Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 2.11.
Památka
zesnulých
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 17.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 13.2.2008 > ztratila> Vybere si jedno konkrétní nejspíš teda ne úplně povedené čtení a setře na to konto celej projekt.
//ocituj z mého textu to místo, kde stírám celý projekt; myslím, že je to právě naopak, tím, že se tu vystavují hysterickým reakcím ten projekt spíše podporuji; nikde nejásám, že se to nepovedlo, jsem rozhněvaný, že se nedaří;

Proč to neudělal dřív?
//v minulosti se nic podobného nestalo a tak nebyl důvod; přiznám se, že jsem nic podobného prostě neočekával; ale stejně promiň, že nejsem věštec;

Někdy, když mu dovolili, aby četl?
//nemám pocit, že by mi kdy na Totemu nebo kdekoliv někdo dovolil číst; to bych zcela jistě nečetl, kdyby mi to někdo měl dovolovat; tahle tvoje formulace je už za čarou střízlivého uvažování, ale beru v potaz, že jsi pod vlivem silných léků; totiž, je-li někde otevřená platforma, kde se zaručuje slovo každému, nejde o to, že by komusi konkrétnímu někdo něco dovolil, dovolil to všem, jelikož o to stál; nikdy jsem neslyšel formulaci: "nyní dovolujeme Lyrykovi, aby něco přečetl..." ale tady je asi přání otcem tvé myšlenky .)

A proč, když mu to přijde celé na nic, se zaměřil jen na to, že mu nebylo dovoleno číst?
//samozřejmě nikde nepíšu, že mi to přijde celé nanic; uveď konkrétní větu; celá tahle tvoje věta je ryzí lež;

provozní věci Totemu patří především na Totem
//provozní věcí Totemu může být leccos, ale veřejné čtení jím rozhodně není; jasně vidím, že současný Písmák má obdobné problémy jako Totem; někdejší rivalita serverů již vrtá hlavou jen ztraceným existencím .) mně ovšem ne;

Navíc tam se k nim z valné části vyjadřují skalní písmáci, kteří o nějakém fungování totemích čtení nemají ánung, takže hovoří skutečně „k věci“.
//už drahnou dobu jsou na Písmáku zveřejňovány pozvánky na čtení Totemu, řada lidí je na obou serverech, a Písmáci na čtení Totemu chodí a myslím, že dokonce četli a čtou; to je zcela umělý problém stejně jako u egila;

!//polopravdy a lži, tak si představuješ diskuzi? já tedy ne...

U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 13.2.2008 > egil> nechápu Láďo, proč zobecňuješ některé myšlenky v konkrétním příspěvku, jehož hlavní událost je vymezena v názvu datumem; kde píšu, že se to stane příště? kde píšu, že je něčí vina, že nová generace není na obzoru? samozřejmě je nanejvýš vhodně odmítnout či korigovat některé moje myšlenky, ale přidávat se hlasatelům nějaké schválnosti, která napovídá, že obsah mých úvah je v podstatě vedlejší, důležité je, že bych měl prostě držet hubu;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 13.2.2008 > ztratila> aby mohla být diskuze, musí nad ní panovat fair play; diskuze se ze tvé strany změnila ve výslech, jehož součástí je průběžná diagnóza mojí osoby; chápu, že tě moje úvaha irituje, na to máš právo, vždyť jsi toho pro Totem vůbec a zvláště jeho čtení tolik "udělala"; je to takové tvoje dítko, tvoje doména pravdy, které rozumíš ze své praktické zkušenosti; škoda jen, že jsme se na čteních, myslím, nikdy nepotkali;
k mému slovnímu průjmu jednou uvádíš, že je dlouhý, hned poté ti zase chybí spousta globálních vysvětlení, včetně představy jak taková čtení pořádat; myslím, že jsem již v minulosti dostatečně předvedl, jak čtení pořádat; tvůj požadavek je tedy zcela schválný, diskuzi netvořící, o objektivním postoji k mému textu ani nemluvě;
pojem "generace talentovaných" netřeba vysvětlovat, jeho obsah je dostatečně průhlednou metaforou, která není výčtem (ačkoliv jej náznakem dále v textu uvádím), ale metaforou v kontextu, pro který ty zřejmě nemáš rozvinutá čidla; trénuj .)
vše co se mne týká je ve své podstatě filosofické, což platí pro každého, a nemusí být zrovna filosofem jako já, leda bys dokázala, že filosofie neexistuje;
nicméně jsi stále nepopřela žádným argumentem, že uvedená akce byla fiaskem .)
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 12.2.2008 > ztratila> "jenže když řekneš, že je něco modré, neznamená to, že to modré skutečně je" - řekl jsem, že to "čtení" bylo fiasko; tos nijak nevyvrátila; v ostatním se nehodlám snižovat na tvoji úroveň;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 12.2.2008 > Quotidiana> žádnou filipikou z fiaska úspěch neuděláš, a nejméně už tím, že ze sebe budeš vytrvale dělat chytrou; vedle toho, že ono čtení bylo fiasko, je úplně jedno zdali jsem chtěl nebo nechtěl číst;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 12.2.2008 > ztratila> jen pliveš jed .) ale posluž si...
čtení je potěšení ducha, potěšení přítomnosti hlasu, potěšení setkání; vždycky jsem četl jen pro radost, je-li tohle kuří oko, pak je kuří oko zároveň filosofickým problémem, protože tady někdo pošlapává radost jiného, odůvodněně nebo bezdůvodně? to je ta otázka; další filosofickou otázkou je, zdali ještě existuje právo se ozvat, podle tebe zřejmě ne, ale v tom je cosi odlidštěného, arbitrárně fundovaného rozhodnout, co bych měl správně cítit v zájmu cit-i-zenovy nevinnosti; .))) a tvojí bohorovné nezúčastněnosti; takže filosofických problémů je tu řada, to ty jenom vůbec nic nevidíš, jediná spravedlivá a tak slepá .)))) fňuk
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 11.2.2008 > ztratila> poznámky k textu povrchní, mezi nepochopením a neuchopením, příliš rozverné k tomuto filosofickému tématu;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 11.2.2008 > Quotidiana> .)) tys mě rozesmála; měl jsem se fakt zvednout a říct: "Hola, žádnej Dežinskej, teď bud podle pravidel svýho dychtění číst já!" Asi jsem měl Jakuba na místě dostat do trapných rozpaků a rozpoutat hádku hned na začátku; za to mi to moje čtení nestálo; ale moje chyba, dík, že sis tak jistá .))
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 11.2.2008 > Max Bubakoff> .) tam já už byl a nestálo to za nic, liz z tebe udělá akorát ulízanou opičku bez vlastní vůle;
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 11.2.2008 > Periskop> dík za pozornější přečtení; chyby jsem si opravil;

máš pravdu, nevzali mne na vejlet, oni mocní, kteří tě prostě nemusí vzít na vejlet, ačkoliv tys byl tak trapný, žes jim o to stál; měl bych se stydět, že jsem stál o čtení... slyšíš to, kam jsme dospěli? Je pravda, že o takové opakování podruhé škemrat nebudu, vůbec šlo prostě o dobrou vůli, již mi Jakub rozhodně rozmluvil.
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 11.2.2008 > Luk Malér> Pokud se něco stupňuje, znamená to, že vedle onoho popisovaného nešvaru ještě stále zbývá podíl těch odpovědných a hrdých. Tam zrovna tebe počítám a protože jsem nikoho nejmenoval v negativním slova smyslu, nejmenoval jsem ani v pozitivním gardu. Tvoje poznámka je zbytečně osobní, ... škoda.
U příspěvku:Čtení Totemu 8.2. 2008 naprosté fiasko
Lyryk (Občasný) - 11.2.2008 > cit-i-zen> Milý Jakube, píšeš, že jsi to čekal; při tvé bohorovné inteligenci ti muselo být od počátku jasné, že nebudu k tvému "výkonu" mlčet. Tedy jsi takovou reakci sám vědomě vyvolal.

A nyní také k tajemnému subjektu, kterému údajně celá záležitost slouží. Je pravdou, že většině lidí zde lezu na nervy, ale přesto všichni zde vědí, že já nikomu nesloužím, nesloužím dokonce ani sám sobě. Jde o literaturu a nikoliv o nějaký subjekt.

Mohlo se o celé záležitosti mlčet. Fasáda by neměla kaz a tvoje postavení by zůstalo neotřeseno. Komu by ovšem posloužilo takové zakrývání skutečnosti? Lenosti! Ten tajuplný subjekt, kterému jsem svou úvahu věnoval je aktivita. Je třeba si přiznat, že autoři Totemu si pořádaných čtení neváží, zřejmě o ně ani nestojí. Co v tom chceš do budoucna svým mlčením udělat? Stát se nenahraditelným prostředníkem mezi neexistující komunitou Totemu a vydavateli? Nejde více o tvoje "zvláštní a tak nenahraditelně důležité" postavení v očích organizátorů literárního provozu v kavárně Fra? Jejich pozornost by sis měl zasloužit více svojí vlastní literární produkcí, než "organizátorstvím".

Smyslem mé úvahy je probudit zdejší aktivitu, nikoliv tě donekonečna peskovat. Jak víš, že ti příště "pozvaní autoři Totemu" neudělají totéž, co naposledy? A kdo to vlastně byl..? Ti autoři, kteří čtení Totemu v portfoliu kariéry kolem své tvorby mohou klidně ignorovat?

To tvoje qui bono je zbytečně nepřátelské, ale pochopitelné. Je velmi snadné hodit problém na mne, abych se já zodpovídal ze tvé chyby. Tady ti to projde, ale ve tvém inteligibilním svědomí snad ne.
U příspěvku:O černých háďatech
Lyryk (Občasný) - 10.2.2008 > nebe má pravidla

souhvězdí jména

U příspěvku:přehled
Lyryk (Občasný) - 8.2.2008 > drfaust> tvoje potěšení těší i mne, souhlasím i s případným uveřejněním v časopise, jestli má šanci to redakční radou projít .)
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 6.2.2008 > ariel> jednak je tu veřejný prostor;
druhak jsi spojoval postoj k nějakému textu s dojmy, které ti "vyburcovaly" ego v nevztahovatelné předchozí komunikaci, což je veřejný faul;
treťjak mne tvoje výhrůžka nepřekvapuje, jen ukazuje k tomu, co vím už dávno, neovládáš svoje komplexy z potřeby neustále vítězícího ega, a říkáš tomu pokora;
čtvrťjak piš miroslawkovi do pošty a vyhneš se tomu, že budu tvůj příspěvek, který mi po reakci přijde i do pošty jako oslovení ve veřejné komunikaci -> na začátku tvé odovědi je moje jméno, tudíž mne zjevně oslovuješ;
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 6.2.2008 > ariel> tyranie tvých utkvěle slizkých nejasností mne už opravdu nezajímá; obracíš se na mne jménem a nepíšeš mi, ani nevíš co komu píšeš a jak jsi to původně myslel;

ohledně ataků si zameť před vlastním prahem a buď na tohle téma raději zticha; prvotně jsi zde pod příspěvkem napadl miroslawka ty, zkus být soudný i k sobě;
U příspěvku:Sešlost
Lyryk (Občasný) - 6.2.2008 > oslovil krajináře

bílý talíř

.))
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 6.2.2008 > ariel> nemyslím si, že by jakákoliv morální floskule sama o sobě legitimizovala jakýkoliv výrok; k tomu je potřeba více: můžeš sice narozdíl ode mne používat ony alibistické floskule a myslet si ve své soukromé sebejistotě, že tak se věci (nepochybně!) mají nebo cokoliv jiného; do hlavy ti nikdo nevidí...

Věci se nějak mají samy o sobě a my jen každý jednotlivě objevujeme, respektive nanejvýš korigujeme za pomoci svědectví dohledatelné veřejnosti svůj původní názor; co tím chci říci: nemáš ty ani nikdo jiný (např. já) žádný monopol na pokoru, a to, že nepoužívám pokorné floskule nemusí nutně znamenat, že je nepovažuji (z podstaty světa) například za tak samozřejmě, že jsou pro mne v textu již nadbytečné;

tvrdíš-li nedokazatelné: že mám problém s rozlišením dichotomie pocit/názor, je s podivem že ve tvé větě náhle chybí ony "alibistické floskule", jako bys měl jistotu; nejenom, že to odporuje tvým pokorným zvyklostem, ale nejspíš to ukazuje, že v posuzování (psychologické diagnostice?) mé osobnosti ses dobral "útočné jistoty"; .))

poznávané porovnáváme s již rozpoznaným, praděpodobně se navenek značně podobám nějakému tobě důvěrně prozkoumanému objektu, a zde bych mohl důkladně zlomyslně spekulovat, který subjektoobjekt by to mohl asi být; ale to by bylo příliš snadné a nepovznášející;
U příspěvku:Vteřinová meditace
Lyryk (Občasný) - 5.2.2008 >
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 4.2.2008 > kulamyl> A ty jsi nepřesvědčil mě. Vlastně jsme o ničem společném nemluvili. Pravda se údajně skrývá v tom, má-li něco tebou zadanou formu: úvod, stať a závěr; jinak žádná pravda neexistuje. To je samozřejmě pouhé negativní stanovisko, bezdůvodné odmítnutí čehokoliv v zájmu pouhého vrtícího se libida; asi tě ten miroslawkův text přesně vystihl (: ámen).
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 4.2.2008 > Drk> nerozumím .) nechápu, co je zde k lítosti; asi máš jiné interpretace, tak je sem napiš;
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 4.2.2008 > kulamyl> chromý imperativ je takový rozkaz, který nemá hybnost, nerozhýbe nás, můžeme si poroučet jakkoliv chceme, ale nezbývá než zaklesnout do „narkolepsie“, nemoci chronického spánku;
na vědomí zlomy – zlomy ve vědomí, kdy označíme některé jevy kolem sebe jako zlomy, epochy, zvraty; máme k tomu výmluvy a postoje a svým výmluvám věříme (: ámen);
útisk pout – pouty je zde myšleno cosi, čemu nemůžeme uniknout, alespoň jsme o tom přesvědčeni, že nemůžeme (viz ámen) a sami jsme si pouta nenasadili, svalujeme vinu na jiného druhého; svoje výmluvy můžeme zamlžovat vysvlékáním z kůže a soustředěným sebepřesvědčováním, že se ničeho špatného nedopouštíme; nebo můžeme použít mocný byrokratický jazyk ptydepe a různě jinak si lhát, ale:
to všechno jsou jen nicotné touhy zahnat pravdu o sobě;
v závěru nutno tušit, co zvolal Ježíš na kříži: Bože, proč jsi mne opustil? I zde se autor analogicky obrací k Bohu a ptá se proč jsme ve svých nedokonalostech Bohem opuštěni; to je zcela legitimní otázka, na kterou si každý musí odpovědět sám; svému svědomí ovšem nic nenamluvíme…
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 3.2.2008 > kulamyl> tu interpretaci beru; snad se k tomu tak během hodinky dostanu; to není na dvě věty...
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 2.2.2008 > ariel> předem nutno podotknout, že tatínkové to myslí se syny dobře a někteří zmoudřelí synkové na to se sebevědomým odstupem přijdou .)

tatínkům je třeba to nandat, to je jedna možnost jak nabýt sebevědomí, ale je to sebevědomí skutečné??! těžko; skutečné sebevědomí vznikne v souvislosti s vlastní kultivací, vcítěním a porozuměním;

jednoho dne i ty dospěješ v muže, který bude schopen rekonstruovat myšlenky svého otce a porozumět všem tatínkům světa .) pokud nezblbneš z toho, že tvůj vlastní "trochu přihlouplý synek" nebude ochoten přistupovat na nějakou hru na tatínka a synka .))

koneckonců i tvoje podpásové poznámky jsou jenom hrou, na kterou, doufáš, že ti někdo, veden zlomyslností, přistoupí; ó veliký otče nezávislosti .) a jediný spravedlivý básníku, cítím, že nejsem hoden tě soudit a kritizovat; ty jediný víš, kterak uměřeně nezneužívat symbolů v poezii, ty žiješ pravdou, jenom ty .)
U příspěvku:Narkolepsie
Lyryk (Občasný) - 2.2.2008 > kulamyl> jak bys naopak ty dokázal, že si na upřímnost jen nehraješ ?.)) ve skutečnosti se ti nechce do významů textu nijak nořit, protože nemáš certifikát na kvalitu autorského konceptu; nedůvěra v autorskou intenci je nejlacinější kritikou; na druhé straně máš na svůj nezájem právo, nemusíš se do textu nořit, ale pak bys neměl kritizovat, žes nedostal nic zadarmo .)

úplně stejně by ses mohl vyjádřit pod textem fyzika a říct, že jeho značky lze přeházet libovolným způsobem, neboť jde jen o jakési ptydepe na podporu vědecké serióznosti .) pokud odmítnu předem znaky rozpoznat, nemohu říci, že nic neznamenají, to se o např. egyptských hieroglyfech, než byly rozlzštěny, dalo tvrdit také;
U příspěvku:Víkendová
Lyryk (Občasný) - 28.1.2008 > .))) člověk by neměl tvůj soví jazzík nijak podceňovat
U příspěvku:Víkendová
Lyryk (Občasný) - 28.1.2008 > já bych dal jazz tak kolem 18 hodiny .)
U příspěvku:něco jako denní režim...
Lyryk (Občasný) - 28.1.2008 > poslední verš je mi navíc
U příspěvku:Víkendová
Lyryk (Občasný) - 28.1.2008 > jazz v šest .))
U příspěvku:tanečnice Dina
Lyryk (Občasný) - 28.1.2008 > poslední dva verše jsou mi zjevně navíc .)
U příspěvku:rozpínán
Lyryk (Občasný) - 28.1.2008 > palbu až spustí

oblak vran

předběhnu tě v lese

přehnu les



rozpínán

  <<< předchozí 
17.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter