Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 1.11.
Felix
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 11.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:TOTEM NATURAL POČTVRTÉ
delikt (Občasný) - 6.5.2005 > Naty> Kujuuuuuuu!!! ´k já si du opatřit teploušškej spasáššek!!! ;)))
U příspěvku:TOTEM NATURAL POČTVRTÉ
delikt (Občasný) - 6.5.2005 > Já bych si s dovolením také vzal....
U příspěvku:děti vrženy
delikt (Občasný) - 6.5.2005 > Luk Malér> 

Chich, a bude to pak i čichový??!!!

U příspěvku:Pomiluj ny
delikt (Občasný) - 5.5.2005 >

:)

líbí se mi..

U příspěvku:všechny barvy krve
delikt (Občasný) - 5.5.2005 > Moc pěkný barviššky... Chici k moři, hned!! :) Pocit fakt moc gút..
U příspěvku:Průduchy
delikt (Občasný) - 5.5.2005 > Hmm.. tak co takhle ňákou napsat?!
U příspěvku:Make yourself at home
delikt (Občasný) - 5.5.2005 > wopi> Ale jdi, na to přece stačí mít pár alter v zásobě!!
U příspěvku:Prvomájová
delikt (Občasný) - 3.5.2005 > Mno, mám drobnou výhradu k heslu v posledním verši, ale jinak se mi docela líbí... :)
U příspěvku:děti vrženy
delikt (Občasný) - 2.5.2005 >

Zrovinka mě napadlo cosi o čitelnosti... ale netroufám si, netroufám...!

Dost se mi líbí, že cesta do pekel de pěkně nahoru.

Škoda, že se to nehejbá a nejni k tomu zvuk. Já vim, nejni ten.. jakvonseto..

 

U příspěvku:d.tuin.the.end
delikt (Občasný) - 22.2.2005 > Dost dobrý.. :)
U příspěvku:Sníh .... no jo, ale co když začne tát
delikt (Občasný) - 8.2.2005 > Takto Mozzila godzila skousla a je to dóst gút!!!
Jen by se mi asi víc líbilo, kdyby to šlo jen jednou, ne dokolečkadokola, ale jináč.. Zvuk výbornej, přednes - olala!.. vobrázek dobrej - jen sem ho už někde viděla.. Grafika docela jo..
Celkově 5+++ ;)
U příspěvku:Cyráno Cyráno
delikt (Občasný) - 8.2.2005 > No, esis myslel holku cennou, tak docela gút, obzvl. hezkej šedivej placatej... :))
Jo, asi takňák vim o čem to je...;))
U příspěvku:Ptáci
delikt (Občasný) - 31.12.2004 > :)) jak z kampaně "Věci budou vypadat jinak...." ;) šupáci, neukradli ti nápad?! :)
U příspěvku:Tatry '01
delikt (Občasný) - 3.12.2004 > Jaja... vona je to vůůůbec zdařilá kolekce, tadlencta Absolut Té!! :)) a tohle je bomba i na tý prastarý 15"... ;)
Absolut 5!
U příspěvku:NESMÍŘENÁ
delikt (Občasný) - 10.11.2004 >

z nostalgie ztuhlé po osvětě.. jsem ráda, žes to vytáh.. :))

remix (nebo jaktokdopojme) se ani nepokouším kritizovat, rozebírat, soudit aniž jinak propátrávat... ale asi se mi docela líbí to tudum tudum.. :))

U příspěvku:Podzim 2004
delikt (Občasný) - 10.11.2004 > Mishka> taxem přemejšlela.. a přemejšlela... a... a uštomám!!!! Mishku Davida!!!! ;)))
U příspěvku:Podzim 2004
delikt (Občasný) - 9.11.2004 > Mishka> 

pruhy nechat, to že se nelíběj ausgrechnet mně, neznamená, že se většině ostatních pozvaných zamlouvat nebudou!! ;)))

ale teď´s mě ranila!!! Párky bez Sagiho??!! Ó hrůůůůzo!!!!! :))) na brulise ani klecana neska nikoho nedostaneš... :))) mně by stačila ta grafika.... :))

U příspěvku:Podzim 2004
delikt (Občasný) - 9.11.2004 > Mishka> 

no, geniální bych neřekla, ale fakt dost povedená.. no, taky to bylo zadarmo, žejo, teda ten film... :)) ale dobrý je, že si ty lidi dodneška tu pozvánku pamatujou.. :))

a na tu Tvoji párty - kdybych dostala tuhle pozvánku, jestli jít nebo nejít bych rozvažovala jen kvůli těm pruhům... ;))) jinak mám jasno! :))

U příspěvku:Podzim 2004
delikt (Občasný) - 9.11.2004 > Mishka> no, víš, ona to neni taková sranda.. řekla bych, že grafické zpracování obálky a pozvánky velmi často rozhoduje o tom, a často je jediným rozhodujícím faktorem, jestli se akce adresát zúčastní, nebo ne... :) pár podzimních už jsem klájošům kdysi posílala.. jednu si pamatujou všichni dodnes, pozvánka na promítání (předpremiérové) filmu Podzim v New Yorku.. a neměli jsme je pak kam dát, pronajali jsme si malý kino na to, kolik lidí nakonec přišlo.. ;))) a mohla za to ta pozvánka, nic proti filmu, ale že by to byl takovej trhák... :)
U příspěvku:Malicherný spěch o čtvrté
delikt (Občasný) - 9.11.2004 > Kdyby tam nebyl ten člověk, bylo by to jak z kampaně "Věci budou vypadat jinak...." :))
U příspěvku:Podzim 2004
delikt (Občasný) - 9.11.2004 > líbilo by se mi to třeba jako 2 strany pozvánky na nějakou podzimní záležitost.. až na ty bílý čáry.. :)
U příspěvku:Í-Tý
delikt (Občasný) - 9.11.2004 >

:))

U příspěvku:V tlamičce
delikt (Občasný) - 8.11.2004 > noa> dyk tam žádný nemáš!! :)))
U příspěvku:PROHIBITION
delikt (Občasný) - 8.11.2004 > hajka> no, tak to je teda moc dobře, že už nepiješ!!! :)))
U příspěvku:Proč mně sere to, co mně sere.
delikt (Občasný) - 8.11.2004 > mně se to docela líbí takhle ve zkratce.. Jen houšť a větší lopaty!! :))
U příspěvku:Somewhere, Sometime, Under the Moon
delikt (Občasný) - 8.11.2004 > tomash> 

 ... !!!

()

U příspěvku:RÁNA
delikt (Občasný) - 8.11.2004 > Emmet_RAY> 

blbost to nebyla, páč to stejně každej pozná, že tadle nejni ze stejnýho šupliku jako zakloktejkokot... ;)

a sem pouze napsala, že se mi ty "neopracovaný" (nepropracovaný nepřemletý neumělohnotný blablablablabla..) líběj víc, no.. :)) 

U příspěvku:RÁNA
delikt (Občasný) - 8.11.2004 > Nojo.. asi nemám k těmhle propracovanejm věcem prostě vztah.. :)
U příspěvku:V tlamičce
delikt (Občasný) - 7.11.2004 > Za filoŽofii!!
U příspěvku:Kalais: erotická tíže.
delikt (Občasný) - 7.11.2004 > Bomba. foto i (i? obzvlášť!) báseň....
U příspěvku:malý výlet do nebe.
delikt (Občasný) - 7.11.2004 >

1. sločka je vunderbár....! pak už se mi tak moc neto.. ale ten začátek - !!!

  <<< předchozí 
11.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter