Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 1.11.
Felix
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:český les - zombie ples
delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> Héle, teď sem se dívala na literru, a tam to ten černej okraj nahoře nemá, a je to tak o moc, MOC!! lepčí...
U příspěvku:český les - zombie ples
delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> hej, a na to o tom černym nahoře mi neodpovíš? Japa to teda je???
U příspěvku:český les - zombie ples
delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> no mně už teď taky, ale fakt to nešlo.. no nic.....apoštole :))))))))) jééé, to se mi zalíbilo....:))))))
U příspěvku:český les - zombie ples
delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Hmm, tak teď nevim, páč teď mi to do konce dojelo.. Ale předtim v práci urkitě ne e.
U příspěvku:český les - zombie ples
delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> 

FUUUUUUUUUUUUUUJ, básníku!!!!!!!

Slušný školy určitě nezačínali, ale začínaly!!! A prázdniny nikdá nebyli, ale vždycky byly!!!!!!! Blebleble!!

Jo, a zrušit loop dokážu taky, apoštole, jenže se ti to zastaví někde uprostřed a text se nevobjeví celej, víme?! proto mušíme čekat, až tam celej bude.. když si to třeba chceme celý přečíst... Třeba.

U příspěvku:český les - zombie ples
delikt (Občasný) - 5.9.2005 >

Ňák sem vůůbec nepojala smysl toho černýho nahoře - esi to má jako bejt stín minulosti, tak tam sou už trocha zbytečný stíny mříží, ne e?

Chich, apoštole!

U příspěvku:český les - zombie ples
delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> to je pravda, že uspěchal - spěchá to moooooc rychle.. A do konce prázdnin si to sténě nestih, páč prázdnin konec byl esi se nemejlim 31.8. ve 24:00:00  
U příspěvku:61824
delikt (Občasný) - 4.9.2005 > ... hmm, trocha inspirace Tonem Stanem?? Pěkná.. Ty gatě sou super, ručička se mi krapet nelíbí - ne gesto, ale ruka - ale celkově mi přijde velmi zdařilá..
U příspěvku:český les - zombie ples
delikt (Občasný) - 2.9.2005 >

Viz Mika, já sem čekala několikrát dokola, než sem si to zastavila ve správnej okamžik, a bylo to STRAŠNĚ pekelný (ty akustický vjemy! :))

Hmmmm, autor nemá zájem o hlubší kritiku???!!! Fm fm...

U příspěvku:Hlezno
delikt (Občasný) - 2.9.2005 >

.. asi ho tobolí... :)))))

Mef: zvuko.... obzvlášť! :)

U příspěvku:Sušení pod parou
delikt (Občasný) - 2.9.2005 > Jo!!
U příspěvku:Kejvadlo svět nespasí
delikt (Občasný) - 30.8.2005 > Max Bubakoff> to si pamatuješ blbě!! vo vánocích se slipy nemaj zasírat, ale měnit!! ;))))
U příspěvku:Kejvadlo svět nespasí
delikt (Občasný) - 30.8.2005 > Luk Malér> noooo... zas takový marketinkový terno to teda nejni, neříct dopředu termit rilísu novýho produktu... :)))))
U příspěvku:Zvonky z pekla
delikt (Občasný) - 29.8.2005 > Joe Black> ... noooo... nebo spíš... kamarádko?! ;)))
U příspěvku:Zvonky z pekla
delikt (Občasný) - 29.8.2005 > Joe Black> ...na stříbře dodané?? tak to jsi první.. :)))
U příspěvku:Kejvadlo svět nespasí
delikt (Občasný) - 29.8.2005 > Luk Malér> jo aháá... máš technikls, né hlavu bez nápadů!!  :))) tak to jo.. Taxi to spraf, né??!! ;))) ti poradim, to já umim!!! :))))
U příspěvku:Kejvadlo svět nespasí
delikt (Občasný) - 29.8.2005 > Luk Malér> 

zas bez hejblátek - moc byste se namlsali - ale do konce prázdnin - snad něco......

(to tu visí v proloku, vlku!!! :)))

U příspěvku:Kejvadlo svět nespasí
delikt (Občasný) - 29.8.2005 > No, konec prázdnin za rohem, a ty?? Nic! Vlk taky sliboval!!! :))
U příspěvku:1 /2/ 3 4 5 6
delikt (Občasný) - 27.8.2005 > Dost dobrý.. Já tyhle technický věci zase miliju moc. A tahle položená šachta je báječná.
U příspěvku:Proč už za mnou ten van Gogh nechodí
delikt (Občasný) - 26.8.2005 >

Tak já ti nevim.. nějak mi z toho nekouká ta děvka... :)

Nelíbí se mi v kapesníku do balíku, a eště k tomu úhledně motané... Pak už se mi to skoro líbí, nejlepší ze všeho mi přijde poslední trojverší, to je dost dobrý.. Tak asi tak.

U příspěvku:kime kime
delikt (Občasný) - 18.8.2005 > nojó, ale to je nesmíš přecházet durch o víkendu!!! ;)) Jo, už sem tam dlouho nebyla, sákriš... A jela bych!! A hned! :)
U příspěvku:kime kime
delikt (Občasný) - 17.8.2005 > tomash> nooooooo... jaxe to vezme... kočku sem teď jednu zachánila od jisté smrti přes její značnou nevůli a rvavost a cepín vhodně umístit (např. do něčí hlavičky,joj!) bych asi také svedla... Ale tos asi na mysli neměl, což?! :))) Já ty hory už tak spíš jako procházkou, max Tatry a podobný kopečky pro dědečky... ;))
U příspěvku:kime kime
delikt (Občasný) - 15.8.2005 > Héééle.. S tim musíkem je to bomba.. :) bez něj sou tyhle rozpli - obrázky na muj skrín moc veliký (jakože se na ně musim dívat zdálky, jinak mě bolej očička).. ale nálada teda výborná.. Sem si zas prošla svoje oblíbené mlýny (btw kde jsou ty elektrárenský, co?!), absolut pleso, flexaretu a Síííííí... a Eternal... a vůbec. Jo, zas sem se pokochala, fakt báječná nálada, nostalgicko-romanticko-vzpomínkovo-snivá.. Dík!
U příspěvku:Slzy jsou jen voda
delikt (Občasný) - 15.8.2005 > xylofon> hmmm, no, driftující kry by todle veledílo eště dodělaly teda... :))))) Dák!
U příspěvku:Hadi mezi námi
delikt (Občasný) - 10.8.2005 > xylofon> Prdlajs koule, asopň jedna že se líbí, vywoe!! :)))
U příspěvku:Hadi mezi námi
delikt (Občasný) - 10.8.2005 > xylofon> 

No, konečně, aspoň jedna!! :))))

a bejt tam muší, aj po tý době mi tam příde jakože tam patří, kulivá předělu a tak.

U příspěvku:Slzy jsou jen voda
delikt (Občasný) - 10.8.2005 > xylofon> 

Ok ok. Nebo Ko ko?! buhehe!

U příspěvku:Velká říjnová
delikt (Občasný) - 10.8.2005 > xylofon> To ja tááááák dáááááávno, todlencto.. Fakt kualitní kósek poetry teda, dyž to tak po sobě čtu!! :))))
U příspěvku:Potisícíprvé
delikt (Občasný) - 10.8.2005 > xylofon> !!! To je (téměř) genyjální myšlénka!
U příspěvku:Hey, stupid!
delikt (Občasný) - 10.8.2005 > xylofon> Ne é, bych volala Hey stoopid! :)) ()
U příspěvku:kime kime
delikt (Občasný) - 5.8.2005 > ...že jo?! :)))
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter