoru nahore i dole, aby pak spodek toho koliku nebyl tolik rozostreny. Asi jsi byl na "maximu" sveho makra ? |
U příspěvku:Takto bych se chtěl mít...:-) |
kkkk (Občasný) - 19.9.2003 > skřítek> Nemuzu, nic ziveho v terrariu nechovam a ani mi znami ne. |
U příspěvku:Rytmus doby |
kkkk (Občasný) - 19.9.2003 > Nezlob se Anarelo, ale je pro me tezke jakkoliv tve snimky hodnotit. Asi jim nerozumim. |
U příspěvku:Cestička do polí |
kkkk (Občasný) - 19.9.2003 > stanislav> Hezky jsi to napsal ... |
U příspěvku:Takto bych se chtěl mít...:-) |
kkkk (Občasný) - 18.9.2003 > Zase foceny prez sklo? Nemuzes pouzit manualni ostreni ? |
U příspěvku:nemám náladu |
kkkk (Občasný) - 18.9.2003 > Moc zblizka. A mereni expozice bylo nastaveno na "spot" (prostredek - tady na cernou), proto ta preexponovana bila. Jesli to bylo focene automatem tak s tim nic nenadelas, pokud ne, zkus priste v podobne situaci nastavit "matrix metering" namisto "spot". K nazvu se vyjadrovat nebudu, ale jinak by to mohla byt zajimava dokumentacni fotografie. |
U příspěvku:Bouganvillea |
kkkk (Občasný) - 18.9.2003 > Ja bych to protahnul trosku do vysky, dole i nahore o trosicku vic prostoru. |