Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cesta do dětství
Andulka (Občasný) - 23.5.2004 > me by se tohle libilo v barevnym....ty barvy nebe, mraku, louky, stromu u cesty.....takhle se mi to zda moc tmavy......Ale jinak je to nadherny...
U příspěvku:Pohled na řeku
Andulka (Občasný) - 21.5.2004 > hura...leto je tady
U příspěvku:(za)rohem hojnosti
Andulka (Občasný) - 19.5.2004 > Tak jsem ti to precetla znovu. Ona totiz ta basen vyzni uplne jinak, kdyz si to prectu tak jak si to myslela. Taky hezky, taky pohlezeni, ale ten usmev je jen malicko sirsi...:-)
U příspěvku:(za)rohem hojnosti
Andulka (Občasný) - 19.5.2004 > naty, naty....:-) Asi jsem nejaka divna, protoze pri druhem radku.....vis, jak bych ty kozicky nahradila oveckama....protoze ...hi hi...i kdyz mam davno po puberte....mam velikanskou fantazii...a pri druhem radku me napadli desne voloviny..:-))))

Ale jinak je to skvele, mile pohlazeni. Pro me je to dneska basnicka na dobrou noc, kdyz jsem videla tvoje jmeno, rikala jsem si, ta Naty vzdycky potesi....a nezklamals!
U příspěvku:Blesk nad sídlištěm
Andulka (Občasný) - 17.5.2004 > nadhera
U příspěvku:Školení
Andulka (Občasný) - 17.5.2004 > Emmet_RAY> vis, ja vysku jako nutne zlo nebrala, mozna proto, ze jsem se dostala az na podruhy. Navic jsem pak musela studovat znovu, a od te doby si beru neustale kurzy a neustale se snazim ucit novy veci...at uz je to jak si udelat drevenou podlahu anebo jak se naucit byt vice organizovana, anebo jak jsou zapojeny site z centralni budovy az do tvyho telefonu...tak nejak beru samozrejmost, ze si clovek nejak neustale doplnuje sve vzdelani.....proto tohle cteni mi nic nereklo....
U příspěvku:Ze dvou zel to menší
Andulka (Občasný) - 17.5.2004 > vtipne, mile....:-) a potesilo...
U příspěvku:Školení
Andulka (Občasný) - 17.5.2004 > ja to zase komentovat budu...:-) Dneska ty tvoje zapisky byly pro me nudne, asi jako to skoleni. Je na nich videt, ze ses az moc relaxovanej a moc linej namahat mozek na cokoliv...Proboha osm dni skoleni? A jeste k tomu placeny? TO mas pomalu jak dovolenou....:-). Dozvedel ses tam alespon neco zajimavyho??
U příspěvku:.:: Doteky nebe ::.
Andulka (Občasný) - 16.5.2004 >
U příspěvku:Řeka
Andulka (Občasný) - 16.5.2004 > tak tahle by se mi zrovna libila moc v barve...:-)
U příspěvku:Lampa
Andulka (Občasný) - 13.5.2004 > me se na tom to pozadi libi...podivej ty mraky, socha, vezicky, strom.....nadherny barvy....a vcele stoji lampa....prijemna atmosfera tepleho vecera...
U příspěvku:dneska bylo nějak moc teplo
Andulka (Občasný) - 13.5.2004 > ja dneska mela vedro....ja nevim, pul roku se jeden tesi na leto, ze dne na den dostane z 7C na 22C....a normalne me to docela znicilo....takze tvoje basen uplne vyjadruje moji dnesni naladu...
U příspěvku:Šéfkuchař
Andulka (Občasný) - 12.5.2004 > :-))))))mile,vtipne
U příspěvku:PODVEČER NA VLTAVĚ
Andulka (Občasný) - 12.5.2004 > souhlas s netinkou
U příspěvku:The West
Andulka (Občasný) - 11.5.2004 > krasny zapad slunce..:-)
U příspěvku:The Sea
Andulka (Občasný) - 10.5.2004 > skvely....ma to atmosferu...!!!
U příspěvku:Rezivím
Andulka (Občasný) - 10.5.2004 > :-))))) presne vystizena kocovina...:-)))
U příspěvku:Od hippies k New Age
Andulka (Občasný) - 10.5.2004 > "Skutečnost, nazývaná mnohými Bůh, totiž učí každého podle jeho možností a schopností.-> souhlas....Navic bych rekla,(nejen ja, diskovali jsme s Anglicanama a Nemcema cely vecer na toto tema), ze v poslednich letech dochazi vice ke zmenam.....ze Evropa zacina vic byt materialisticky orientovana a v severni americe vzrusta pocet lidi orientovanych na new age, za mene penez, ale kvalitnejsi, prostejsi ziti...
U příspěvku:.:: Před bouří ::.
Andulka (Občasný) - 10.5.2004 > nadherna fotka
U příspěvku:Krasnoarmějci a třiadvacítka
Andulka (Občasný) - 9.5.2004 > HACKMAN> Taky jsem byla prekvapena. Kdyz jsem byla naposledy v Cesku a objizdela hrady a zamky a jine pamatky (byl podzim)....tak vsude par Nemcu, par lidi mluvicich anglicky a 4-5 autobusu mluvicich rusky...:-)

Naty, uz jsem se bala co na tohle tema napises...a zvladla si to skvele...:-)
U příspěvku:NEOČEKÁVANÝ DÝCHÁNEK
Andulka (Občasný) - 7.5.2004 > Me se na tom libi ze to je o honu na lisku jako takovem a zaroven honu "na lisku" v lidske spolecnosti.....Mene znamena vice, a mas pravdu, tohle by melo byt kratke a vystizne.....Jenze misto kratkych slov, bych tady pouzila kratke slovni spojeni....Protoze jak to tady nechas jenom na jednom slove, je to moc rychle...navic za sebou/pred sebou , nevidi/od lidi.....to schazuje dolu. Takze napad moc fajn, delka na radky akorat....ale ten kazdy radek by mel byt vic vystizny, vic propracovany....Aby jednoho ta krutos pichla u srdce, aby jeden videl ten obraz pred sebou, aby se jeden zeptal sama sebe Jsem nekdy myslivcem, jsem nekdy psem utrzenym ze retezu a honicim "lisku"....?
U příspěvku:Po cestě
Andulka (Občasný) - 7.5.2004 > moc hezka atmosfera...:-)
U příspěvku:NEOČEKÁVANÝ DÝCHÁNEK
Andulka (Občasný) - 7.5.2004 > Spatne se to cte, mozna, kdyby si to udelal BOLD....
Jinak je to takova nic nerikajici momentka, teda alespon pro me. "ze vsi psi" - se tezko vyslovuje....ale jinak fajn, nekdy jsme jako psi utrzeni ze retezu a zenem nekoho do lesa.....zacatek a konec mi davaji smysl....Ale co ti myslivci, kteri tusi ty psi pred sebou.....To jsou lidi, kterym se psi utrzeni ze retezu nelibi, ale jdou prilis pomalu....nez chytnout ty psi? Takze hon na lisku? Hon na obet?.....Jestli si to vysvetluji dobre, tak fajn, myslenka zajimava....momentka....ale podle me velmi chude vyjadrena....takove odbyte, v rychlosti....TIm myslim, ze kdyby si na tom jeste trochu zapracoval, mohlo to byt mnohem lepsi.
U příspěvku:Les...
Andulka (Občasný) - 7.5.2004 >
U příspěvku:Kritikům a obzvlášť Emmetu Rayovi
Andulka (Občasný) - 7.5.2004 > I kdyz nemam rada basne psane z negativniho popudu....klobouk dolu. Myslenka je fajn a dokazala si to napsat s vtipem. Dokonce basen nezanechava horkou chut v ustech ctenare, jak jsem podle uvodu ocekavala, ba naopak. Bravo!
U příspěvku:Květ jabloně mi
Andulka (Občasný) - 5.5.2004 > teda...:-))))si rikam...jaro...maj...kvety...laska....a ty hnes s kotama k vode..:-)))))))))))))))
U příspěvku:CO CHYTNEŠ V RYTĚ
Andulka (Občasný) - 5.5.2004 > Tak to byl taky muj problem....me napadlo, jestli si misto ryta....myslela treba koryta, nebo zita...:-)
Jinak je to fajn...uplne z toho citim tu zizen po prvnim dousku piva...:-)
U příspěvku:palim most II
Andulka (Občasný) - 5.5.2004 > je to fajn pocitovka...i kdyz uprimne, me nic nerika, jelikoz mam dosti prace sama se sebou a cist podobne veci by me vic strhlo ke dnu, nez ve me nekam povzneslo...:-)
U příspěvku:Čtvrtek pro tebe
Andulka (Občasný) - 5.5.2004 > tady jsem na rozpacich. Je to krasne vyjadreno od zacatku az do konce. Problem pro me to je, ze je to o nude. Ja nevim co to nuda je, ja mam porad co delat, i kdyz jsem sama se sebou.....Ale fakt je, ze mi uz neni dvacet...a kdyz mi bylo dvacet, tak jsem takovy pocity urcite taky mela.Takze nevim jak to hodnotit...:-)
U příspěvku:TŘPYTÍCÍ SE HLADINA-2
Andulka (Občasný) - 5.5.2004 > taky miluju vodu, navic se mi u tehlech foto libi atmosfera.....uplne vidim, jak tam sedim na brehu a koukam naa mesic..:-)
U příspěvku:V kávě
Andulka (Občasný) - 5.5.2004 > je to moc fajn....akorat takovy studeny....ja bych to chtela vic prociteny, vic vychutnany...:-)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter