Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 18.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dušan
delikt (Občasný) - 27.7.2004 > Dušanovi se může hlavou honit cokoli, od velkýho prádla, po velkýho paňáka.. :)) Ale že se mu hlavou něco prohání, to teda jasný je!! :))) Ten je taky bezva, i když Pepan zůstává mým fávem!
U příspěvku:Hele ... brácha!
delikt (Občasný) - 22.7.2004 >

Hmmm.. mně to zas v náhledu přišlo jako balíky slámy (nebo něčeho) na poli... :))

A po otevření mi to taky přišlo jako náboje... :)) Skoro mi přijde škoda to takhle specifikovat.. A jelikož to není aranžované, ale výtvor přírody, je to o to lepší.. Skoro fotka do kvízu!

U příspěvku:Kde končí Praha ... a zhluboka se nadechni!
delikt (Občasný) - 20.7.2004 > Majstri holanďané?! :)) Moc pěkně udělaná pohlednice, fotka na pucle nebo jako wallpaper..
U příspěvku:Jesle
delikt (Občasný) - 20.7.2004 > MPosp> já je taky mám... :)) ale s nedostatečnym vybavenim to nevylezlo nic moc..  tahle by si zasloužila děťule voklopit.. technicky je takmer dokonalá, aber timhle provedením sušší.. :)
U příspěvku:Jesle
delikt (Občasný) - 20.7.2004 > Nezkoušels to o 90° posunout? :)
U příspěvku:Kdybyste, holky, zabloudily...
delikt (Občasný) - 20.7.2004 > Mishka> 

O moc.. :)

Nápad výbornej, škoda, že provedení se moc nevyvedlo.. Selaví.. :)

U příspěvku:Kdybyste, holky, zabloudily...
delikt (Občasný) - 17.7.2004 >

Vtipný.. :)

A co zkusit název česky?! ;) (kdyby jste?!!)

U příspěvku:Připevněný
delikt (Občasný) - 16.7.2004 > :) líbí se mi. (většinou..:)
U příspěvku:XxX
delikt (Občasný) - 16.7.2004 > hmmm.. líbí se mi červená linka.. vlasy možná sou sexy (fak nedokážu posoudit! :).. ále po shlédnutí jiných tvých mě tadle nedostane! :) (to je jakože vobdiv, velkej, ke tvým výtvorům..)
U příspěvku:click
delikt (Občasný) - 16.7.2004 >

4620, muj favorit!!!! :))

Výborný..

U příspěvku:teens
delikt (Občasný) - 16.7.2004 > Pražskej kauboj a telefounlajn sou mi nějak bližší.. teda oprava, přijdou mi naprosto vynikající....!!! :)
U příspěvku:Praha, 2004
delikt (Občasný) - 16.7.2004 >

Týjo, tadle se mi líbí čim dál tim víc... a tu bych si na zeď taky dala.. kromě Absolut AMS... :))

Du si ji uložit, další body a déčko mi ta bestyje nedovolí!

U příspěvku:Zeď s ptákem
delikt (Občasný) - 16.7.2004 > Minerva> 

A tuhle, tu by sis jako na ZEĎ pověsila??!!!

Já teda ne e.. :)))

A přesto mi přijde dóóóst dobrá....:))))

U příspěvku:Vlčí máky
delikt (Občasný) - 16.7.2004 > MPosp> Svlečna mě teda fák nenapadla..!!!
U příspěvku:Vlčí máky
delikt (Občasný) - 16.7.2004 > MPosp> 

no... celkem neni zač.. sem ani nechtěla psát, ale jelikož sem byla včera tak moudrá, tak...

Zkusila jsem si představit místo Lucky objekt jiný - a možná to je ta správná cesta.. :)))

U příspěvku:Vlčí máky
delikt (Občasný) - 16.7.2004 >

Tak teda tady fák nevimm.. vůbec nevim, jestli se mi to líbí nebo ne.. spíš mě tahle asi nějak úplně míjí...  Jo Pepan nebo brouci, to je jiný kafe - tam mám jasno...!

Jo, a s tim ostřenim krajinek do ostrosti skrznaskrz (viz pozn. aut. výše) - to je asi nejspíš to, co mi tam kapánek va.. :))

U příspěvku:Zimní II.
delikt (Občasný) - 16.7.2004 > Brrrrr!!! Zzzzzimma!!!
U příspěvku:Ochrana
delikt (Občasný) - 16.7.2004 > Myslím, že by se dalo velmi dobře prodat life pojišťovnám.. :) Moc zdařilá.. ale působí na mě podobně jako na Zirael - aranžovaná, jakoby "na zakázku".. i když to tak velmi pravděpodobně není..
U příspěvku:Co je to v kapce?
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> tak mi pak prosím pošli jedno malilinkaté upozorněníčko, páč mě to fakt zajímá... :)
U příspěvku:Pepan
delikt (Občasný) - 15.7.2004 >

Kurňa, kde sem ztratila doporučení??!!

Nové míče!!

U příspěvku:Co je to v kapce?
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> 

SVATÁ prauda, o těch nůžkách... :))) Sem zvědaff.. Kdybys našel, dáš ji tam jako 2. verzi po kliknutí??

U příspěvku:"Romanťyka"
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > BlueSky> křesla už asi přiložili..  Ale míň je v tomhle případě urkitě víc.. :)) Harmónie s přírodou...ta teda.. Obzvlášť jestli ta židle je "proch...", jak zde již bylo asociováno... :)))))
U příspěvku:"Romanťyka"
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > !! Tak my nehodnotíme.. ale skupinka je to moc pěkná!! :)))
U příspěvku:Černé jezero - podzimní
delikt (Občasný) - 15.7.2004 >

Tohle sem třeba měla na mysli tím "pěkná pohlednice"

Líbí se mi.. Přijde mi jako stvořená pro pucle...

Jenže.. tou dokonalou ostrostí mi přijde prostě statická, jediná živá je tam ta voděnka.. Jestli to je záměr, tak dokonale provedenej..

U příspěvku:Co je to v kapce?
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> 

Škoda škoda škoda.. páč ono to může na tý vobražofce vypadat pak jináč, než si člověk z displeje myslel.. :)

Abys rozuměl - neodsuzuju "temno a pusto" nalevo, jen by mě zajímalo, jestli bys nevybral ještě lepší, kdybys měl s odstupem tu možnost.. :)

U příspěvku:Pepan
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> Jaja.. aber.. makro nemakro, líbí nelíbí, Pepan je Pepan.. "Živej"..
U příspěvku:Co je to v kapce?
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> 

!!! Čéééérrrvv, brrrrr!!!!

Hele, nemáš ji víckrát, tuhlenctu kapici, ve víc verzích??

U příspěvku:Co je to v kapce?
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > TAHLE makrovitá se mi zrovna líbí... ty světýlka... žádnej brouk široko daleko...
U příspěvku:Pepan
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> 

hele, třebas tohle...

http://www.totem.cz/enda1.php?a=49925

se mi líbí docela dost poměrně.. z makra...

U příspěvku:Pepan
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> 

Ajvaj, dem zpátky do lesů a do strání??

Ale dyk já se taky kochám přírodninama... ale ty zviřátka, a zrovinka hmyzí - fak neni muj .. Mluvím o makru teda.. Kytičky eště, a pak neidentifikovatelno, ale broučci a inší - přijdou mi fakt všichni jako do encyklopedie... Ale dyť je to pěkný, že se nám líběj a bavěj nás jiný věci, ne?! :)) A navíc to nikomu ani nevymlouvám, ani nehanim, žejo.. :))

U příspěvku:Pepan
delikt (Občasný) - 15.7.2004 > MPosp> 

Neřikala studený, řikala že mi přijdou pěkný, ale neživý.. důležitý tam je to "mi přijdou" , ne že "jsou"...

zviřátka z říše hmyzu - a zviřátka vůbec - to je to, co zas vůbec nemusim já.. :)) páč.. nafocený sou moc pěkně, jako do encyklopedie.. ale.. :)) Ty tvoji lidi, ty mi přijdou naopak takoví kontrastně "živý"... ;) a tenhle obzvlášť

  <<< předchozí 
18.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter