Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zimní idýlka.....
heep (Občasný) - 7.2.2005 > S.P.> Jo ale já se nikde nezobrazuji, ani můj nick.... tak že ono to asi funguje O.K....
U příspěvku:Zimní idýlka.....
heep (Občasný) - 7.2.2005 > S.P.> Já nevím, jen jsem postupoval podle návodu....
U příspěvku:Zimní idýlka.....
heep (Občasný) - 7.2.2005 > drfaust> Díky doktore....
U příspěvku:Show carvig style
heep (Občasný) - 6.2.2005 > al-ash> Ne, v tomhle případě si nedělám legraci... Je to opravdu tak, jak jsem napsal
U příspěvku:Show carvig style
heep (Občasný) - 5.2.2005 > al-ash> Na vysvětlenou: To co vidíš je záměr - jízda se zvedlou vnější nohou a po hraně na vnitřní noze. Poté nasleduje opačný oblouk zrcadlově, ale stačí málo a padá se u toho docela dobře a často když se to přežene.
U příspěvku:Martina - serie....
heep (Občasný) - 3.2.2005 > drfaust> Pochop, že ve 14 létech prostě vrásky nejsou.... Je to samozřejmě přežehlený, ale vrásky tam nebyly ani před tím. Mi spíš vadí něco jiného. Jsou to dva obličeje. V jednom z nich, v tom vrchním, který je zárověň i větší je díra, z pod kterého vychází obličej druhý. Ten vrchní měl být ostrý a způsob vyříznutého otvoru mi taky moc nesedí. Příště se to pokusím uděla opravdu jinak. Je to můj nápad, nápad o příběhu člověka obecně. Každý nemá jen svou jednu tvář. Každá tvář se třeba směje i mračí. To je jen základí rozdílnost a ta nejjednodužší. Je možno je postavit v kontrastu proti sobě. Je to docela složitý problé, jak technicky, tak relizačně vůbec. Ale chci, aby to na co se lidé budou koukat bude samostatný příběh. Uvidíme jestli se mi to podaří nějak dotáhnout do zdárného konce.
U příspěvku:Martina - serie....
heep (Občasný) - 2.2.2005 > Chápu, že to hodnocení bude lítat od zdi ke zdi, ale upřímně, o to mi až tak nejde... Spíš bych ocenil názorové pohledy, pohledy na nápad, na techniku atd...
U příspěvku:Martina....
heep (Občasný) - 1.2.2005 > jak> Keramický...., nebo plastový?
U příspěvku:Martina....
heep (Občasný) - 1.2.2005 > Emmet_RAY> Oka, pokusím se to příště udělat jinak s tím rámečkem
U příspěvku:Rozpad...
heep (Občasný) - 31.1.2005 > onestone> Mám nachystanou speciální serii tohoto typu... Těš se!
U příspěvku:Portrét ....
heep (Občasný) - 30.1.2005 > mperdik> Jo docela jo.... Asi by takhle vyladěni ti Tví modelové z hospůdky vypadali super, co říkáš?
U příspěvku:bratrstvo nižších cenových....
heep (Občasný) - 30.1.2005 > Hospůdková sekačka...... No coment
U příspěvku:.....
heep (Občasný) - 30.1.2005 > Super....
U příspěvku:H
heep (Občasný) - 30.1.2005 > Jo tohle je moje krevní skupina..... Ale nevím, jestli v tomhle pseudo uměleckém prostoru to ostatní sežvýkají.... Žehlení, dokonalost a podobně...
U příspěvku:Portrét ....
heep (Občasný) - 29.1.2005 > melront> Jsou portréty, nebo autoportréty, s kterými ani retuš nic nezmůže.... Hele, měl jsi na tom křesle alespoň čistý ponožky?
U příspěvku:Parkur 1
heep (Občasný) - 24.1.2005 > Absolute> Jo skočil to.....
U příspěvku:Martina a Tori Gepard...
heep (Občasný) - 24.1.2005 > Zviřátko> Musíš uznat, že kdybych to barvě sem hodil, tak mne ostatní asi sežerou, co říkáš???? Je to v prdeli se bát se dát snímek tak jak je nafocen...
U příspěvku:Martina a Tori Gepard...
heep (Občasný) - 21.1.2005 > Tony Sawer> Jo máš pravdu, je to příliš plochý... Proto jsem to dal do BW a i tak je to docela šílený...
U příspěvku:magická síla
heep (Občasný) - 21.1.2005 > steffinka> Tak tohle by mne také zajímalo co TO je...
U příspěvku:Martina a Tori Gepard...
heep (Občasný) - 21.1.2005 > Tony Sawer> A jak to vypadá v barvě se můžete podívat tady: http://sweb.cz/heep/martina
U příspěvku:Martina a Tori Gepard...
heep (Občasný) - 21.1.2005 > Zviřátko> Nestojí před plakátem. Je to foceno na kopci v kouzelné vesničce Svébohov, kde mi Bůh nachystal tuto oblohovou šílenost. V barvě to vše vypadá opravdu ještě podstatně absurdněji, než v tom převodu do BW. Kůň i slečna jsou uměle nasvíceny. Další zdroj světla je zapadající slunce a to celé sečteno podtrženo vidíš... Mám to publikováno na fotografickém webu a pohled na snímek nese tenhle atribut: Vypadá to jako ze studia.
U příspěvku:Extreme Carving - Brunico, Itálie
heep (Občasný) - 21.1.2005 > čtenář> Jo chtělo by to ještě kratší a radikálnější lyže... Máš pravdu!!! Poslední informace je však taková, že výrobci se co do délky - respektive krátkosti lyží a poloměru zastavili hodně nad 9 metry z důvodů bezpečnosti... Serou mne. Chtěl jsem nějaké 100 cm lyže, ale prostě jsem je nesehnal... Čus Vlastík
U příspěvku:Extreme Carving - Brunico, Itálie
heep (Občasný) - 19.1.2005 > Tak fuckt nevím........... jde o sportovní fotku....
U příspěvku:prdelka
heep (Občasný) - 16.1.2005 > Ta neostrost je záměr??????
U příspěvku:Extreme Carving....
heep (Občasný) - 16.1.2005 > xmark> Ahojky, je to opravdu fotka, ale samozřejmě s digitální úpravou.....
U příspěvku:Děkuji, dnes to bylo fakt super.....
heep (Občasný) - 8.1.2005 > Skafloc> Jo, jo, Skafloc.... Máš pravdu, je to o krvi s přísadami, kterou cítí. Nám jsou tyto vjemy skryty. Máme nos na hovno. Ale když nad tím přemýšlím, bylo by to asi možná na hovno, možné né.... kdo ví... to cítit. Už nás vidím jak jdeme po chodníku a prostě víme svoje. Tak nevím a dozvíme se to později. Ty vole to je téma, co?
U příspěvku:Děkuji, dnes to bylo fakt super.....
heep (Občasný) - 6.1.2005 > Emmet_RAY> Emmet_Ray, Ty nikdy nezklameš, fakt jo. No ale něco na tom asi pravdy bude. Bohužel já JE ještě nemám, tak nemohu Tvou doměnku potvrdit. Otázkou je, jestli je to valach, nebo hřebec, si tedy myslím. Rozdíl mezi nima asi znáš? No pokud se jedná o hřebce a má to tedy v hlavě a hlavně mezi nohama v pořádku, tak ten problém tam asi může nastat. Vím, že to takhle funguje u psů, ale u koní? Ještě jednou musím podotknout, že si nejsem jist. Jen tak mimo řečí. Máme doma kocoura. Vždy, když to na něj přišlo, zdrhl z baráku a vrátil se až všechno opíchal. Byl kost a kůže. Jednou se žena naštvala a veterinář udělal šmik - šmik a koule byly pryč. Teď ty kočky taky cítí jak se mrouskají, ale jde ven, přijde odhodlaně mezi dveře a............ a kurva zapoměl proč chtěl jít ven. Musím Ti říct, že je na něj smutný pohled.... Bacha na ženský!
U příspěvku:Děkuji, dnes to bylo fakt super.....
heep (Občasný) - 6.1.2005 > Beru všechny připomínky.... Opravdu šlo o blesk, ale z důvodů špatných světelných podmínek mi nic jiného nezbývalo. Taky blesk vůbec nemusím, ale v tomhle případě to fakt jinak nešlo a nezachytit tohle by byla opravdu škoda, co říkáte?
U příspěvku:Ano, tohle je moje paní.......
heep (Občasný) - 4.1.2005 > MPosp> Ahojky, jen pro vysvětlenou.... Ta žena je dítě. Tím názvem - Ano, tohle je má paní.... Jsem měl na mysli slova koníka, na kterém sedí jeho paní, samozřejmě, kdyby uměl mluvit. S tím ostřením je to věc názoru, já to pojal takhle. I tak díky za kritiku.
U příspěvku:Ano, tohle je moje paní.......
heep (Občasný) - 3.1.2005 > Skafloc> Děkuji... Vracím se k tomu, co je mému srdci asi nejbližší... Žena u kůň. Je to úžasná kombinace.
U příspěvku:Military Made In Czech republik....
heep (Občasný) - 7.12.2004 > bigjohn> 1. Nevím co jsi chtěl říct 2. Tuto fotku komentovalo spostu jiných na odbornějším webu týkající se fotografie než je tenhle 3. Tvé body (2) jsou asi odrazem mého hodnocení Tvé fotografie koně, která je fuckt docela nepovedená - přepaly a pod 4. A vůbec se divím, že tohle okomentovávám. 4. Neber to zle, ale polib mi prdel
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter