Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 16.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nebe dva /pranostikum/
Lyryk (Občasný) - 2.3.2008 > .)
U příspěvku:Líbání nohou
Lyryk (Občasný) - 2.3.2008 > .))
U příspěvku:Knihstí
Lyryk (Občasný) - 2.3.2008 > .))
U příspěvku:Anonymně osobitých tvarů
Lyryk (Občasný) - 2.3.2008 > čekání nedoslýchá
U příspěvku:najdu
Lyryk (Občasný) - 2.3.2008 >
U příspěvku:jen tak...
Lyryk (Občasný) - 2.3.2008 > pěkný, tady zatím nedoceněný; Velbloudy venčit líně...
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 2.3.2008 > ztratila> Ale uvědomuješ si, autore, že čím dál víc potvrzuješ ten dojem, že tu už skoro měsíc pitváš jednu svou soukromou ukřivděnost? Že ti nejde o žádná čtení ani servery, ale o tuhle malichernost?

//milá unfair lady, taky se doznávám, že jsem kopal tunel z Prahy do Bombaje a řadu dalších neplech, za které bych samozřejmě měl být popraven; na svoji obhajobu bych uvedl snad jen to, že po dvou dnech tenhle příspěvek zmizel z hlavní stránky, nikdo mi pod něj nemusel nic napsat, ale když už, nemusel jsem být tak nehorázně slušný, abych téměř všem odpověděl; jistě jen další důvod k zastřelení, tak pal...
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 1.3.2008 > Ondrej Kern> Lyryku, to nebyl podraz.
//podraz to byl;

Jakubovo řešení bylo nejlepší možné.
//nebylo, neobsahovalo totiž základ slušnosti, tj. informovat někoho předem, domluvit se apod.

Uvědom si, že vedle těch tvých velkých řečí o demokracii (která ovšem v tomhle případě vážně a bez urážky zavání egocentrismem) to celé mělo ještě obyčejný ráz obyčejné lidské slušnosti. Děžinský byl prostě "host" a vždycky host požívá trošku jiného respektu ("váhy") než domácí.
//pokud je "host" na čtení Totemu, má svoji vymezenou polovinu, to je velice slušné; průběh onoho večírku prostě nebyl čtením Totemu, ale soukromou akcí, která se jako čtení Totemu tvářila;

Servilnost je něco trochu jiného.
//co je podle tebe tedy servilnost; nakonec píšeš "trochu", takže celý postoj byl zřejmě velmi blízko uvedenému významu;

Jakub číst nechtěl, Swedish taky ne, ani Ariel, ani já. Ani nikdo další kromě tebe. A navíc: když si posloužím tvým slovníkem, tak jsi byl vlastně přehlasován. Jako jediný autor, který chtěl číst, ses prostě proti většině neprosadil. To není žádný porušování "demokracie", skoro bych řekl, že naopak.
//tohle je tedy velmi zvrácený pohled na věc i na demokracii .)))) jak jsem mohl být přehlasován, když jsem nedostal ani možnost se vyjádřit, něco navrhnout a ani jsem nebyl vyzván k hlasování; vůbec není pravda, že jsem byl jediný, kdo chtěl číst, to jste nemohli vědět, protože na závěr bloku čtení autorů se měl cit-i-zen zeptat: a je tu ještě někdo, kdo chce něco přečíst? tomu se říká otevřenost, s tímto otevřením se tato čtení zakládala a vy jste zcela bez rozmyslu zrušili cosi křehkého, co už nebudete schopni nikdy napravit; uzavřeli jste čtení do plochých úmyslů pohodlnosti vlastního ega;

A ohledy by se na tebe v tomhle světle měly brát ve chvíli, když budeš sociální případ/sociálně slabý atp., což nejsi. Takže máš jen obyčejnou smůlu. Ale demokratickou :D
//ohledy se musí brát v každé chvíli na každého, přinejmenším by se měly brát, je-li to jen trochu možné - a zde to možné bylo, jenom se nechtělo; nejsme snad ve fašistické nebo komunistické diktatuře (i když o komunálně pitomém diktátorství není již pochyb); říkat porušování pravidel slušnosti a samoděržavné likvidaci tradic demokracie (otevřenosti) je zvrácenost kloubená s pitomostí .))

můžeš si namlouvat cokoliv, ale v této diskuzi ses k nadutosti přihlásil trváním na "správnosti" omylu; zlikvidovat otevřenost nějakého systému v zájmu neexistující nutnosti je prostě servilita vůči nerovnému partnerství; jednou, až to sám prožiješ na té smolné straně, mi dáš za pravdu, dneska si s klidem uplivni a zapomeň na to, jsi přece víc, než bůh a musíš tedy všechno vědět nejlíp .))) jinak bys nepřežil ani týden...
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 29.2.2008 > g morr> to mám teda blbý, protože já si vážím každého, i tebe .) snad to nějak přežiju;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 29.2.2008 > Ondrej Kern> díky, že to takhle na rovinu píšeš; cítil jsem v tom podraz, přímý úmysl, cit-i-zen sice tvrdil, že na možnost mého čtení vůbec nepomyslel, ale ty to dostatečně vysvětluješ; dobře jste mne sice obelhali, ale s vaničkou jste vylili i dítě:

Autor totemu na čteních nemá stejnou "váhu" jako host.

nevážíte si a nerozeznáváte sami sebe, potom je snadné nevážit si a nerozeznat nikoho; a nebuď naivní, lyryk to naopak chápe velmi dobře, a jeho poukazování na servilnost vůči "světu velké literatury" tím dostává plnou oprávněnost a aktuálnost;
U příspěvku:úzce
Lyryk (Občasný) - 29.2.2008 > v první strofě bych identifikoval srdce v úzkosti, ale pak se reference ztrácí v akvarelové skvrně; snad modřina po výronu krve;
U příspěvku:V cibulkách (o domku)
Lyryk (Občasný) - 26.2.2008 > poutky kalhot protažený úhoř
U příspěvku:Ozvěny, zázněje a vodotisky
Lyryk (Občasný) - 24.2.2008 > ze světlíků ještě doutná tma

Na ramenou jitra
U příspěvku:bumerang ke smíchu
Lyryk (Občasný) - 22.2.2008 > .))
U příspěvku:Na řece
Lyryk (Občasný) - 22.2.2008 > a to já tě z ničeho nepodezírám .)
U příspěvku:Nesvázal ani nerozřezal
Lyryk (Občasný) - 22.2.2008 > to vás není hodno> .)) no víš co, třeba jsem židbolševické hovado, libovolné hovado, prostě hovado bez jakékoliv ceny tvé nejvyšší rasy, ideového hubitele hovad .))) netuším, jak můžeš s takovým hovadem být současně solidární a zároveň tak někoho nazývat; to je nemoc tvých bezhranic; nevíš, co říkáš, řekneš stejně snadno báseň je zboží, a stejně snadno "jsem solidární" (ačkoliv pochybuji o tom, že pokud jen projevíš pozornost, není to podle mne solidarita);

solidarita se projevuje v empatickém dialogu, ve tvém dialogu je však eskalační rozbuška, která dialog sráží na silácky jednostranný řev potenciovaný nějakou tajnou nevyřčenou pravdou (zřejmě myšlenkového bicepsu);

čtenář jistě může křičet, že to chce jinak pokud si nakoupil a zaplatil, ale tady je to jen osobní teror, vytahování se, zastrašování, sprostá osobní exhibice; neboť sem autor přichází s důvěrou a zdarma předkládá své (objektivně bezcenné) artefakty; zaslouží si za to alespoň elementární základ slušnosti -> nebýt jen hovado na konfiskovaném zboží; diktát vnímatele je neodůvodněná a neoprávněná konfiskace arteficiálního významu, a to: jeho redukcí na služebný nástroj; .)
U příspěvku:Nesvázal ani nerozřezal
Lyryk (Občasný) - 22.2.2008 > to vás není hodno> zcela kategoricky protestuju proti kapitalistickému čtení .)) a přimlouvám se za čtení všelidské;

dokonce i kapitalističtí svatí otcové, analytičtí a pozitivističtí filozofové uznávají, že neexistuje spolehlivá možnost úplného přenosu textu z jedné mysli do druhé; (namátkou: Wittgenstein - jazykové hry, Godel - matematické věty o neúplnosti, Quine - nemožnost úplného logického přepisu přirozeného jazyka)

pokud redukuješ text básně na zboží a voláš po kapitalistickém vztahu, je to jen nietzscheovský projev hrubé vůle k moci, pojaté jako moc nad druhými; redukce, kterou se nám pokouší nařídit globalismus, který se jinak nikdy neujme nekontrolovaně své kýžené moci redukuje a převádí na zboží objekt úplně všechno; podle mne to je skrytý náběh (a návrat) k fašismu, neboť za tenkou hranicí redukce leží velmi blízko nutnost likvidace nekapitalistického nepřítele - utopisty, básníka, vizionáře; aniž bych tě podezříval z vědomého spění k fašismu, přesto považuji za nezbytné tě na tuto skrytou možnost upozornit; ty třeba napíšeš veselé a dobromyslné "vybuč ho!", ale někdo jiný za chvíli podle tebou vytyčeného počátku nařídí: "odvez ho do lesa a zastřel";

vztah vnímatele a tvůrce uměleckého vyjádření není a nemůž být kapitalistický, rozhodně ne tady, kde za čtení autorovi nic neplatíš, to je zcela absurdní, ničivé a pouze degradující; domyšleno do důsledku, by tvoje pojetí znamenalo, že by třeba kapitalistický student měl vybučet nepohodlného profesora matematiky, protože mu jeho těžká, složitá, náročná výroková logika nevoní; voláš skutečně: "zrušme složité věci"?

kapitalistické čtení si uzurpuje apriorní právo nebýt ze svého úzce redukovaného zájmu ani náznakem solidární s druhým; jenomže bez solidarity s druhým by za chvíli neexistoval žádný kapitalismus; a to vás není hodno .)))
U příspěvku:dočasu
Lyryk (Občasný) - 22.2.2008 > ke mně promlouvá .)
U příspěvku:etapy
Lyryk (Občasný) - 21.2.2008 > na mne příliš efektní hra;
U příspěvku:na kalendáři jí nechte léto
Lyryk (Občasný) - 21.2.2008 > silný závěr
U příspěvku:ulita
Lyryk (Občasný) - 21.2.2008 > ono chytit na chvíli
a být
je víc

než se nikdy nepokoušet



pustit

///já jaksi úplně nesouhlasím, stavět okamžik proti věrnosti...; ale asi si to špatně vysvětluju;
U příspěvku:Vychýlení
Lyryk (Občasný) - 18.2.2008 > chytám na poslední chvíli
položit se do úst

//zvláštní vazba, mírně násilná .) ale jinak bezva
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 14.2.2008 > zase zkrvák> přece bys nechtěl od legendy, aby o sobě psala negativně .))) na to je tu dostatek jiných;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 14.2.2008 > ztratila> Dobrá, čistě pro zajímavost. Čtení která jsem pořádal byla založena v základu jinak, než na Totemu. Zpočátku jsem získával souhlasy autorů ke čtení jejich děl, posléze si autoři četli sami, pokud dorazili. S programem jsem nikdy problém neměl, protože jsem si zajistil od autorů alespoň souhlas a četl jejich díla sám (nebo s asistencí dívčího hlasu). Návštěvnost stále klesala, i když podléhala i překvapivým výkyvům v náhlém zvýšení zájmu, třeba když jsem četl opakovaně chroustjazze. Mimochodem mi nečinilo číst s chutí chroustjazze, ačkoliv jinak jsme spolu více méně buď na rovině kontroverzní maximálně na rovině příměří. Faktem je, že skupina skalních návštěvníků čtení dlouho držela nad vodou, ale těch čtení se dnes nabízí nesrovnatelně víc, než třeba před třemi pěti lety. V každém případě se několikrát ověřilo, že návšetěvnost se dá slušně naplnit, pokud se promotér akce postará osobními maily a několikrát lidi osobně pozve, lidi zapomínají a upoutávky často ignorují jako obtížnou reklamu. Mockrát se mi stalo po čtení, že se mi několik lidí omlouval, že zapomněli kdy to je.

Jinak obecně k situaci na serverech snad jediné. V takovém množství různorodých lidí se bez kontroverzí nedá udělat vůbec nic. Vždycky někdo křičí, že cokoliv se dělá tak špatně. Na druhé straně, když se pár lidí konfliktu nebojí, funguje to. Kontroverzní témata vzrušují a přitahují pozornost obecně. Přitáhnout lidi k akci znamená být sám hyperaktivní a mít na to nějaké peníze, ty mně už definitivně došly .)

Možná nevíš, že jsem od mládí fungoval v různých divadelních souborech, odtud je můj požadavek na profesní kázeň nadměrně rozvinutý. Za celou dráhu svého působení jsem programově nevzdal jediné představení. Kdysi jsme dokonce při předvádění hry Akt od "cimrmanů" přišli z důvodu nemoci o hlavní představitelku, na naučení role nestačí jedno odpoledne, všichni to chtěli vzdát, ale já to zkusil vzít; bylo to jedno z nějkrásnějších představení, kdy mě všichni na jevišti vyslýchali, museli mi klást otázky, abych si vymyslel nedokonale naučený text.

Program se z mého pohledu nesmí zrušit, je to profesní čest. A jaké jsem měl výsledky? Písmák existuje... těžko můžeš pochopit, co mě to v jakých rovinách stálo. Před cca sedmi lety na jedné soutěži v Hořovicích se nám v diskuzi o poezii redaktoři Hosta posmívali, že na internetu pro literaturu nic nevytvoří; pan Kovařík na mne křičel, že jsem kverulant; a dnes? V antologii české poezie vydané naposled Dybbukem (ať už si o její kvalitě myslím cokoliv) nebylo možné autory z internetu pominout; v jednom měli redaktoři hosta pravdu, že si neumíme vytvořit na internetu žádnou tradici; všichni jsou uvlečeni vlastním sebeutvářením a ztratili smysl pro jakoukoliv toleranci a solidaritu - ovšem mimo své kamarády; tak je to i všude ve spolčnosti a z toho se tradice (tím myslím alespoň soustředěné a objektivizované historické záznamy o výskytu významných autorů a základů nějakých podstatných dějů)špatně tvoří; víc nestojí za řeč;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 14.2.2008 > ztratila> .) tohle už je trapné, jaké výsledky se vztahem ke mně máš ty? Řekl jsem, že na tvojí úroveň diskuze nesestoupím a ty ses zavázala včera v noci, že se mnou taky končíš, pamatuješ??! Žádné vztahy s despektem dopředu nikde a nikdy nevypěstuješ.
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 14.2.2008 > cit-i-zen> V dnešních mírových dobách nemá slovo zrada zas tak pejorativní nádech, ale budiž na takovém slově mi sotva záleží; třeba sám poraď jak to tedy nazvat; na druhé straně já bych pro účely čtení dokázal minimálně jednu osobu ubytovat;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 14.2.2008 > g morr> .) .)) .)))
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 14.2.2008 > g morr> Zvlášť ta hláška o demokracii je přestřelená.
//v tomhle se velice mýlíš; jediným výdobytkem literárních serverů je právě ona demokracie, která byla spouštějícím základem aktivit a vynoření se talentovaných autorů; cit-i-zen, (a dnes už vím a věřím, že pro demokracii neúmyslně), udělal prostě chybu, (přičemž se rozčiluje nejméně, neboť mu na započatém konání záleží); myslím, že na pravidlo otevřeného čtení zapomněl v rozrušení nad situací, do které ho uvrhla zrada pozvaných autorů; chtěl z toho vybruslit a zvolil řešení, jež si nepojistil domluvou; navrhovali mi tady, že jsem se měl ozvat, ale myslím, že bych ho zbytečně veřejně znemožnil a Děžinskému narušil pohodu čtení, navíc křestu jeho sbírky; na vyjádření svého názoru poté bych ani dneska nic nezměnil; byla porušena základní demokracie čtení, zdroj nezbytné neutrality, kterou byl Totem svým způsobem pověstný; koneckonců autoritativní či bagatelizující reakce pod mojí úvahou mi dávají za pravdu; otevřené čtení pro autory sice narušuje mnohdy všechny estetické hranice ze všech stran, ale také je zdrojem odvahy autorů vyjít na světlo bez škemrání a patolízalství; dnes jsem díky tomu v takové situaci, že nemohu na čtení Totemu, nebudu-li pozván, nebude-li mi dovoleno číst; to je zcela proti deklarovaným myšlenkám otevřeného prostoru na internetu a je to velice nedůstojné, zejména proto, že si cit-i-zen (i když patrně jen omylem) uzurpoval právo "bezvýznamnou a nevhodnou" zásadu zrušit; nyní se dostáváme k jádru věci: např.: u vás ve Tvaru uveřejňujete jen co chcete, takže když Božena Správcová rozvede polemiku na dané téma, kde používá nesčetně faulů, ví, že má kdykoliv v zásobě argument z nejúčinějších, prostě neuveřejní protistraně reakci -> spor se uzavřel, čisté vody se zavřely a nastává onen liz, jenž mám na mysli, mocí se deformují autorské originality, omezuje jejich kritičnost (samozřejmě v rámci nedokonalého stylu, jakoby ten byl podmínkou pravdy ve sporu); a naši noví papíroví autoři z internetu se s tím smiřují, vyklidí zde na netu svoje pozice a čekají, kdy jim kdo dá líznout; za kousek tištěného papíru s jejich jménem by šli světa kraj...

Zajímavé je, že si řada lidí myslí, že cenzurovat sprostotu a nadávky je nedemokratické a bojovali by za své "hovno" do krve. A tam, kde o něco jde, tam jen zlomyslně přihlížejí nebo rovnou přidají záludný žďuchanec.

jo.. a.. hysterický donkichot je pěkná metafora .)
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 14.2.2008 > ztratila> Nelíbilo se ti, že nemohli číst přítomní totemí autoři
//nenapsal jsem, že nemohli číst, ale že nečetli, i když byli na místě; s pozváním mimopražských autorů je a bude vždy velké riziko, na to měl cit-i-zen určitě myslet a měl mít řešení na jistotu; buďto neumíš číst nebo jdou tvoje úmysly za smysl textu, když klidně napíšeš bez mrknutí oka zjevnou nepravdu;

jsi navázal obsáhlou obecnější úvahou o špatných poměrech na Totemu.
//sousloví špatné poměry na Totemu nikde v textu nemám, naopak se obracím s výtkou na cit-i-zena nebo mluvím obecně ke všem literárním serverům veřejného typu; to je další nepravda o mém textu; uvadání internetu zmiňuje naposledy veřejně i Jonáš Hájek v předposledním Hostu (tuším prosincové číslo 2007); zdalipak jsi ho taky veřejně zostudila jako mne?

publikují nejen v Tvaru. Pro tebe to možná je nedosažitelná meta
//prohlédni si obsah Tvaru, ročník 2007, jsem tam uveden 2x; opět nepravda...

Jediná tvoje další poznámka o autorských čteních kritizovala neochotu autorů postavit se hrdě ke svým výtvorům
//výše uvádíš, že žádná nebyla, ale to je drobnost; postavit se hrdě k vlastním výtvorům neznamená jen číst veřejně, ale aktivně se třeba přijít podívat, podpořit aktivity osttních; příliš nepozorně a povrchně čteš, když tolik chceš, aby něco zapadlo do tvých záměrů a "vidění";

Podle mě tedy říkáš, že se ti nelíbilo jedno čtení a že se ti nelíbí, že jsou všichni kromě tebe u lizu. Dokážu ještě pochopit, že by se ti z principu nelíbilo, že je na čtení literárního serveru omezen volný přístup sebeprezentace amatérským autorům. Ale i tak je závist, jíž je ten text prošpikován, komická.
//tenhle bod skvěle obnažuje, že nejde o nějakou diskuzi nad mým textem, z nějž ani jednou (s výjimkou nepochopitených pojmů) necituješ; necituješ, protože chceš sama něco již usouzeného, a přesto nepochopeného, sdělit a citace by ti do toho nezapadla; na mém názoru, že publikační možnosti původně talentované tvůrce spíše povahově zkazí, projdou se směrem k samolibosti a Totem je pro ně nezajímavé kolbiště, mají na víc; neplatí to samozřejmě pro všechny, ale na druhé straně o to přeci šlo, dostat se dál, do normálního života ve skutečném světě, (kterého já patrně díky závisti nejsem schopen); skutečný život je tam, v onom tištěném světě, kterému já údajně říkám u lizu; tištěný svět sám o sobě není mocí, ale chování některých úspěšných autorů z Totemu se změnilo; jejich pýcha prosila jejich původní přátele, to je nejvíce pochopitelné; co ovšem pochopitelné není, je viditelná servilnost ve styku s prostředím provozu tištěné literatury; obrácení se ve smyslu, že literární úspěch (rozuměj = kvalita) je tam, kde jsou oni, a ne tady na internetu, kde vznikly a zůstaly jejich kořeny; nejde o nějaký paušální náboj vystřelený na všechny, ale na ty, které tohle tvrzení rozčílí; ten kdo s tím nic společného nemá, ten se jen pousměje;

Odmítám se ti dál věnovat
// .))) díky bohu, navrhoval jsem ti to už na začátku; ponechme na samotném čtenáři, zdali šlo o diskuzi a nakolik čtenář rozezná faleš, povrchnost nebo závist; na moje argumenty jsi nepodala jedinou odpověď; vedeš si prostě jen svou...
U příspěvku:nult kult
Lyryk (Občasný) - 13.2.2008 > .)) on cht
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 13.2.2008 > ztratila> Vybere si jedno konkrétní nejspíš teda ne úplně povedené čtení a setře na to konto celej projekt.
//ocituj z mého textu to místo, kde stírám celý projekt; myslím, že je to právě naopak, tím, že se tu vystavují hysterickým reakcím ten projekt spíše podporuji; nikde nejásám, že se to nepovedlo, jsem rozhněvaný, že se nedaří;

Proč to neudělal dřív?
//v minulosti se nic podobného nestalo a tak nebyl důvod; přiznám se, že jsem nic podobného prostě neočekával; ale stejně promiň, že nejsem věštec;

Někdy, když mu dovolili, aby četl?
//nemám pocit, že by mi kdy na Totemu nebo kdekoliv někdo dovolil číst; to bych zcela jistě nečetl, kdyby mi to někdo měl dovolovat; tahle tvoje formulace je už za čarou střízlivého uvažování, ale beru v potaz, že jsi pod vlivem silných léků; totiž, je-li někde otevřená platforma, kde se zaručuje slovo každému, nejde o to, že by komusi konkrétnímu někdo něco dovolil, dovolil to všem, jelikož o to stál; nikdy jsem neslyšel formulaci: "nyní dovolujeme Lyrykovi, aby něco přečetl..." ale tady je asi přání otcem tvé myšlenky .)

A proč, když mu to přijde celé na nic, se zaměřil jen na to, že mu nebylo dovoleno číst?
//samozřejmě nikde nepíšu, že mi to přijde celé nanic; uveď konkrétní větu; celá tahle tvoje věta je ryzí lež;

provozní věci Totemu patří především na Totem
//provozní věcí Totemu může být leccos, ale veřejné čtení jím rozhodně není; jasně vidím, že současný Písmák má obdobné problémy jako Totem; někdejší rivalita serverů již vrtá hlavou jen ztraceným existencím .) mně ovšem ne;

Navíc tam se k nim z valné části vyjadřují skalní písmáci, kteří o nějakém fungování totemích čtení nemají ánung, takže hovoří skutečně „k věci“.
//už drahnou dobu jsou na Písmáku zveřejňovány pozvánky na čtení Totemu, řada lidí je na obou serverech, a Písmáci na čtení Totemu chodí a myslím, že dokonce četli a čtou; to je zcela umělý problém stejně jako u egila;

!//polopravdy a lži, tak si představuješ diskuzi? já tedy ne...

  <<< předchozí 
16.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter