Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 12.6.
Antonie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Procházka uličkou
Bernie (Občasný) - 24.6.2004 > škoda, že v té uličce nikdo není. Taky bych asi volil jiný výřez.
U příspěvku:real smoker
Bernie (Občasný) - 24.6.2004 > Jojo, není nad to, si pořádně zabafat.
Ten pán, zdá se, je labužník:).
Jdu na cigáro.
U příspěvku:Kameňákova hlídka
Bernie (Občasný) - 24.6.2004 > líbí
U příspěvku:skála
Bernie (Občasný) - 24.6.2004 > aJSha> Ne, nelezu... asi bohužel. Ten den jsem si fakt přál, abych to uměl :). Ty?
U příspěvku:skála
Bernie (Občasný) - 24.6.2004 > Lucie> Nic extra zajímavého, jen poklidná neděle v Moravském Krasu:)
U příspěvku:skála
Bernie (Občasný) - 24.6.2004 > Pavel Richard> Díky.
Musel jsem hodně ubírat, aby vynikla kresba mraků.
A taky mám rád siluety:).
U příspěvku:Grrrrr...
Bernie (Občasný) - 24.6.2004 > hmmm ... tak to má sílu !
U příspěvku:emocionante #17
Bernie (Občasný) - 22.6.2004 > Lucie> Diky. Dokonala asi neni, ale libi se mi docela dost:)
U příspěvku:emocionante #17
Bernie (Občasný) - 22.6.2004 > Lucie> Fotku jsem udelal v jednom brnenskem tanecnim klubu, kde jsem se ten vecer ocitl vlastne nahodou. Nejsem zrovna typ-klubovy-tanecnik, takze jsem se nudil a fotil lidi. Probihala volba miss Kiss Hady ci ceho, vsude byla spousta Barbin a Kenu ... dobry material;).
Na fotce je DJ Nevimjaksejmenuje, tancici s hostem (na molu pro missky), ktereho si predtim vytahl z publika a svlekl z kosile i tricka. Byl to moc sympaticky cernoch a asi si tohle nedobrovolne vystoupeni neuzival uplne nejvic (dostal cernou kudrnatou paruku se slovy :"na, nasad si to na hlavu, budes Boney M").
V tu chvili byly v klubu dobre podminky pro foceni - vsude spousta koure, fajn svetlo, tak jsem to cvaknul. Vedel jsem, ze se ta fotka bude dat odpoutat od mista a casu, ve kterem byla vyfocena.

Tedy tak :)
U příspěvku:Karlův Most
Bernie (Občasný) - 18.6.2004 > not bad, bacha na to padani a je to celkem v poho ... na misto odkud jsi fotil.
U příspěvku:Nový krytý bazén koupaliště na Kraví hoře v Brně
Bernie (Občasný) - 18.6.2004 > Díky všem !
Měl jsem to štěstí, že jsem se na koupaliště dostal během dne otevřených dveří, kdy bylo uvnitř jen pár lidí a dalo se něco vyfotit. I když ... krásná dívka v plavkách na místě té paní by taky nebyla k zahození;).
Otevřeno bude od rána do večera, vstup (slyšl jsem, nevím jistě:) 40 Kč na 3 hodiny, každá další hoďka 5 Kč.
U příspěvku:..víc ví
Bernie (Občasný) - 21.2.2004 >
U příspěvku:r'n'r !
Bernie (Občasný) - 19.2.2004 > jumpman> Díky,
v Lucbáru byla fakt šílená tma a fotil jsem na dlouhý ohnisko a nejnižší clonové č., takže s dlouhým časem jsem si moc nemohl vyskakovat. Výřez ... šlo mi taky o ten nápis.
Klikni na fotku, otevře se upravená, světlejší.
B.
U příspěvku:da fíling
Bernie (Občasný) - 19.2.2004 > cholobratek> Jsem taky bubeník a taky jsem nedávno dohrál.
Viz www.fireballs.cz (moje poslední kapela, hrál jsem s nima dva roky).
Tak kdyby jsi o necem věděl ... :)).
Můžem založit duo bicmanů a dělat hrozněj hluk .)
U příspěvku:... po focení ...
Bernie (Občasný) - 19.2.2004 > jak : pravda, pozdě:). Byla to momentka, slečna si prostě lehla, já si všimnul a cvaknul. Už jsme měli padla:).
Strážce : děkuji, zima jí nebyla, asi ... :)
net., sim. : díky :)!
Mari : je to momentka. S retuší máš pravdu, nicméně si nejsem jistý výsledkem, myslím si, že by retušovaná fotka prostě nebyla lepší.
xstepan : :)
Emmet_RAY: Nesourodě? A jsi si jistý:)? Kompozice: je to momentka.
U příspěvku:Mořské dno
Bernie (Občasný) - 18.2.2004 >
U příspěvku:Hit
Bernie (Občasný) - 18.2.2004 >
U příspěvku:nuz
Bernie (Občasný) - 15.2.2004 >
U příspěvku:da fíling
Bernie (Občasný) - 14.2.2004 > cholobratek> Díky:). A s kým hraješ?
U příspěvku:více volnosti :o)
Bernie (Občasný) - 11.2.2004 >
U příspěvku:adam thema
Bernie (Občasný) - 8.2.2004 >
U příspěvku:břízy
Bernie (Občasný) - 3.2.2004 >
U příspěvku:Punk Not Is ... ?
Bernie (Občasný) - 3.2.2004 > Zajímavý slovosled v názvu ... ;)
U příspěvku:spirala
Bernie (Občasný) - 3.2.2004 >
U příspěvku:Livin' on the edge
Bernie (Občasný) - 3.2.2004 > katerina seda> Ahoj, děkuji.
Tech. kvalita fotky je opravdu slabá ... fotka vznikla v jednom brněnském klubu za plného provozu, naprosto neplánovaně. Byl jsem fotit koncert a s kamarádem a jeho přítelkyní jsme potom ještě chvíli zůstali. Sedíme, povídáme a já si najednou všimnu, že na protějším stolku leží složená židle... :).
Kolem nás byli lidé, kteří se docela bavili (obsluha třeba:), takže jsem to párkrát cvaknul a vrátili jsme se k vínu.
Foťák Canon EOS 300D, objektiv Sigma 28-70/2,8 EX.
Foceno z ruky na nějakou dvacetinu. Stativ jsem bohužel neměl.
U příspěvku:pole
Bernie (Občasný) - 30.1.2004 > Možná bych zvolil malinko jinou kompozici, ale nevermind ... . Moc pěkná fotka, já snad ještě začnu mít rád krajinky ... ;)
U příspěvku:Méďa
Bernie (Občasný) - 28.1.2004 > To je přeci úplně jasný :)!
Zhrzená dívka ukazuje chlapci Méďu poté, co objevila, že on - chlapec, říkejme mu třeba Robert - jí půl roku s tímto Méďou podváděl.
Nebohému plyšákovi v záchvatu žárlivosti utrhla jedno skleněné oko.
My vstupujeme do příběhu ve chvíli, kdy nic netušící chlípník Robert přichází domů a je konfrontován s realitou dívčina poznání a brutální pomstou, kterou slečna dotáhla k dokonalosti dvouhodinou vášnivého sexu s vysmátou blondýnou (která je v již v tuto chvíli oblečená a v ruce třímá přepis textu písně Medvídek z Bogoty do tradiční čínštiny) ... :))
U příspěvku:Ivana
Bernie (Občasný) - 28.1.2004 > Mari> Dokonce jsem ještě nastavil levou část fotky kusem černa ... ;)
U příspěvku:Ivana
Bernie (Občasný) - 28.1.2004 > pepinos> Možná, že máš pravdu, třeba to chtělo i víc světla, ale ... měl jsem jen malou stolní lampičku se zářivkou. Ten den se mi urval závěs té lampy, takže nešla pořádně postavit a namířit a musel jsem ti tak různě válet kolem - po posteli, na židli, na televizi - prostě to nebylo úplně ono. Ale foťák si nestěžoval, slečna taky ne, tak jsem cvakal :).
Máme z toho večera i vypečenější fotky, zeptám se, jestli je můžu zveřejnit ... ;)
U příspěvku:čokoládovna
Bernie (Občasný) - 15.1.2004 > Dommi> Ano, takhle jsem přišel o potěšení z čerstvého pečiva ... týden na brigádě v pekárně HEPEK v Brně ...
U příspěvku:*
Bernie (Občasný) - 15.1.2004 > To je montáž, že ?
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter